Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

xPecie - zdjęcie

xPecie

Rejestracja: 24.04.2013
Aktualnie: Poza forum
Poza forum Ostatnio: Prywatna
-----

Moje tematy

QTM_CODMOD 1.0-3 changes

16.02.2014 12:58

how to make the object when changing class stay and do not remove it?

public UstawNowaKlase(id)
{
    new ret;
        
    ExecuteForward(klasa_zmieniona, ret, id, klasa_gracza[id]);
    
    if(ret == 4)    
    {
        klasa_gracza[id] = 0;
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }

    new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[id]], "cod_class_disabled", FP_CELL, FP_CELL);
    ExecuteForward(forward_handle, ret, id, klasa_gracza[id]);
    DestroyForward(forward_handle);
        
    forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[nowa_klasa_gracza[id]], "cod_class_enabled", FP_CELL, FP_CELL);
    ExecuteForward(forward_handle, ret, id, nowa_klasa_gracza[id]);
    DestroyForward(forward_handle);
    
    
    if(ret == 4)    
    {
        klasa_gracza[id] = 0;
        //return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
    nowa_klasa_gracza[id] = 0;
    UstawPerk(id, 0, 0, 0);
    
    WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

QTM_CODMOD 1.0-3 Error Log

29.11.2013 18:44

#define PLUGIN "Call of Duty: MW Mod"
#define VERSION "1.0-3"
#define AUTHOR "QTM_Peyote"

 

log:

 

L 11/29/2013 - 20:22:01: Start of error session.
L 11/29/2013 - 20:22:01: Info (map "cs_estate") (file "addons/amxmodx/logs/error_20131129.log")
L 11/29/2013 - 20:22:01: Invalid player id 116
L 11/29/2013 - 20:22:01: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "CodModSergioZombie.amxx")
L 11/29/2013 - 20:22:01: [AMXX] Run time error 10: native error (native "client_cmd")
L 11/29/2013 - 20:22:01: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::WybierzKlase_Handle (line 668)

 

 

kod:

public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
    client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
    
    if(item++ == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }    
    
    if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    nowa_klasa_gracza[id] = item;
    
    if(klasa_gracza[id])
        ChatColor(id, "!g[Comunity] !nLa clase se cambiara en la !tproxima ronda.");
    else
    {
        UstawNowaKlase(id);
        DajBronie(id);
        ZastosujAtrybuty(id);
    }
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

jak to naprawić? z góry dzięki

 

Zombie With Levels

24.05.2013 16:50

Hi, I have a problem with this plugin. When I put 8 zombies on the next page (number 8) any player that is the level you can choose from, as I can avoid that?

regards