Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Bebadzik - zdjęcie

Bebadzik

Rejestracja: 26.05.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.06.2013 15:20
-----

Moje tematy

[ROZWIĄZANE] Problem z klasą

26.05.2013 13:57

Witam bardzo serdecznie , zrobiłem kalsę w generatorze klas i chciałem dodać do niej 1/3 z noża i nw czemu nie chce sie skompilować pomoże ktoś ?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Assassin";
new const opis[]    = "Podwójny skok i 1/3 z noża";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 5;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 5;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

        registerHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 1;

	return FMRES_IGNORED;
}

    public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
    {
    if(!is_user_connected(idattacker))
    return HAM_IGNORED;
    if(!ma_klase[idattacker])
    return HAM_IGNORED;
    if(damagebits & DMG_BULLET)
    {
    new weapon = get_user_weapon(idattacker);
    if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)
    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
    }
    return HAM_IGNORED;
    }
}