Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

SWR - zdjęcie

SWR

Rejestracja: 15.06.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.07.2013 18:21
-----

Moje tematy

problem z hud i brońmi

07.07.2013 14:43

Witam. Mam problem z hud. Gdy wchodze na serwer nie widzę go. A po wpisaniu /klasa dopiero zaczyna się pokazywać.

 

Mam też problem z brońmi. Nie dostaje nie kiedy, a nie kiedy dostaje

Problem przy kompilacji.

01.07.2013 06:57

Witam. Mam problem przy kompilacji silnika. Z racji takiej, iż to UNIKAT, dam jedynie w code kilka linijek :)

 

Problem:

30900458757559065847.jpg

 

 

Tutaj dam linijki z error logow:

 

linijka:1977

}
				//Akt III
				case 14:{
					if(random_num(0,100)<=4) {
						ile_juz[kid]++
						zapisz_aktualny_quest(kid)
					}
				}
				case 16:{
					if(random_num(0,100)<=3) {
						ile_juz[kid]++
						zapisz_aktualny_quest(kid)
					}
				}

linijka 2352

if((g_PreThinkDelay[id] + 0.28) < get_gametime())
				{
					switch(g_TrapMode[id])
					{
						case 0: g_TrapMode[id] = 1
						case 1: g_TrapMode[id] = 0
					}
					client_print(id, print_center, "Grenade Trap %s", g_TrapMode[id] ? "[ON]" : "[OFF]")
					g_PreThinkDelay[id] = get_gametime()
				}
			}
			default: g_TrapMode[id] = 0
		}

linijka: 5713

	message_end() 
	if (trigger == 1)
	{
		set_user_rendering(playerid,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAdd,0) 
	}
}
/* ==================================================================================================== */

linijka: 8172

		else if( player_class[id]== Mefisto ) JumpsMax[id]=3+floatround(player_intelligence[id]/10.0)+player_b_buty[id]
		else JumpsMax[id]=0
		if(player_b_buty[id] > 0) JumpsLeft[id]=player_b_buty[id]
		if(ile_wykonano[id]>=26) ++JumpsMax[id]
	}
}
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
//                                  Noze                                      //
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
public give_knife(id)
{
	new knifes = 0

tych 3 ostatnich nie mam. Nie wiem w ogóle czy dobrze podałem :) jeżeli nie to napisz dodam dobre. NIE DAJE SILNIKA !! silnik został zakupiony, więc chcę naprawić błędy.

 

 

 

Proszę o klasę Amadeusz i 14 innych

15.06.2013 10:14

Witam. Zrobi mi ktos szybko te klasy Potrzebuje na serwerek , klasy nie maja byc z generatora, poniewaz wywoluja bugi. Dziekuje, oto klasy:

1. Snajper
Opis: 1/2 z AWP
Bronie: AWP, glock
Staty:
Int:
Zdrowie
Wytrzymałość:
Kondycja:

2. Shotgunner
Opis: 1/5 z M3, XM1014 (+70dmg)
Bronie: M3, XM1014
Staty:
Int:
Zdrowie
Wytrzymałość:
Kondycja:

3. Rakietnik
Opis: 1/12 z mp5, 2 rakietki
Bronie: mp5
Staty:
Int:
Zdrowie
Wytrzymałość:
Kondycja:

4. Wojak
Opis: 1/12 z M4A1, podwojny skok, mniejsza grawitka (500)
Bronie: M4A1
Staty:
Int:
Zdrowie
Wytrzymałość:
Kondycja:

5. Janusz
Opis: 1/4 z deagle
Bronie: deagle, m249
Staty:
Int:
Zdrowie
Wytrzymałość:
Kondycja:

6. Zamachowiec
Opis: 1/12 z AK47,
Bronie: AK47, glock
Staty:
Int:
Zdrowie
Wytrzymałość:

7. Komandos
Opis: 1/1 z PPM, szybki
Bronie: deagle
Staty:
Int:
Zdrowie
Wytrzymałość:
Kondycja:

8. Generał
Opis: 1/10 z MAC10,
Bronie: MAC10, deagle
Staty:
Int:
Zdrowie
Wytrzymałość:
Kondycja:
Kondycja:

9. Damager
Opis: UMP45 (+70DMG)
Bronie: UMP45, deagle
Staty:
Int:
Zdrowie
Wytrzymałość:
Kondycja:

10. Burdelowy
Opis: 1/11 z Famasa
Bronie: Famas, G3SG1
Staty:
Int:
Zdrowie
Wytrzymałość:
Kondycja:

11. Saper
Opis: 3miny(+int)(, 1/12 z P90
Bronie: P90
Staty:
Int:
Zdrowie
Wytrzymałość:
Kondycja:

12. Amadeusz
Opis: mp5 (50dmg+int)(12int-1dmg)
Bronie: mp5
Staty:
Int:
Zdrowie
Wytrzymałość:
Kondycja:














KLASY VIP:


1. Kozak [VIP]
Opis: 1/11 z MP5, 4 rakiety
Bronie: mp5
Staty:
Int:
Zdrowie
Wytrzymałość:
Kondycja:

2. Kaczy [VIP]
Opis: 1/11 z M4A1, lekka niewidka
Bronie: M4A1
Staty:
Int:
Zdrowie
Wytrzymałość:
Kondycja:

3. Elitarny Snajper [VIP]
Opis: 1/1 z AWP,lekka niewidka
Bronie: AWP, M4A1
Staty:
Int:
Zdrowie
Wytrzymałość:
Kondycja:

 

Staty dajcie po 0 , ja je sobie dodam :)