Cześć.
Mam problem, potrzebuje plugin który będzie ustawial filterstuffcmd 0 i sprawdzał co chwile czy jest na 0.
Proszę o pomoc
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
DaFFyy nie posiada znajomych
Napisane przez e#R#B#K#a
w 05.08.2021 00:02
Napisane przez vanillah
w 31.07.2021 20:22
Napisane przez P3neR
w 26.01.2021 01:42
Napisane przez DarkGL
w 25.01.2021 20:46
Ja tam nie znam się na szyfrowaniu haseł ale podanie jakim system one są szyfrowane to chyba nie za dobry pomysł. No nie?
Jeżeli wiadomo jak hashują hasła wielkie serwisy to dlaczego miałbym to zachować dla siebie?
bcrypt sam w sobie jest bezpieczny, a bardziej chodzi o te scriptkiddies co wyciągają hasła ze zwykłch bansów gdzie hasło jest w md5 i łatwo można je złamać.
To tak jakby powiedzieć, że masz forum na IPS lub MYBB i wiesz jak hashowane są hasła, to jakieś straszne?
Właśnie dlatego napisałem "Ja tam nie znam się na szyfrowaniu haseł".
Nie jest to błędem , jeśli rzeczywiście używają bcrypta z odpowiednia ilością rounds
Napisane przez Toldi
w 23.01.2021 22:22
Ja tam nie znam się na szyfrowaniu haseł ale podanie jakim system one są szyfrowane to chyba nie za dobry pomysł. No nie?
Jeżeli wiadomo jak hashują hasła wielkie serwisy to dlaczego miałbym to zachować dla siebie?
bcrypt sam w sobie jest bezpieczny, a bardziej chodzi o te scriptkiddies co wyciągają hasła ze zwykłch bansów gdzie hasło jest w md5 i łatwo można je złamać.
To tak jakby powiedzieć, że masz forum na IPS lub MYBB i wiesz jak hashowane są hasła, to jakieś straszne?
Właśnie dlatego napisałem "Ja tam nie znam się na szyfrowaniu haseł".
Napisane przez Engi
w 21.01.2021 21:53
A mama gawariła nie pobieraj skompilowanych pluginów i zawsze sprawdzaj kod źródłowy
Swoją drogą błąd tych co wrzucali na serwer nie sprawdzając kodu, nie rozumiem tylko co mybans chciało osiągnąć bo oprócz dostępów do baz amxbans'a i rcona serwerów nie zyskali w ogóle nic, wystarczy podmienić plugin i zmienić hasło bazy + rcon, jeszcze żeby jakoś mogli przez to włamać się na konta hostingowe i przelewać sobie wpln to bym zrozumiał ale skoro nie to ataki bez sensu nic nie wnoszące nic nie niszczące (no max może ktoś stracić liste banów).
Swoją drogą ktoś już zdjął domenę MyBans.pl także karma szybko wróciła.
Napisane przez nojaknie
w 21.01.2021 19:24
Tutaj LIVE z całego zajścia (Dzięki Joker za podesłanie)
https://www.youtube....jt5SFV0&t=1420s
Proponuje zbanować tych państwa u siebie w drodze wykorzystania tej informacji wszyscy zgodnie..
Napisane przez AwIlL^^
w 07.05.2018 13:05
Napisane przez AwIlL^^
w 06.05.2018 17:15
Witajcie drodzy forumowicze.
Ostatnio szukałem lepszego edytora kodu do pisania pluginów pod amx mod x.
Wydaje mi się, że znalazłem najwygodniejszy i jest nim właśnie Visual Studio Code.
Program jest całkowicie darmowy oraz istnieje do niego rozszerzenie, które daje możliwość bardzo łatwego pisania pluginów amxx.
Pewnie niektórzy będą się zastanawiać do czego taki edytor skoro już są 2 całkiem wygodne...
Opis i Informacje
Różnice pomiędzy trzema programami:
Wymieniłem tutaj funkcje, które mnie najbardziej interesują.
Sprawdzanie plików - program czyta wskazany plik i pobiera z niego funkcje do podpowiadania (wtyczka do VS Code sprawdza jeszcze istnienie pliku).
Podpowiadanie - program podpowiada funkcje, +- oznacza, że nie do końca działa poprawnie; amxx studio przestaje podpowiadać kiedy się przekroczy jakąś ilość funkcji, notepad++ podpowiada tylko to co użytkownik sam dopisał, w VS Code wszystko jest zautomatyzowane.
przechodzenie do definicji - można w łatwy sposób przejść do pliku, w który została zdefiniowana dana funkcja (PPM na funkcje -> "go to definition").
Łatwe wyszukiwanie i podmienianie - w notepad++ i VS Code wystarczy zaznaczyć szukaną frazę, ale można też wpisać ręcznie i istnieje opcja podmiany następnych wystąpień frazy.
Łatwe organizowanie plikami i folderami projektu - VS Code daje możliwość otwierania całego folderu ze wszystkimi plikami w środku (screen niżej)
Używanie plików .inc spoza folderu kompilatora - Istnieje możliwość podania więcej niż jednego folderu, w którym są pliki .inc i te pliki nie muszą się znajdować w folderze kompilatora.
na screenie wskazałem 3 elementy.
eksplorator - służy do podglądu plików w folderze; można dodawać, usuwać, przemieszczać pliki i foldery, bardzo wygodne kiedy się robi całą paczkę i dręczy kogoś to całe ręczne przerzucanie plików...
Pozostałe elementy, podpowiadanie i opis, są oczywiste.
Do tego wszystkiego dochodzą ciekawe funkcje, takie jak:
Instalacja
Pogram można pobrać z tej strony
Po zainstalowaniu trzeba wybrać "extensions" (rozszerzenia) i wpisać amxxpawn language po czym wybrać pierwsze z góry i zainstalować.
Po zakończeniu instalowania rozszerzenia trzeba przeładować program (jest specjalny przycisk do tego).
Konfiguracja
Wchodzimy w opcje i konfigurujemy tak jak chcemy, jest 10 dostępnych ustawień.
Nie będę się tu rozpisywał i podam linijki, które są najbardziej przydatne, wklejamy je po prawej stronie ustawień, do ustawień użytkownika:
//ścieżka do amxxpc "amxxpawn.compiler.executablePath": "C:/gry/reamxmodx compiler/amxxpc.exe", //lista ścieżek do folderów, w których mają być sprawdzane pliki .inc "amxxpawn.compiler.includePaths": ["C:/Gry/reamxmodx compiler/include", "C:/Gry/projekt go mod/include", "C:/Gry/projekt cod mod/include"], //folder do którego będą się zapisywać skompilowane pliki "amxxpawn.compiler.outputPath": "C:/gry/reamxmodx compiler/compiled", //path oznacza, że pliki .amxx mają się zapisywać we wskazanym miejscu, source oznacza obok pliku .sma "amxxpawn.compiler.outputType": "path",
zostało jeszcze zbindowanie klawisza do kompilacji.
znowu ikona ustawień -> skróty klawiaturowe -> wyszukiwanie frazy "amxx" -> ustawianie klawisza dla "compile plugin"
I to w sumie byłoby na tyle, teraz ctrl+k ctrl+o i wybieramy folder dla projektu
Dosyć krótkie to wszystko wyszło, ale chyba wystarczająco zrozumiale.
Napisane przez FireMachine
w 01.05.2018 20:40
Nie lubię być adwokatem diabła no ale powstrzymać się nie mogę.
Większość osób jak coś unikalnego sprzedaje to taniej jest AMXX niż z SMA (Tak to też łamie licencje)
Większość unikalnych rzeczy typu Sklepy SMS, zabezpieczenia serwerów jak i rozbudowane mody rozpowszechnia się z samym AMXX (Kolejne łamanie licencji)
Macie coś unikalnego za co ludzie płacą lub dajecie wybranym osobom / danej sieci to nie chcielibyście by niepożądane osoby wam to wykradły i tworzy się jakieś luki. (Tak wiem powinno się ich poinformować)
Porównanie z csgomodem jest na miejscu bo także nadaje uprawnienia i też w sposób niejawny. Tak samo jak tu nie byli ludzie poinformowani.
Tak jak tutaj nikt nie ucierpiał (poza obowiązkową zmianą danych) o której każdy został poinformowany.
Co do samego porównania z xSteam to chyba nie ma porównania co ma plugin dawany danym osobom do tego co wykradał dane z każdego serwera który miał pluginy z kompilatora AMXX.PL?
Inna jest kwestia zamkniętego pluginu który jakoś jest zabezpieczony, a inna do włamania do kompilatora i wgranie tam funkcji wykradającej danych.
Napisane przez Linux'
w 13.03.2016 20:53
Napisane przez Daniel`owsky
w 25.04.2014 11:36
Nie polecam tego tragicznego hostingu. Zawsze jakieś problemy, ale to co się dzieje teraz to patologia.
Od wczoraj nie da się zalogować na konto, na e-mail napisali, że pomocy technicznej udzielają przez BOK, a przecież na konto nie da się zalogować.
Na FB czy GG nie odpisują. Telefonów nie odbierają. Dopiero po moim 14 połączeniu napisali sms o co chodzi. Opisałem im sytuację, a oni napisali, że problem za godzinę zniknie. Po prawie 2 godzinach jest nadal tak samo, a oni wyłączyli telefon.
OMIJAĆ ICH
Napisane przez Play 4FuN
w 26.04.2014 16:49
Napisane przez Play 4FuN
w 21.04.2014 08:44
QTM CodMod edit Play4FuN: RC 1.3 (19 Styczeń 2017)
W silniku jest:
http://amxx.pl/topic...3-system-monet/
http://amxx.pl/topic...dawanie-perkow/
http://amxx.pl/topic...dmin-menu-v-15/ - moda przerobiłem pod 3 sloty na perk
http://amxx.pl/topic...adczenie-za-hs/
http://amxx.pl/topic...le-kill-dzwiek/
http://amxx.pl/topic...032-własny-hud/ - zmodyfikowany (komenda /hud)
http://amxx.pl/topic...obie-daj-oddaj/ - na 3 perki
http://amxx.pl/topic...-sloty-na-perk/ - zrobione na 3 sloty
http://amxx.pl/topic...awanie-punktow/
http://amxx.pl/topic...thstreak-w-hud/
http://amxx.pl/topic...a-broni-obcych/
http://amxx.pl/topic/62492-hp-w-hud/
http://darkgl.amxx.p...procentowy-exp/
http://amxx.pl/topic...adczenie-za-hs/
http://amxx.pl/topic...on-bez-errorow/
http://amxx.pl/topic...set-user-level/
http://amxx.pl/topic...-15#entry414821
http://amxx.pl/topic...unkcji-wezbron/
http://amxx.pl/topic...datkowego-expa/
Wszystko w ColorChat, prefix np. [COD:MW] Dostales 10 exp za zabicie wroga ustawiany cvarem cod_nazwa_prefixu
Informacje typu "[COD:MW] Zabiłeś Player (Strzelec Wyborowy)" lub " "[COD:MW] Zostałeś zabity przez Player (Komandos) Któremu zostało 20HP
Możliwe, że zapomniałem wymienić jakieś pluginu w likach u góry, jeśli nie ma jakieś pluginu/dodatku na liście, a który jest w pluginie proszę o podanie linku niżej lub na PW
Changelog
RC 1.0 --> RC 1.1 (22 Kwietnia 2014)
RC 1.1 --> RC 1.2 (29 Listopad 2014)
RC 1.2 --> RC 1.2a (28 Czerwiec 2015)
RC 1.2a --> RC 1.2b (20 Lipiec 2015)
RC 1.2b --> RC 1.2c (24 Lipiec 2015)
RC 1.2c --> RC 1.3 (19 Styczeń 2017)
cod_killxp "10" - Doswiadczenie za zabojstwo. cod_winxp "50" - Doswiadczenie za wygrana. cod_damagexp "1" - Doswiadczenie za 20 obrazen. cod_savetype "1" - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP. cod_maxlevel "200" - Maksymalny poziom. cod_levelratio "35" - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu. cod_weaponsblocking "1" - blokowanie podnoszenia broni cod_hsxp "50" - ilosc doswiadczenia za zabojstwo headshotem cod_triplekill "250" - ilosc doswiadczenia za treplekill cod_nazwa_prefixu "COD:MW4" - typ prefixu (np. [Prefix] wyrzuciles perk cod_forum "amxx.pl" - nazwa forum np. amxx.pl cod_money_sellperk "5000" - ilosc dolarow za sprzedanie perka cod_bombxp -> doświadczenie za podłożenie/rozbrojenie Paki (domyślnie 100) cod_team_bombxp -> doświadczenie dla teamu za podłożenie/rozbrojenie Paki przez jego członka (domyślnie 25) cod_explode_bombxp -> doświadczenie za wybuch Paki (domyślnie 30) cod_touch_hostxp -> doświadczenie za "dotknięcie" hosta (domyślnie 10) cod_hostxp -> doświadczenie za uratowanie (+)/ zabicie (-) hosta (domyślnie 40) cod_team_hostxp -> Doświadczenie dla teamu za uwolnienie hostów przez członka/członków teamu (domyślnie 75) cod_all_hostxp -> Doświadczenie za uwolnienie WSZYSTKICH hostów (domyślnie 150) cod_targetxp -> Doświadczenie za obronę BSa (CT na mapie de_) oraz niedopuszczenie do uwolnienia hostów (TT na mapie cs_) (domyślnie 75) cod_xpzasmierc "10" // Ile dać doświadczenia za śmierć cod_xpzasmierc_odlvl "10" // Do którego poziomu ma dawać dodatkowe doświadczenie cod_xpzasmierc_status "2" // Status pluginu 0 - wyłączony, 1 - włączony i działa cvar cod_xpzasmierc_dolvl, 2 - włączony i ignoruje cvar cod_xpzasmierc_odlvl cod_coins_friendlyfire "0" // 0 - nie dodaje monet za TeamKill (zabicie swojego); 1 - dodaje monety za TeamKill (zabicie swojego) cod_coins_kill "1" // ilosc monet do dodania za zabojstwo cod_coins_kill_vip "2" // ilosc monet do dodania za zabojstwo dla vipa cod_coins_kill_hs "3" // ilosc monet do dodania za zabojstwo z headshootem cod_coins_kill_hs_vip "6" // ilosc monet do dodania za zabojstwo z headshootem dla vipa cod_coins_planted "1" // ilosc monet do dodania za podlozenie bomby cod_coins_planted_vip "2" // ilosc monet do dodania za podlozenie bomby dla vipa cod_coins_defused "1" // ilosc monet do dodania za rozbrojenie bomby cod_coins_defused_vip "2" // ilosc monet do dodania za rozbrojenie bomby dla vipa cod_coins_rescue_hostage "1" // ilosc monet do dodania za uratowanie zakladnika cod_coins_rescue_hostage_vip "2" // ilosc monet do dodania za uratowanie zakladnika dla vipa cod_coins_kill_hostage "2" // ilosc monet do odjecia za zabicie zakladnika cod_coins_kill_hostage_vip "1" // ilosc monet do odjecia za zabicie zakladnika dla vipa cod_coins_minplayers "2" // ilosc graczy od ktorej nastepuje zliczanie monet cod_savetype // korzysta z ustawien głównego CoDa // by wylaczyc wiecej monet dla vipa ustawiamy cvar _vip tak samo jak jego odpowiednik dla zwyklego gracza // by wylaczyc dostawanie monet za dana rzecz ustawiamy odpowiedni cvar na 0
say /klasa - wyświetla menu klas say /klasy - wyświetla menu z opisem klas say /perk - opis perków przez "manager" say /perk1 - opis 1 perku say /perk2 - opis 2 perku say /perk3 - opis 3 perku say /perki - wyświetla menu z opisem perkow say /drop - wyrzuć perk przez "manager" say /drop1 - wyrzuca 1 perk say /drop2 - wyrzuca 2 perk say /drop3 - wyrzuca 3 perk say /reset - resetuje pkt. statystyk say /statystyki - wyswiatla menu ze statystykami say /staty - wyswiatla menu ze statystykami say /pomoc - wyswietla menu z opisem dostepnych komend (pomoc) [plik codpomoc.txt musi być w folderze cstrike] useperk - uzycie 1 perku radio3 - uzycie 1 perku useperk2 - uzycie 2 perku radio2 - uzycie 2 perku useperk3 - uzycie 3 perku radio1 - uzycie 3 perku say /daj - przekazywanie perku przez "manager" say /daj1 - przekazywanie 1 perku say /daj2 - przekazywanie 2 perku say /daj3 - przekazywanie 3 perku say /codadmin - menu admina say /statycod - pokazuje nasze staty cod mod say /sprzedaj - sprzedaje perk przez "manager" say /sprzedaj1 - sprzedaje 1 perk say /sprzedaj2 - sprzedaje 2 perk say /sprzedaj3 - sprzedaje 3 perk say /wymien - wymień perk przez "manager" say /wymien1 - wymień 1 perk say /wymien2 - wymień 2 perk say /wymien3 - wymień 3 perk say /resetstreak - resetuje killstreak i deathstreak say /hud - ustawienia huda say /wersja - pokazuje na chat wersje modyfikacji (np. RC 1.2)
UWAGA: Plugin należy kompilować lokalnie, oraz należy podmienić plik codmod.inc na ten, który jest poniżej
codmod.inc 8,79 KB 830 Ilość pobrań
Trzy sloty na perki:
QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.3.sma 119,25 KB 210 Ilość pobrań
QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.3.amxx
Dwa sloty na perki:
QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.3_2Perki.sma 108,9 KB 151 Ilość pobrań
QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.3_2Perki.amxx
Jeden slot na perk:
QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.3_1Perk.sma 94,79 KB 196 Ilość pobrań
QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.3_1Perk.amxx
Starsze Wersje:
QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.2c.sma 119,25 KB 486 Ilość pobrań
QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.2c.amxx
QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.2c_2Perki.sma 108,9 KB 87 Ilość pobrań
QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.2c_2Perki.amxx
QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.2c_1Perk.sma 94,79 KB 209 Ilość pobrań
QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.2c_1Perk.amxx
QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.2b.sma 106,86 KB 175 Ilość pobrań
QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.2b.amxx
QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.2a.sma 105,47 KB 188 Ilość pobrań
QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.2a.amxx
QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.2.sma 97,13 KB 419 Ilość pobrań
QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.2.amxx
QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.1.sma 97,02 KB 463 Ilość pobrań
QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.1.amxx
QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.0.sma 97,74 KB 201 Ilość pobrań
QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.0.amxx
Napisane przez Play 4FuN
w 01.05.2014 14:51
QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.1_1Perk.sma 79,93 KB 265 Ilość pobrań
QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.1_1Perk.amxx