Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Rivit - zdjęcie

Rivit

Rejestracja: 03.07.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.01.2024 13:42
*****

#776792 [ROZWIĄZANE] [ENG] QTM_Peyote COD MOD / use skill button

Napisane przez Rivit w 21.04.2023 15:15

 EmitSound event is used to "catch" E button

public EmitSound(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch ) 
{
	if(!is_user_alive(id))
		return FMRES_IGNORED;
		
	if(equal(szSound, "common/wpn_denyselect.wav"))
	{
		new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[id]], "cod_class_skill_used", FP_CELL);
		ExecuteForward(forward_handle, id, id);
		DestroyForward(forward_handle);
		return FMRES_SUPERCEDE;
	}

...
	
	return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1


#776298 Nadanie pluginowi flagi T

Napisane przez Rivit w 02.02.2023 20:28

public cmd_czapki(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)){
		ColorChat(id, NORMAL, "[^x04%s^x01] Tylko dla vipow",PLUG_TAG);
		return;
	}
	new tytul[128], menu;

to cos takiego wtedy


  • +
  • -
  • 1


#776296 Nadanie pluginowi flagi T

Napisane przez Rivit w 02.02.2023 19:47

do cmd_hats dodaj warunek na flage czyli tak:

public cmd_czapki(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) return;
	new tytul[128], menu;

  • +
  • -
  • 1


#776211 [ROZWIĄZANE] [Problem] Rangi - wczytuje rangę po pierwszym fragu

Napisane przez Rivit w 28.01.2023 10:20

coś poknociłem...

 

spróbuj z tym

public client_authorized(index)
{
	new data[2];
	data[0] = index;
	data[1] = true;
	set_task(2.0, "get_user_rank_wrapper", _, data, sizeof(data));
 
	toggle_hud(index, true);
}

public get_user_rank_wrapper(data[]) {
	get_user_rank(data[0], data[1]);
}

  • +
  • -
  • 1


#776200 [ROZWIĄZANE] [Problem] Rangi - wczytuje rangę po pierwszym fragu

Napisane przez Rivit w 27.01.2023 18:47

spróbuj podmienic cały client_authorized na ten:

public client_authorized(index)
{
	new data[1];
	data[0] = true;
	set_task(2.0, "get_user_rank", index, data, sizeof(data))

	toggle_hud(index, true);
}

skompilowac, wgrac i przetestowac


  • +
  • -
  • 1


#776179 Nauka Javy

Napisane przez Rivit w 23.01.2023 17:56

Chyba nie ma nic lepszego niż swój projekcik :P 

 

Ja zawsze jak chce sie nowego języka nauczyć to sprawdzam na tej stronce: https://learnxinyminutes.com/  bo zakładam, że skoro robiłeś front to umiesz programować ;d 

 

do javy też jest: https://learnxinymin....com/docs/java/


  • +
  • -
  • 3


#776163 Respawn Alert - nie umiem zrobić nowej strefy RESP

Napisane przez Rivit w 22.01.2023 19:08

Nie rozumiesz? 

No to Ci wyjaśnię - dla mnie jest trudne. Bo nie wiem co i jak. Mam chodzić i co wciskać? Czy mam strzelać? Nie rozumiem tego w ogóle. 

Zamiast cwaniakować i się przemądrzać to pomóż. Nawet wspomniałem o zapłacie.

Nie rozumiem podejścia niektórych osób.

 

Kolego, plugin który zalinkowałeś jest mojego autorstwa.

 

Napisałem Ci co należy zrobić... Tam jest menu, w którym ustawiasz sobie strefy (tworzenie nowych, poszerzanie, zapisywanie)

Ciężko też pomóc komuś jak nie napisze konkretnie w czym ma problem - no chyba, że przerasta cie wpisanie komendy na czacie to życzę powodzenia w prowadzeniu serwera....


  • +
  • -
  • 1


#776045 [ROZWIĄZANE] Team_say - podkładam bombe na bombsite

Napisane przez Rivit w 14.01.2023 17:54

Chyba to, ale stare i mogą być problemy z ustawieniem tego: https://forums.allie...ad.php?t=241320

Kiedyś zrobiłem taki plugin: https://amxx.pl/topi...nie-na-respie/ fajnie by było go rozwinąć i dodać takie info dla TT, ale chyba już nie warto inwestować czas w to ;d


  • +
  • -
  • 1


#776040 Cod Mod Zwiększenie lvl

Napisane przez Rivit w 14.01.2023 10:59

Cvarami lepiej, nie musisz wtedy przekompilowywać silnika, tylko zmieniasz cvar, zmiana mapy i powinno śmigać.

 

Jeśli boisz się o to, że przekręcą Ci się liczby i wejdą na ujemne to musisz pokombinować i zmniejszyć ilość expa za wszystko oraz zmniejszyć cod_levelratio trochę.

 

Załóżmy, że na 10 level potrzebujesz 10000 expa, a za killa masz 1000expa, to zamiast operować na takich dużych liczbach możesz potrzebować 100 expa a za killa dawać 10 - ot taki prosty trick :) 


  • +
  • -
  • 1


#774874 Zamiennik get_players

Napisane przez Rivit w 06.10.2022 17:58

get_players_ex: https://www.amxmodx..../get_players_ex


  • +
  • -
  • 1


#774750 ERROR : Mod_LoadModel

Napisane przez Rivit w 07.09.2022 21:28

Swoją drogą - czym jest ten dodatkowy pliczek? Jakoś nigdy nie sprawdziłem, a zawsze mnie ciekawiło z czego to wynika.


  • +
  • -
  • 1


#774404 Jakaś funkcja do sprawdzania daty?

Napisane przez Rivit w 10.07.2022 10:17

nie musi, przeciez tam okreslasz format w ktorym została podana data


  • +
  • -
  • 1


#774391 Jakaś funkcja do sprawdzania daty?

Napisane przez Rivit w 09.07.2022 08:38

strtok

parse_time

time

 

Generalnie jak planujesz polegać na czasie to polecam unix timestamp, który nie podlega przesunięciom wynikających ze stref czasowych.


  • +
  • -
  • 1


#774380 Porównanie fVault vs MySQL

Napisane przez Rivit w 08.07.2022 17:36

Jak zawsze odpowiedź brzmi: To zależy.

 

 

Osobiście zawsze bym robił zapis mysql (lub sqlite, bo tez jest taka opcja, a wystarczy tylko zmienić jeden cvar i nam zapisuje do bazy danych ale lokalnie na serwerze - do pliku z bazą). Dlaczego tak? Ano dlatego, że prościej jest wyciągać dane z bazy niż z nVault. Jak chcesz mieć TOP10 czegoś, to w SQL piszesz proste zapytanie i już masz. W nVault - kombinacje alpejskie z wczytywaniem wszystkich danych, obrabianie itp - paskudne. Tak samo wszelkiego rodzaju złączenia wielu tabel - w SQL masz to niejako "za darmo", w nvault musisz sam o to zadbać.

 

To o czym należy wspomnieć przy mysql to czas odpowiedzi, który jest większy niż w przypadku nvault. Gdy masz mysql to jednak te zapytania i dane muszą po sieci polecieć do bazy i wrócić, a w przypadku nvault jest to odczyt z pamięci. 

No i kwestia też tego, że pluginy z zapisem mysql ciężej się pisze/rozwija/modyfikuje bo trzeba więcej nakładu pracy włożyć, a też styl tworzenia jest całkiem inny (czyli callbacki w SQL_ThreadQuery itp), więc trzeba zadbać o więcej rzeczy typu - co jak Ci sie baza rozłączy, co jak w czasie gdy wysłałeś zapytanie, gracz wyszedł z serwera, a zaraz po jego wyjściu przyszly dane z bazy?


  • +
  • -
  • 2


#774264 Połączenie dwóch Csstats.dat

Napisane przez Rivit w 27.06.2022 16:19

Oczywiście, że tak.


  • +
  • -
  • 1