Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Ostry10 - zdjęcie

Ostry10

Rejestracja: 11.05.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.05.2013 01:29
-----

Moje tematy

Inny model przy rzuceniu granata danej drużyny

24.05.2013 19:12

Witam!

Próbuję zrobić, aby CT miało model pingwina zamiast granata. W ręce inny model działa cudownie, lecz po rzuceniu jest to normalny granat. Co jest źle w tym kodzie?

public FW_FM_Setmodel(id, ent,  model[]){
 
 
if(get_user_team(id) == 2){
if(equali(model,"models/w_hegrenade.mdl")){
engfunc(EngFunc_SetModel, ent, gPingwinModelW); 
return FMRES_SUPERCEDE; 
} 
}
return FMRES_IGNORED;
} 

 

Z góry dzięki <3

Roundsound by byQQ

11.05.2013 17:46

Witajcie, mam problem z Roundsoundem. Plugin normalnie odtwarza wszystkie piosenki po kolei, jeśli jednak usunę "//" przed "define RAND" to zaczyna odtwarzać tylko pierwszą piosenkę.

Bardzo bym podziękował za poprawienie błędu :)