Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

CoD by RiviT (aka TibacK) - 9 różnych odmian i przeróbek + 4 paczki modeli!CoD by RiviT | 9 różnych odmian | 4 paczki modeli

cod nowy cod call of duty klasa perk klany misje paczka paczka cod modele

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 TibacK

    Diler pod gimnazjum dla niepełnosprawnych dzieci

  • Power User

Reputacja: 516
Wszechwiedzący

  • Postów:2591
Offline

Napisano 12.07.2016 10:24

*
Popularny

Witam serdecznie!

Jako, że skończyłem z AMXX i CS to postanowiłem udostępnić parę paczek. Wszystko jest bazowane na CoD Nowy. 2 paczki są 'normalne'. Reszta już jest troszkę pokombinowana ;) Paczka jest dość specyficzna i wiele rzeczy nie podejdzie ze standardowego coda :/ Może sprawić problemy w scriptingu (pozmieniane natywy itp). Sam uznaję, że paczka to nic specjalnego, ale wrzucę, szkoda żeby się zakurzyła. Myślę, że Wam się spodoba, może komuś się przyda. Jak zawsze nie wiem od czego zacząć...

 

 

Jak mówiłem jest 9 wersji paczek (jest też jako plik tekstowy w załącznikach) i dla każdej jest osobny opis.

Mała ściągawka:

ID 1 --->   CoD | klasy i staty i perki
ID 2 --->   CoD | klasy i staty i 2 perki
ID 3 --->   CoD bez statow | klasy i perki
ID 4 --->   CoD bez statow | klasy i 2 perki
ID 5 --->   CoD bez klas | staty i perki
ID 6 --->   CoD bez klas | staty i 2 perki
ID 7 --->   CoD bez klas i statow | perki
ID 8 --->   CoD bez klas i statow | 2 perki
ID 9 --->   CoD bez klas i perkow | staty

opis

 

1.

Spoiler

 

2.

Spoiler

 

3.

Spoiler

 

4.

Spoiler

 

5.

Spoiler

 

6.

Spoiler

 

7.

Spoiler

 

8.

Spoiler

 

9.

Spoiler

 

 

DODATKOWE INFO:

Spoiler

 

komendy

Kazda paczka posiada listę komend w addons/amxmodx/data/pomoc.txt

 

cvary

Wszystkie są wyciagnięte do codmod.cfg

Reszta konfiguracji jest w silniku CoD, na samym początku. Opisane jest tam jak i co. Po zmianie czegoś silnik trzeba przekompilować i wrzucić nową wersję na serwer.

 

instalacja

Standardzik.

Pobierasz amxmodx_do_kazdej_wersji_paczki, rozpakowujesz i wrzucasz do odpowiednich folderów na serwerze (jak zapyta czy zastąpić plik to zastąp)

potem odpowiednia wersja paczki, którą sobie wybierzesz i tak samo, wrzucasz gdzie trzeba.

(opcjonalne) modele - jeżeli będziesz korzystał to pobierz paczkę i wrzuć na serwer, jeżeli nie korzystasz to w plugins-codmod.ini usuń plugin od podmiany modeli (GHW_weapon_replacement)

 

inne informacje

Każda paczka ma plugin do podmiany modeli (jeżeli nie chcesz modeli to wyłączasz go)

4 zestawy modeli znajdują się tu (plik: modele_do_kazdej_paczki.rar): https://drive.google...MWFBdHBlM3MySUk

w amxx.cfg znajduje się cvar odpowiadajacy za przełaczanie między paczkami modeli (zmiana wymaga zmiany mapy lub restartu serwera)

ghw_zestaw_modeli  x  - możliwe wartości od 1 do 4 włącznie

 

Modyfikacja tej paczki może sprawić kłopoty wielu osobom, ponieważ natywy są pozmieniane, rozwiązania nie są jakieś skomplikowane, ale mogą sprawić kłopoty (tak, uczyłem się różnych rzeczy na tym silniku) itp.

Jest możliwe, że nie będzie działać z innymi pluginami pod CoD (trzeba sprawdzić)

 

Zapis nVault. od razu odpowiadam: nie, nie mam w planach SQL (chociaż 2 lata temu chciałem przerobić, jednak brak chęci)

 

Nie będę opisywać perków ani klas, jest ich ponad 100. Pobierz i poczytaj

 

Miłego testowania, pozdrawiam!

 

Lista poprawek od czasu publikacji tej paczki:

Spoiler

 

 

POBIERAĆ Z LINKU DO GOOGLE DRIVE - TAM SĄ AKTUALNE PACZKI, TE Z ZAŁĄCZNIKA NIE MAJĄ WYŻEJ WYMIENIONYCH POPRAWEK

 

Nie supportuje już tego projektu.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5

#2 wirus2

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:49
  • GG:
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 16.10.2016 15:49

Cały czas w konsoli spamuje tym errorem

L 10/16/2016 - 16:49:30: [AMXX] Run time error 10 (plugin "QTM_CodMod.amxx") (native "cs_set_user_bpammo") - debug not enabled!
L 10/16/2016 - 16:49:30: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 10/16/2016 - 16:49:30: Unhandled dynamic native error

Użytkownik wirus2 edytował ten post 16.10.2016 15:51

  • +
  • -
  • 0

#3 TibacK

    Diler pod gimnazjum dla niepełnosprawnych dzieci

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 516
Wszechwiedzący

  • Postów:2591
Offline

Napisano 16.10.2016 16:11

L 10/16/2016 - 16:49:30: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).

Myślisz, że to mogłoby pomóc? :/

 

 

Temat z czerwca, nie wiem czy będę poprawiał te silniki, edycja i upload 9 paczek więc chyba bugfixy dam w jakiś spoiler czy coś i tam sposób co podmienić


  • +
  • -
  • 0

#4 wirus2

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:49
  • GG:
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 16.10.2016 16:41

L 10/16/2016 - 16:49:30: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).

Myślisz, że to mogłoby pomóc? :/

 

 

Temat z czerwca, nie wiem czy będę poprawiał te silniki, edycja i upload 9 paczek więc chyba bugfixy dam w jakiś spoiler czy coś i tam sposób co podmienić

 

 

Myślę że warto by było poprawiać ten silnik, ponieważ fajny ten twój COD


  • +
  • -
  • 0

#5 TibacK

    Diler pod gimnazjum dla niepełnosprawnych dzieci

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 516
Wszechwiedzący

  • Postów:2591
Offline

Napisano 16.10.2016 16:53

Daj logi z debugiem, to będę mieć jasno gdzie błąd

Paczka to zabytek już, nic unikalnego
  • +
  • -
  • 0

#6 wirus2

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:49
  • GG:
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 17.10.2016 18:30

Już nie wywala błędu, winna leżała po mojej stronie


  • +
  • -
  • 0

#7 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 526
Wszechwiedzący

  • Postów:1492
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 17.10.2016 18:36

Jak to sie stalo, ze dopiero dzis trafilem na temat :D

Jest w srodku pare ciekawych pomyslow, godnych rozwiniecia.

Dobra robota.


  • +
  • -
  • 0

Call Of Duty Mod Nowy v1.1 CS:GO

 

https://mygo.pl/topi...y-mod-nowy-v11/


#8 TibacK

    Diler pod gimnazjum dla niepełnosprawnych dzieci

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 516
Wszechwiedzący

  • Postów:2591
Offline

Napisano 18.10.2016 06:03

Jak to sie stalo, ze dopiero dzis trafilem na temat :D
Jest w srodku pare ciekawych pomyslow, godnych rozwiniecia.
Dobra robota.


Cóż to za pomysły? Pytam z ciekawości :P
System renderingu to dobra rzecz, wymaga niestety przerabiania w klasach innych niż te :/
  • +
  • -
  • 0

#9 ZDR1990

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.10.2016 11:46

Witam w pierwszej paczce są problemy z skompilowaniem QTM_CodMod


  • +
  • -
  • 0

#10 ex0

    Wolny strzelec.

  • Power User

Reputacja: 382
Wszechpomocny

  • Postów:1127
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 18.10.2016 12:18

Witam w pierwszej paczce są problemy z skompilowaniem QTM_CodMod

Błędy?
A po drugie kompilujesz lokalnie kompilatorem od autora?


  • +
  • -
  • 0

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA


Zapraszam do mojego profilu ;)


#11 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 526
Wszechwiedzący

  • Postów:1492
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 18.10.2016 12:56

 

Jak to sie stalo, ze dopiero dzis trafilem na temat :D
Jest w srodku pare ciekawych pomyslow, godnych rozwiniecia.
Dobra robota.


Cóż to za pomysły? Pytam z ciekawości :P
System renderingu to dobra rzecz, wymaga niestety przerabiania w klasach innych niż te :/

 

 

System renderingu tak, jednak zdaje sie ze zapomniales o mozliwosci ustawiania kolorow a to podstawa.

na pewno wykorzystam niektore nazwy perkow oraz ich moce. Same ich funkcje sa dosc banalne ale mimo to, niektore sa bardzo ciekawe :).


  • +
  • -
  • 0

Call Of Duty Mod Nowy v1.1 CS:GO

 

https://mygo.pl/topi...y-mod-nowy-v11/


#12 TibacK

    Diler pod gimnazjum dla niepełnosprawnych dzieci

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 516
Wszechwiedzący

  • Postów:2591
Offline

Napisano 18.10.2016 14:21

Dzięki, rendering był robiony trochę na szybcika, ale dodanie koloru to niewiele roboty.





Jak kompilować to tylko lokalnie
  • +
  • -
  • 0

#13 ZDR1990

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.10.2016 19:51

Kompilatorem lokalnym standardowym 


  • +
  • -
  • 0

#14 TibacK

    Diler pod gimnazjum dla niepełnosprawnych dzieci

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 516
Wszechwiedzący

  • Postów:2591
Offline

Napisano 18.10.2016 20:43

Kompilatorem lokalnym standardowym 

 

Kompiluj tym co jest w paczce, i nie próbuj mi wmawiać, że się nie kompiluje bo sprawdzałem i działa. I jak coś Ci nie hula to podaj więcej info -.-


  • +
  • -
  • 0

#15 adi22399

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:57
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Ostrow Wielkopolski
Offline

Napisano 25.11.2016 00:04

Reupload modeli mozna prosic ?

 


  • +
  • -
  • 0

#16 TibacK

    Diler pod gimnazjum dla niepełnosprawnych dzieci

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 516
Wszechwiedzący

  • Postów:2591
Offline

Napisano 15.01.2017 11:12

Reupload modeli. Pojawił się link do google drive, można pobrać bez logowania.


  • +
  • -
  • 0

#17 BlanciK THC

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:73
  • GG:
  • Lokalizacja:Pole Marysi
Offline

Napisano 15.01.2017 11:30

Kupa dobrej roboty. Fajna paczka :)


  • +
  • -
  • 0

Kupię WPLN 1s1k lub cssetti !! :)






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy, cod, call of duty, klasa, perk, klany, misje, paczka, paczka cod, modele

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych