Szukam zombie plague moda który zawiera oprocz[nemezis mode,survivor mode,swarm mode,infection,multiple infection] takze [assasin mode,snajper mode i annihilation mode].Mile widziane by bylo jakby mial on wgrany plugin na vipa po polsku
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
ShastaMan
Rejestracja: 03.07.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.07.2013 22:09





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 3
- Odwiedzin: 888
- Tytuł: Nowy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Damian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Szczecin
Kontakt
0
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
ShastaMan nie posiada znajomych
Ostatnio byli
Moje tematy
Szukam moda zombie plague
10.07.2013 19:32
Problem z pluginem grenade field force
10.07.2013 14:35
Spoiler
#include #include #include #include #include #include #define PLUGIN "[ZP] Extra Item: Force Field Grenade" #define VERSION "v2.3" #define AUTHOR "lucas_7_94" // Thanks To Users in credits too!. #define CAMPO_ROUND_NAME "Force Shield (Complete Round)" #define CAMPO_TIME_NAME "Force Shield (Short-Time)" #define ValidTouch(%1) ( is_user_alive(%1) && ( zp_get_user_zombie(%1) || zp_get_user_nemesis(%1) ) ) /*=============================[Plugin Customization]=============================*/ //#define CAMPO_TASK #define CAMPO_ROUND //#define RANDOM_COLOR #define ONE_COLOR new const NADE_TYPE_CAMPO = 6545 #if defined ONE_COLOR new Float:CampoColors[ 3 ] = { 255.0 , 0.0 , 0.0 } #endif new TrailColor[ 3 ] = { 000, 255, 255 } new Float:Maxs[ 3 ] = { 100.0 , 100.0 , 100.0 } new Float:Mins[ 3 ] = { -100.0, -100.0, -100.0 } new const model_grenade[] = "models/zombie_plague/v_auragren.mdl" new const model[] = "models/zombie_plague/aura8.mdl" new const w_model[] = "models/zombie_plague/w_aura.mdl" new const sprite_grenade_trail[] = "sprites/laserbeam.spr" new const entclas[] = "campo_grenade_forze" new cvar_flaregrenades, g_trailSpr, g_SayText, g_itemID new gBomb const Float:Push = 15.0 const item_cost = 15 /*=============================[End Customization]=============================*/ public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Think, "grenade", "fw_ThinkGrenade") RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_PlayerKilled") cvar_flaregrenades = get_cvar_pointer("zp_flare_grenades") register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel") RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_smokegrenade", "shield_deploy", 1) register_event("HLTV", "event_round_start", "a", "1=0", "2=0") register_forward(FM_Touch, "fw_touch") g_SayText = get_user_msgid("SayText") register_cvar("zp_shield_creator", "lucas_7_94", FCVAR_SERVER|FCVAR_PROTECTED) #if defined CAMPO_ROUND g_itemID = zp_register_extra_item ( CAMPO_ROUND_NAME , item_cost * 2 , ZP_TEAM_HUMAN ) #else g_itemID = zp_register_extra_item ( CAMPO_TIME_NAME , item_cost , ZP_TEAM_HUMAN ) #endif } public event_round_start() { #if defined CAMPO_ROUND remove_entity_name(entclas) #endif gBomb = 0 } public plugin_precache() { g_trailSpr = engfunc(EngFunc_PrecacheModel, sprite_grenade_trail) engfunc(EngFunc_PrecacheModel, model_grenade) engfunc(EngFunc_PrecacheModel, model) engfunc(EngFunc_PrecacheModel, w_model) } public client_disconnect(id) gBomb &= ~( 1 << ( id % 32 ) ) public zp_extra_item_selected(player, itemid) { if(itemid == g_itemID) { if( gBomb & ( 1 << ( player % 32 ) ) ) Color(player, "!g[Shield]!y You already have a force field") else { gBomb |= ( 1 << ( player % 32 ) ) if( !user_has_weapon( player, CSW_SMOKEGRENADE ) ) give_item(player,"weapon_smokegrenade") #if defined CAMPO_ROUND Color(player, "!g[Shield]!y You Bought a force field!. This, lasts 1 round complete.") #else Color(player, "!g[Shield]!y You Bought a force field!. This, lasts very little!") #endif } } } public fw_PlayerKilled(victim, attacker, shouldgib) { if( ( 1 <= attacker <= 32 ) && ( gBomb & ( 1 << ( victim % 32 ) ) ) ) gBomb &= ~( 1 << ( victim % 32 ) ) } public fw_ThinkGrenade(entity) { if(!pev_valid(entity)) return HAM_IGNORED static Float:dmgtime pev(entity, pev_dmgtime, dmgtime) if (dmgtime > get_gametime()) return HAM_IGNORED if(pev(entity, pev_flTimeStepSound) == NADE_TYPE_CAMPO) crear_ent(entity) return HAM_SUPERCEDE } public fw_SetModel(entity, const model[]) { static Float:dmgtime pev(entity, pev_dmgtime, dmgtime) if (dmgtime == 0.0) return FMRES_IGNORED; if (equal(model[7], "w_sm", 4)) { new owner = pev(entity, pev_owner) if( is_user_alive(owner) && !zp_get_user_zombie(owner) && ( gBomb & ( 1 << ( owner % 32 ) ) ) ) { set_pcvar_num(cvar_flaregrenades,0) fm_set_rendering(entity, kRenderFxGlowShell, 000, 255, 255, kRenderNormal, 16) message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY) write_byte(TE_BEAMFOLLOW) // TE id write_short(entity) // entity write_short(g_trailSpr) // sprite write_byte(10) // life write_byte(10) // width write_byte(TrailColor[ 0 ]) // r write_byte(TrailColor[ 1 ]) // g write_byte(TrailColor[ 2 ]) // b write_byte(500) // brightness message_end() set_pev(entity, pev_flTimeStepSound, NADE_TYPE_CAMPO) set_task(6.0, "DeleteEntityGrenade" ,entity) gBomb &= ~( 1 << ( owner % 32 ) ) entity_set_model(entity, w_model) return FMRES_SUPERCEDE } } return FMRES_IGNORED } public DeleteEntityGrenade(entity) if( is_valid_ent( entity ) ) remove_entity(entity) public crear_ent(id) { set_pcvar_num(cvar_flaregrenades,1) // Create entitity new iEntity = create_entity("info_target") if(!is_valid_ent(iEntity)) return PLUGIN_HANDLED new Float: Origin[3] entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, Origin) entity_set_string(iEntity, EV_SZ_classname, entclas) entity_set_vector(iEntity,EV_VEC_origin, Origin) entity_set_model(iEntity,model) entity_set_int(iEntity, EV_INT_solid, SOLID_TRIGGER) entity_set_size(iEntity, Mins, Maxs ) entity_set_int(iEntity, EV_INT_renderfx, kRenderFxGlowShell) entity_set_int(iEntity, EV_INT_rendermode, kRenderTransAlpha) entity_set_float(iEntity, EV_FL_renderamt, 50.0) #if defined RANDOM_COLOR if(is_valid_ent(iEntity)) { new Float:vColor[3] for(new i; i < 3; i++) vColor[i] = random_float(0.0, 255.0) entity_set_vector(iEntity, EV_VEC_rendercolor, vColor) } #endif #if defined ONE_COLOR entity_set_vector(iEntity, EV_VEC_rendercolor, CampoColors) #endif #if defined CAMPO_TASK set_task(15.0, "DeleteEntity", iEntity) #endif return PLUGIN_CONTINUE; } public zp_user_infected_post(infected, infector) if ( gBomb & ( 1 << ( infected % 32 ) ) ) gBomb &= ~( 1 << ( infected % 32 ) ) public fw_touch(ent, touched) { if ( !pev_valid(ent) ) return FMRES_IGNORED; static entclass[32]; pev(ent, pev_model, entclass, 31); if ( strcmp( entclass, model ) == 0 ) { if( ValidTouch(touched) ) { static Float:pos_ptr[3], Float:pos_ptd[3] pev(ent, pev_origin, pos_ptr) pev(touched, pev_origin, pos_ptd) for(new i = 0; i < 3; i++) { pos_ptd[i] -= pos_ptr[i] pos_ptd[i] *= Push } set_pev(touched, pev_velocity, pos_ptd) set_pev(touched, pev_impulse, pos_ptd) } } return FMRES_HANDLED } public DeleteEntity( entity ) // Thanks xPaw For The Code =D if( is_valid_ent( entity ) ) remove_entity( entity ); stock Color(const id, const input[], any:...) { static msg[191] vformat(msg, 190, input, 3) replace_all(msg, 190, "!g", "^4") replace_all(msg, 190, "!y", "^1") replace_all(msg, 190, "!t", "^3") message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_SayText, _, id) write_byte(id) write_string(msg) message_end() } public shield_deploy( shield_ent ) { if( pev_valid( shield_ent ) != 2 ) return HAM_IGNORED; static const mPlayer = 41 new id = get_pdata_cbase( shield_ent, mPlayer, 4 ); if( ( gBomb & ( 1 << ( id % 32 ) ) ) && !zp_get_user_zombie( id ) ) set_pev( id, pev_viewmodel2, model_grenade ); return HAM_IGNORED; }
Mam dwa problemy z nim.
1.Granaty ktore oswietlaja przestaly dzialac.
2.Czas tego itemu jest do konca rundy a pisalo ze dziala 15 sekund.Czy moze ktos to zmienic zeby ten item dzialal 15 sekund ?
Pytania dotyczące pluginów-skinow i ich poszukiwania oraz instrukcji ich wgrania//Serwe...
10.07.2013 01:10
Czy darade tak zrobic ? Ze worek ktory postawi przykladowo Franek moze tylko on go zniszczyc i zombiaki[inne humany nie moga]
2.Mam pewien plugin "odliczanie czasu do infekcji".Pokazuja sie tylko liczby i glos odliczania.Moze ktos mi go edytowac zeby pisalo tak jak jest tyle ze zamiast liczb to jeszcze.Aby pisalo tak :
Wirus został uwolniony.Infekcja nastapi za 10
Wirus zostal uwolniony.Infekcja nastapi za 9
itd ...
[zalaczam odnosnik nazwa : odlicz czasu do infekcji
3.Szukam dwoch modow ktore moglbym wgrac osobno na serwer : assasinmode i snajpermode.
4.Szukam wygladu survivora i nemezisa.Szukalem na necie ale niemoge znalezc.Jezeli mozecie podajcie jak najwiecej ; wybiore sobie.
5.Czy mozna zrobic takie cos ?.Zrobi ktos mi tak ? Jakie pliki musze udostepnic ? : Jak wiemy gdy zombie kupuje antidotum od razu zamienia sie w humana.Czy mozna zrobic takie cos ze jak kupi antidotum pojawia mu sie ono w reku i dopiero jak przycisnie przycisk zamienia sie w humana.
6.Szukam takiego wygladu rekawiczek dla humana
[zalaczam zdjecie]
7.Szukam pluginu Dzięki ktoremu admin moze zrobic zdjecie graczowi lub innemu adminowi[tylko zdjecie bez bana]
8.Szukam instrukcji jak dodac kilka skinow dla zombiaka aby losowalo wybieral skina dla zombiaka ktory sie odrodzi
9.Szukam na odpychanie zombiaka za pomoca noza i insturkcji jak skorygowac sile odpychania.
10.Szukam plugina ktory kicka osobe bedaca przez jakis czas afk.
P.S Czlowiek sie nameczyl zeby tyle wypisac.Wchodzi na strone majac nadzieje ze mu odpisali,patrzy temat zamkniety z powodu zlej nazwy ? Kpina Ja ustalam nazwe tematu i to moja sprawa czy to wplynie na pomoc innych wobec mnie.
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Tematy: ShastaMan
- Regulamin