Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Halucyn - zdjęcie

Halucyn

Rejestracja: 27.06.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.05.2016 09:29
-----

Moje tematy

Problem z pluginem Achievements

04.05.2014 13:33

Witam. Mam pewien problem, chodzi o plugin Achievements link niżej:

http://amxx.pl/topic...3-achievements/

 

Można tam sobie dodawać własne osiągnięcia i tak wygląda mój plugin z przykładowym osiągnięciem:

#include <amxmodx>
#include <achievements>

public plugin_init() {
	register_plugin("achy", "1.0", "Fili:P")
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
	g_HandleAch1 = ach_add("123", "Zabij pierwszego przeciwnika", 1);
}

public DeathMsg() {
	new id = read_data(1);
        ach_add_status(id, g_HandleAch1, 1);
}

Wszystko pięknie się wczytuje, menu pod komendą /ach działa, ale jest problem ze zdobywaniem osiągnięć... Otóż załużmy, że zabiłem kogoś i wtedy to osiągnięcio powinno zostać zaliczone. Tak się jednak nie dzieje. Gdy kończę rundę bez dead'a osiągnięcie się zeruje... Jednak gdy wykonam w rundzie osiągnięce i zostane zabity, to dopiero wtedy wyskoczy mi, że osiągnięcie zostanie zaliczone... 

 

W czym jest problem? Wątpie by było to zamierzone przez twórcę. 

Więc jak to naprawić?

[ROZWIĄZANE] Funkcja sprawdzająca mapę

02.05.2014 19:17

Czy istnieje jakaś funkcja, która zwraca w stringu nazwę mapy?

[ROZWIĄZANE] Zmiana broni na główną

01.04.2014 18:00

Witam. Jak zrobić takie coś:

Gdy np. funkcja wykryje nam że trzymamy deagla, to zmieni nam bron na główną np. m4. Nie chodzi tu o wyrzucenie tylko o zmianę.

Jest takie coś możliwe? Jeśli tak to w jaki sposób?

[ROZWIĄZANE] Poświata broni

14.02.2014 14:34

Witam. Mam takie małe pytanko. Otóż czy można w jakiś sposób zrobić poświatę broni? Takie coś jak poświata normalnego modelu za pomocą set_user_rendering. Jeśli się da to w jaki sposób to zrobić?

[ROZWIĄZANE] Funkcja wczytująca nick i porównanie

07.02.2014 14:40

Mam 2 pytanka.

1. Jaka funkcja pozwala wczytać nick gracza? (Nie mogę znaleść.

2. Jak porównać 2 stringi tak by zwracało true gdy tylko część jest prawidłowa? Np. to są 2 stringi
Ala ma psa
Ala ma kota

Chcę by zwracało true gdy w stringu znajdzie frazę "Ala ma". Nie chodzi mi o dzielenie tych stringów na inne, tylko porównanie i wyszukanie. Mam nadzieję, że rozumiecie. ;)