Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

NannyPlanted - zdjęcie

NannyPlanted

Rejestracja: 08.06.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.03.2014 17:23
-----

#558587 [ROZWIĄZANE] Prośba i edytowanie kodu .sma

Napisane przez Wolen w 27.07.2013 08:12

Flagi klas Premium:

n,o,p,q.r,s,t

 

Chciałbym żeby to tak wyglądało:

 

http://scr.hu/1wvl/m69bu

 

[Forum : Podostrzalem.eu]

[Godzina : ---------]

[Klasa : -------]

[Poziom : ------]

[Perk : -------]

[Zdrowie : -------]

[Premium : -----]

[Admin : ------]

 

A i jeszcze jedno chciałbym wiedzieć gdzie mam to edyować, dokladnie proszę o podanie linijek jak to jest możliwe leci drugi +.

Dzięki.

 

Tylko to ma mieć kolor Niebieski. Z góry dziękuje a poleci 3 +. :P

Łapaj!

Jbc. wszystko robiłem w linii 994 ;).

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#558462 [ROZWIĄZANE] Prośba i edytowanie kodu .sma

Napisane przez Wolen w 26.07.2013 18:30

Dzięki wielkie leci +

Prosiłbym cb jeszcze o zmiane koloru na Niebieski i żeby było takie coś żeby pokazywało że ktoś ma Admina lub klase Premium. Ma ty tak wyglądać.

 

[Premium : Tak]

[Admin : Tak]

Podaj mi flagi na jakie masz przydzielone klasy premium ;).


  • +
  • -
  • 1


#558427 [ROZWIĄZANE] Prośba i edytowanie kodu .sma

Napisane przez Wolen w 26.07.2013 15:49

Łapaj :F.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#544813 Jak zrobić własną paczkę amxx

Napisane przez Daj buziaka w 23.05.2013 13:55

hmm. zależy jaki chcesz mod. Jeśli chcesz np. COD MOD to musisz wszystko ściągnąć od podstaw. Zrobić nowe klasy, perki, ładnie silnik przerobić. Oraz dodać pluginy które są przydatne na tego moda. Zbędnych raczej bym nie dawał. i stworzyć coś nowego a nie wszystko standardowe.


#552247 1 Klasa Napisanie

Napisane przez Chinczyk w 05.07.2013 06:26

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "Kosmita (Premium)";
new const opis[]    = "-1/1 z kosy  -Zmniejszona grawitacja do 500  -Zmniejszona widoczność do 220 na kosie  -1/4 z HE  -3 miny  -100 do statystyk  -Bronie: M4 i Ak 47, USP , HE i Dymny";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 100;
new const kondycja  = 100;
new const inteligencja = 100;
new const wytrzymalosc = 100;
    
new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"

new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
   
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

    register_touch("mine", "player",  "DotykMiny");

    register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");

    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);

   
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");

}

public plugin_precache()
{

    precache_model(modelMiny);
    sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");

}

public client_disconnect(id)
{

    new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
    while(entMiny > 0)
    {
        if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
            remove_entity(entMiny);
        entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
    }

}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
    {
        client_print(id, print_chat, "[Kosmita (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }

     entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);

    ilosc_min_gracza[id] = 3;
    give_item(id, "weapon_hegrenade");
    give_item(id, "weapon_smokegrenade");
    ma_klase[id] = true;
   
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    
     entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
    ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{
        
    if (!ilosc_min_gracza[id])
    {
        client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
    }
    else
    {

        ilosc_min_gracza[id]--;

        new Float:origin[3];
        entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

        new ent = create_entity("info_target");
        entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
        entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
        entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
        entity_set_origin(ent, origin);
        entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

        entity_set_model(ent, modelMiny);
        entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});

        drop_to_floor(ent);

        set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
    }
}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
    if(!ma_klase[id])
        return;

    if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 220);
    }
    else
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    }
}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
    if(ma_klase[id])
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
}


public fwSpawn_Miny(id)
{
    if(is_user_alive(id))
        ilosc_min_gracza[id] = 3;
}

public DotykMiny(ent, id)
{
    if(!is_valid_ent(ent))
        return;

    new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
    if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
    {
        new Float:fOrigin[3];
        entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

        new iOrigin[3];
        for(new i=0;i<3;i++)
            iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

        message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
        write_byte(TE_EXPLOSION);
        write_coord(iOrigin[0]);
        write_coord(iOrigin[1]);
        write_coord(iOrigin[2]);
        write_short(sprite_blast_miny);
        write_byte(32);
        write_byte(20);
        write_byte(0);
        message_end();

        new entlist[33];
        new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);

        for (new i=0; i < numfound; i++)
        {
            new pid = entlist[i];

            if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
                continue;

            cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
        }
        remove_entity(ent);
    }
}

public NowaRunda_Miny()
{
    new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
    while(entMiny > 0)
    {
        remove_entity(entMiny);
        entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
    }
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
    if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
    {
        cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
        SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
        return HAM_HANDLED;
    }
    return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1