Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
CsIdiotPL
Rejestracja: 01.07.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.03.2014 22:02





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 35
- Odwiedzin: 1 316
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Jakub
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Miro
Narzędzia użytkownika
Znajomi
CsIdiotPL nie posiada znajomych
Ostatnio byli
Brak ostatnio odwiedzających do wyświetlenia
#374797 [ROZWIĄZANY] Problem z banami na AmxBans GM 1.6
Napisane przez LokalnyHost
w 03.03.2012 22:25
#585207 Prośba o klase Magic i 3 inne.
Napisane przez FORMOZA
w 13.11.2013 23:06
Trzymaj na razie jedna, i powiedz o co chodzi Ci przez pojęcie teleportacja na przycisk E ? czy "Mignięcie nożem" ?
20% widzialności to jest około chyba 51 wiec jak coś to jest tak ustawione
Teleportacje zrobiłem Ci na nóż co 12 sek teleportacja nim na odległość 300+inteligencja
Ps. Generatorem sobie możesz też robić
Załączone pliki
-
codclass_assassin.sma 1,24 KB 17 Ilość pobrań
codclass_assassin.amxx
-
codclass_terrorysta.sma 2,16 KB 23 Ilość pobrań
codclass_terrorysta.amxx
-
codclass_cichociemny.sma 1,07 KB 16 Ilość pobrań
codclass_cichociemny.amxx
-
codclass_magic.sma 5,71 KB 23 Ilość pobrań
codclass_magic.amxx
#572935 [ROZWIĄZANE] Problem z kompilacją klasy
Napisane przez CraZzy
w 22.09.2013 11:00
Pobierz compiler z tej strony http://amxx.pl/topic...lator-pluginow/ gdy go wypakujesz wejdz w compiler/include/codmod.inc i znajdz to
native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
i zamien na
native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci,const frakcja[]);
Klasy .sma wrzucasz do folderu compiler i klikasz compile , jezeli wyskoczy nazwa pluginu a pod tym header size , data size a obok liczby to oznacza ze plik zostal skompilowany i znajduje sie w compiler/compiled w wersji .amxx
Jak nie kminisz tego co ci napisalem to daj wszystkie klasy to wszystkie skompiluje
#561333 Poszukuje Web statystyk serwera
Napisane przez aVeQ
w 06.08.2013 13:01
#555513 Prośba o klase Robocop [P]
Napisane przez Carbon
w 15.07.2013 13:58
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> new const nazwa[] = "Robocop [P]"; new const opis[] = " Niewidzialny podczas skoku/kucania. 3 rakiety"; new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new sprite_blast; new ilosc_rakiet_gracza[33]; new poprzednia_rakieta_gracza[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1); register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1); } public plugin_precache() { sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model("models/rpgrocket.mdl"); } public client_disconnect(id) { new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket"); while(entRakiety > 0) { if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entRakiety); entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket"); } } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Robocop [P]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ilosc_rakiet_gracza[id] = 3; ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_rakiet_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!"); } else { if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!"); } else { if (is_user_alive(id)) { poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_rakiet_gracza[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket"); entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); } } } } //Przy kucaniu public fwPrethink_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; new button = get_user_button(id); if( button & IN_DUCK ) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } } public fwSpawn_Rakiety(id) { if(is_user_alive(id)) ilosc_rakiet_gracza[id] = 3; } public DotykRakiety(ent) { if (!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); }
ADMIN_LEVEL_H
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: CsIdiotPL
- Regulamin