Zwracam się z prośbą o wykonanie odpłatnie Moda Cod 201 lvl
Cena którą mogę zapłacić to 150-250pln. Do negocjacji.
Silnik : Cod 201 lvl (Slow exp)
Modyfikacje:
Klany (tzw. system drużyn)
Sklep oraz monety możesz coś dodać od siebie do niego.
Awanse.
Unikalne menu cod.
Możliwość przeniesienia hud w menu cod
Vip.
Hud najlepiej w lewym górnym rogu, ale żeby nie zlewał się z wyborem klasy.
Możliwość dawania lvl i odbieranie.
Podmienione modele borni, ale żeby można było wrócić do standardowych komendą /modele.
Klany - mając 50 lvl można założyć klan, i przyjmować członków klanu. Przynależnośc do klanu daje. +10 kondycja, nowa umiejętność niewidzialność, +10 zdrowie, +10 inteligencja, +10 wytrzymalosc
Sklep-
1. Napraw item (8000$).
2. Wymiana itemem (możliwość zamiany itemami z przeciwnikiem).
3. Kup losowy item. (7500$)
4. Mała paczka expa. (od 20 do 45 pkt doświadczenia, cena 8000$)
5. Duża paczka expa. (od 45 do 90 pkt doświadczenia, cena 12000$)
6. SKLEPIK VIP
1. Ciche bieganie przez 5 rund (16000$).
2. 50 HP więcej na początku rundy, przez 3 rundy (12000$)
3. Zestaw 5 HE, raz na rundę (16000$)
Awanse Klasa po osiagnieciu danego lvl dostaje reborna tzw. 25lvl pierwszy awans. 50 lvl drugi awans.
Możliwość przeniesienia hud w menu cod coś takiego jak na pochylni. - wystarczy że zrobisz zeby hud sięnie zlewało z wyborem klasy.
Vip:
Flaga "T" Admin lvl "H"
Modele: Zlote ak,m4,awp
Model Vipa
300
Klasy podstawowe : 8
Klasy dostępne od lvl : 4
Klasy premium 3
Każda klasa podstawowa i premium może awansować 2 razy
Klasa dostępna od lvl 1 raz.
Klasy podstawowe:
1. Snajper
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 25
Bronie: AWP, deagle
Dodatkowy opis: 130% obrażeń z awp (+int) 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noża(PPM). oraz ma 1/4 szans na to że na początku rundy na radarze pojawią mu się wrogowie
Elit. Zwiadowca
Inteligencja: 0
Zdrowie: 25
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 25
Bronie: AWP, deagle
Dodatkowy opis: 145% obrażeń z awp (+int) , 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noża(PPM). oraz ma 1/3 szans na to że na początku rundy na radarze pojawią mu się wrogowie
Perfect. Ghost Warior
Inteligencja: 0
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 25
Bronie: zlote AWP, deagle
Dodatkowy opis: 170% obrażeń z awp (+int) , 1/1 szansy na natychmiastowe zabicie z noża(PPM). Nie słychać jego kroków. Ma 1/2 szans na to że na początku rundy na radarze pojawią mu się wrogowie.
2. Komandos
Inteligencja: 5
Zdrowie: 40
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 60
Bronie:deagle
Dodatkowy opis: Natychmiastowe zabicie z noża(PPM). 2x skok
Elitarny Komandos
Inteligencja: 5
Zdrowie: 40
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 65
Bronie:deagle
Dodatkowy opis: Natychmiastowe zabicie z noża(PPM), 1/5 z dgl. 2x skok
Perfect Komandos
Inteligencja: 5
Zdrowie: 40
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 70
Bronie:deage
Dodatkowy opis: Natychmiastowe zabicie z noża(PPM), 1/4 z dgl. 2x skok | Auto BH
3. Lekarz
Inteligencja: 5
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 10
Bronie: Krieg | glock
Opis : Ma 2 apteczki.
Elitarny lekarz
Inteligencja: 5
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 30
Bronie: Krieg | usp
Opis : Ma 3 apteczki , oraz 50% mniejszy rozrzut broni. Może wskrzeszać zmarłych
Perfect Lekarz
Inteligencja: 5
Zdrowie: 35
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 30
Bronie: Krieg | Famas | deagle
Opis : Ma 3 apteczki ,brak rozrzutu w broni +5dmg z famas. Może wskrzeszać zmarłych
4. Miner.
Inteligencja: 10
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 15
Bronie: Mp5, glock, he, sg
Opis : Ma 2 miny. Wybucha po śmierci zadając 10(+inteligencja) obrażeń
Elit. Miner
Inteligencja: 10
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 20
Bronie: Mp5, usp, he, sg
Opis : Ma 3 miny. 1 rakiete (75obrażen + int) Wybucha po śmierci zadając 30(+inteligencja) obrażeń. Odporny na miny
Perfect Miner
Inteligencja: 15
Zdrowie: 35
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 20
Bronie: Mp5, deagle , he, sg, fb
Opis : Ma 3 miny 1 dynamit 1 rakiete (75obrażen + int) Wybucha po śmierci zadając 50(+inteligencja) obrażeńzmarłych. Odporny na miny rakiety
5. Farbowany Lis
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 25
Bronie: m4a1 , he
Dodatkowy opis: Posiada ubranie wroga. Oraz ma 1/6 szansy na odrodzenie sie u wroga. Dostaje 1 rakiete (75obrażen + int)
Elit. Farbowany Lis
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 25
Bronie: m4a1 , he
Dodatkowy opis: Posiada ubranie wroga. Oraz ma 1/5 szansy na odrodzenie sie u wroga. Dostaje 1 rakiete (75obrażen + int)
Perfect Farbowany Lis
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 25
Bronie: m4a1 , he
Dodatkowy opis: Posiada ubranie wroga. Oraz ma 1/4 szansy na odrodzenie sie u wroga. Dostaje 1 rakiete (75obrażen + int) wbudowany moduł odrzutowy
6 Rusher.
Inteligencja: 10
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 15
Bronie: m3
Opis : Ma podwojny skok, zadaje +20dmg za każdym strzałem. Otrzymuje 20% mniej zadanych obrażeń od wszystkich graczy
Elit. Rusher
Inteligencja: 10
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 15
Bronie: m3
Opis : Ma podwojny skok, zadaje +5(+int)dmg za każdym strzałem. Otrzymuje 25% mniej zadanych obrażeń od wszystkich graczy
Perfect Rusher
Inteligencja: 10
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 15
Bronie: m3, XM1014
Opis : Ma podwojny skok, zadaje +5 (+int)dmg za każdym strzałem. Otrzymuje 30% mniej zadanych obrażeń od wszystkich graczy
7. Technik
Inteligencja: 10
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 15
Bronie: MP5 + 50 AP
Opis : Posiada 3 miny (%obrażeń zależy od pkt. inteligencji)
Elit. Technik
Inteligencja: 10
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 15
Bronie: MP5 + 100 AP
Opis : Posiada działko mechaniczne (%obrażeń zależny od pkt.inteligencji)
Perfect Technik
Inteligencja: 10
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 15
Bronie: MP5 + 110 AP
Opis : Posiada działko mechaniczne (%obrażeń zależny od pkt.inteligencji) | 2 rakiety.
8. Terminator
Inteligencja: 10
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 15
Bronie: Awp, Famas
Opis : 80% widocznosci z awp Posiada helmet (otrzymuje 50% mniej zadanych obrażeń w głowe)
Elit. Terminator
Inteligencja: 10
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 15
Bronie: Awp, Famas
Opis : 75% widocznosci z awp Posiada helmet (otrzymuje 60% mniej zadanych obrażeń w głowe)
Perfect Terminator
Inteligencja: 10
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 15
Bronie: Awp, Famas
Opis : 60% widocznosci z awp Posiada helmet (otrzymuje 70% mniej zadanych obrażeń w głowe)
Klasy Dostępne od LVL:
Kusznik
Klasa dostępna od 25lvl
Inteligencja: 10
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 15
Bronie: ak47
Opis : dostaje kusze + 10 beltow Posiada 1 piorun
Generał Kusznik
Inteligencja: 10
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 15
Bronie: ak47
Opis : Dostaje kusze + 15 beltow. Posiada 2 pioruny [e]
Replikant
Klasa dostępna od 35lvl
Inteligencja: 10
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 15
Bronie: mp5
Opis : ma 3 repliki widzi niewidzialnych
Generał Replikant
Klasa dostępna od 35lvl
Inteligencja: 10
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 15
Bronie: mp5
Opis : ma 4 repliki widzi niewidzialnych
Mnich
Klasa dostępna od 45lvl
Inteligencja: 10
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 15
Bronie: zlote ak
Opis : Posiada teleport (Można użyć co 10s ppm)
Generał Mnich
Klasa dostępna od 45lvl
Inteligencja: 10
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 15
Bronie: zlote ak
Opis : Posiada teleport (Można użyć co 5s ppm). Posiada moduł odrzutowy.
Danger
Klasa dostępna od 60lvl
Inteligencja: 10
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 15
Bronie: zlote m4
Opis : Gdy kucnie z nozem widoczność spada o 50%, posiada 1 dynamit ( który może sam aktywować lub jeśli się ktoś do niego zbliży). Klasa posiada linie za pomocą której można się wspinać na np. budynki, oraz jest bardzo szybka.
Generał Danger
Klasa dostępna od 60lvl
Inteligencja: 10
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 15
Bronie: zlote m4
Opis : Gdy kucnie z nozem widoczność spada o 50%, posiada 1 dynamit ( który może sam aktywować lub jeśli się ktoś do niego zbliży). Klasa posiada linie za pomocą której można się wspinać na np. budynki, oraz jest bardzo szybka. Wbudowany teleport.
Premium na flagę "m":
1. Rambo
# Inteligencja: 0
# Zdrowie: 50
# Wytrzymałość: 40
# Kondycja: 35
# Bronie: gail, zlote AWP+ deagle.
# Dodatkowy opis: Posiada podwójny skok, 1/3 na natychmiastowe zabicie z AWP
Elit. Rambo
# Inteligencja: 0
# Zdrowie: 50
# Wytrzymałość: 40
# Kondycja: 35
# Bronie: gail, zlote AWP+ deagle.
# Dodatkowy opis: Posiada potrójny skok, 1/3 na natychmiastowe zabicie z AWP
Pefect Rambo
# Inteligencja: 0
# Zdrowie: 50
# Wytrzymałość: 40
# Kondycja: 35
# Bronie: gail, zlote AWP+ deagle.
# Dodatkowy opis: Posiada potrójny skok, 1/2 na natychmiastowe zabicie z AWP. Regeneracja Zycia o 5. Posiada nitrogen gail, który zamraża wroga
2. Ninja
# Inteligencja: 30
# Zdrowie: 20
# Wytrzymałość: 10
# Kondycja: 60
# Bronie: Scout+ deagle.
# Dodatkowy opis: 1/3 na natychmiastowe zabicie ze scouta, posiada 5 min, 1/1 na natychmiastowe zabicie z noża. zmniejszona grawitacja
Elit.. Ninja
# Inteligencja: 30
# Zdrowie: 20
# Wytrzymałość: 10
# Kondycja: 60
# Bronie: zlote m4a1, Scout+ deagle.
# Dodatkowy opis: 1/3 na natychmiastowe zabicie ze scouta, posiada 5 min, 1/1 na natychmiastowe zabicie z noża. zmniejszona grawitacja oraz widoczność
Perf. Ninja
# Inteligencja: 30
# Zdrowie: 20
# Wytrzymałość: 10
# Kondycja: 60
# Bronie: zlote m4a1, Scout+ deagle.
# Dodatkowy opis: Model Assasina. 1/2 na natychmiastowe zabicie ze scouta, posiada 5 min, 1/1 na natychmiastowe zabicie z noża. zmniejszona grawitacja oraz widoczność widzi niewidzialnych
3. Jumper
# Inteligencja: 0
# Zdrowie: 20
# Wytrzymałość: 10
# Kondycja: 30
# Bronie: zlote m4a1, deagle.
# Dodatkowy opis: Wlasny model. Jest odporny na Miny rakiety i dynamity. Nie slychac krokow. 1/7 szans na oślepenie przeciwnika na 3 sek + 1/9 szans na zamrożenie przeciwnika na 3 sek
Bronie: Krowa + 2HE
Elit.. Jumper
# Inteligencja: 0
# Zdrowie: 20
# Wytrzymałość: 10
# Kondycja: 30
# Bronie: zlote m4a1, deagle.
# Dodatkowy opis: Wlasny model. Jest odporny na Miny rakiety i dynamity. Nie slychac krokow. 1/6 szans na oślepenie przeciwnika na 3 sek + 1/8 szans na zamrożenie przeciwnika na 3 sek
Perfect. Jumper
# Inteligencja: 0
# Zdrowie: 20
# Wytrzymałość: 10
# Kondycja: 30
# Bronie: zlote m4a1, deagle. he
# Dodatkowy opis: Wlasny model. 1/2 z he. Jest odporny na Miny rakiety i dynamity. Nie slychac krokow. 1/6 szans na oślepenie przeciwnika na 3 sek + 1/6 szans na zamrożenie przeciwnika na 3 sek
Bronie: Krowa + 2HE
Itemy:
Oraz pomysł jednego gracza nie wiem dasz radę coś takiego zrobić?
1. Jak dla mnie dodanie zwykłych itemów/perków nie ma sensu ponieważ będą one wyglądały tak jak na każdym innym serwerze, według mnie dobrym wyjściem będzie stworzenie systemu tjb. upgardów, a dokładniej można by utworzyć 40~ w miarę sensownych, zbalansowanych itemów i każdy mógłby je ulepszać (za coś w stylu monety). Przykładowo mogłoby to w taki sposób wyglądać:
[1] Rękawicą złodzieja - 1/3 szans na wykradnięcie (x)XP przeciwnikowi (w tym przypadku xXP=otrzymanie podwójnej ilości XP~)
[2] Rękawicą złodzieja - 2/3 szans na wykradnięcie (x)XP przeciwnikowi
[3] Rękawicą złodzieja - 3/3 szans na wykradnięcie (x)XP przeciwnikowi
Ogólnie jeżeli chodzi o itemy - to i w pewnym sensie trzeba je dostosować do klas więc automatycznie są one sprawą drugo planową.
2. System doświadczenia:
Przykładowo jeżeli ustalicie 1XP za zabójstwo, to ustawcie od razu 2XP za HS. Do tego proponuje wprowadzić coś podobnego co możemy spotkać w cs;go, mianowicie że za potrójne zabójstwo dostaniemy dodatkowe 3XP, poczwórne 4XP itp.,itd. oczywiście wydaje się to "zbyt łatwe" to przydałby się do tego jakiś limit czasowy, ponieważ zabicie 5 graczy w całej rundzie nie jest wyczynem, ale w jakimś limicie czasowym (20sek~) będzie czymś konkretnym plus dodać jeszcze informacje na czacie gdy ktoś dokona np. poczwórnego zabójstwa.
Itemy tu możesz zrobić te albo tak jak wyżej pisałem żeby zrobić 40 i system upgradów o ile jest to możliwe.
1.Czarodziej-Gdy kucasz jesteś niewidoczny.
2.Plemnik-posiadasz 1hp, oraz Twoja widoczność spada do 20%.
3.Zestaw snajpera- 1/3 z awp, oraz 1/4 z deagla.
4.Tytanowe naboje- Dostajesz ak, oraz zadajesz z niego +10dmg.
5.Złodziej- Gdy zabijesz innego gracza, możesz przejąć jego item.
- Harnaś: +15 punktów kondycji, 1/5 z USP.
- Obiad Robotnika: +10 zadawanych obrażeń, +50 HP na początku każdej rundy, +15 punktów do wytrzymałości.
- Rozbrajacz: Po zadaniu 60 pkt obrażeń, broń przeciwnika zostaje wyrzucona.
- Działko: Dostajesz możliwość postawienia 2 działek, które zaczynają strzelać, kiedy wróg pojawi się w zasięgu ich widzenia. Strzały są oddawane przez 8 sekund.
- Hełm Reload: Jesteś odporny na strzały w głowe, + 20 pkt wytrzymałości.
- Brzucho Reload: Można Cię zabić jedynie strzałami w głowę.
- Tajemnica PlayHard'a: +25 zadawanych obrażeń, nie słychać Twoich kroków.
- Reload Vódka: Po zabraniu 50 HP przeciwnikowi, staje się on pijany (można zrobić jakiś efekt trzęsący się ekran albo cuś).
- Zgrabne nóżki: Można Cie zabić jedynie strzałami w nogi.
Itemy graczy:
1. AWP Słonia: 1/1 z AWP, +50 HP na start, Twoja widoczność jest zmniejszona do 32.
2. Piwo K1X.'a: +10 zadawanych obrażeń, +40 punktów kondycji, nie słychać Twoich kroków, +50 HP na start.
3. Zestaw DreameR'a: dostajesz darmowe mp5+ glock. 1/7 szansy na natychmiastowe zabicie z mp5, 1/3 szansy na natychmiastowe zabicie z glocka.
4. Granatnik RocK'a: Otrzymujesz na start dodatkowe 5 granatów (HE), oraz posiadasz 1/4 z nich, nie słychać Twoich kroków.
5. AK47 PIEŁY: Dostajesz darmowe ak47+ 1/8 szansy na natychmiastowe zabicie z niego, +40 HP na start.
- Adrenalina: Za każdego fraga dostajesz 50hp.
- Apteczka: Raz na rundę możesz się uleczyć.
- AWP Snajper: Natychmiastowe zabicie z AWP.
- Buty komandosa: Dostajesz 60 kondycji.
- Buty Snajpera: Dostajesz 25 kondycji.
- Buty szturmowego: Nie słychać twoich kroków.
- Eliminator rozrzutu: Całkowicie wyłącza rozrzut broni.
- Moduł Odrzutowy: Wyrzuca cie z siłą 666(+inteligencja), moduł ładuje się co 4 sekundy.
- Morfina: masz 1/2-4 szans na odrodzenie się po śmierci.
- Naboje Ninjy: Twoje zdrowie regeneruje się o 22-30% zadanych obrażeń.
- Naboje Pułkownika: Zadajesz 1-(+inta) obrażeń więcej.
- Notatki Kapitana: Odbijasz 1-5 pocisków na runde.
- Notatki Ninji: Możesz wykonać skok w powietrzu.
- Notatki Sapera: Masz 2 miny co runde.
- Nóż komandosa: Natychmiastowe zabicie z noża.
- Ogranicznik rozrzutu: Zmniejsza rozrzut broni.
- Pancerz Neomexowy: Masz 1/4-7 szans na odbicie pocisku.
- Tajemnica Cs-Reload.pl: Zadajesz 25-31 obrażeń więcej, cicho biegasz.
- Zestaw snajperski: Dostajesz AWP + 1/1 na natychmiastowe zabicie z niego, oraz deagl+ 1/2 na natychmiastowe zabicie z niego.
- Tajemnica szcęścia: Posiadasz 10 hp, oraz jesteś całkowicie niewidzialny, cicho biegasz, oraz zadajesz 20% obrażeń więcej.
- Czarodziej: Gdy kucasz stajesz się niewidzialny.
- Szpieg: 1/5 szans na zrespienie się na respie drużyny przeciwnej.
- Podręcznik Szpiega: Masz 1/1-3 szans na zadanie 100(+inteligencja) obrażeń z HE. Posiadasz ubranie wroga.
- Tajemnica Rambo: Za każdego fraga dostajesz 20 hp oraz pełny magazynek.
- Tajemnica Generała: Zadajesz 100(+inteligencja) obrażeń z HE.
- Tajemnica Wojskowa: Dostajesz 10 wytrzymałości. Masz 1/2-4 szans na oślepienie wroga.
- Tarcza SWAT: Jesteś odporny na miny, rakiety oraz dynamit.
- Tytanowe Naboje: Zadajesz 5(+int) obrażeń więcej.
- Wyposażenie Wsparcia: Masz 2 rakiety co runde.
- Wyszkolenie Sanitarne: Co 5 sekund dostajesz 10 HP.
- Wytrenowany Weteran: Dostajesz 100 zdrowia oraz tracisz 30 kondycji.
- Wzmocniona Kamizelka: Dostajesz 15-20 wytrzymalości.
- Zaskoczenie Wroga: Atakując wroga od tyłu zadajesz podwójne obrażenia.
- Zwinne Palce: Natychmiastowe przeładowanie broni.
- Pierścień doświadczenia: Za każdego fraga dostajesz dodatkowe 15 doświadczenia.
- Tajemnica Ninjy: Zmniejszona grawitacja i mniejsza widoczność na nożu.
- Prawa ręka rambo: Zadajesz 15(+inteligencja) obrażeń więcej, 18 kondycji, 5 wytrzymałości.
- Szkolony weteran: Dostajesz dodatkowo 100 HP, oraz 40 dodatkowych punktów kondycji.
- Bezelik ammo: Nieskończona ilość amunicji.
- Krytyczne naboje: 1/3 na zadanie 2x większych obrażeń.
Kontakt : GG 9632069
Steam : [email protected]
Poczta: [email protected]
Dostępny w godzinach 18-24.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
slonio93
Rejestracja: 29.05.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.11.2015 17:31





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 12
- Odwiedzin: 914
- Tytuł: Początkujący
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Nowy Sącz
Kontakt
Moje tematy
Cod Mod 201 lvl Klany przemiany na x lvl.
04.11.2013 22:31
Problem z Team Semiclip v2.0.0
23.09.2013 23:35
Witam mam problem z ustawieniem następujących cvarów mianowicie plugin Team Semiclip v2.0.0
cvary :
semiclip 1 // [0-disabled / 1-enabled] semiclip_blockteam 0 // wich team has semiclip [0-both have / 1-Terror don't have / 2-CT don't have / 3-both don't have] semiclip_enemies 0 // trespass enemies [0-disabled / 1-enabled] semiclip_unstuck 1 // Unstuck [0-disabled / 1-specified team / 2-csdm / 3-random around own place] semiclip_unstuckdelay 0.1 // Unstuck delay in seconds (0.1 - 3.0) [0-instant] semiclip_button 0 // Button boost semiclip (this hijack blockteam) [0-disabled / 1-Terror / 2-CT / 3-Both] semiclip_knife_trace 0 // Knife trace to next enemy when you stay inside a teammate and aiming a enemy [0-disabled / 1-enabled] semiclip_duration 0 // Specifies time to force this plugin only to works at the beginning of each round in seconds [0-disabled this option] // Render semiclip_render 1 // Enable or disable all render/color functions. [0-disabled / 1-enabled] semiclip_rendermode 2 // Render mode (look amxconst.inc -> Render for set_user_rendering) [0-5] [0-disabled] semiclip_renderamt 129 // Render amount [0-255] semiclip_renderfx 0 // Render fx (look amxconst.inc -> Fx for set_user_rendering) [0-20] [0-disabled] semiclip_renderradius 250 // Render radius [??-4095] (?? = 200 - semiclip_renderfademin) semiclip_renderfade 0 // Render fade (this hijack semiclip_renderamt) [0-disabled / 1-enabled] semiclip_renderfademin 25 // Minimum render fade amount (stay very close or inside a player) [0-200] semiclip_renderfadespec 1 // Render fade for current spectating Player [0-disabled / 1-enabled] // Color semiclip_color_admin_flag "b" // Admin color access flag (look user.ini, b - reservation) semiclip_color_admin_R 0 // Admin render color (red) [0-255] semiclip_color_admin_G 0 // Admin render color (green) [0-255] semiclip_color_admin_B 0 // Admin render color (blue) [0-255] semiclip_color_ter_R 0 // Terror render color (red) [0-255] semiclip_color_ter_G 0 // Terror render color (green) [0-255] semiclip_color_ter_B 0 // Terror render color (blue) [0-255] semiclip_color_ct_R 0 // CT render color (red) [0-255] semiclip_color_ct_G 0 // CT render color (green) [0-255] semiclip_color_ct_B 0 // CT render color (blue) [0-255]
Jak zrobić żeby przez 10s od rozpoczęcia rundy tt mogło przechodzić przez tt a ct przechodzić przez ct. Ale tylko przez 10s potem normalnie. I postacie przezroczyste. Proszę o pomoc.
Szukam pluginu TP + ew. zapłata.
21.08.2013 16:26
Witam. Poszukuję plugin Mianowicie:
Pluginu który po x rundach zamienia graczy drużynami + wynik.
Przykład gramy 12 rund jest 8:4 dla tt zmiana drużyn + zmiana wyniku jest 4:8 dla ct. Gramy 12 rund zmiana mapy, ewentualnie 3x restart + ciekawy cfg typu
http://wklej.org/id/774074/
Wiem że do tego pluginu jest potrzebne
#include <orpheu> #include <orpheu_memory>
Znalazłem coś takiego, ale jest tu trochę błędów nie mam pojęcia jak to naprawić bo słabo ogarniam orpheu
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <orpheu> #include <orpheu_memory> #include <ColorChat> #define set_mp_pdata(%1,%2) ( OrpheuMemorySetAtAddress( g_pGameRules, %1, 1, %2 ) ) #define get_mp_pdata(%1) ( OrpheuMemoryGetAtAddress( g_pGameRules, %1 ) ) new g_pGameRules; new pCvarResult; new lic = 0; new ttscore = 0; new ctscore = 0; public plugin_precache() { OrpheuRegisterHook( OrpheuGetFunction( "InstallGameRules" ), "OnInstallGameRules", OrpheuHookPost ); } public OnInstallGameRules() { g_pGameRules = OrpheuGetReturn(); } public plugin_init() { register_plugin("mr12", "1.0", "M@lpa") register_event("TeamScore", "teamScore", "a") pCvarResult = register_cvar("change_team_result","12"); } public teamScore(){ new sTeam[2]; read_data(1, sTeam, 1); if( sTeam[0] == 'T' ) ttscore = read_data(2); else ctscore = read_data(2); if(ttscore+ctscore >= get_pcvar_num(pCvarResult) && lic == 0) changeTeams(); else if(ttscore>ctscore) { set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.40, 0, 6.0, 6.0, 4) show_hudmessage(0, "TT wygrywa %i punktami", ttscore-ctscore) } else if(ctscore>ttscore) { set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, 0.40, 0, 6.0, 6.0, 4) show_hudmessage(0, "CT wygrywa %i punktami", ctscore-ttscore) } else { if(ttscore+ctscore==0) return PLUGIN_HANDLED; set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.40, 0, 6.0, 6.0, 4) show_hudmessage(0, "Remis") } return PLUGIN_HANDLED; } public changeTeams(){ set_mp_pdata( "m_iNumCTWins", ttscore ); set_mp_pdata( "m_iNumTerroristWins", ctscore ); for(new i = 1 ; i <= get_maxplayers(); i++ ) { if(!is_user_connected(i) || cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_SPECTATOR || cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_UNASSIGNED ) continue; cs_set_user_team (i, cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_CT?CS_TEAM_T:CS_TEAM_CT, CS_DONTCHANGE) } lic++; ColorChat(0, RED, "--------------!!!ZMIANA DRUZYN!!!--------------"); UpdateTeamScores( .notifyAllPlugins = true ); return PLUGIN_HANDLED; } UpdateTeamScores ( const bool:notifyAllPlugins = false ) { static OrpheuFunction:handleFuncUpdateTeamScores; if ( !handleFuncUpdateTeamScores ) { handleFuncUpdateTeamScores = OrpheuGetFunction( "UpdateTeamScores", "CHalfLifeMultiplay" ) } ( notifyAllPlugins ) ? OrpheuCallSuper( handleFuncUpdateTeamScores, g_pGameRules ) : OrpheuCall( handleFuncUpdateTeamScores, g_pGameRules ); }
http://wklej.to/LYofI
Męczę się z tym pluginem już tydzień i zawsze coś nie wychodzi: to graczy mi przerzuca wynik nie znowu wynik zamienia graczy nie przerzuca nie kiedy połowę teamu mi przerzuci a połowa zostaje + wynik. Pomóźcie
Plugin zamiana team + wynik
27.06.2013 17:08
Witam. Poszukuję plugin na serwer Tp. Mianowicie:
Pluginu który po x rundach zamienia graczy drużynami + wynik.
Przykład gramy 12 rund jest 8:4 dla tt zmiana drużyn + zmiana wyniku jest 4:8 dla ct. Gramy 12 rund zmiana mapy, ewentualnie 3x restart + ciekawy cfg typu
http://wklej.org/id/774074/
Wiem że do tego pluginu jest potrzebne
#include <orpheu> #include <orpheu_memory> Znalazłem coś takiego, ale jest tu trochę błędów nie mam pojęcia jak to naprawić bo słabo ogarniam orpheu /* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <orpheu> #include <orpheu_memory> #include <ColorChat> #define set_mp_pdata(%1,%2) ( OrpheuMemorySetAtAddress( g_pGameRules, %1, 1, %2 ) ) #define get_mp_pdata(%1) ( OrpheuMemoryGetAtAddress( g_pGameRules, %1 ) ) new g_pGameRules; new pCvarResult; new lic = 0; new ttscore = 0; new ctscore = 0; public plugin_precache() { OrpheuRegisterHook( OrpheuGetFunction( "InstallGameRules" ), "OnInstallGameRules", OrpheuHookPost ); } public OnInstallGameRules() { g_pGameRules = OrpheuGetReturn(); } public plugin_init() { register_plugin("mr12", "1.0", "M@lpa") register_event("TeamScore", "teamScore", "a") pCvarResult = register_cvar("change_team_result","12"); } public teamScore(){ new sTeam[2]; read_data(1, sTeam, 1); if( sTeam[0] == 'T' ) ttscore = read_data(2); else ctscore = read_data(2); if(ttscore+ctscore >= get_pcvar_num(pCvarResult) && lic == 0) changeTeams(); else if(ttscore>ctscore) { set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.40, 0, 6.0, 6.0, 4) show_hudmessage(0, "TT wygrywa %i punktami", ttscore-ctscore) } else if(ctscore>ttscore) { set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, 0.40, 0, 6.0, 6.0, 4) show_hudmessage(0, "CT wygrywa %i punktami", ctscore-ttscore) } else { if(ttscore+ctscore==0) return PLUGIN_HANDLED; set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.40, 0, 6.0, 6.0, 4) show_hudmessage(0, "Remis") } return PLUGIN_HANDLED; } public changeTeams(){ set_mp_pdata( "m_iNumCTWins", ttscore ); set_mp_pdata( "m_iNumTerroristWins", ctscore ); for(new i = 1 ; i <= get_maxplayers(); i++ ) { if(!is_user_connected(i) || cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_SPECTATOR || cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_UNASSIGNED ) continue; cs_set_user_team (i, cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_CT?CS_TEAM_T:CS_TEAM_CT, CS_DONTCHANGE) } lic++; ColorChat(0, RED, "--------------!!!ZMIANA DRUZYN!!!--------------"); UpdateTeamScores( .notifyAllPlugins = true ); return PLUGIN_HANDLED; } UpdateTeamScores ( const bool:notifyAllPlugins = false ) { static OrpheuFunction:handleFuncUpdateTeamScores; if ( !handleFuncUpdateTeamScores ) { handleFuncUpdateTeamScores = OrpheuGetFunction( "UpdateTeamScores", "CHalfLifeMultiplay" ) } ( notifyAllPlugins ) ? OrpheuCallSuper( handleFuncUpdateTeamScores, g_pGameRules ) : OrpheuCall( handleFuncUpdateTeamScores, g_pGameRules ); }
http://wklej.to/LYofI
Za pomoc jestem w stanie zapłacić.
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Tematy: slonio93
- Regulamin