Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

geniuuuu - zdjęcie

geniuuuu

Rejestracja: 13.05.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.07.2016 20:20
-----

Moje posty

W temacie: Szuka pluginu zmieniającego ilość botów

13.08.2013 07:38

dzięki

cos się z tego wymyśli

W temacie: mapchooser4

02.08.2013 09:13

Ahoj

 

Zmieniłem sobie w kodzie ten kawałek z 

 

if (get_playersnum() < 11)

 

na 

 

if (get_playersnum() < 9)  (3 boty + hltv + 4 oszołomów niemogących spać)

 

i teraz pytanie czy plugin zlicza tylko ilość rzeczywistych graczy, czy może bierze też pod uwagę boty i hltv?

 

Na serwerze zawsze grają max 3 boty i wszystkowidzące HLTV :)

 

 

Dodatkowo interesuje mnie plugin, który automatycznie po zliczeniu ilości graczy wyłączy boty i ponownie je włączy gdy będą potrzebne.

 

AVE CEZAR 

 

 

W temacie: Map Spawns Editor v1.0

28.07.2013 10:38

jakiś pomysł dlaczego nie działa?

 

po reinstalacji serwera plugin przestał działać.

 

Wyświetlają się spawny, wyświetla się menu, można je edytować ale po zapisaniu nowych spawnów - wyłączeniu -> włączeniu edytora zostają stare/oryginalne spawny plus nowe.

 

Restarty mapy nic nie dają.

 

Nawet chmod na folderach ze spawnami ustawione do testu na 777 tez nic nie dało.

 

Wygląda to tak jakby można było edytować tylko swoje utworzone spawny a oryginalne są nietykalne :)

 

wszelkie porady mile widziane :)

W temacie: HLSW - czat, zmiana mapy

13.05.2013 09:46

czas to odkopać :)

 

jakaś porada na ten problem?