Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

TibacK - zdjęcie

TibacK

Rejestracja: 03.07.2013
Aktualnie: Przegląda temat Prośba o pomoc
Poza forum Ostatnio: wczoraj, 23:04
*****

#764651 HPK spamuje na say'u

Napisane przez TibacK on 14.02.2020 14:02

cos pomieszalem tam, sprobuj teraz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#764560 pętla i oraz tablice dwuwymiarowe

Napisane przez TibacK on 07.02.2020 23:35

A też dorzuce coś od siebie. Osobiście używam takiego stylu:

Spoiler

Kosmetyka


  • +
  • -
  • 2


#764553 [ROZWIĄZANE] Internal error podczas kompilacji pluginu.

Napisane przez TibacK on 07.02.2020 22:32

Nie ma to jak przywracać system, po to by kompilator zadziałał xD


  • +
  • -
  • 1


#764546 vip

Napisane przez TibacK on 07.02.2020 21:59

do ch*ja pana powiedz co nie dziala, daj jakąś informacje zwrotną, czy plugin sie uruchamia w ogole. no czlowieku mysl cos.

 

amxx plugins w konsole wpisz i pokaz co wypluje.

 


  • +
  • -
  • 1


#764535 vip

Napisane przez TibacK on 07.02.2020 17:17

Zrób to co Ci napisałem wcześniej + usuń 118 linijke


  • +
  • -
  • 1


#764518 vip

Napisane przez TibacK on 07.02.2020 09:39

Używasz prawdopodobnie starszego kompilatora. Musisz zamienić:

public client_authorized(id , const authid[]){

->

public client_authorized(id){

oraz

public amxbans_admin_connect(id){
	client_authorized(id,"");
}

->

public amxbans_admin_connect(id){
	client_authorized(id);
}

  • +
  • -
  • 2


#764510 Kilka osób ma VIPa - Generator

Napisane przez TibacK on 06.02.2020 22:21

public client_authorized(id){
	if(get_user_flags(id) & read_flags("u")){
	  client_authorized_vip(id);
	}
}

zamien na:

public client_authorized(id){
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_MENU){
	  client_authorized_vip(id);
	}
}

?


  • +
  • -
  • 1


#764492 Przerobienie pluginu

Napisane przez TibacK on 05.02.2020 19:21

zamien sobie na dole funckje client_print na Colorchat

 

Więcej poczytasz tu: https://amxx.pl/doku.../f348/colorchat


  • +
  • -
  • 1


#764483 Przerobienie pluginu

Napisane przez TibacK on 05.02.2020 12:59

nie testowalem tego, ale moze zadziala.

/dzwieki wlacza lub wylacza dzwieki.

 

Krótki opis jak robic takie rzeczy: po prostu każde wywołanie funkcji (client_cmd) która odtwarza dźwięk zamieniasz na funkcje playSound, reszta dzieje sie sama.

 

Jak nie zadziała to napisz oraz załącz potrzebne dźwięki, żebym mógł to przetestować u siebie

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#764482 [ROZWIĄZANE] Prośba przerobienia pluginu

Napisane przez TibacK on 05.02.2020 12:40

wav play -.-

 

dla .wav uzywasz komendy spk, dla mp3 uzywasz mp3 play.

 

przetestowalem przed chwila u siebie lokalnie, spróbuj  zamienic to:

		client_cmd(iPlayer, "spk info_ping");

na to :

		client_cmd(iPlayer, "spk sound/info_ping");

Oczywiscie plik w folderze sound musi byc


  • +
  • -
  • 1


#764463 Lekka modyfikacja pluginu

Napisane przez TibacK on 03.02.2020 20:09

No to tak:

  • zrobiłem losowanie co X rund
  • przerobiłem define na cvary
  • poprawiłem set_user_flags i remove, bo chyba nie do konca rozumiesz jak sie ich uzywa (polecam zajrzec do dokumentacji: set_user_flags remove_user_flags
  • dawania graczowi na 2 rundy coś w schemacie takim - tego nie ma, ale mysle za latwo sobie to zaklepiesz sam
  • polecam zamiane get_players na zwykle petle, stosowny komentarz dalem w kodzie
  • poprawiłem pare rzeczy, porównaj sobie kod przed i po
  • co do kompatybilnosci z vipem z generatora zajrzyj tu: https://amxx.pl/topi...zytaniem-flagi/

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#764446 [ROZWIĄZANE] Prośba przerobienia pluginu

Napisane przez TibacK on 02.02.2020 19:07

 

Zastosuj

public plugin_precache()
{
	precache_sound("ścieżka dźwięku");
}

 

 

Trzeba jeszcze dodać odtwarzanie tego dźwięku, samo precache nie wystarczy. Jak będę mieć chwile jutro to Ci to zrobie (jak mnie ktoś nie ubiegnie)


  • +
  • -
  • 1


#764138 Sklep Jailbreak - dodanie funkcji

Napisane przez TibacK on 18.01.2020 17:33


sklep.sma(413) : warning 233: symbol "client_disconnect" is marked as deprecated: Use client_disconnected() instead.
 

 

Odsyłam do punktu 3 z tego poradnika: https://amxx.pl/topi...mat-or-version/

 

 

Reszta błędów:

	set_task(czynny_skle, "Blokuj")

->

	set_task(float(czynny_skle), "Blokuj")

  • +
  • -
  • 1


#764106 [Prośba o Zwiększenie LVL]

Napisane przez TibacK on 16.01.2020 19:31


Chodzi o max lvl 10kk

 


cod_maxlevel "101" w cvarach i po problemie

 

What?

 

-----------------

Chodzi o to że gracz dostaje już za duzo expa, liczby się przekręcają (https://pl.wikipedia...czb_całkowitych)

Musisz testować i szukać optymalnego

Jedziesz cvarem levelratio czy coś takiego po 1-2 w dół i obniżasz też wartości expa za kill, damage itp itp i patrzysz czy sie nie przekręca przy duzych levelach

Chodzi o to, żeby zachować trudności wbijania poziomu oraz wielkość wymaganego expa na dany poziom.

 

np zamiast dawac za kill 2000 expa i mieć wymagany na drugi level 10000 expa mozna przeciez zrobic:

za kill 2 expa a na drugi poziom 10 expa wymagane.

To oczywiscie tylko prosty przykład.

 

Liczba expa wymagana na dany poziom jest liczona wg: poziom^2  * cvar_level_ratio, takze to dosc szybko rosnie.

 

 

 

 

 


  • +
  • -
  • 1


#764099 Klasa Nożownik

Napisane przez TibacK on 16.01.2020 14:17

new g_decalSwitch[33]
register_event("DeathMsg","death_event","a")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
public Spawn(id){
	if(is_user_alive(id)){ 
		new param[1]
		param[0] = id
		if(!task_exists(4247545 + id))
			set_task(0.2, "make_footsteps", 4247545+id, param, 1, "b") 
	}
}
public death_event()
{
	new id = read_data(2)

	remove_task(4247545+id)
}
public make_footsteps(param[])
{
	new id = param[0]
	if(!is_user_alive(id) || get_speed(id) < 120) return
	new origin[3]
	get_user_origin(id, origin)
	if(entity_get_int(id, EV_INT_bInDuck) == 1)
		origin[2] -= 18
	else
		origin[2] -= 36
	new Float:velocity[3]
	new Float:ent_angles[3]
	new Float:ent_origin[3]
	new ent
	
	entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, ent_angles)
	entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, ent_origin)
	
	ent = create_entity("info_target")
	if(ent > 0)
	{
		ent_angles[0] = 0.0
		if(g_decalSwitch[id] == 0) ent_angles[1] -= 90
		else ent_angles[1] += 90
		entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, ent_origin)
		entity_set_vector(ent, EV_VEC_v_angle, ent_angles)
		VelocityByAim(ent, 12, velocity)
		remove_entity(ent)
	}
	message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, origin)
	write_byte(116)
	write_coord(origin[0] + floatround(velocity[0]))
	write_coord(origin[1] + floatround(velocity[1]))
	write_coord(origin[2])
	write_byte(decals[g_decalSwitch[id]])
	message_end()
	g_decalSwitch[id] = 1 - g_decalSwitch[id]
	return
}
public client_disconnect(id){
	remove_task(4247545+id)
}

  • +
  • -
  • 1