Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przekierowanie15 ostrzerzeń


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 zakardo

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:11
Offline

Napisano 30.07.2010 11:48

Witam
Proszę o wytłumaczenie mi, co robię źle. Poniższy plugin kompiluje się i działa, ale jednak po kompilacji pokazuje się informacja o 15 ostrzeżeniach. wydaje mi się, że jest to taki sam błąd w każdym case.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Przekierowanie"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "Zakardo dla xxxx"


	
public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say /serwer", "Serwer")
	register_clcmd("say /ip", "Serwer")
	register_clcmd("say /serwery", "Serwer")
	register_clcmd("say /server", "Serwer")
	
	
	
}
public client_disconnect(id)
{
	remove_task(id)
	remove_task(100 + id)
}
public Serwer(id)
{
        new menu = menu_create("Serwery:", "Serwer_Handle");
	menu_additem(menu, "serwer 1");
	menu_additem(menu, "serwer 2");
	menu_additem(menu, "serwer 3");
	menu_additem(menu, "serwer 4");
	menu_additem(menu, "serwer 5");
	menu_additem(menu, "serwer 6");
	menu_additem(menu, "serwer 7");
	menu_additem(menu, "serwer 8");
	menu_additem(menu, "serwer 9");
	menu_additem(menu, "serwer 10");
	menu_display(id, menu);
}
public Serwer_Handle(id, menu, item) 
{
        
        
        if(item == MENU_EXIT)
        {
                menu_destroy(menu);
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
        menu_display(id, menu);
        switch(item) 
        { 
                case 0:
                {
		if (is_user_connected(id)) {
			new name[33]
			get_user_name(id,name,32)
		client_cmd(id, "echo ^"Redirecting^";Connect xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx")
		client_print(0, print_chat, "Gracz %s zostal przekierowany na serwer 1", name)
        }}
                case 1:
                {
                        if (is_user_connected(id)) {
			new name[33]
			get_user_name(id,name,32)
		client_cmd(id, "echo ^"Redirecting^";Connect xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx")
		client_print(0, print_chat, "Gracz %s zostal przekierowany na serwer 2", name)
        }}
                case 2:
                {
                       if (is_user_connected(id)) {
		       	new name[33]
		       	get_user_name(id,name,32)
		client_cmd(id, "echo ^"Redirecting^";Connect xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx")
		client_print(0, print_chat, "Gracz %s zostal przekierowany na serwer 3", name)
        }}
                case 3:
                {
                        if (is_user_connected(id)) {
			new name[33]
			get_user_name(id,name,32)
		client_cmd(id, "echo ^"Redirecting^";Connect xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx")
		client_print(0, print_chat, "Gracz %s zostal przekierowany na serwer 4", name)
        }}
                case 4:
                {
                          if (is_user_connected(id)) {
			  	new name[33]
			  get_user_name(id,name,32)
		client_cmd(id, "echo ^"Redirecting^";Connect xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx")
		client_print(0, print_chat, "Gracz %s zostal przekierowany na serwer 5", name)
}}
                case 5:
                {
                        if (is_user_connected(id)) {
				new name[33]
			get_user_name(id,name,32)
		client_cmd(id, "echo ^"Redirecting^";Connect xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx")
		client_print(0, print_chat, "Gracz %s zostal przekierowany na serwer 6", name)
        }}
                case 6:
                {
                        if (is_user_connected(id)) {
				new name[33]
			get_user_name(id,name,32)
		client_cmd(id, "echo ^"Redirecting^";Connect xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx")
		client_print(0, print_chat, "Gracz %s zostal przekierowany na serwer 7", name)
             }}
	      case 7:
                {
		if (is_user_connected(id)) {
			new name[33]
			get_user_name(id,name,32)
		client_cmd(id, "echo ^"Redirecting^";Connect xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx")
		client_print(0, print_chat, "Gracz %s zostal przekierowany na serwer 8", name)
        }}
	case 8:
                {
		if (is_user_connected(id)) {
		new name[33]
			get_user_name(id,name,32)
		client_cmd(id, "echo ^"Redirecting^";Connect xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx")
		client_print(0, print_chat, "Gracz %s zostal przekierowany na serwer 9", name)
        }}
	case 9:
                {
		if (is_user_connected(id)) {
			new name[33]
			get_user_name(id,name,32)
		client_cmd(id, "echo ^"Redirecting^";Connect xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx")
		client_print(0, print_chat, "Gracz %s zostal przekierowany na serwer 10", name)
        }}
        }
     return PLUGIN_CONTINUE;
    }
Nazwy serwerów i ip za cenzurowałem, żeby nie było reklamy. Dodam jeszcze, że jest to mój pierwszy plugin.
  • +
  • -
  • 0

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 30.07.2010 13:44

Jak coś to tak i nie może być 10 razy taka sama zmienna + KLAMRA OBOK KLAMRY o-O {{ co to jest to tak jak by do jednego if'a brakowało jednej klamry

Spoiler


#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.07.2010 14:27

tak spytam po co warunek jeśli jest połączony skoro gracz napisał na czacie żeby włączyć menu a potem wybrał opcję :F

ładniej i krócej
Spoiler

  • +
  • -
  • 1

#4 zakardo

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:11
Offline

Napisano 30.07.2010 16:59

Dzięki za pomoc. Nie wiedziałem że nie mogą być klamry koło siebie.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych