Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

PuLPeT - zdjęcie

PuLPeT

Rejestracja: 05.05.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.06.2014 16:31
-----

Moje tematy

Mała poprawka

09.06.2014 16:07

Poprawi ktoś bo nie idzie mi na serwie.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

new sprite;
new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33];
new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav";

new const nazwa[] = "[Premium]Elektryk ";
new const opis[] = "Masz 5 blyskawice. ( Uzycie: klawisz E )";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 20;

new ma_klase[33]

public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "piterka");
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public plugin_precache()
{
	sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr");
	precache_sound(gszSound);
}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Elektryk] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	return COD_CONTINUE;
	
	ilosc_blyskawic[id] = 5;
	ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
	ilosc_blyskawic[id] = 0;
}

public cod_class_skill_used(id)
{

	if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;

	if(!ilosc_blyskawic[id]) {
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	new ofiara, body;
	get_user_aiming(id, ofiara, body);
	
	if(is_user_alive(ofiara)){
		if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) {
			return PLUGIN_HANDLED;
		}
		
		if(poprzednia_blyskawica[id]+3.0>get_gametime()) {
			client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 3 sek.");
			return PLUGIN_HANDLED;
		}
		poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime());
		ilosc_blyskawic[id]--;

		puscBlyskawice(id, ofiara, 250.0, 0.5);
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}

stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) {
	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
	write_byte( TE_BEAMENTS )
	write_short( startEntity )        // start entity
	write_short( endEntity )        // end entity
	write_short( iSprite )            // model
	write_byte( startFrame )        // starting frame
	write_byte( frameRate )            // frame rate
	write_byte( life )                // life
	write_byte( width )                // line width
	write_byte( noise )                // noise amplitude
	write_byte( red )                // red
	write_byte( green )                // green
	write_byte( blue )                // blue
	write_byte( alpha )                // brightness
	write_byte( speed )                // scroll speed
	message_end()
}
puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 75.0, Float:fCzas = 1.0){
	//Obrazenia
	new ent = create_entity("info_target");
	entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
	cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK);
	
	remove_entity(ent);
	
	//Piorun
	Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);
	
	//Dzwiek
	emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
	emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}


public ResetHUD(id) {
	if(ma_klase[id] == 1) {	
		ilosc_blyskawic[id] = 5;
	}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Z góry dzięki

Poprawienie klasy

06.06.2014 16:13

Mam prośbę czy mógłby ktoś zrobić tak żeby to działo bo ja się średnio na tym znam. Klasa ma być pod Coda 40k. ale i tak przeważnie przy 15k lv reset więc starczy broń do 12k.

W razie problemów to chce mieć tak: 

 

0. Od początku bron - nóż - od 0 lv + ma mieć 1/1   - i zawsze ma być 1/1 

1. Pierwsza broń - deagle - od 10 lv + jakieś male obrażenia

2. Druga broń - elite - od 100 lv + większe obrażenia niz w deaglu

3. Trzecia broń - Scout - od 200 lv + i tu ma być szansa na zabicie 1/4

4. Czwarta broń - TMP - od 500 lv + większe obrażenia niż w elite

5. Piąta broń - mp5 - od 1200 lv + większe obrażenia niz w tmp

6. Szósta broń - P90 - od 2500 lv + większe obrażenia niż w mp5

7. Siódma broń - galil - od 4000 lv + większe obrażenia niż w p90

8. Ósma broń - famas - od 6000 lv + większe obrażenia niż w galil

9. Dziewiąta broń - ak47 - od 8000 lv + większe obrażenia niż w famas

10. Dziesiąta broń - m4a1 - od 10000 lv + większe obrażenia niż w ak47

11. Jedenasta broń - AWP - od 12000 lv + ma mieć 1/1 na zabicie.

 

Również żeby nie było zawalenia to żeby bronie np nie były każda do lv 40k. tylko wcześniej znikały czy coś takiego :D

 

Dodatkowo proszę o zrobienie ją na Flagę jakąś tam to se potem zmienię według gustu.

 

Z góry dziękuje 

 

Plik .sma w załączniku.

 

 

Prośba o poprawienie silnika i klas

19.05.2014 21:45

Witam mam problem i nie wiem czy leży on po stronie silnika czy klas, ponieważ dodaje do silnika (+ frakcje) klasy nom ale po wejściu na serwer działają tylko 3 klasy i tylko darmowe, a innych zwyczajnie nie ma nie wiem dlaczego. Lecz po wpisaniu /klasy wszystkie klasy są czyli ich opis. Mam dodanie prawidłowo w cod_frakcje.ini .

Moje menu z frakcjami na serwie wygląda tak:

 

1.Klasy Darmowe

 

A powinno być

 

1.Klasy Darmowe

2.Klasy od levela

3.Klasy Premium

4.Klasy XXL

 

Możliwe też, że to przez silnik ale nie jestem pewien więc też niech ktoś luknie i poprawi jakieś błędy.

 

Z góry dzięki. Za pomoc daje + dla każdego :D 

 

Jak trzeba coś jeszcze pisać!

Prośba o naprawę tabelki z klasami

18.05.2014 11:55

Witam mam prośbę. Chciałbym żeby ktoś poprawił mi silnik cod moda. Bo mam taki błąd z nim

fmzq.png

 

No i nie wiem dlaczego nie ma nazwy w " 1 ", a powinno być tak:

1. Klasy Darmowe

2. Klasy Premium

3. Klasy XXL

4. Klasy MegaPremium

 

Proszę o poprawienie i powiedzenie co było źle z góry dzięki 

 

Pliki. Jak jeszcze jakieś potrzeba to dodam.