Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

4M4ToR - zdjęcie

4M4ToR

Rejestracja: 22.04.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.04.2015 20:28
-----

Moje tematy

Menu dla Admina JailBreak

01.03.2015 00:02

Witam, napisał by mi ktoś menu (na flage C) w którym znajodwało by się :

 

Ozyw Gracza (/ozyw say)

Dodaj bana na CT (jail_menuban w konsoli)

Zmien mape (pokazuje sie lista map z amxmodmenu)

Zarzadzaj druzynami (jak w amxmodmenu)

 

 

komenda menu /adminmenu

[ROZWIĄZANE] Przerobienie z 2 perków na 1 perk

13.02.2015 16:21

Witam, czy mógł by ktoś przerobić mi silnik aby był tylko 1 perk i działał tylko 1 ?

Załączony plik  QTM_CodMod.sma   46,07 KB  59 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx

[KOSZ] Komandos nie ma 1/1 PPM, zrobi ktos?

31.01.2015 12:51

Tak jak w temacie.

Daje "+"

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
        
new const nazwa[]   = "Komandos";
new const opis[]    = "Szybki, 1/1 PPM";
new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 300;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ostatnio_prawym[33];
 
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
 
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
 
}
 
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
 
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
 
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}

Dodanie dmg do klasy

29.01.2015 20:37

Witam, chciałbym aby ktoś do tej klasy dodał +1k DMG 

Załączony plik  codclass_teleportiusz.sma   3,5 KB  56 Ilość pobrań
  codclass_teleportiusz.amxx

Przerobienie na klase premium

29.01.2015 18:38

Witam, chciałbym aby ktoś i przerobił tą klasę aby była na flagę ADMIN_LEVEL_B i nazwę "Wampir (Premium)"

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
 
#define ZADANIE_WSKRZES 6240
#define PROCENT 30
 
new const nazwa[] = "Wampir";
new const opis[] = "Wysysasz 30% hp przeciwnika i masz 1/3 szans na odrodzenie sie po smierci.";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_FIVESEVEN;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
 
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Killed", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamagePost", 1);
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
 
public TakeDamagePost(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_alive(idattacker))
                return HAM_IGNORED;
                
        if(!ma_klase[idattacker])
                return HAM_IGNORED;
        
        new Float:maksymalne_zdrowie = 100.0 + cod_get_user_health(idattacker);
        new Float:nowe_zdrowie = damage * (PROCENT/100) + pev(idattacker, pev_health);
        
        set_pev(idattacker, pev_health, (nowe_zdrowie < maksymalne_zdrowie)? nowe_zdrowie: maksymalne_zdrowie);
        
        return HAM_IGNORED;
}
 
public Killed(id)
{
if(ma_klase[id] && random_num(1, 3 == 1))
set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);
}
 
public Wskrzes(id)
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id-ZADANIE_WSKRZES);
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/