Sprawdź, napisz plugin, który te działania wykona i wypisz je za pomocą print_chat.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
zakardo
Rejestracja: 15.01.2009Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.02.2014 15:56





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 11
- Odwiedzin: 1 743
- Tytuł: Początkujący
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Nie podano
Kontakt
0
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
zakardo nie posiada znajomych
#180928 Kolejność wykonywania działań ?
Napisane przez grankee
w 17.10.2010 12:35
#180936 Kolejność wykonywania działań ?
Napisane przez Knopers
w 17.10.2010 12:56
#155953 Przekierowanie
Napisane przez DarkGL
w 30.07.2010 14:27
tak spytam po co warunek jeśli jest połączony skoro gracz napisał na czacie żeby włączyć menu a potem wybrał opcję :F
ładniej i krócej
ładniej i krócej
Spoiler
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Przekierowanie"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "Zakardo dla xxxx"
new name[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /serwer", "Serwer")
register_clcmd("say /ip", "Serwer")
register_clcmd("say /serwery", "Serwer")
register_clcmd("say /server", "Serwer")
}
public Serwer(id)
{
new menu = menu_create("Serwery:", "Serwer_Handle");
menu_additem(menu, "serwer 1");
menu_additem(menu, "serwer 2");
menu_additem(menu, "serwer 3");
menu_additem(menu, "serwer 4");
menu_additem(menu, "serwer 5");
menu_additem(menu, "serwer 6");
menu_additem(menu, "serwer 7");
menu_additem(menu, "serwer 8");
menu_additem(menu, "serwer 9");
menu_additem(menu, "serwer 10");
menu_display(id, menu);
}
public Serwer_Handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item)
{
case 0:
{
client_cmd(id, "echo ^"Redirecting^";connect xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx")
}
case 1:
{
client_cmd(id, "echo ^"Redirecting^";connect xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx")
}
case 2:
{
client_cmd(id, "echo ^"Redirecting^";connect xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx")
}
case 3:
{
client_cmd(id, "echo ^"Redirecting^";connect xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx")
}
case 4:
{
client_cmd(id, "echo ^"Redirecting^";connect xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx")
}
case 5:
{
client_cmd(id, "echo ^"Redirecting^";connect xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx")
}
case 6:
{
client_cmd(id, "echo ^"Redirecting^";connect xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx")
}
case 7:
{
client_cmd(id, "echo ^"Redirecting^";connect xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx")
}
case 8:
{
client_cmd(id, "echo ^"Redirecting^";connect xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx")
}
case 9:
{
client_cmd(id, "echo ^"Redirecting^";connect xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx")
}
}
get_user_name(id,name,32)
client_print(0, print_chat, "Gracz %s zostal przekierowany na serwer %d", name,item+1)
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}
#155934 Przekierowanie
Napisane przez
hardbot
w 30.07.2010 13:44
Jak coś to tak i nie może być 10 razy taka sama zmienna + KLAMRA OBOK KLAMRY o-O {{ co to jest to tak jak by do jednego if'a brakowało jednej klamry
Spoiler
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Przekierowanie"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "Zakardo dla xxxx"
new name[33]
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /serwer", "Serwer")
register_clcmd("say /ip", "Serwer")
register_clcmd("say /serwery", "Serwer")
register_clcmd("say /server", "Serwer")
}
public client_disconnect(id)
{
remove_task(id)
remove_task(100 + id)
}
public Serwer(id)
{
new menu = menu_create("Serwery:", "Serwer_Handle");
menu_additem(menu, "serwer 1");
menu_additem(menu, "serwer 2");
menu_additem(menu, "serwer 3");
menu_additem(menu, "serwer 4");
menu_additem(menu, "serwer 5");
menu_additem(menu, "serwer 6");
menu_additem(menu, "serwer 7");
menu_additem(menu, "serwer 8");
menu_additem(menu, "serwer 9");
menu_additem(menu, "serwer 10");
menu_display(id, menu);
}
public Serwer_Handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
menu_display(id, menu);
switch(item)
{
case 0:
{
if (is_user_connected(id))
{
get_user_name(id,name,32)
client_cmd(id, "echo ^"Redirecting^";Connect xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx")
client_print(0, print_chat, "Gracz %s zostal przekierowany na serwer 1", name)
}
}
case 1:
{
if (is_user_connected(id))
{
get_user_name(id,name,32)
client_cmd(id, "echo ^"Redirecting^";Connect xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx")
client_print(0, print_chat, "Gracz %s zostal przekierowany na serwer 2", name)
}
}
case 2:
{
if (is_user_connected(id))
{
get_user_name(id,name,32)
client_cmd(id, "echo ^"Redirecting^";Connect xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx")
client_print(0, print_chat, "Gracz %s zostal przekierowany na serwer 3", name)
}
}
case 3:
{
if (is_user_connected(id))
{
get_user_name(id,name,32)
client_cmd(id, "echo ^"Redirecting^";Connect xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx")
client_print(0, print_chat, "Gracz %s zostal przekierowany na serwer 4", name)
}
}
case 4:
{
if (is_user_connected(id))
{
get_user_name(id,name,32)
client_cmd(id, "echo ^"Redirecting^";Connect xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx")
client_print(0, print_chat, "Gracz %s zostal przekierowany na serwer 5", name)
}
}
case 5:
{
if (is_user_connected(id))
{
get_user_name(id,name,32)
client_cmd(id, "echo ^"Redirecting^";Connect xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx")
client_print(0, print_chat, "Gracz %s zostal przekierowany na serwer 6", name)
}
}
case 6:
{
if (is_user_connected(id))
{
get_user_name(id,name,32)
client_cmd(id, "echo ^"Redirecting^";Connect xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx")
client_print(0, print_chat, "Gracz %s zostal przekierowany na serwer 7", name)
}
}
case 7:
{
if (is_user_connected(id))
{
get_user_name(id,name,32)
client_cmd(id, "echo ^"Redirecting^";Connect xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx")
client_print(0, print_chat, "Gracz %s zostal przekierowany na serwer 8", name)
}
}
case 8:
{
if (is_user_connected(id))
{
get_user_name(id,name,32)
client_cmd(id, "echo ^"Redirecting^";Connect xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx")
client_print(0, print_chat, "Gracz %s zostal przekierowany na serwer 9", name)
}
}
case 9:
{
if (is_user_connected(id))
{
get_user_name(id,name,32)
client_cmd(id, "echo ^"Redirecting^";Connect xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx")
client_print(0, print_chat, "Gracz %s zostal przekierowany na serwer 10", name)
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: zakardo
- Regulamin