
Wiele razy ktoś rzuca bezsensowne flash'e i nie wiemy kto to był, teraz dzięki temu pluginowi od razu pojawia się jego nick w sayu



Standardowa instalacja pluginów




To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
MaVi nie posiada znajomych
Napisane przez 8ball1
w 22.11.2011 08:50
Napisane przez QuahodronN
w 30.06.2012 13:00
Napisane przez speedkill
w 16.11.2012 10:02
say /kontakt - pokazuje menu z adminami
amxmodx
Napisane przez kasza
w 14.11.2010 11:19
Jest to rozgrzewka na granaty w trybie DM. (by R3X )
restart_time - długość rozgrzewki restart_timer_pozx - pozycja licznika X restart_timer_pozy - pozycja licznika Y restart_weapondelay - co ile mamy otrzymywać H3 restart_spawndelay - co ile mamy się spawnić
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #include <hamsandwich>
Standard.
Do pluginu należy wrzucić muzykę o nazwie sarestart.mp3 do folderu /misc
Daję tu przykładowy dźwięk na 1 minutę
Plugin należy kompilować lokalnie, a do tego potrzebny jest fakemeta_util
fakemeta_util.inc 24,41 KB 1601 Ilość pobrań
Napisane przez d0naciak
w 02.05.2014 22:15
#include <amxmodx> #include <colorchat> #include <csx> #define CZAS_WYSWIETLANIA 200.0 //Czas (w sek), co jaki ma wyswietlac sie wiadomosc new g_iIloscSlotow; public plugin_init() { register_plugin("Pokazywanie ranku", "1.0", "d0naciak"); set_task(CZAS_WYSWIETLANIA, "PokazRanking", _, _, _, "b"); g_iIloscSlotow = get_maxplayers(); } public PokazRanking() { new iPozycja, iIloscPozycji = get_statsnum(), iStaty[8], iTrafienia[8], szNickGracza[64]; for(new i = 1; i <= g_iIloscSlotow; i++) { if(!is_user_connected(i)) continue; iPozycja = get_user_stats(i, iStaty, iTrafienia); get_user_name(i, szNickGracza, 63); ColorChat(i, GREEN, "*^x03 %s^x01 twoj ranking wynosi^x03 %d^x01/^x03%d", szNickGracza, iPozycja, iIloscPozycji); } }
Napisane przez d0naciak
w 02.05.2014 21:37
Sprawdź
#include <amxmodx> #include <csx> new g_iIloscSlotow; public plugin_init() { register_plugin("Pokazywanie ranku", "1.0", "d0naciak"); set_task(200.0, "PokazRanking", _, _, _, "b"); g_iIloscSlotow = get_maxplayers(); } public PokazRanking() { new iPozycja, iIloscPozycji = get_statsnum(), iStaty[8], iTrafienia[8], szNickGracza[64]; for(new i = 1; i <= g_iIloscSlotow; i++) { if(!is_user_connected(i)) continue; iPozycja = get_user_stats(i, iStaty, iTrafienia); get_user_name(i, szNickGracza, 63); client_print(i, print_chat, "* %s twoj ranking wynosi %d/%d", szNickGracza, iPozycja, iIloscPozycji); } }
Napisane przez RasiaQ
w 16.12.2013 17:29
Jest to plugin który umożliwia przenikanie przez graczy. Kiedy podchodzimy do członków swojej drużyny robią się oni "pół-przeźroczyści" i możemy przez nich przejść
Demo:
// Ogólne // ------ semiclip 1 // Czy Semiclip ma być włączony [0 - Wyłączony / 1 - Włączony] semiclip_blockteam 0 // Kto ma posiadać Semiclip [0 - Każdy | 1 - Terro nie mają | 2 - CT nie mają | 3 - Nikt nie ma] semiclip_enemies 0 // Przeźroczystość wrogów [0 - Wyłączona / 1 - Włączona] semiclip_unstuck 1 // Odblokowanie, w przypadku zaklinowania sie w kimś/czymś [0 - Wyłączone / 1 - Zależnie od Teamu / 2 - Spawny CSDM / 3 - Gdzieś w pobliżu aktualnego miejsca] semiclip_unstuckdelay 0.1 // Opóźnienie z odblokowaniem gracza [ 0 - Od Razu] Zalecane Wartości Między 0.1 a 3.0 semiclip_button 0 // Przycisk Przyśpieszający Semiclip ) [0 - Wyłączony / 1 - Teroo / 2 -CT / 3 - Wszyscy] semiclip_knife_trace 0 // Ataki nożem dosiegają gracza nabliżej stojącego jeśli stoimy w Kimś [0 - Wyłącz / 1 - Włącz] semiclip_duration 0 // Czy plugin ma działać tylko na początku rundy [0 - Wyłączony / 1 - Włączony] // Ustawienia Rendera // ----- semiclip_render 1 // Czy niestandardowe opcje renderowania mają być włączone [0 - Wyłączone / 1 - Włączone] semiclip_rendermode 2 // Tryb Rendera ) [0 - 5] [0 - Wyłączony] semiclip_renderamt 129 // Jaki mocny ma być Render [0 - 255] semiclip_renderfx 0 // Jak mocny ma być Render Fx [0 - 20] [0 - Wyłączony] semiclip_renderradius 250 // Jaki mocny ma mieć zasięg rendera [?? - 4095] semiclip_renderfade 0 // Czy ma być włączona poświata dodatkowa [0 - Wyłączone / 1 - Włączone] semiclip_renderfademin 25 // Minimalna wartość Render Fade [0 - 200] semiclip_renderfadespec 1 // Czy Render Face ma być włączone dla obserwatorów [0 - Wyłączone / 1 - Włączone] // Kolor poświaty // ----- semiclip_color_admin_flag "b" // Flaga wymagana do poświaty semiclip_color_admin_R 0 // Kolor admina (czerwony) [0-255] semiclip_color_admin_G 0 // Kolor admina (zielony) [0-255] semiclip_color_admin_B 0 // Kolor admina (niebieski) [0-255] semiclip_color_ter_R 0 // Kolor Terro (czerwony) [0-255] semiclip_color_ter_G 0 // Kolor Terro (zielony) [0-255] semiclip_color_ter_B 0 // Kolor Terro (niebieski) [0-255] semiclip_color_ct_R 0 // Kolor CT (czerwony) [0-255] semiclip_color_ct_G 0 // Kolor CT (zielony) [0-255] semiclip_color_ct_B 0 // Kolor CT (niebieski) [0-255]
* Mod: Counter-Strike 1.6 albo Condition-Zero
* AMXX: Wersja 1.8.0 albo wyższa
* Moduły: Engine, Fakemeta, Hamsandwich
Źródło: https://forums.allie...ad.php?t=137980
Pomoc w tłumaczeniu :http://amxx.pl/topic...+team +semiclip
WERSJA 3.1.0
* Mod: Counter-Strike 1.6 albo Condition-Zero
* Metamod: wersja 1.21 albo wyższa
* AMXX: Wersja 1.8.2 albo wyższa
* Moduły: cstrike, engine, fakemeta, hamsandwich
Spolszczone z głowy bez pomocy tłumacza czy kogokolwiek innego, także gdyby ktoś miał jakieś uwagi dot. poprawy śmiało proszę mówić.
Spolszczony został też plik semiclip.info
// --------------------------------- // -------- Counter-Strike --------- // --------------- & --------------- // -------- Condition Zero --------- // --------------------------------- // Team Semiclip 3.1.0 Config File // --------------------------------- // Wszelkie zmiany wprowadzone tutaj // automatycznie zaladuja sie przy starcie mapy echo Executing Team Semiclip 3.1.0 Plik konfiguracyjny // Generalne // ------- semiclip 1 // [0-wyłączony / 1-on] semiclip_block_team 0 // Ktory team ma semiclip (spojrz cs_team_semiclip_info.txt po wiecej informacji) [0-oba / 1-Terror nie ma / 2-CT nie ma / 3-oba nie maja] semiclip_enemies 0 // przezroczytosc wrogow [0-wyłączony / 1-on] semiclip_radius 250.0 // promien Semiclipa [85.041168212890625 - 14116.23535156249] // Trigger (gracze przenikają przez siebie na przycisk) // Ważne: Ważniejsze jest: semiclip_block_team > semiclip_button! // ------------------------------------------------------------- semiclip_button 0 // Przycisk semiclipu (patrz cs_team_semiclip_info.txt po wiecej informacji) [0-wyłączony / 1-Terror / 2-CT / 3-on] semiclip_button_trigger 32 // Na który przycisk działa semiclip (spojrz cs_team_semiclip_info.txt po wiecej info) semiclip_button_anti_boost 1 // Anty boost jesli gracze są razem w sobie [0-wyłączony / 1-włączony] // Unstuck // IMPORTANT: Unstuck trigger only on Preparation ends, Duration ends and Team change Event! // ----------------------------------------------------------------------------------------- semiclip_unstuck 4 // Unstuck [0-wyłączony / 1-team / 2-csdm / 3-randomowo od naszej pozycji / 4-wykraczająco] semiclip_unstuck_render 1 // Effect unstuck 4 only (trespass) - Render enemies [0-wyłączony / 1-włączony] semiclip_unstuck_delay 0 // Unstuck opóźniony w sekundach (0.1 - 3.0) [0-natychmiastowy] // Zakładnicy // ------- semiclip_hostage 0 // Hostage semiclip [0-wyłączony / 1-Terror / 2-CT / 3-oba] // Inne // ------------------------------------------------------- semiclip_knife_trace 0 // Nóż prowadzi do następnego wroga kiedy stoisz w swoim czlonku drużyny i mierzysz do wroga [0-wyłączony / 1-włączony] semiclip_preparation 0 // Określa czas na brak bloku na początku każdej rundy [0-wyłączona ta opcja] semiclip_duration 0 // Określa czas by zmusić plugin do pracy tylko na początku rundy [0-wyłączona ta opcja] // Render // ------ semiclip_render 0 // Render options [0-wyłączony / 1-normal / 2-tecza] semiclip_render_free_look 1 // Renderowani gracze po śmierciu lub w wolnej kamerze [0-wyłączony / 1-włączony] // Render -Normal- // --------------- semiclip_normal_mode 1 // Normaly tryb (patrz amxconst.inc -> Render dla set_user_rendering) [0-5] semiclip_normal_fx 19 // Normal fx (patrz amxconst.inc -> Fx dla set_user_rendering) [0-20] semiclip_normal_amt 4 // Normalna ilość [0-255] semiclip_normal_spec 0 // Render dla gracza w spec [0-wyłączony / 1-włączony] // Render -Fade- // ------------- semiclip_fade_mode 2 // Tryb tęczy (patrz amxconst.inc -> Render dla set_user_rendering) [0-5] semiclip_fade_fx 0 // Fade fx (patrz amxconst.inc -> Fx dla set_user_rendering) [0-20] semiclip_fade_min 130 // Min fade (stojąc w graczach lub dla SPEC) [0-255] semiclip_fade_max 225 // Max fade [0-255] semiclip_fade_spec 0 // Render fade dla gracza oglądającego [0-wyłączony / 1-włączony] // Color // Ważne: Priorytet kolorów Vip > Admin > Normal! // -------------------------------------------------- semiclip_color_admin_flag "b" // Flaga dostępu admina (patrz user.ini, b - reservation) semiclip_color_admin_ter "255 63 63" // Kolor renderu dla admina w terro "RRR GGG BBB" [0-255] semiclip_color_admin_ct "153 204 255" // Kolor renderu dla admina w ct "RRR GGG BBB" [0-255] semiclip_color_ter "255 63 63" // kolor renderu tt "RRR GGG BBB" [0-255] semiclip_color_ct "153 204 255" // kolor renderu ct "RRR GGG BBB" [0-255] semiclip_color_hos "192 148 32" // kolor rendetu hostów "RRR GGG BBB" [0-255] semiclip_color_vip "192 148 32" // Kolor renderu VIPa "RRR GGG BBB" [0-255]
Napisane przez speedkill
w 15.01.2013 20:10
amxmodx
Roundsound_ads_time /* Czas wyświetlania wiadomości w sekundach [ domyślnie 120 ] | Limit nie mniej niż 30 sekund */ Roundsound_prefix /* Prefix wiadomości dotyczących roundsounda [ domyślnie RoundSound ] */ Roundsound_show_type /* Wyświetlanie informacji o obecnym utworze [ domyślnie 1 ] | 1 - Chat | 0 - Brak */ Roundsound_random_music /* Czy muzyka ma się odtwarzać losowo [ domyślnie 0 ] | 1 - Losowo | 0 - Po kolei */ Roundsound_show_playlist /* Czy ma pokazywać nazwy utworów ( w odsłuchiwaniu, pod koniec rundy lub gdy gracz użyje komendy /last ) [ domyślnie 1 ] | 1 - Tak | 0 - Nie */
say /rs say /roundsound say_team /rs say_team /roundsoundPokazywanie ostatniego utworu, który został odegrany:
say /last say_team /last
"Ścieżka" "Tytuł" "Team"Przykładowo:
"misc/RoundSound/1.mp3" "All I Want For Christmas Is You" "TT"Ważne! Ścieżkę podajemy tak jakbyśmy się znajdowali w folderze sound/, wyżej został podany przykład.