Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Rivit - zdjęcie

Rivit

Rejestracja: 03.07.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.01.2024 13:42
*****

#687454 Blokowanie wyświetlanie informacji, w momencie pojawienia się drugiej

Napisane przez Rivit w 10.02.2015 16:18

No bo są różne wartości zwracane.

W sprawdzpoziom znajdz pierwszy return i daj tam PLUGIN_CONTINUE i na koniec funkcji sprawdzpoziom to samo
  • +
  • -
  • 1


#687442 Blokowanie wyświetlanie informacji, w momencie pojawienia się drugiej

Napisane przez Rivit w 10.02.2015 15:30

Podmień sobie ten kod co podałem z tym co dałeś w pierwsZym poście.

Teraz jestem ba tel, więc nie wykonam :/
  • +
  • -
  • 1


#687402 Blokowanie wyświetlanie informacji, w momencie pojawienia się drugiej

Napisane przez Rivit w 10.02.2015 12:15

	else if(zdobyl_poziom)
	{
		punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-madrosc_gracza[id];
		set_dhudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0, 0.0, 0.0);
		show_dhudmessage(id,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
		client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");

                return 69;
	}
cod_set_user_xp(attacker, cod_get_user_xp(attacker) + cod_hs);
new sprawdz = SprawdzPoziom(attacker);

if(sprawdz != 69)
{
   if(get_pdata_int(id, 75, 5) == HIT_HEAD)
   {
	   set_dhudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 3.0, 1.0, 0.0, 0.0);
	   show_dhudmessage(attacker, "HEADSHOT + %i XP", cod_hs);
   }
   else
   {
	   set_dhudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 3.0, 1.0, 0.0, 0.0);
			
	   show_dhudmessage(attacker, "+ %i XP", nowe_doswiadczenie);
   }
}

Sprawdz to... Może styknie, ale to taki prototyp.


  • +
  • -
  • 1


#687401 Blokowanie wyświetlanie informacji, w momencie pojawienia się drugiej

Napisane przez Rivit w 10.02.2015 12:10

Daj SprawdzPoziom() to może pomogę...


  • +
  • -
  • 1


#687400 [ROZWIĄZANE] Respawn przejście z trybu spec do CT lub TT

Napisane przez Rivit w 10.02.2015 12:09

Próbowałeś tej funkcji mojej?

 

Podrzuć kod to się coś poradzi...


  • +
  • -
  • 1


#687392 RoundSound by Lenka (10)

Napisane przez Rivit w 10.02.2015 11:21

Są fajne.

 

Skoro Ci się nie podoba to nie mów, że lipa, bo są zrobione nieźle.

 

A o gustach się nie dyskutuje.

 

BTW, zrób lepsze, pfff...


  • +
  • -
  • 2


#687387 Naprawa perków m.ini duza krowa

Napisane przez Rivit w 10.02.2015 10:28

HM?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#687364 [ROZWIĄZANE] Respawn przejście z trybu spec do CT lub TT

Napisane przez Rivit w 10.02.2015 08:13

A co jest napisane w konsoli serwera podczas crashu?

 

 

I spróbuj na tej funkcji przejść ze SPEC.

public AutoRespawn(id){
	if(is_user_connected(id) && !is_user_alive(id) && (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)){
                cs_set_user_team(id, CS_TEAM_T);
		ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
	}
}

  • +
  • -
  • 1


#687363 ilość osób w dywizji

Napisane przez Rivit w 10.02.2015 07:58

HM?

stock GetDivisionMembers(idDywizji)
{
    new count = 0;
    for(new i = 1; i <= get_maxplayers(); ++i)
    {
        if(is_user_connected(i) && dywizja_gracza[i] = idDywizji)
            count++;
    }
    return count;
}

Opis: Zwraca ilość członków danej dywizji.

 

Parametry:

  • idDywizji - podajesz numer dywizji, której chcesz pobrać ilość członków.

 

 

Notka: Możesz też podać 0 jako argument i wtedy dowiesz się ilu graczy nie ma dywizji.

 

 

Daj znać :D

 

PS. Ja Cię kojarzę coś chyba Oo


  • +
  • -
  • 1


#687338 HP i speed do klasy, bez punktow statystyk

Napisane przez Rivit w 10.02.2015 02:11

Nie! Nie maksymalny poziom kondycji.
 

 

Daj funkcję ZastosujAtrybuty() z silnika CoD.

 

To będzie Twoja klasa:

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>


#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie    = (1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	
	ma_klase[id] = true;
	
}

public cod_class_disabled(id)
{
	
	ma_klase[id] = false;
	
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}

Teraz tylko czekam na funkcję z silnika CoD...


  • +
  • -
  • 1


#687299 Blokowanie wyświetlanie informacji, w momencie pojawienia się drugiej

Napisane przez Rivit w 09.02.2015 21:49

To może najpierw dodaj exp, potem sprawdź poziom, tam zwracaj jakąś wartość i pod kodem na dodawanie expa wyświetl ile expa się dostało. oczywiście przed wyświetleniem sprawdz czy sprawdzpozion nie zwróciło wartości która odpowiada za awans
  • +
  • -
  • 1


#687298 HP i speed do klasy, bez punktow statystyk

Napisane przez Rivit w 09.02.2015 21:44

Ale ta funkcja co podałem to dodaje jako bonus...

Ile tego hp i speeda?
  • +
  • -
  • 1


#687253 [KOSZ] Zakładanie serwera

Napisane przez Rivit w 09.02.2015 18:40

Polecam pukawke i 1s1k

 

 

Chociaż niektórzy narzekają na pukawke, ale ja nic do nich nie mam :D


  • +
  • -
  • 1


#687250 Wycięcie cząstki modelu

Napisane przez Rivit w 09.02.2015 18:18

Kocham CIE!!!!!!!!!!!!

 

 

Działa! Świetnie!

 

:*


  • +
  • -
  • 1


#687244 Edycja pluginu round_chat_msg

Napisane przez Rivit w 09.02.2015 17:47

Hm?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1