Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Rivit
Rejestracja: 03.07.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.01.2024 13:42
O mnie
Nie pomagam na PW
Pare moich prac:
- Mój github, na którym znajdują się jakieś pluginy: https://github.com/r...98/AMXX_Plugins
- losowy vip dla X osób: https://amxx.pl/topi...vip-dla-x-osób/
- strzał w głowe jeśli ktoś nie ma hełmu = śmierć https://amxx.pl/topi...nie-masz-hełmu/
- load error 17 invalid file format or version https://amxx.pl/topi...mat-or-version/
- blokada wiadomosciu typu auto-help https://amxx.pl/topi...anie-auto-help/
- info po smierci - o pace, o graczach (zautomatyzowane) https://amxx.pl/topi...enie-na-respie/
- naprawa fatal error 100 - cannot read from file https://amxx.pl/topi...-from-file-xxx/
- de_rats_1337 buyzone fix https://amxx.pl/topi...37-buyzone-fix/
- moj stary cod mod, kilka jego wersji https://amxx.pl/topi...-paczki-modeli/
- kara za kampienie na respie https://amxx.pl/topi...własnej-strefy/
Statystyki
- Grupa: Support Team
- Całość postów: 4 380
- Odwiedzin: 84 779
- Tytuł: Godlike
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Czerwiec 26
-
Płeć
Mężczyzna
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#687454 Blokowanie wyświetlanie informacji, w momencie pojawienia się drugiej
Napisane przez Rivit w 10.02.2015 16:18
W sprawdzpoziom znajdz pierwszy return i daj tam PLUGIN_CONTINUE i na koniec funkcji sprawdzpoziom to samo
#687442 Blokowanie wyświetlanie informacji, w momencie pojawienia się drugiej
Napisane przez Rivit w 10.02.2015 15:30
#687402 Blokowanie wyświetlanie informacji, w momencie pojawienia się drugiej
Napisane przez Rivit w 10.02.2015 12:15
else if(zdobyl_poziom) { punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-madrosc_gracza[id]; set_dhudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0, 0.0, 0.0); show_dhudmessage(id,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]); client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup"); return 69; }
cod_set_user_xp(attacker, cod_get_user_xp(attacker) + cod_hs); new sprawdz = SprawdzPoziom(attacker); if(sprawdz != 69) { if(get_pdata_int(id, 75, 5) == HIT_HEAD) { set_dhudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 3.0, 1.0, 0.0, 0.0); show_dhudmessage(attacker, "HEADSHOT + %i XP", cod_hs); } else { set_dhudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 3.0, 1.0, 0.0, 0.0); show_dhudmessage(attacker, "+ %i XP", nowe_doswiadczenie); } }
Sprawdz to... Może styknie, ale to taki prototyp.
#687401 Blokowanie wyświetlanie informacji, w momencie pojawienia się drugiej
Napisane przez Rivit w 10.02.2015 12:10
#687400 [ROZWIĄZANE] Respawn przejście z trybu spec do CT lub TT
Napisane przez Rivit w 10.02.2015 12:09
#687392 RoundSound by Lenka (10)
Napisane przez Rivit w 10.02.2015 11:21
#687387 Naprawa perków m.ini duza krowa
Napisane przez Rivit w 10.02.2015 10:28
#687364 [ROZWIĄZANE] Respawn przejście z trybu spec do CT lub TT
Napisane przez Rivit w 10.02.2015 08:13
A co jest napisane w konsoli serwera podczas crashu?
I spróbuj na tej funkcji przejść ze SPEC.
public AutoRespawn(id){ if(is_user_connected(id) && !is_user_alive(id) && (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)){ cs_set_user_team(id, CS_TEAM_T); ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id); } }
#687363 ilość osób w dywizji
Napisane przez Rivit w 10.02.2015 07:58
HM?
stock GetDivisionMembers(idDywizji) { new count = 0; for(new i = 1; i <= get_maxplayers(); ++i) { if(is_user_connected(i) && dywizja_gracza[i] = idDywizji) count++; } return count; }
Opis: Zwraca ilość członków danej dywizji.
Parametry:
- idDywizji - podajesz numer dywizji, której chcesz pobrać ilość członków.
Notka: Możesz też podać 0 jako argument i wtedy dowiesz się ilu graczy nie ma dywizji.
Daj znać
PS. Ja Cię kojarzę coś chyba Oo
#687338 HP i speed do klasy, bez punktow statystyk
Napisane przez Rivit w 10.02.2015 02:11
Nie! Nie maksymalny poziom kondycji.
Daj funkcję ZastosujAtrybuty() z silnika CoD.
To będzie Twoja klasa:
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Komandos"; new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)"; new const bronie = (1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Teraz tylko czekam na funkcję z silnika CoD...
#687299 Blokowanie wyświetlanie informacji, w momencie pojawienia się drugiej
Napisane przez Rivit w 09.02.2015 21:49
#687298 HP i speed do klasy, bez punktow statystyk
Napisane przez Rivit w 09.02.2015 21:44
#687253 [KOSZ] Zakładanie serwera
Napisane przez Rivit w 09.02.2015 18:40
#687250 Wycięcie cząstki modelu
Napisane przez Rivit w 09.02.2015 18:18
#687244 Edycja pluginu round_chat_msg
Napisane przez Rivit w 09.02.2015 17:47
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Rivit
- Regulamin