Siema . Dzisiaj mi aktualizowało steam , chodź mam blokadę na aktualizację. Koledze tak samo . Czy wam również wyskakuje ten błąd ?
Could not load sw.dll . Please try again at a later time.
Gdy uruchamiacie grę Counter Strike ze Steam .
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Predator ;* nie posiada znajomych
03.09.2013 19:59
Siema . Dzisiaj mi aktualizowało steam , chodź mam blokadę na aktualizację. Koledze tak samo . Czy wam również wyskakuje ten błąd ?
Could not load sw.dll . Please try again at a later time.
Gdy uruchamiacie grę Counter Strike ze Steam .
29.08.2013 09:20
Siema . Mam amx studio przerobionego , że kompiluje pluginy na amxx.
Problem tkwi w tym , że jak już wpisuje
#include <zombieplague>
To pokazuje mi w pasku na czerwono jako błąd .
Proszę o pomoc .
29.08.2013 07:50
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <fun> #include <core> #include <cstrike> #define PLUGIN "zp_humna_klasy" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Predator" new gMyMenu; public plugin_init() { register_plugin("zp_humna_klasy", "1.0", "Predator"); register_clcmd("say /klasa","klasy"); } public klasy(id){ if(zp_get_user_zombie(iPlayerId)){ client_print(id, print_chat, "Klasy dostepne tylko dla ludzi") else client_print(id, print_chat, "Wybierz swoja klase czlowieka") } } gMyMenu=menu_create("Klasy Humana", "cbMyMenu"); menu_additem(gMyMenu, "Pancernik (Pancerz +50)", "Pancerz +50"); menu_additem(gMyMenu, "Skoczek (Grawitacja 0.50)", "Zwiekszona Grawitacja"); menu_additem(gMyMenu, "Szybki (Zwiekszony Speed)", "Zwiekszony Speed"); menu_additem(gMyMenu, "Ognisty (3x Napalm)", "3x Napalm"); menu_additem(gMyMenu, "Mrozny (3x Frost)", "3x Frost"); menu_additem(gMyMenu, "Swietlik (3x Flare)", "3x Flare"); menu_display(id, gMyMenu,0); return PLUGIN_HANDLED; } public cbMyMenu(id, menu, item){ switch(item){ case 0:{ set_user_armor(id, 50); } case 1:{ set_user_gravity (id, 0.50 ); } case 2:{ set_user_maxspeed (id, 300.0 ); } case 3:{ give_item(id, "weapon_hegrenade"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 3) } case 4:{ give_item(id, "weapon_flashbang"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 3) } case 5:{ give_item(id, "weapon_smokegrenade"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 3) cs_set_user_nvg (id, 1); } } } public plugin_cfg(){ gMyMenu=menu_create("Klasy Humana", "cbMyMenu"); menu_additem(gMyMenu, "Pancernik (Pancerz +50)", "Pancerz +50"); menu_additem(gMyMenu, "Skoczek (Grawitacja 0.50)", "Zwiekszona Grawitacja"); menu_additem(gMyMenu, "Szybki (Zwiekszony Speed)", "Zwiekszony Speed"); menu_additem(gMyMenu, "Ognisty (3x Napalm)", "3x Napalm"); menu_additem(gMyMenu, "Mrozny (3x Frost)", "3x Frost"); menu_additem(gMyMenu, "Swietlik (3x Flare)", "3x Flare"); }
26.08.2013 07:47
Siema . Wczoraj napisałem 1 taki swój plugin do zombie plague / mod . Potrzebuje waszej pomocy .
Chciałbym to dodać do pluginu
Plugin:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <core> #include <cstrike> #define PLUGIN "zp_humna_klasy" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Predator" new gMyMenu; public plugin_init() { register_plugin("zp_humna_klasy", "1.0", "Predator") register_clcmd("say /klasa","klasy") } public klasy(id){ gMyMenu=menu_create("Klasy Humana", "cbMyMenu"); menu_additem(gMyMenu, "Pancernik (Pancerz +50)", "Pancerz +50"); menu_additem(gMyMenu, "Skoczek (Grawitacja 0.50)", "Zwiekszona Grawitacja"); menu_additem(gMyMenu, "Szybki (Zwiekszony Speed)", "Zwiekszony Speed"); menu_additem(gMyMenu, "Ognisty (3x Napalm)", "3x Napalm"); menu_additem(gMyMenu, "Mrozny (3x Frost)", "3x Frost"); menu_additem(gMyMenu, "Swietlik (3x Flare)", "3x Flare"); menu_display(id, gMyMenu,0); return PLUGIN_HANDLED; } public cbMyMenu(id, menu, item){ switch(item){ case 0:{ set_user_armor(id, 50); } case 1:{ set_user_gravity (id, 0.50 ); } case 2:{ set_user_maxspeed (id, 300.0 ); } case 3:{ give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_hegrenade"); } case 4:{ give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); } case 5:{ give_item(id, "weapon_smokegrenade"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); cs_set_user_nvg (id, 1); } } }
Proszę o pomoc .
25.08.2013 17:32
Siema . Dzisiaj przeczytałem parę poradników z tworzeniem Menu . Stworzyłem własny plugin do Zombie Plague z takimi klasami człowieka . Chciałbym abyście pomogli mi go dokończyć .
Chcę aby plugin zawierał/posiadał :
Jest problem z klasą Szybki ma ustawiony speed na
set_user_maxspeed (id, 2.0 );
I go przytrzymuje jak się wybierze klasę Szybki . Nie można się ruszyć , dopiero jak się zmieni broń to normalnie biega .
Klasa ma być deczko szybsza od zwykłego człowieka .
Plugin:
zp_human_klasy:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <core> #include <cstrike> #define PLUGIN "zp_humna_klasy" #define VERSION "6.0" #define AUTHOR "Predator" new gMyMenu; public plugin_init() { register_plugin("zp_humna_klasy", "6.0", "Predator") register_clcmd("say /klasa","klasy") } public klasy(id){ gMyMenu=menu_create("Klasy Humana", "cbMyMenu"); menu_additem(gMyMenu, "Pancernik (Pancerz+25)", "Pancerz +25"); menu_additem(gMyMenu, "Skoczek (Grawitacja 0.50)", "Zwiekszona Grawitacja"); menu_additem(gMyMenu, "Szybki (Zwiekszony Speed)", "Zwiekszony Speed"); menu_display(id, gMyMenu,0); return PLUGIN_HANDLED; } public cbMyMenu(id, menu, item){ switch(item){ case 0:{ set_user_armor(id, 50); } case 1:{ set_user_gravity (id, 0.50 ); } case 2:{ set_user_maxspeed (id, 2.0 ); } } }