To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Pare moich prac:
- Mój github, na którym znajdują się jakieś pluginy: https://github.com/r...98/AMXX_Plugins
- losowy vip dla X osób: https://amxx.pl/topi...vip-dla-x-osób/
- strzał w głowe jeśli ktoś nie ma hełmu = śmierć https://amxx.pl/topi...nie-masz-hełmu/
- load error 17 invalid file format or version https://amxx.pl/topi...mat-or-version/
- blokada wiadomosciu typu auto-help https://amxx.pl/topi...anie-auto-help/
- info po smierci - o pace, o graczach (zautomatyzowane) https://amxx.pl/topi...enie-na-respie/
- naprawa fatal error 100 - cannot read from file https://amxx.pl/topi...-from-file-xxx/
- de_rats_1337 buyzone fix https://amxx.pl/topi...37-buyzone-fix/
- moj stary cod mod, kilka jego wersji https://amxx.pl/topi...-paczki-modeli/
- kara za kampienie na respie https://amxx.pl/topi...własnej-strefy/
Napisane przez N1K1Cz w 05.02.2023 12:25
Napisane przez Misiu. w 31.01.2020 08:54
Napisane przez Engi w 28.04.2022 07:21
Albo ewentualnie żeby wypisało je w konsoli gracza, wtedy wystarczy skopiować i dopisać ręcznie connect.
Też tak można tylko wtedy dobrze jest ustawić powód kicka żeby gracze spojrzeli w konsole po nowe IP.
PS - czemu, w sumie, usunięto tą możliwość?
Jeden z powodów to zapewne zaśmiecona lista serwerów serwerami 1-slotowymi z przekierowaniem na inne IP. Wyobraź sobie listę serwerów gdzie masz 200 takich samych serwerów przekierowujących na inne IP. Znaleźć w takiej liście dobry serwer graniczy z cudem.
Napisane przez GwynBleidD w 06.12.2014 07:42
Jestem na 99% pewny, że format właśnie tak działa, dlatego da się podawać tablicę wyjściową jako dowolny parametr. Formatex dlatego jest szybszy i wydajniejszy, bo operuje na tablicy, którą dostaje, a nie tworzy nowej. Zamiast robić tak jak piszesz lepiej użyć format(), zrobi to samo, a mniej pisania.
Dokładnie tak jest.
Z drugiej strony nie popadajmy już w taką skrajność z tą optymalnością,funkcja wywoływana nie częściej niż raz na 5 sekund, w głupiej wtyczce do modu, do gry, która nie wymaga nawet giga procka i ćwierć giga ramu, a żyjemy w czasach, gdzie procesory w telefonach o prędkości taktowania 1GHz uważa się już za średnią półkę.
Wiadomo, że sztuka programowania oczekuje optymalizacji na każdym kroku, ale nie sądzę, żeby czas poświęcony na kombinowanie z format/formatex był współmierny do osiągniętej (bądz też niekoniecznie) optymalizacji.
Przy wykonywaniu kodu np. w pre_thinku może mieć to kolosalne znaczenie. Mimo tych nadmiarowych gigaherców serwer będzie wyraźnie lagował, bo przetworzenie każdej klatki będzie trwało dłużej. I pamiętaj, że ta nadmiarowa moc prawie nigdy się nie marnuje - możesz przecież postawić więcej niż 1 serwer na 1 maszynie.
co do formatex: proste studium przypadku:
formatex(zmienna, charsmax(zmienna), "%s cośtam", zmienna)
formatex działa na dokładnie tej samej tablicy, czyli nie robi jej kopii przed wykonaniem operacji, co więc zrobi w tym przypadku? Zastąpi zmienną zawartością zmiennej, czyli nic nie zrobi A następnie dopisze cośtam na końcu tej zmiennej, czyli wszystko zadziała prawidłowo...
formatex(zmienna, charsmax(zmienna), "cośtam %s", zmienna)
W tym przypadku najpierw wpisze do zmiennej na początku "cośtam " a następnie dopisze do tego zawartość zmiennej. Zakładając, że zmienna zawiera "abcdefghijklmnopqrstuvwxyz", otrzymamy: "cośtam cośtam ghijklmnopqrstuvwxyz", czyli nie do końca to, o co nam chodziło...
W skrajnych przypadkach kod taki może wejść w pętlę nieskończoną (gdy zmienna będzie zawierać %s).
Napisane przez DaFFyy w 06.04.2021 18:37
Napisane przez sharkowy w 26.02.2021 21:46
Cytując Darka z przed paru lat;
Lepiej używać jest cs_get_user_team druga funkcja czyli get_user_team w pewnych przypadkach zwróci nieprawdziwe dane
Więc dmuchając na zimne słuchajmy się rad naszego miszcza
if(get_user_flags(id) & FLAGA_USERA && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
Tutaj już można wspomóc się zmienną, bo trochę długa linijka wychodzi no ale co tam.
Napisane przez Misiu. w 02.02.2021 11:40
Napisane przez DarkGL w 27.01.2021 23:09
Napisane przez DarkGL w 24.01.2021 21:17
Napisane przez Zuzza w 18.01.2021 14:57
Hejo umieszczam swoją paczkę basebuildera, nad którą siedziałam parę ładnych lat. Jako że minęło parę lat od pierwszej lini kodu do ostatniej można znaleźć tam trochę
nie najdoskonalszych rozwiązań i trochę bałaganu. Często przerzucałam kod do innych plików bo gdy zbyt dużo kodu w jednym pliku to Amxx Studio strasznie się tnie (EMO).
Troszkę kodu tu jest... także dla chętnych podejmowania się "edycji" życzę cierpliwości
Policzyłam linie, a właściwie przestałam po 20 tysiącach
Paczka nosi nazwę Basebuilder RPG dlaczego ? Jest to zlepek różnych rzeczy z różnych gier to co przychodzi mi do głowy:
-Diablo2 - (Moc Lodowcowy Rozprysk - podobna do mocy czarodziejki ),zestawy przedmiotów -Metin2 - (Ulepszanie przedmiotów / Kamienie Metin / Srednie obrażenia/umiejętności w broniach F.) -Trove - (Choćby sytem power ranku przedmiotów) -League Of Legends - Pare mocy, Beczki GP'ka, Bomby Zileana (Moja postać w lolu gram tylko nią xD, a właściwie grałam 1.5m maestrii mam na zileanie xd) -Minecraft - Shulker Boxy (Metiny)
A więc co w paczce::
-Podstawy z silnika Basebuilder -Barriera -Podpalajacy granat -Zamarażający granat -Menu admina -Klany (Bardzo rozbudowne) -Drużyny -Umiejętności klas zombi -VIP -Sklep SMS -Jackpot -Grzybki -Karty -Super Bronie / Machingun / Shotgun / AK / UMP / Elity / AWP / Granat -Konkursowa mapa OX -Zwierzaki (Z bumboxa można puszczać muzyczke)
Chodzi o to że zdobywamy przedmioty za zabójstwa, lub w inny sposób jest ich kilka, i wzmacniamy swoją postać.
Przedmioty dzielą się na :
-Ulepszacz -Dodatek -Zbroja -Hełm -Bron -Akcesoria -Księga Umiejętności
Zbroja / Hełm / Broń może posiadać maksymalnie 2 bonusy
Bonusy dostępne na zbroii:
Regen HP Wiecej HP Szybkosc chodzenia Niewrazliwosc na spowolnienia Unik pocisku Ochronna Burza Kamikaze Toksyczny Gaz CoolDown Samozaplon Przyplyw RPG Odpornosc na odepchniecie Odmroznie Odpornosc na magie 15%
Bonusy dostępne na hełm
Piorun Bombki Uzdrowienie Furia Wsciekle Zombi 100% na Hs Dracula Impuls magnetyczny Pozeracz amunicji Odpad Radioaktywny Mrozna Pulapka Elektryczne Pole Shuriken Excalibur Lodowcowy Rozprysk ZILEAN Beczki GP'ka
Bonusy dostępne na broń
Vampiryzm Wieksze dmg Szybko strzelnosc Krytyczne Szybkosc przeladowania Podpalenie Zamrozenie Otrucie Rykoszet Naboje odpychajace Doladowanie amunicji Odnowienie Splash DMG BOOM EXECTUOR Berserk
Przedmiotów jest 91, ciężko mi opisać każdy po kolei dlatego opisze tylko kilka
[Ulepszacz] Symbol Smoka - Ulepszacz potrzebny do ulepszania przedmiotów Smoczych [Dodatek] Przeklęta Skrzynia - Zawiera losowy przedmiot. [Dodatek] Mikstura Blogoslawiensta - Zapobiega zniszczeniu przedmiotu przy ulepszaniu [Dodatek] Wzmocnienie Przedmiotu - Dodaje bonus do przedmiotu [Nie zawsze się może udać] [Dodatek] Zaczarowana Ksiega - Zmienia wszystkie bonusy w przedmiocie [Dodatek] Pajęcze Nogi - Zmienia wybrany bonus w przedmiocie [Może usunąć] [Zbroja] Smocza Zbroja - Zwieksza armor i redukuje otrzymnywane obrażenia [Hełm] Smoczy Hełm - Zwieksza armor i redukuje otrzymnywane obrażenia [Miecz] Smoczy Miecz - Zwiększa obrażenia [Akcesoria] F.MachinGun - Gdy ubierzemy w miejsce akcesori zamiast Krowy mamy Machinguna [Akcesoria] Pierścien Doswiadczenia - Gdy załozony otrzymujemy więcej XP [Ksiega Umiejętnosci] Zwiększa "moc" danej umiejętności w zależności ile mamy przeczytanych ksiąg (Jak w metinie od M1 - M11) [Kamien Duhowy] Zwieksza poziom umiejętności Z G1 do P
Przedmioty są zrobione w Spritesach, większość z nich rysowałam ja, ale są też z neta obrazki
Przedmioty Zbroje / Helm / Broń można ulepszać maksymalnie do +13, przez co bonusy stają się coraz to lepsze
Niektóre moce zmieniają swój wygląd zależnie od tego plus ile jest przedmiot na którym jest dany bonus.
Do paczki dodane są zwierzaki, a moce na nich to :
+20% DMG +10% na Krytyczne +50% na uderzenie w glowe 10% Splash DMG 5% Vampiryzmu 5% CoolDown 1% na Shuriken przy strzale Booom Executor 100 DMG Ochronna Burza 100 DMG +1000 HP +50 Regen +25 Szybkosci chodzenia Szybko Strzelnosc Szybkosc Przeladowania +5% Szans na ulepszenie Dracula lub Uzdrowienie 50% przed zgonem Przyplyw RPG + 50 PIEKLO NA ZIEMI
Klasę zombi towrzymy sobie sami wybierając odpowiednie bonusy które nam odpowiadają: (Za niektóre z nich płacimy mniejszą ilością życia a za inne wolniejszym poruszaniem się )
HP +3000 SPEED +150 Szansa na Wsciekle Odmrozenie 40% Ugaszenie 40% Szansa na Odtrucie Szansa na Unik Krytycznego Redukcja 20% DMG 33% na Brak Glowy Regeneracja +40 HP / Sec Pozarcie 15% 50% Odpornosci na Magie Szansa na Dracule Szansa na Uzdrowienie Szansa na Impuls
Metiny:
Na niektórych mapach dodane grzybki i jackpot co by się zombi nie nudziło podczas budowania:
Dodane również karty przerobione pod RPG:
Mapa konkursowa OX którą każdy uwielbiał Zawsze sobota o godzinie 18:00 odbywał się właśnie ten konkurs OX (mnóstwo wspomnień)
Konkurs OX :
Konkurs 1 z 16
Labirynt (Zapamietywanie trasy)
Parę mocy głównie Beczki GP można zobaczyć tutaj:
Jest tu tak wiele rzeczy, i wszystko jest tak rozbudowane że na prawdę ciężko mi tu wszystko opisać. Najlepiej będzie jak chętni pobiorą paczkę i zobaczą co w niej jest
/dropall - Wyrzuca wszystkie przedmioty (Głównie dla mnie do testów :P ) /jackpot - Pula w jackpocie /ex - Przywraca ostatnio wyrzucony przedmiot (Może przez pomyłkę) /maxdmg - Największy DMG jaki zadaliśmy /resetdmg - Resetuje max dmg /regulamin ... /drop - Pokazuje listę przedmiotów do zdobycia z różnych skrzyń metinów /rank - Ranking na serwerze zabójstwo - 2 pkt / śmierć - 3 pkt /metin - Ilość zniszczonych metinów /color - Kolorowanie klocków /top - topka /prtop - Topka pod względem przedmiotów /klan, /klany - Menu klanów /vip - Pokazuje pozostały czas vipa oraz co ma vip /vips - Lista vipów /gun - Menu broni /komendy - Lista komend /staty - Statystyki ile power ranku na ile statystyk dla klas zombi /superweapons - reset poziomu za super bron /magazyn - Magazyn klanu /zestaw - Pokazuje specjalne bonusy dla zestawów /misje - Menu misji /armor - Ilosc redukowanych obrańen /powerrank nick - Ile ktoś ma poweranku /item, /przedmiot - Menu przedmiotów /respawn - Odrodzenie /team - Menu drużyn /sklep - Menu sklepu /odb - Odblokowanie /konto,/zaloguj - Menu konta /info nick - Podgląd statystyk gracza /daj nick ilosc - Dajemy RPG danemu graczowi /help - Pomoc /admins - Admini /bony - Lista bonusów /menu - Główne menu
Komendy dla flagi "a" /lab - Menu tworzenia labiryntu na mapie konkursowej /killall - Zabija wszystkich /dmg ilość - Zwiększa obrażenia /addexp nick ilość - Dodaje exp graczowi /addcards nick ilość - Dodaje darmowe karty graczowi (Zamiast nick można wpisać #all / #ox ) /ox - Menu mapy OX /rpgs nick ilość - Ustawia graczowi RPG na dana wartość (Zamiast nick można wpisać #all ) /mdmg ilość - Zwiększa obrażenia w metiny /rpg nick ilość - Dodaje graczowi ilość RPG /hps nick ilość - Ustawia graczowi dana ilość HP /hp nick ilość - Dodaje ilość HP graczowi /setlvl nick ilość - Ustawia lvl graczowi /setmission nick misja ilość - Ustawia wartość misji /setreset nick ilość - Ustawia graczowi dany reset Komendy bez flagi "a" /fps nick - Sprawdza fps gracza /release - Rozpoczyna rundę przed czasem /open - Otwiera bariere /admin - Menu admina /mute nick czas - Mutuje gracza na czas /ban nick czas - Blokuje możliwość zakładania drużyny / proszenia o pomoc i parę innych złośliwości /revive nick - Ożywia gracza /finditem nick - Wyświetla wszystkie przedmioty gracza w konsoli say_team - Pisanie tylko do członków gildi Komendy w konsoli bb_moveas - Po najechaniu na gracz/klocek i użyciu będziemy przesuwać jako dany gracz / właściciel klocka bb_lock - Menu do ustawienia klonowania / obracania klocków bb_spots - Menu do tworzenia metinów bb_create - Menu tworzenia itemów z menu bb_writezuz Tekst - Możliwość napisania tekstu ze spritów bb_zuziabuzia - Pozwala na wpisywanie wielu ważnych komend np Ox/ Dawanie itemów itp... (Radze zmienić te komendę na coś innego ) bb_oxquestion "Pytanie" ODP CZAS - Komenda do zadawania pytań na OX (ODP 1-Tak / 0-Nie) (Czas na odpowiedz) [Przykład] bb_oxquestion "5+5=10?" 1 10 (Prawidłowa odpowiedź tak, 10 sekund na odpowiedź) Dodawanie przedmiotów komendą: bb_additem nick przedmiot ilosc plus bonus1 wartoscbonusu1 bonus2 wartoscbonusu2 [Przykład] bb_additem "Zuzza" "Smoczy Miecz" 1 13 "rykoszet" 10 "Szybko strzelnosc" 10 (Wartości bonusów minimalna - maxymalna wartość w pliku itemscore.inl) [Przykład] bb_additem "Zuzza" "Przekleta Skrzynia" 10 0 - Dodaje 10 przeklętych skrzyń [Przykład] bb_additem "Zuzza" "Smocza Zbroja" 1 5 "Toksyczny Gaz" 10 - Dodaje smocza zbroje +5 z bonusem smoczy gaz [Przykład] bb_additem "Zuzza" "Pierscien Dos" 1 0 0 600 - Dodaje pierścień doświadczenia na 600 Sekund [Przykład] bb_additem "Zuz" "Umiejet" 1 0 "Gaz" - Dodaje księgę umiejętności toksyczny gaz [Przykład] bb_additem #ox "symbol" 5 - Dodaje 5 symboli smoka dla zwycięzców oxa [Przykład] bb_additem #random "symbol" 5 - Dodaje 5 symboli smoka dla losowej osoby [Przykład] bb_additem #all "symbol" 5 - Dodaje 5 symboli smoka dla każdego [Przykład] bb_additem #lab "symbol" 5 - Dodaje 5 symboli smoka dla osób które przeszły labirynt
Aby działało wiele nie trzeba, ale jednak
Plik basebuilder.sma - Silnik zmieniamy ip serwera, oraz dane do polaczenia z baza danych
linijka 360
if( equal(szIp, "61.124.157.21:27015") ){ Tuple = SQL_MakeDbTuple("10.75.47.210", "srv4581", "zuzziaa", "srv4581") log_amx("Polaczono z zew. baza danych") }
To wszystko jeżeli chodzi o plugin (Chyba eksdi)
W bazie danych musimy stworzyć tabele (Plugin tego nie robi automatycznie nigdy nie chciało mi się tego dodawać )
Tabela graczy:
CREATE TABLE `players` ( `id` int(11) NOT NULL, `name` varchar(33) NOT NULL, `password` varchar(14) NOT NULL, `rpg` int(11) NOT NULL, `onlinetime` int(11) NOT NULL, `vip` int(11) NOT NULL, `firstlogin` date NOT NULL, `lastlogin` date NOT NULL, `lastaward` int(11) NOT NULL, `kills` int(11) NOT NULL, `deaths` int(11) NOT NULL, `powerrank` int(11) NOT NULL, `admin` int(11) NOT NULL, `online` int(11) NOT NULL, `specialpoints` int(11) NOT NULL, `discord` int(11) NOT NULL, `maxDMG` int(11) NOT NULL, `metinsDestroyed` int(11) NOT NULL ) ENGINE=InnoDB DEFAULT CHARSET=latin1; ALTER TABLE `players` ADD PRIMARY KEY (`id`), ADD UNIQUE KEY `name` (`name`); ALTER TABLE `players` MODIFY `id` int(11) NOT NULL AUTO_INCREMENT;COMMIT;
Tabela przedmiotów
CREATE TABLE `items` ( `id` int(11) NOT NULL, `idplayer` int(11) NOT NULL, `slot` int(11) NOT NULL, `item` int(11) NOT NULL, `num` int(11) NOT NULL, `plus` int(11) NOT NULL, `bonus1` int(11) NOT NULL, `valuebonus1` int(11) NOT NULL, `bonus2` int(11) NOT NULL, `valuebonus2` int(11) NOT NULL ) ENGINE=InnoDB DEFAULT CHARSET=latin1; ALTER TABLE `items` ADD PRIMARY KEY (`id`), ADD UNIQUE KEY `unique_index` (`idplayer`,`slot`); ALTER TABLE `items` MODIFY `id` int(11) NOT NULL AUTO_INCREMENT;COMMIT;
Zamieszczam także pliki .PSD, możecie sobie zmienić nazwę sieci lub ją usunąć z opisów pod /drop i /vip
W paczce jest również sklep dla CSSETII proszę zmieńcie sobie id użytkownika. linijka 312 nowySklep.sma
formatex(szLink, sizeof(szLink), "http://cssetti.pl/Api/SmsApiV2CheckCode.php?UserId=[color=#ff0000][b]16103[/b][/color]&Code=%s", szSmsCode);
Aby wszystko działało należy skompilować pluginy z paczki:
-BaseBuilder.sma -blockBarrier.sma -frostNadeRPG.sma -napalmNadeRPG.sma
Reszta opcjonlanie
W scripting.rar - pliki SMA
A tutaj modele i sprites, wrzucam na swoja stronke (Mam nadzieję że mam transfer bez limitu, nie pamietam )
Jest tam też plik .map mapy konkursowej OX
Ogólnie paczka bardzo skomplikowana i dużo się w niej dzieję, wielu to odstraszało, a wielu wręcz trzymało przy serwerze
Ta paczka to parę lat mojej pracy oczywiście z przerwami. Publikuje ponieważ już z niej nie korzystam a może komuś się coś z niej przyda
Mam nadzieję że udało mi się wszystkie te pliki zebrać do kupy jeżeli czegoś brakuje to dajcie znać w kom.
Jeżeli ktoś ma ochotę edytować to śmiało
Napisane przez Zuzza w 16.01.2021 15:05
Paczka basebuilder napisana jakiś czas temu, nie korzystam z niej a jest w niej parę przydatnych funkcji które mogą się komuś przydać i włożyć do swojego BB lub korzystać po prostu z paczki.
Co zawiera silnik basebuilder:
-Klonowanie klocków
-Możliwość przenoszenia graczami
-Anty reconnect
-System BitCoinów (Waluta na serwera) za nią kupujemy bronie co runde oraz ulepszenia ze sklepu, oraz ulepszenia każdej broni.
-Każda broń posiada możliwości jej ulepszenia maksymalnie 3 ulepszenia do broni (Każda bronie ma inny zestaw ulepszeń które łatwo można zmienić w pluginie)
Możliwe ulepszenia na broniach to :
+10 DMG 1% Vampiryzm 1% Podpalenie 1% Zamrozenie 15% Szybko Strzelnosc 20% Szybkie Przeladowanie Extra BitCoins 10% na Krytyka NoRecoil 50% HS Doladowanie Ammo Rykoszet Splash DMG
BItCoin
Upgrade dla broni - po podniesieniu dostajemy ulepszenie do najsłabszej broni która nie ma 3 ulepszeń.
Gen X - Do kupowania klas zombi
HashTag - Waluta za którą możemy kupować wyglądy zwierzaków rzadko do zdobycia za zabójstwo, lub z kart które są pokazane niżej
Znak zapytania - po podniesieniu otrzymujemny losową nagrode może stworzyć skrzynke
Skrzynia skarbów - po otworzeniu wyrzuca różne monety
Jajko zwierzaka
Wyglądy zwierzaków:
Za Geny X możemy rozwijać zwierzaka aby miał więcej mocy.
Karty Jackpot:
Obracanie klocków
W pluginie także misje, spowalnianie przesuwania (T), drużyny, menu admina (Pomoc, dawanie budowania/noclipa/goda) i pewnie parę rzeczy o których pewnie zapomniałam
-Dodatkowo w paczce Barriera, Granat podpalający, Zamarażający.
/clone - Do ustawienia klocków na mapie oraz ustawiania możliwości obracania klocków /admin - menu admina bb_barrier - w konsoli dla menu tworzenia barriery Komendy w konsoli do tworzenia odpowiednich walut x_createCoin x_createUpgrade x_createX x_createHash x_createChest x_createQuestion x_createPet
/misje /menu /konto /sklep
/team
Modele za dużo ważą więc daje link : Modele i sprite
Załączona również mapka na której są dodane karty oraz plik.map bb_magicworld.map gdyby korciło kogoś dodać do jakiejś mapki karty to z tej mapy możecie wyciągnąć jak to zrobić.
Klonowanie : >Zmień mapę >Wpisz /clone >Najedz na blok który ma być blokiem który można będzie klonować i który zostanie na mapie (Wszystkie nie zablokowane klocki będą usunięte) >Z menu wybierz Zablokuj/Odblokuj klocek (Jeżeli zaświeci się na czerwono klocek zostanie zablokowany / na zielono odblokowany) >Z menu wybierz opcje zapisz >Zmień mapę
Obracanie kloców: >Wpisz /clone >Kliknij 5 zresetuj zapis na mapie >Zmień mapę >Wpisz /clone zablokuj klocki które mają być do klonowania >Wpisz /clone wybierz opcje 7 "Zaznacz klocek" >Teraz najedz na środek klocka który zaznaczyłeś i kliknij ponownie opcje 7 "Połącz klocki" >Najedz na innego klocka w którego ten ma się obrócić / zamienić, również najedź na środek i kliknij opcje 7. "Połącz klocki" Zrób tak dla wszystkich klocków które mają się obracać ;) (Im celniej zaznaczysz środek klocka tym lepszy będzie efekt obrotu) Jeżeli klocki są położone w tym samym miejscu tylko obrócone, możesz zresetować ich wektor przesunięcia >Kliknij 7. Zaznacz dany klocek >Kliknij opcje 2. z drugiej strony menu "Wyzeruj Vec" Wtedy klocki nie będą przeskakiwać i efekt będzie bardzo fajny. Nie zapomnij zapisać po ustawieniu tego wszystkiego :)
Nie ma żadnych cvarów, wszystko do zmiany w sma.
Napisane przez Vakos w 14.01.2021 22:29
Napisane przez faken w 13.01.2021 23:28
Napisane przez faken w 11.01.2021 21:38
Taki problem maja gracze z clientem non-steam, wgraj to https://goldsrc.ru/threads/4261/i zresetuj caly serwer.