Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
CsIdiotPL
Rejestracja: 01.07.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.03.2014 22:02




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 35
- Odwiedzin: 1 484
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Jakub
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Miro
Narzędzia użytkownika
Znajomi
CsIdiotPL nie posiada znajomych
Ostatnio byli
Brak ostatnio odwiedzających do wyświetlenia
#374797 [ROZWIĄZANY] Problem z banami na AmxBans GM 1.6
Napisane przez LokalnyHost
w 03.03.2012 22:25
#585207 Prośba o klase Magic i 3 inne.
Napisane przez FORMOZA
w 13.11.2013 23:06
Trzymaj na razie jedna, i powiedz o co chodzi Ci przez pojęcie teleportacja na przycisk E ? czy "Mignięcie nożem" ? ![]()
20% widzialności to jest około chyba 51 wiec jak coś to jest tak ustawione ![]()
Teleportacje zrobiłem Ci na nóż
co 12 sek teleportacja nim na odległość 300+inteligencja
Ps. Generatorem sobie możesz też robić ![]()
Załączone pliki
-
codclass_assassin.sma 1,24 KB 19 Ilość pobrań
codclass_assassin.amxx
-
codclass_terrorysta.sma 2,16 KB 28 Ilość pobrań
codclass_terrorysta.amxx
-
codclass_cichociemny.sma 1,07 KB 20 Ilość pobrań
codclass_cichociemny.amxx
-
codclass_magic.sma 5,71 KB 26 Ilość pobrań
codclass_magic.amxx
#572935 [ROZWIĄZANE] Problem z kompilacją klasy
Napisane przez CraZzy
w 22.09.2013 11:00
Pobierz compiler z tej strony http://amxx.pl/topic...lator-pluginow/ gdy go wypakujesz wejdz w compiler/include/codmod.inc i znajdz to
native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
i zamien na
native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci,const frakcja[]);
Klasy .sma wrzucasz do folderu compiler i klikasz compile , jezeli wyskoczy nazwa pluginu a pod tym header size , data size a obok liczby to oznacza ze plik zostal skompilowany i znajduje sie w compiler/compiled w wersji .amxx
Jak nie kminisz tego co ci napisalem to daj wszystkie klasy to wszystkie skompiluje
#561333 Poszukuje Web statystyk serwera
Napisane przez aVeQ
w 06.08.2013 13:01
#555513 Prośba o klase Robocop [P]
Napisane przez Carbon
w 15.07.2013 13:58
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Robocop [P]";
new const opis[] = " Niewidzialny podczas skoku/kucania. 3 rakiety";
new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Robocop [P]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}
else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}
}
//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
ADMIN_LEVEL_H
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: CsIdiotPL
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość

