Siema . Dzisiaj mi aktualizowało steam , chodź mam blokadę na aktualizację. Koledze tak samo . Czy wam również wyskakuje ten błąd ?
Could not load sw.dll . Please try again at a later time.
Gdy uruchamiacie grę Counter Strike ze Steam .
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|




Mężczyzna
Predator ;* nie posiada znajomych
03.09.2013 19:59
Siema . Dzisiaj mi aktualizowało steam , chodź mam blokadę na aktualizację. Koledze tak samo . Czy wam również wyskakuje ten błąd ?
Could not load sw.dll . Please try again at a later time.
Gdy uruchamiacie grę Counter Strike ze Steam .
29.08.2013 09:20
Siema . Mam amx studio przerobionego , że kompiluje pluginy na amxx.
Problem tkwi w tym , że jak już wpisuje
#include <zombieplague>
To pokazuje mi w pasku na czerwono jako błąd .
Proszę o pomoc .
29.08.2013 07:50
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <core>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "zp_humna_klasy"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Predator"
new gMyMenu;
public plugin_init() {
register_plugin("zp_humna_klasy", "1.0", "Predator");
register_clcmd("say /klasa","klasy");
}
public klasy(id){
if(zp_get_user_zombie(iPlayerId)){
client_print(id, print_chat, "Klasy dostepne tylko dla ludzi")
else
client_print(id, print_chat, "Wybierz swoja klase czlowieka")
}
}
gMyMenu=menu_create("Klasy Humana", "cbMyMenu");
menu_additem(gMyMenu, "Pancernik (Pancerz +50)", "Pancerz +50");
menu_additem(gMyMenu, "Skoczek (Grawitacja 0.50)", "Zwiekszona Grawitacja");
menu_additem(gMyMenu, "Szybki (Zwiekszony Speed)", "Zwiekszony Speed");
menu_additem(gMyMenu, "Ognisty (3x Napalm)", "3x Napalm");
menu_additem(gMyMenu, "Mrozny (3x Frost)", "3x Frost");
menu_additem(gMyMenu, "Swietlik (3x Flare)", "3x Flare");
menu_display(id, gMyMenu,0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public cbMyMenu(id, menu, item){
switch(item){
case 0:{
set_user_armor(id, 50);
}
case 1:{
set_user_gravity (id, 0.50 );
}
case 2:{
set_user_maxspeed (id, 300.0 );
}
case 3:{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 3)
}
case 4:{
give_item(id, "weapon_flashbang");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 3)
}
case 5:{
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 3)
cs_set_user_nvg (id, 1);
}
}
}
public plugin_cfg(){
gMyMenu=menu_create("Klasy Humana", "cbMyMenu");
menu_additem(gMyMenu, "Pancernik (Pancerz +50)", "Pancerz +50");
menu_additem(gMyMenu, "Skoczek (Grawitacja 0.50)", "Zwiekszona Grawitacja");
menu_additem(gMyMenu, "Szybki (Zwiekszony Speed)", "Zwiekszony Speed");
menu_additem(gMyMenu, "Ognisty (3x Napalm)", "3x Napalm");
menu_additem(gMyMenu, "Mrozny (3x Frost)", "3x Frost");
menu_additem(gMyMenu, "Swietlik (3x Flare)", "3x Flare");
}
26.08.2013 07:47
Siema . Wczoraj napisałem 1 taki swój plugin do zombie plague / mod . Potrzebuje waszej pomocy .
Chciałbym to dodać do pluginu
Plugin:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <core>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "zp_humna_klasy"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Predator"
new gMyMenu;
public plugin_init() {
register_plugin("zp_humna_klasy", "1.0", "Predator")
register_clcmd("say /klasa","klasy")
}
public klasy(id){
gMyMenu=menu_create("Klasy Humana", "cbMyMenu");
menu_additem(gMyMenu, "Pancernik (Pancerz +50)", "Pancerz +50");
menu_additem(gMyMenu, "Skoczek (Grawitacja 0.50)", "Zwiekszona Grawitacja");
menu_additem(gMyMenu, "Szybki (Zwiekszony Speed)", "Zwiekszony Speed");
menu_additem(gMyMenu, "Ognisty (3x Napalm)", "3x Napalm");
menu_additem(gMyMenu, "Mrozny (3x Frost)", "3x Frost");
menu_additem(gMyMenu, "Swietlik (3x Flare)", "3x Flare");
menu_display(id, gMyMenu,0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public cbMyMenu(id, menu, item){
switch(item){
case 0:{
set_user_armor(id, 50);
}
case 1:{
set_user_gravity (id, 0.50 );
}
case 2:{
set_user_maxspeed (id, 300.0 );
}
case 3:{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
case 4:{
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
}
case 5:{
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
cs_set_user_nvg (id, 1);
}
}
}
Proszę o pomoc .
25.08.2013 17:32
Siema . Dzisiaj przeczytałem parę poradników z tworzeniem Menu . Stworzyłem własny plugin do Zombie Plague z takimi klasami człowieka . Chciałbym abyście pomogli mi go dokończyć .
Chcę aby plugin zawierał/posiadał :
Jest problem z klasą Szybki ma ustawiony speed na
set_user_maxspeed (id, 2.0 );
I go przytrzymuje jak się wybierze klasę Szybki . Nie można się ruszyć , dopiero jak się zmieni broń to normalnie biega .
Klasa ma być deczko szybsza od zwykłego człowieka .
Plugin:
zp_human_klasy:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <core>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "zp_humna_klasy"
#define VERSION "6.0"
#define AUTHOR "Predator"
new gMyMenu;
public plugin_init() {
register_plugin("zp_humna_klasy", "6.0", "Predator")
register_clcmd("say /klasa","klasy")
}
public klasy(id){
gMyMenu=menu_create("Klasy Humana", "cbMyMenu");
menu_additem(gMyMenu, "Pancernik (Pancerz+25)", "Pancerz +25");
menu_additem(gMyMenu, "Skoczek (Grawitacja 0.50)", "Zwiekszona Grawitacja");
menu_additem(gMyMenu, "Szybki (Zwiekszony Speed)", "Zwiekszony Speed");
menu_display(id, gMyMenu,0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public cbMyMenu(id, menu, item){
switch(item){
case 0:{
set_user_armor(id, 50);
}
case 1:{
set_user_gravity (id, 0.50 );
}
case 2:{
set_user_maxspeed (id, 2.0 );
}
}
}



Moja zawartość