Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Słodki <3 - zdjęcie

Słodki <3

Rejestracja: 22.04.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.05.2015 12:20
-----

#697622 [KOSZ] Restarty rundy

Napisane przez Ten?yy? w 16.04.2015 15:28

Łap :)

Spoiler

Sprawdź :D


  • +
  • -
  • 1


#697598 [ROZWIĄZANE] F1 = BAN

Napisane przez Linux' w 16.04.2015 11:44

 

Na Fx opala się często czity ale zamiast robić auto bindy lepiej pobrać anty czity

 

 

A znasz takie o to anty cheaty którę nie bugują się z innymi pluginami. I działają proprawnie ? :)

 

 

Takowe nie istnieja, wszystkie antycheaaty maja jakies bugi. Niektore albo nie wykrywaja wszystkich czitow albo tworza jakies bledy na serwerze itp. Gdyby istnialy to nie mal na kazdym serwerze nie trzeba by adminow :P. Nawet najlepsze antycheaty nigdy nie zastapia doswiadczonego admina.

 

http://amxx.pl/topic...er-rc1-full-pl/

http://amxx.pl/topic...n-antywallhack/

http://amxx.pl/topic...acz-speedhacka/

http://amxx.pl/topic...wacz-wallhacka/

http://amxx.pl/topic...ack-by-niscree/

http://amxx.pl/topic...block-wallhack/

http://amxx.pl/topic...48-sb-guardian/

 

 


  • +
  • -
  • 3


#218735 Nie działa Ci roundsound?

Napisane przez Abes Mapper w 24.02.2011 03:44

Krótko opiszę co należy zrobić gdy nie działa roundsound.

  • 1. Sprawdź czy każdy dźwięk jest odtwarzany w CS !
    W tym celu wpisz w konsoli:
    Jeżeli mp3
  • mp3 play sound/misc/muza.mp3
    Jeżeli wav
  • spk misc/muza.wav

Oczywiście ścieżki i nazwy wpisz swoje
Jeżeli nie działa to przekonwertuj pliki jeszcze raz na mp3 lub wav w programie FormatFactory - dużo zajmuje ale jest sprawdzony, znasz o mniejszej wadze - pisz!
Warto przed tym sprawdzić ustawienia głośności MP3

2. Sprawdź miejsce znajdowania się pliku mp3 !
Zwyczajnie można się pomylić i umieścić pliki w złym folderze
3. Sprawdź nazwę pliku mp3 !
Można inaczej nazwać plik niż plugin ma rozpoznać. Mogła się wkraść literówka. Plik może nie być plikiem mp3!
4. Sprawdź logi !
Plugin Alternative End Round Sounds loguje załadowane bądź błędne pliki w addons/amxmodx/logs
5. Sprawdź poprawność pliku z którego plugin wczytuje nazwy!
Może zabraknąć jakiegoś cudzysłowia bądź literki, itd...
6. Sprawdź czy dopisałeś cvar erc_random_precache do amxx.cfg!
Przy pluginie Alternative End Round Sounds trzeba dopisać cvar erc_random_precache do amxx.cfg
Więcej na ten temat w temacie z tym pluginem.
7. Sprawdź czy plugin w ogóle działa!
Plugin najzwyklej może nie działać
8. Sprawdź parametry wav
Musi być MONO
9. Jeżeli na starcie rundy ucina piosenki
Usuń plugin loadingsounds[/list]
  • +
  • -
  • 35


#168631 Wyjaśnienie Server.cfg

Napisane przez Gutaj w 06.09.2010 15:02

Witam, czasami admini serwerów mają problemy z podstawową konfiguracją server.cfg

W tym poradniku podzielę server.cfg na sekcje i wszystko wytłumaczę.

Najlepiej na początku gdy tworzymy bądź edytujemy server.cfg trzeba ustalić pod jaki typ serwera zostanie on robiony.
Ja wybieram opcje FFA na dość przyzwoitej jakości 300fps :-)

Zaczniemy od najbardziej prostej rzeczy czyli krótkiej informacji o wersji server.cfg itp.

// server.cfg PL
// Gutaj
// ver 1.0.1 
// www.amxx.pl
 

 
// Confing przygotowany do rozgrywki Free For All

Tutaj tak naprawdę nie ma co tłumaczyć, nie integruje się to w działanie serwera jest to po prostu informacja o autorze, wersji i przystosowania server.cfg, dodam info że wszystko co jest po // jest używane jako czysty komentarz i hlds na to nie reaguje.


Czas przejść do takiej podstawowej konfiguracji mam tu na myśli nazwa serwera, kontakt itp.

// konfiguracja podstawowa

hostname "Nazwa@amxx.pl"        // Nazwa serwera
sv_contact "bok@amxx.pl"	   // Kontakt
mapchangecfgfile "server.cfg" // wykonaj ten confgi podczas zmiany mapy (do przywrocenia np starych ustawien)
mapcyclefile "mapcycle.txt"   // jest to mapcycle serwera (spis map, ktore odczytuje serwer)
motdfile "motd.html"          // nazwa pliku, ukazujaca tekst w oknie przed wyborem druzyn
servercfgfile "server.cfg"    // plik z glownymi ustawieniami na serwera, odpalany wraz ze startem serwera
sv_lan 0                      // ustawiajac 1 wlaczasz opcje lan
sv_visiblemaxplayers -1       // liczba widocznych slotow na serwerze, jesli -1 to jest automatycznie obliczana ilość slotów (standard)
                             
//Bany 
exec banned.cfg // laduj bany steamid/wonid
exec listip.cfg // laduj bany na ip

// W przypadku gdy nie mamy amxbans, wszystkie bany wczytywane są właśnie z tych plików
 
//hltv,region
sv_proxies 1 // ilosc hltv ktore moga polaczyc sie do serwera ( opcja 1 zalecana)
sv_region 3 // domyslna opcja 0(swiat) - ponieważ my jesteśmy w europie naszą cyferką jest 3


Teraz czas na ustawienie wydajności serwera

// wydajnosc
fps_max 325 // ilosc srednich fps'ow
fps_modem 0  // fps_modem - ustawia maksymalny framerate, ale tylko w grze internetowej.
host_framerate 0 //   Ustawia "czas/zegar" serwera, ale tylko w SinglePLayer i podczas odgrywania dema, można jej używać do przewijania.
sys_ticrate 325 // wartosc ticrate

Dając takie ustawienia serwer będzie utrzymywał 300 fps, czasami lekko wyżej a czasami lekko niżej specjalnie dałem trochę więcej, aby tylko w skrajnych przypadkach spadał poniżej 300 fps


Teraz to co misie lubią najbardziej czyli ustawienia łącza, rate :-)

// konfiguracja lacza, rate
sv_maxrate 25000 // maksymalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna,
sv_maxupdaterate 101 // maksymalna wartosc jaka klient moze miec przy cl_updaterate, 
sv_minrate 0 // minimalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna
sv_minupdaterate 20 // minimalna wartosc jaka klient musi miec przy cl_updaterate, 
sv_maxunlag 1 // maksymalny czas w sekundach kompensacji lagow


No ludzie jak na razie jest super, szczerze? To co najcięższe już za nami :]

Teraz czas na rcon i hasło do serwera

// rcon i hasla
sv_password "" // wymagane haslo aby sie podlaczyc do serwera, jeżeli chcemy aby każdy mógł wejść na serwer zostawiamy puste to pole
               //ustawiane najczesciej na serwery klanowe albo podczas meczu
rcon_password "haslorecon"  // haslo rcon 
sv_rcon_banpenalty 60 //czas bana za probe uzycia zlego rcon'a za wielokrotne proby (banuje na ip), 0 - pernametnie
sv_rcon_minfailures 5 // limit zlych komend rcon aby otrzymac ban'a
sv_rcon_minfailuretime 30 // czas w jakim sa sprawdzane proby rcon,


Teraz czas na coś, aby wiedzieć co dzieje się na serwerze czyli Logi taaa to jest to :D


// logi serwera
// zaleca sie zachowanie ponizszych ustawien jesli chcesz uzywac HLStats albo PsychoStats
mp_logdetail 3 // poziom logow
mp_logecho 1 // 1 - wlacza logowanie komendy echo
mp_logfile 1 // logowanie wydarzen multiplayer (koniec rundy itp), 1 - tak (standard), 0 - nie
mp_logmessages 1 // loguj komendy say (chat), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logbans 1 // loguj dawanie banow, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logblocks 1 // loguj blokowane proby zmiany zastrzezonych wartosci zmiennych, 1 - tak (standard), 0 - nie 
sv_logrelay 1 // loguj podlaczenia hltv relay proxy, 1 - tak (standard), 0 - nie

Tak jak wyżej napisałem zaleca się większości tych ustawieni nie zmieniać aby nie było problemów z HLstats czy PsychoStats

Czas na to co neo lubi najbardziej czyli darcie się do mikrofonu czy biadolenie w say'u :-) krótko mówiąc rozmowy na serwerze.

// rozmowa na serwerze

sv_voicecodec "voice_speex" // rodzaj kodeka, zalecany voice_speex - lepsza jakosc
sv_voiceenable 1 // uzywaj opcji voice na serwerze, 1 - tak (domyslnie), 0 - nie
sv_voicequality 3 // jakosc glosu, od 1 do 5, im wiecej tym lepiej ale wieksze uzyci proca i sieci, domyslnie 3
sv_alltalk 0 // obydwie druzyny w trakcie rozgrywki moga ze soba rozmawiać

Na moje oko połowa przebrnięta :-) zostało jeszcze pare rzeczy takie jak pobieranie, ustawienie do rozgrywki, obserwatorzy i inne, no ale na razie zajmijmy się pobieraniem


Ja akurat zrobiłem tak że w części pobieraniu są ustawienia do fastdl. :-)

// Pobieranie
// zaleca sie zachowanie ponizszych wartosci aby nie miec problemow ze sciaganiem plikow z serwera!

hpk_maxsize 0.5 // maksymalny rozmiar sumy wszstkich logo graczy na serwerze, w megabajtach
sv_allowdownload 1 // zezwalaj na download, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_allowupload 1 // pozwalaj na upload (np loga), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_send_logos 1 //pozwalaj na wysylanie loga graczy (sprej na sciane)
sv_send_resources 1 // pozwalaj na dowload listy wymaganych plikow aby grac na mapie, 1 - tak (standard), 0 - nie
//sv_downloadurl w tym linku podajemy odnosnik do naszego fastdl, pamietajcie o dobrych chmodach dla plików
sv_downloadurl "http://amxx.pl/fastdl/" 
mp_decals 300 // maximum wyswietlanych logo itp na serwerze

amxx.pl oczywiście zmieniamy na adres swojej strony :-)

Teraz czas na rozgrywke czyli takie rzeczy jak czas kupowania, freeztime, zabijanie swoich i tak dalej.

// rozgrywka

mp_autoteambalance 0 // wyrownuj druzyny
mp_buytime 0.15 // czas kupowania na pocz rundy
mp_c4timer 35 // czas w sekundach na rozbrojenie bomby 
mp_consistency 1 // 1 - nie pozwalaj graczy uzywac wlasnych modeli 
mp_flashlight 1 // 1 mozna uzywac latarki 0- dezaktywuje 
mp_footsteps 1 // 1 - slychac kroki graczy podczas biegu (standard)
mp_freezetime 3 // czas w sekundach wstrzymania na poczatku rundy (na reload i kupno broni)
mp_friendly_grenade_damage 0 // 0 - granaty nie rania tp (ale zabiebraja armor), 1 - granaty rania graczy z druzyny 
mp_friendlyfire 0 // 0 - jak strzelasz do swoich to ich nie ranisz, 1 - ranisz swoich 
mp_ghostfrequency 0.1 // czestosc odswiezania stanu dla obserwatorow
mp_hostagepenalty 0 // ilosc zabic zakladnikow po ktorym dostajesz kicka, 0 - wylaczone
mp_limitteams 0 // jaka maxymalna moze byc roznica ilosc graczy pomiedzy jedna a druga druzyna
mp_maxrounds 0 // maksymalna liczba rund do grania, 0 - brak limitu (standard)
mp_mirrordamage 0 // jak trafiasz swojego to tak jabys trafial siebie, domyslnie 0, 1 - wlacza (nie zalecane)
mp_payerid 0 // wyswietla nick gracza po nacelowaniu, 0 - widac wsztkich (w kolorach) (standard), 1 - tylko tp i zakladnicy, 2 - nikogo nie pokazuje
mp_roundtime 3.00 // czas trwania rundy w minutach , standard to 3 minuty, albo 1.75 na szybkie rozgrywki (aby sie nie nudzic na obsie), wartosci od 1 do 9
mp_startmoney 800 // liczba kasy na poczatku rundy
mp_timelimit 20 // limit czasu grania na mapie (po nim nastepuje zmiana mapy), w minutach, ustaw na 0 na brak limitu czasu, 
mp_tkpunish 0 // karanie smiercia na poczatku nastepnej rundy za zabicie swojego, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_winlimit 0 // limit rund do wygrania, jak jakas druzyna osiagnie te wartosc to nastepuje zmiana mapy, 0 - brak limitu (standard)
pausable 0 // 0 (standard) nie pozwala graczom pauzowac gry na serwerze, 1 - pozwala, czasem na meczach sie tak ustawia
sv_maxspeed 320 // maksymalna predkosc biegu gracza , standard (320)

Brawa dla was że wytrwaliście taki kawał pociesze was ze większość mamy za sobą :-)

Teraz czas skonfigurować gapiów czyli obserwatorów :-)

// obserwatorzy
allow_spectators 1 // pozwalaj na obserwatorow (osoby kompletnie nie grajace), 1 - tak (standard), 0 - nie, 
mp_fadetoblack 0 // 1 - ekran sie sciemnia po smierci gracza (wymagane na niektorych meczach), 0 - bez sciemnienia
mp_forcecamera 0 // forsuj spectarora na: 0 - nie forsuj, 1 - widok z oczu gracza i z chase mode , 2 - tylko widok z oczu gracza, zalecana wartosc 1 
albo 2
mp_forcechasecam 0 // 0 - gracz moze latac po calej mapie, 1 - mozna ogladac typo swoich zalecane na rozgrywke tp, 2 - klient nie rusza sie z miejsca gdzie umarl
mp_autokick 0 // automatyczne kickowanie za zabijanie swoich albo dlugie nie ruszanie sie z miejsca
sv_timeout 120 // czas w sekundach, jesli gracz nie odpowie w tym czasie uznawany jest za odlaczony od serwera (jak komus sie komp zwiesi/padnie na chwile lacze)
sv_spectatormaxspeed 500 // maksymalna predkosc latania obserwatora , normalny gracz biega z predkoscia 320, standard jest 500
mp_chattime 3 // po ilu sekundach po osiagnieciu timelimitu/maxrounds zmienia sie mapa

Brawa, teraz już zostały takie naprawdę opcje inne oraz status serwera www


// inne 
mp_autocrosshair 0 // default 0
sv_aim 0 //0 ((standard) wylacza autocelowanie, 1 - zalacza auto celowanie (nie zalecane)
sv_airaccelerate 10 // akcleracja w powietrzu (bunnyjump), wartosc od 0 do 10 , 10 standardowo
sv_airmove 1 // pozwala na ruch w powietrzu (bunnyjump), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_challengetime 150 // czas w sekundach, jesli gracz sie nie podlaczy do gry w tym czasie bedzie uznawany za odlaczonego, zwieksz jesli gracze maja slabe kompy albo duzo sciagaja z serwera :D
sv_cheats 0 // 0 (standard) nie pozwala na komendy give weapon, god, noclip i takie tam, 1 - dla deweloperow map albo serwero for fun
sv_clienttrace 1 // (standard) 1
sv_friction 4 // poslizg na powierzchni podczas biegania, ma wplyw na predkosc kompletnego zatrzymania sie, 4 (standard)
sv_gravity 800 // grawitacja, domyslnie 800, im wiecej tym trudniej skakac (przy pewnych wartosciach zejscie z malego schodka jest smiertelne a granaty padaja pod nogami)
                // 0 wylacza grawitacje - jak podskoczysz to juz nie upadniesz
                // wartosc 100, 200, 400 sanajczesciej spotykane na serwerach niekonwecjonalnych


No i nasz status wwww

// status serwera poprzez www
// sprawdzenie statusu serwera tez zzera troche procesora i lacza, domyslne wartosci sa wystarczajace
 
max_queries_global 20 // jak czesto mozna w sumie sprawdzic status serwera
max_queries_sec 3 // jak czesto klient moze sprawdzac status serwera (all seeing eye, skrypty www)
max_queries_window 30 // rozmiar okna czasowego na sprawdzanie zapytan ,jak masz problemy z timeoutem w hlsw ustaw na 10

Mamy wszystko :] teraz przydało by się to z kleić w całość.



Dodałem jeszcze troche //// żeby odróżnić poszczególne konfigurację :-) o to cały server.cfg



// server.cfg PL
// Gutaj
// ver 1.0.1 
// www.amxx.pl
 

 
// Confing przygotowany do rozgrywki Free For All

// konfiguracja podstawowa

hostname "Nazwa@amxx.pl"        // Nazwa serwera
sv_contact "bok@amxx.pl"	   // Kontakt
mapchangecfgfile "server.cfg" // wykonaj ten confgi podczas zmiany mapy (do przywrocenia np starych ustawien)
mapcyclefile "mapcycle.txt"   // jest to mapcycle serwera (spis map, ktore odczytuje serwer)
motdfile "motd.html"          // nazwa pliku, ukazujaca tekst w oknie przed wyborem druzyn
servercfgfile "server.cfg"    // plik z glownymi ustawieniami na serwera, odpalany wraz ze startem serwera
sv_lan 0                      // ustawiajac 1 wlaczasz opcje lan
sv_visiblemaxplayers -1       // liczba widocznych slotow na serwerze, jesli -1 to jest automatycznie obliczana ilość slotów (standard)
                             
//Bany 
exec banned.cfg // laduj bany steamid/wonid
exec listip.cfg // laduj bany na ip

// W przypadku gdy nie mamy amxbans, wszystkie bany wczytywane są właśnie z tych plików
 
//hltv,region
sv_proxies 1 // ilosc hltv ktore moga polaczyc sie do serwera ( opcja 1 zalecana)
sv_region 3 // domyslna opcja 0(swiat) - ponieważ my jesteśmy w europie naszą cyferką jest 3

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// wydajnosc
fps_max 325 // ilosc srednich fps'ow
fps_modem 0  // fps_modem - ustawia maksymalny framerate, ale tylko w grze internetowej.
host_framerate 0 //   Ustawia "czas/zegar" serwera, ale tylko w SinglePLayer i podczas odgrywania dema, można jej używać do przewijania.
sys_ticrate 325 // wartosc ticrate

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// konfiguracja lacza, rate
sv_maxrate 25000 // maksymalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna,
sv_maxupdaterate 101 // maksymalna wartosc jaka klient moze miec przy cl_updaterate, 
sv_minrate 0 // minimalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna
sv_minupdaterate 20 // minimalna wartosc jaka klient musi miec przy cl_updaterate, 
sv_maxunlag 1 // maksymalny czas w sekundach kompensacji lagow

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// rcon i hasla
sv_password "" // wymagane haslo aby sie podlaczyc do serwera, jeżeli chcemy aby każdy mógł wejść na serwer zostawiamy puste to pole
               //ustawiane najczesciej na serwery klanowe albo podczas meczu
rcon_password "haslorecon"  // haslo rcon 
sv_rcon_banpenalty 60 //czas bana za probe uzycia zlego rcon'a za wielokrotne proby (banuje na ip), 0 - pernametnie
sv_rcon_minfailures 5 // limit zlych komend rcon aby otrzymac ban'a
sv_rcon_minfailuretime 30 // czas w jakim sa sprawdzane proby rcon, 

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// logi serwera
// zaleca sie zachowanie ponizszych ustawien jesli chcesz uzywac HLStats albo PsychoStats
mp_logdetail 3 // poziom logow
mp_logecho 1 // 1 - wlacza logowanie komendy echo
mp_logfile 1 // logowanie wydarzen multiplayer (koniec rundy itp), 1 - tak (standard), 0 - nie
mp_logmessages 1 // loguj komendy say (chat), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logbans 1 // loguj dawanie banow, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logblocks 1 // loguj blokowane proby zmiany zastrzezonych wartosci zmiennych, 1 - tak (standard), 0 - nie 
sv_logrelay 1 // loguj podlaczenia hltv relay proxy, 1 - tak (standard), 0 - nie

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// rozmowa na serwerze

sv_voicecodec "voice_speex" // rodzaj kodeka, zalecany voice_speex - lepsza jakosc
sv_voiceenable 1 // uzywaj opcji voice na serwerze, 1 - tak (domyslnie), 0 - nie
sv_voicequality 3 // jakosc glosu, od 1 do 5, im wiecej tym lepiej ale wieksze uzyci proca i sieci, domyslnie 3
sv_alltalk 0 // obydwie druzyny w trakcie rozgrywki moga ze soba rozmawiać

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Pobieranie
// zaleca sie zachowanie ponizszych wartosci aby nie miec problemow ze sciaganiem plikow z serwera!

hpk_maxsize 0.5 // maksymalny rozmiar sumy wszstkich logo graczy na serwerze, w megabajtach
sv_allowdownload 1 // zezwalaj na download, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_allowupload 1 // pozwalaj na upload (np loga), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_send_logos 1 //pozwalaj na wysylanie loga graczy (sprej na sciane)
sv_send_resources 1 // pozwalaj na dowload listy wymaganych plikow aby grac na mapie, 1 - tak (standard), 0 - nie
//sv_downloadurl w tym linku podajemy odnosnik do naszego fastdl, pamietajcie o dobrych chmodach dla plików
sv_downloadurl "http://amxx.pl/fastdl/" 
mp_decals 300 // maximum wyswietlanych logo itp na serwerze

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// rozgrywka

mp_autoteambalance 0 // wyrownuj druzyny
mp_buytime 0.15 // czas kupowania na pocz rundy
mp_c4timer 35 // czas w sekundach na rozbrojenie bomby 
mp_consistency 1 // 1 - nie pozwalaj graczy uzywac wlasnych modeli 
mp_flashlight 1 // 1 mozna uzywac latarki 0- dezaktywuje 
mp_footsteps 1 // 1 - slychac kroki graczy podczas biegu (standard)
mp_freezetime 3 // czas w sekundach wstrzymania na poczatku rundy (na reload i kupno broni)
mp_friendly_grenade_damage 0 // 0 - granaty nie rania tp (ale zabiebraja armor), 1 - granaty rania graczy z druzyny 
mp_friendlyfire 0 // 0 - jak strzelasz do swoich to ich nie ranisz, 1 - ranisz swoich 
mp_ghostfrequency 0.1 // czestosc odswiezania stanu dla obserwatorow
mp_hostagepenalty 0 // ilosc zabic zakladnikow po ktorym dostajesz kicka, 0 - wylaczone
mp_limitteams 0 // jaka maxymalna moze byc roznica ilosc graczy pomiedzy jedna a druga druzyna
mp_maxrounds 0 // maksymalna liczba rund do grania, 0 - brak limitu (standard)
mp_mirrordamage 0 // jak trafiasz swojego to tak jabys trafial siebie, domyslnie 0, 1 - wlacza (nie zalecane)
mp_payerid 0 // wyswietla nick gracza po nacelowaniu, 0 - widac wsztkich (w kolorach) (standard), 1 - tylko tp i zakladnicy, 2 - nikogo nie pokazuje
mp_roundtime 3.00 // czas trwania rundy w minutach , standard to 3 minuty, albo 1.75 na szybkie rozgrywki (aby sie nie nudzic na obsie), wartosci od 1 do 9
mp_startmoney 800 // liczba kasy na poczatku rundy
mp_timelimit 20 // limit czasu grania na mapie (po nim nastepuje zmiana mapy), w minutach, ustaw na 0 na brak limitu czasu, 
mp_tkpunish 0 // karanie smiercia na poczatku nastepnej rundy za zabicie swojego, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_winlimit 0 // limit rund do wygrania, jak jakas druzyna osiagnie te wartosc to nastepuje zmiana mapy, 0 - brak limitu (standard)
pausable 0 // 0 (standard) nie pozwala graczom pauzowac gry na serwerze, 1 - pozwala, czasem na meczach sie tak ustawia
sv_maxspeed 320 // maksymalna predkosc biegu gracza , standard (320)

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// obserwatorzy
allow_spectators 1 // pozwalaj na obserwatorow (osoby kompletnie nie grajace), 1 - tak (standard), 0 - nie, 
mp_fadetoblack 0 // 1 - ekran sie sciemnia po smierci gracza (wymagane na niektorych meczach), 0 - bez sciemnienia
mp_forcecamera 0 // forsuj spectarora na: 0 - nie forsuj, 1 - widok z oczu gracza i z chase mode , 2 - tylko widok z oczu gracza, zalecana wartosc 1 
albo 2
mp_forcechasecam 0 // 0 - gracz moze latac po calej mapie, 1 - mozna ogladac typo swoich zalecane na rozgrywke tp, 2 - klient nie rusza sie z miejsca gdzie umarl
mp_autokick 0 // automatyczne kickowanie za zabijanie swoich albo dlugie nie ruszanie sie z miejsca
sv_timeout 120 // czas w sekundach, jesli gracz nie odpowie w tym czasie uznawany jest za odlaczony od serwera (jak komus sie komp zwiesi/padnie na chwile lacze)
sv_spectatormaxspeed 500 // maksymalna predkosc latania obserwatora , normalny gracz biega z predkoscia 320, standard jest 500
mp_chattime 3 // po ilu sekundach po osiagnieciu timelimitu/maxrounds zmienia sie mapa

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// inne 
mp_autocrosshair 0 // default 0
sv_aim 0 //0 ((standard) wylacza autocelowanie, 1 - zalacza auto celowanie (nie zalecane)
sv_airaccelerate 10 // akcleracja w powietrzu (bunnyjump), wartosc od 0 do 10 , 10 standardowo
sv_airmove 1 // pozwala na ruch w powietrzu (bunnyjump), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_challengetime 150 // czas w sekundach, jesli gracz sie nie podlaczy do gry w tym czasie bedzie uznawany za odlaczonego, zwieksz jesli gracze maja slabe kompy albo duzo sciagaja z serwera :D
sv_cheats 0 // 0 (standard) nie pozwala na komendy give weapon, god, noclip i takie tam, 1 - dla deweloperow map albo serwero for fun
sv_clienttrace 1 // (standard) 1
sv_friction 4 // poslizg na powierzchni podczas biegania, ma wplyw na predkosc kompletnego zatrzymania sie, 4 (standard)
sv_gravity 800 // grawitacja, domyslnie 800, im wiecej tym trudniej skakac (przy pewnych wartosciach zejscie z malego schodka jest smiertelne a granaty padaja pod nogami)
                // 0 wylacza grawitacje - jak podskoczysz to juz nie upadniesz
                // wartosc 100, 200, 400 sanajczesciej spotykane na serwerach niekonwecjonalnych

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

/ status serwera poprzez www
// sprawdzenie statusu serwera tez zzera troche procesora i lacza, domyslne wartosci sa wystarczajace
 
max_queries_global 20 // jak czesto mozna w sumie sprawdzic status serwera
max_queries_sec 3 // jak czesto klient moze sprawdzac status serwera (all seeing eye, skrypty www)
max_queries_window 30 // rozmiar okna czasowego na sprawdzanie zapytan ,jak masz problemy z timeoutem w hlsw ustaw na 10


// Koniec
// Zapraszamy amxx.pl


Oczywiście wystarczy to przeczytać ze 3-4 razy i się większość opcji zapamięta i nie będą potrzebne te opisy :-)

Załączone pliki

  • Załączony plik  server.cfg   9,84 KB  1038 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 23


#694466 Naprawa VIP Generatora oraz Generatora Klas

Napisane przez DarkGL w 28.03.2015 01:42

Witam

Dzisiaj zostały poprawione dwa generatory.

Generator VIP - http://amxx.pl/vipgenerator/- Poprawienie bugu generowania menu VIPA.
Generator Klas - http://amxx.pl/generator-klas/- Poprawienie bugu zapisu klasy.

Jeśli zostaną zauważone jakieś bugi w generowaniu menu proszę o informacje , mogłem czegoś nie zauważyć lub nie sprawdzić wszystkich konfiguracji ;).
  • +
  • -
  • 18


#355242 ScreenShot'y Zapis SQL

Napisane przez byCZUS w 29.01.2012 16:13

ScreenShot SQL!
by byCZUS & Gh0st

opis

Witam, jakiś czas temu napisałem sobie plugin do ss'ów, w którym można zmienić typ robionego screena (BMP / TGA).
Po zrobieniu danej ilości screenów plugin automatycznie banuje(zależne od cvarów). Po włączeniu zapisu SQL i wpisaniu poprawnych danych tabela zostaje stworzona automatycznie.

Można sobie wyłączyć zapis SQL dodając // przed
#define SQL_ZAPIS


instalacja

Standardowa, jeżeli chodzi o amxx.
Skrypt php wgrywamy na stronę i edytujemy plik data.php, ustawiamy dane do SQL !

komendy admina

amx_ss <authid, nick or #userid> [screens] [type 0/1]
amx_screen <authid, nick or #userid> [screens] [type 0/1]


Aby screeny zostały zrobione wystarczy wpisać amx_ss nick, jeżeli nie podamy ilości zostanie zrobione 5 ss'ów BMP.

cvary

ss_hostname "" - hostname bazy danych, jeżeli wybrany zapis SQL
ss_username "" - użytkownik bazy danych, jeżeli wybrany zapis SQL
ss_password "" - hasło bazy danych, jeżeli wybrany zapis SQL
ss_database "" - nazwa bazy danych, jeżeli wybrany zapis SQL
ss_mscreens "10" - maksymalna ilość screenów
ss_interval "1.0" - co ile robione są screeny
ss_sitemap "http://amxx.pl" - strona wyświetlana w konsoli
ss_banplayer "1" - 0/1 Czy ma banować gracza
ss_bantime "0" - jeżeli banować to czas (0 perm)
ss_banreason "Wrzuc screeny na forum" - powód bana

inne informacje

NOWY TYP BANOWANIA (BMP + TGA jednocześnie)

Warto też dodać sobie do addons/amxmodx/configs/clcmds.ini takie coś

"3 Screeny BMP" "amx_ss #%userid% 3 0" "bd" "u"
"3 Screeny TGA" "amx_ss #%userid% 3 1" "bd" "u"
"5 Screenow BMP" "amx_ss #%userid% 5 0" "bd" "u"
"5 Screenow TGA" "amx_ss #%userid% 5 1" "bd" "u"


Pozwoli nam to łatwiej robić screeny danemu graczowi :] (Komendy gracza) w amxmodmenu

Teraz czas na demo jak to wszystko wygląda z poziomu przeglądarki Screeny

Dodam, że początkowo skrypt długo może się ładować bo sprawdza mapy na gametrackerze jeżeli je znajdzie to zostaną pobrane i wczytywane już będą z naszej strony (folder maps). Dodatkowo, obrazki są skalowane do odpowiedniej wielkości by mniej ważyły.

Szczególne podziękowania dla Gh0st za napisanie skryptu PHP !

Masz propozycje ? Napisz !!

No to aktualizacja, ver 1.2

Wypieramy Amxbans ScreenShot !

1.0 - Pierwsze wydanie.
1.1 - Dodano: menu w amxmodmenu, ułatwia pracę !

screenshot
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

Zachęcam do downloadu :D I testowania, jeżeli występują błędy proszę pisać :]

To co wyświetla się w Ilość screenów można zmieniać w
new const menu_ss[][] = {
{ 3, BMP }, { 5, BMP }, // Ilosc, Typ
{ 3, TGA }, { 5, TGA }
};


download
W paczce są stare pliki sma !

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 37


#690960 #2 RoundSound

Napisane przez XXL w 01.03.2015 18:25

#1 http://amxx.pl/topic...tro-house-mix/ 

#2 Część dalsza:

  • Ilość kawałków : 7
  • Typ dźwięku : MP3
  • Długość utworów : 15 - 20 sekund 

 

                                                  Tytuły:

 

1 - Ahzee - Make A Wish (Official Radio Edit)
2 - DJ KUBA & NE!TAN - Sasha Gray (Original Mix)
3 - Roxxio feat. Carolina Marquez - Disco Jump (Andy B Jones Remix)
4 - Akcent - Kylie (Official Video)
5 - Darius & Finlay & Marwill - Dance (Official Video HD)
6 - Worakls - Porto (Official Video)
7 - Danzel - You spin Me a Round 
 
                                             Odsłuch:
 

 

 

 

 

                                             Download:

 

http://www.speedysha...oundSound-2.rar

 

Dzięki za dobre opinie w tamtym temacie to mnie motywuje do robienia dalszych projetków 


  • +
  • -
  • 2


#522118 Team Flash Blocker

Napisane przez GwynBleidD w 06.03.2013 14:33

Team Flash Blocker
Wersja: 1.0
autor: GwynBleidD

opis

Plugin ma na celu blokowanie flashowania własnej drużyny. Co to oznacza? A to, że rzucony granat może oślepić wyłącznie przeciwników oraz rzucającego.

Jest to w pełni działająca wersja, w przeciwieństwie do pluginu No Team Flash autorstwa KRoT@La.

Plugin napisałem ja sam, w oparciu o Team Flash Punish v1.1.1 Autorstwa Connora.

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 13


#8097 xREDIRECT [UPDATE 09-02-2011]

Napisane przez Abes Mapper w 13.06.2008 19:15

Dołączona grafika



Aktualna Stabilna wersja: 1.0.3.3
Aktualna Wersja Beta: v2.0 RC2


Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

[Dodano cvar redirect_countbots↵ ale tylko do opisu. W pluginie już był.

Dołączona grafika
Przede wszystkim, jeśli jesteś zbyt leniwy, aby przeczytać wszystkiego to nie męcz nas problemami lub pytaniami tylko zajrzyj do Dołączona grafika lub przeczytaj FAQ
Dzięki temu pluginowi możemy się łączyć w czasie gry z innymi serwerami które są dostępne na serwerze poprzez wpisanie w say: /server
To nie prosty plugin dla prostych ludzi, którzy chcą czegoś więcej niż tylko kilka prostych funkcji. Jeśli nie jest to, co chcesz, to ok. Potem wystarczy przejść wzdłuż.
Plugin nie jest łatwy do zainstalowania. Ale nie może być trudny, bo jest uruchomiony na setki serwerów. Ja tylko miałem powiedzieć, że nie chcę mieć coś znowu podobnego do tego.

Dla tych, którzy chcą uczestniczyć w kodowaniu pluginu, kod odniesienia jest tutaj. Można również wygenerować go od źródła (z 1.0RC2 i powyżej) przy użyciu kompilatora opcji-r.

Jeśli chcesz wiedzieć, jak wiele serwerów jest uruchomiony można szukać na tej stronie . Dzięki Bailopan za dodanie go w tym momencie.
Chcesz znaleźć serwery gdzie ten plugin jest uruchomiony? Użyj tego.

Plugin ten robi wiele rzeczy, które mogą być włączone lub wyłączone niezależnie od CVARów:

● po uruchomieniu go czyta dostępne serwery z SERVERFILE (amxmodx/config/serverlist.ini)
● say: /server pokazuje listę dostępnych serwerów (jeśli redirect_manual 1) - ludzie mogą wybrać numer z listy i są natychmiast przełączani do serwera
● gdy serwer jest pełny, są automatycznie przełączani do serwera losowego lub następnego z listy - redirect_auto kontroluje to
● limit można ustawić ile administratorów może być w tym samym czasie
● kiedy serwer z listy jest pełny albo zdechł to jest wyłączony w menu i gracze nie są przekierowani tam automatycznie - a by sprawdzić czy server zdechł redirect_check_method wynosić musi >0 i sprawdzić czy jest pełny przy pomocy redirect_check_method większego od 1
● servery ogłaszają każde redirect_announce seconds - ustaw je na 0 aby wyłączyć to ogłaszanie, lista serverów jest pokazywana jako wiadomość HUD dla żywych graczy na górze, a dla trupów gdzieś na ekranie, więc nie jest zakrywana przez "spectator bars" (paski oglądających

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości

); jak dużo informacji ma wiadomość zależy od check_method
● zalożność od redirect_check_method może być sprawdzona przez bycie serwerwa full/off a nawet obecnej mapie, liczba obecnych graczy i maksymalnych ich liczbie może być wyświetlana w menu i w ogłoszeniach - kiedy nie ma serevera na automatyczne   przekierowanie, gracz jest wywalany z odpowiednią wiadomością
● gdy ktoś jest przekierowywany ręcznie lub automatycznie, innym graczom wyświetla się wiadomość kto się przełączył i na jaki serwer
● jest również ogłoszenie, że ludzie mogą powiedzieć /follow i przełączają się tam gdzie przełączał się ostatni przełączający się gracz, funkcja może być włączona lub wyłączona przez CVAR (redirect_follow)
● plugin jest w różnych językach (a więc musisz umieścić xredirect.txt w amxmodx/data/lang/)
● serwer może pokazać, kto przychodzi i jakiego serwera się przełączył
● własny adres IP jest wykrywany i automatycznie wyłączany na liście serwerów - automatyczne wykrywanie nie działa, jeśli używasz nazw DNS w SERVERFILE - w tym przypadku należy ustawić adres serwera DNS na własny serwer w redirect_external_address do wykrywania do pracy - wykrywania własnych serwerów.
● kiedy CVAR redirect_retry jest ustawiony na 1 serwer może umieścić ludzi w kolejce, aby ponowić próbę być przekierowany z powrotem do ostatniego serwera (np. gdy są one automatycznie przekierowywane, ale tylko chcesz grać na serwerze są też podłączone)
● lista serwerów może być załadowana z bazy SQL (tylko w wersji beta)
● statystyki na temat przekierowań mogą być zapisane do pliku i vault albo do bazy SQL (tylko w wersji beta)


Dołączona grafika
● xredirect.amxx / xredirect-beta.amxx--> /plugins
● xredirect.sma / xredirect-beta.amxx --> /scripting
● xredirect.inc --> /scripting/include - tylko jakbyś chciał kompilować
● (trzeba plik stworzyć) serverlist.ini --> /configs
● xredirect.txt --> /data/lang
● xredirect.sql.txt --> (tylko w wersji beta) jeżeli używasz SQL: uruchom ten skrypt na swojej bazie danych



Dołączona grafika
say /server - pokaż menu aby przełączyć się na jakiś serwer
say_team /server - pokaż menu aby przełączyć się na jakiś serwer
pickserver - pokaż menu aby przełączyć się na jakiś serwer
say /follow - podążaj za ostatnim przełączonym graczem na serwer na który się przełączył
say_team /follow - podążaj za ostatnim przełączonym graczem na serwer na który się przełączył
say /retry - ponów połączenie z ostatnim serwerem jakim chciałeś się połączyć jeśli był pełny
say_team /retry - ponów połączenie z ostatnim serwerem jakim chciałeś się połączyć jeśli był pełny
say /stopretry - zatrzymaj ponawiane łączenie się z serwerem
say_team /stopretry - zatrzymaj ponawiane łączenie się z serwerem
redirect_announce_now - ogłoś listę servera natychmiast, wymagany dostęp - ADMIN_KICK
redirect_user - <playername|playerid> [servernum] - przełącz gracza [na dany serwer], wymagany dostęp - ADMIN_KICK
redirect_queue - pokazuje aktualną kolejkę do przekierowań, wymagany dostęp - ADMIN_KICK
redirect_stats - pokazuje statystyki na temat przekierowań, wymagany dostęp - ADMIN_KICK, dostępne tylko wtedy gdy SQL nie jest używany


Dołączona grafika
CVARy, muszą być wpisane do amxx.cfg. Dopiero ustawienie ich za pomocą konsoli (bezpośrednie, ssh, rcon, hLSW ...) jest problematyczne z kilku powodów.

redirect_active - 1/0 włącza/wyłącza plugin - jeśli jest to ustawione na 0 wszystkie inne CVARy, są ignorowane, domyślnie 1

redirect_auto
-- 0 = wyłączyć automatyczne przekierowanie gdy serwer jest pełny
-- 1 = gdy serwer jest pełny, przekierowuje na serwer losowo z listy
-- 2 = gdy serwer jest pełny, przekierowuje na następny serwer z listy
-- 3 = zawsze przekierowuje (nawet jeżeli serwer jest pusty) z wyjątkiem administratorów, przekierowanie na losowegy serwer
-- 4 = zawsze przekierowuje (nawet jeżeli serwer jest pusty) z wyjątkiem administratorów, przekierowuje na następny serwer z listy
-- 5* = zawsze przekierowuje (nawet jeżeli serwer jest pusty) w tym administratorzy, przekierowanie na losowy serwer
-- 6* = zawsze przekierowuje (nawet jeżeli serwer jest pusty) w tym administratorzy, przekierowuje na następny serwer z listy
domyślnie 0
(* Jeśli chcesz tylko przekierować ludzi ze starego serwera na nowy podczas okresu przejściowego, należy rozważyć użycie T E G O pluginu, łatwiejsze w obsłudze i ma wszystko co potrzeba)
Zależności:
Kiedy redirect_check_method jest ustawiony na 2 automatyczne przekierowanie wykryje, gdy serwer jest pełny i nie przekieruje do niego - w przeciwnym razie nie będzie można wykryć i przekieruje gracza na pełny serwer
Kiedy redirect_check_method jest ustawiony na 1 automatyczne przekierowanie wykryje, gdy serwer nie odpowiada i nie przekieruje do niego – w przeciwnym razie nie będzie można wykryć i przekieruje gracza na wyłączony serwer


redirect_manual
-- 0 = wyłącza ręczne przekierowanie w say: /server
-- 1 = umożliwia ręczne przekierowanie w say: /server
-- 2 = umożliwia ręczne przekierowanie w say: /server i pokazuje podmenu kiedy gracz nie może zostać przekierowany
-- 3 = umożliwia ręczne przekierowanie w say: /server i zawsze pokazuje podmenu z którego gracz może zdecydować się na przekierowanie (jeśli to możliwe)
domyślnie 0
Zależności
Informacje kiedy serwer jest offline, można zobaczyć tylko gdy redirect_check_method jest ustawiony na 1 albo 2 – w przeciwnym wypadku każdy serwer będzie online i będzie można do niego przejść
Informacje (mapa i ilość graczy) może zostać wyświetlona tylko gdy redirect_check_method jest ustawony na 2 – w przeciwnym wypadku tego nie będzie


redirect_follow
-- 0 = wyłącza śledzenie gracza poprzez komende /follow na serwer gdzie dany gracz się przekierował – oczywiście ludzie mogą nadal używać /server aby pójść na ten sam serwer
-- 1 = włącza śledzenie gracza poprzez komende /follow na serwer gdzie dany gracz się przekierował

redirect_external_address - To ustawienie jest konieczne, jeśli chcesz przekierować do nazw DNS zamiast adresów IP, np. jeśli adres= w pliku serverlist.ini jest world1.n-ice.org zamiast 85.10.209.243. Jeśli nie wiesz jak to działa i jakie są nazwy DNS to pozostaw ustawienie puste
Dostępne ustawienia:
Zestaw własnych nazw DNS adres serwera zewnętrznego - potrzebne tylko w przypadku korzystania z nazw DNS zamiast adresów IP w SERVERFILE - to musi odpowiadać nazwie w SERVERFILE - włączając port!
Przykład:
redirect_external_address "my.cool.domain.example.com:27015"


redirect_check_method - te ustawienie definiuje jakie informacje xREDIRECT odczytuje z innych serwerów na liście. Ma też wpływ jak menu ma być wyświetlane.
-- 0 = nie sprawdza innych serwerów
-- 1 = tylko ping (aby sprawdzić czy serwer jest online)
-- 2 = sprawdza aktualną ilość graczy, maximum możliwych graczy i aktualną mapę

redirect_announce - to ustawienie określa, czy xREDIRECT ma ogłaszać serwery znajdujące się na liście serwerów
-- 0 = wyłącza ogłoszenie
-- "jakaś wartość większa od 0" = sekundy w jakim przedziale ma się wyświetlać ogłoszenie
domyślnie 60
Zależności
Jakie informacje są ogłoszane zależą od redirect_check_method
Kiedy redirect_check_method jest ustawiony na 1 albo 2 ogłoszenia będą pokazywały także czy serwer jest offline, jeśli nie odpowiada – w innym wypadku zawsze będzie pokazywało serwery online
Kiedy redirect_check_method jest ustawiony na 2 ogłoszenia będą pokazywały także czy serwer jest offline, jeśli nie odpowiada oraz aktualną/maksymalną liczbę graczy i jaka mapa – w przeciwnym wypadku nie będzie tych informacji w ogłoszeniach


redirect_announce_mode - komu mają być wyświetlane ogłoszenia: 1 = żywi gracze, 2 = zmarli (także obserwatorzy), 3 = obaj, domyślnie 3

redirect_announce_alivepos_x - wyświetlane komunikaty w pozycji pionowej z y dla żywych ludzi, domyślnie -1,0

redirect_announce_alivepos_y - wyświetlane komunikaty w horyzontalnej pozycji na y dla żywych ludzi, domyślnie 0,01

redirect_announce_deadpos_x - wyświetlane komunikaty w pozycji pionowej dla martwych ludzi, domyślnie -1,0

redirect_announce_deadpos_y - wyświetlane komunikaty w horyzontalnej pozycji dla martwych ludzi, domyślnie 0,35

redirect_show - to ustawienie określa, czy informacje na temat przekierowań innych graczy są wyświetlane w obszarze czatu.
-- 1 = włącza informacje w obszarze czatu
-- 0 = wyłącza informacje w obszarze czatu
domyślnie 1

redirect_adminslots - to ustawienie określa, czy będzie traktować adminów w sposób szczególny. Może być również postrzegane jako funkcja VIP.
Kiedy włączone:
# VIP-y mogą korzystać z retry, nawet gdy funkcja jest wyłączona
# VIP-y mogą przekierować siebie na serwery z hasłem niepublicznym
# VIP-y mogą dołączyć na serwer z ustawionym adminslots = (określonym w serverlist.ini)
# VIP-y nie są automatycznie przekierowywane kiedy redirect_auto jest ustawiony na 3 lub 4
# gdy serwer jest pełny i VIP się łączy, xREDIRECT wyszukuje zwykłego gracza, który jest podłączony w najkrótszym czasie i przekierowuje go do jednego z innych serwerów lub wyrzuca go z serwera jeśli slot na jakimkolwiek innym serwerze jest niedostępny
-- 0 = Adminslots jest wyłączony
-- 1 = Adminslots jest włączony
domyślnie 0
Zależności:
Ustawienie daje efekty tylko kiedy redirect_auto jest ustawiony na 1 lub 2


redirect_maxadmins - maksymalna liczba adminów, którzy mają imunitet automatycznego przekierowania
-- 0 = nieograniczona liczba adminów
-- 1-32 = maksymalna liczba adminów
domyślnie 0

redirect_retry - to ustawienie określa, czy użytkownicy, którzy zostali przekierowani będą mogli użyć /retry i wejść na serwer kiedy zwolni się slot
-- 0 = wyłącza komendę /retry
-- 1 = włącza komendę /retry

redirect_hidedown - ukrywanie serwerów które są offline (nie odpowiadają):
-- 0 = nie ukrywa
-- 1 = ukrywa w menu
-- 2 = ukrywa w ogłoszeniach
-- 3 = ukrywa w menu i ogłoszeniach
domyślnie 0
Zależności
Daje efekt tylko kiedy redirect_check_method jest ustawiony na 1 lub 2


redirect_localslots - to ustawienie określa, czy gracze lokalni mają pierwszeństwo przed graczami z internetu. Może to zostać wykorzystane dla serwerów, które mają większość graczy LAN (np. granie w kafejce internetowej). Działa jak adminslots, przekierowuje graczy z internetu aby zrobić miejsce tym z sieci lokalnej
Lokalny gracz to ktoś, kto łączy się z lokalnego adresu, zgodnie z RFC 1918:
10.0.0.0 – 10.255.255.255
172.16.0.0 – 172.31.255.255
192.168.0.0 – 192.168.255.255
169.254.0.0 – 169.254.255.255
-- 0 = nie rezerwuj slotów dla lokalnych graczy
-- 1 = rezerwuj sloty dla lokalnych graczy
domyślnie 0

redirect_countbots - czy plugin ma liczyć botów jako zwykłych graczy (do pokazywania w statusie)
1-- tak (domyślnie)
2 -- nie


Dołączona grafika
PLIK LISTY SERWERÓW

Plik musi być w formacie ini. Opis:

id = identyfikator serwera (używany do jednoznacznej identyfikacji w statystykach albo żeby pokazać gdzie gracz został przekierowany i skąd) Ustawienie to umożliwia mieć różne rozkazy w każdym serverlist.ini na każdym serwerze
address = adres serwera (może być IP albo nazwa DNS)
localaddress = adres serwera sieci lokalnej - niezbędne do określenia tylko kiedy gracze także mogą się połączyć z sieci lokalnej
port = port serwera - wartość pomiędzy 1025 a 65536, domyślnie 27015
cmdbackup = określa jak często żądanie UDP jest wysyłane do serwera (z redirect_check_method > 0), domyślnie 2
noauto = 1 wyłącza automatyczne przekierowanie na dany serwer niezależnie jak redirect_auto jest ustawiony, 0 oznacza kontrolę przez redirect_auto, domyślnie 0
nomanual = 1 wyłącza ręczne przekierowanie na dany serwer niezależnie jak redirect_manual jest ustawiony, 0 oznacza kontrolę przez redirect_manual, domyślnie 0
nodisplay = jeśli jest ustawione na 1 to będzie ukrywać serwer z listy serwerów i komunikatów, domyślnie 0
adminslots = jeśli jest ustawione na 1 plugin będzie przekierowywał ludzi tylko z zarezerwowanym slotem gdzie jest np. 12/13 graczy na danym serwerze gdzie się chce przejść, domyślnie 0
password = hasło potrzebne aby wejść na serwer, domyślnie zostawione puste miejsce
publicpassword = jeśli ustawione na 1, każdy gracz może się połączyć na serwer z hasłem, kiedy ustawione na 0 mogą przejść tylko admini, domyślnie 0
private = jeżeli ustawione na 0, serwer nie jest prywatny; ustawienie na hide ukryje serwer w menu i ogłoszeniach dla graczy ale NIE dla adminów; ustawienie na fullhide jest jak hide ale nie wyświetla informacji "X został przekierowany do Y" kiedy admin się przekierował, domyślnie 0
category = ustawienie to spowoduje przydzielenie danego serwera do danej kategorii, np.: "Serwery AIM MAP", nazwę należy wpisać bez cudzysłowia

Domyślna nazwa pliku to serverlist.ini
Ta nazwa może być zmieniona ale tylko edytując źródłowy plik .sma i skompilowany do formatu .amxx

serverlist.ini powinien wyglądać mniej więcej tak:

[pierwszy serwer]
address=example.n-ice.org
port=27015
cmdbackup=5
noauto=1
nomanual=1
nodisplay=0

[drugi serwer]
address=example2.n-ice.org
port=27015
private=hide
category=Serwery AIM MAP


Wszystkie serwery muszą mieć takie same SERVERFILE. Oznacza to, że jeżeli masz serwer A i B oba serwery muszą mieć się na liście. Tak więc każdy serwer zawsze musi mieć siebie w swojej liście. W innym przypadku plugin nie będzie działać poprawnie.

Należy pamiętać, że przy użyciu więcej niż 5 serwerów w SERVERFILE musisz zmienić określenie MAX_SERVERFORWARDS i ponownie skompilować plugin. Jeśli jest więcej serwerów w pliku niż określone przez MAX_SERVERFORWARDS to reszta serwerów będzie ignorowana.

Nie ma potrzeby, aby dodać nomanual = 1, noauto = 1 lub podobnego do tego.


DPROTO/Sprawdzanie protokołu
Standardowo plugin nie działa na DPROTO.
Tzn że jeżeli mamy na liście serwer z innym protokołem (także dproto) to może nas nie przekierować.
Aby to wyłączyć należy znaleźć linijkę:
#define MOD_DETECTION true
i zamienić na
#define MOD_DETECTION false
Po tym zabiegu oczywiście czeka nas ponowna kompilacja pluginu.

Aktywacja SQL i/albo statystyk
Standardowo plugin ma wyłączony SQL.
Aby włączyć SQL i statystyki, należy znaleźć linijki:
//#define SQL
//#define STATISTICS
i zamienić na:
#define SQL
#define STATISTICS
Czyli skasować ukośniki.

SQL ON i STATYSTYKI OFF:
Lista serwerów zostanie załadowana z bazy danych. Statystyki nie będą się zapisywały.

SQL ON i STATYSTYKI ON:
Lista serwerów zostanie załadowana z bazy danych. Statystyki będą zapisywane do tablicy SQL

SQL OFF i STATYSTYKI ON:
Lista serwerów zostanie załadowana z pliku serverlist.ini.
Statystyki zostaną zapisane do vault i do pliku xredirect-actions.csv w folderze logów AMXX.
Vault będzie trzymał dane sumaryczne (liczba ręcznych przekierowań, automatycznych przekierowań, itp.).
Dane w vault mogą być przeszukiwane za pomocą nowej komendy redirect_stats.
Plik CSV będzie trzymał wszystkie akcje xREDIRECT z dokładnymi danymi (data, czas, nazwa przekierowanego gracza, ID gracza, adres IP...).

SQL OFF i STATYSTYKI OFF:
Lista serwerów zostanie załadowane z pliku serverlist.ini. Statystyki nie będą się zapisywały.

Dane do SQL należy skonfigurować w /config/sql.cfg i uruchomić skrypt w bazie danych który jest w xredirect.sql.txt jeśli chcesz używać tego z AMXX. To stworzy tabele które będzie używał xREDIRECT.

Aby skonfigurować parametry listy serwerów, należy wprowadzić skrypty wedle tych:
INSERT INTO xredirect_attributes VALUES (1, 3, 'nomanual', '1');
INSERT INTO xredirect_attributes VALUES (2, 3, 'nomanual', '0');

Przypuszczam że pierwsza cyfra to dany serwer, druga cyfra to linijka a trzecia to wartość parametru.
Jeżeli błędnie to proszę o poprawienie mnie (nie znam się na bazach danych)

Dołączona grafika
Tłumaczenia

● Angielski - xOR ([email protected])
● Niemiecki - xOR ([email protected])
● Duński - Multiply ([email protected]) - www.JUHP.net
● Francuski - kEnNy_^
● Węgierski - Millertrash
● Szwecki - R4x
● Fiński - X3D ([email protected])
● Holenderski - Janet Jackson
● Hiszpański - KylixMynxAltoLAG ([email protected])
● Polski - _KaszpiR_
● Islandzki - Throstur
● Rosyjski - [-] ([email protected])
● Leetspeak - Curryking [former version by Twilight Suzuka (http://www.alphapoint.org/rcr)]
● Serbski - iggy_bus
● Łotewski - Toster v2.1
● Portugalski (Portugalia) - H(x)m3m do S@c0
● Portugalski (Brazylia) - commonbullet



Minimalne Wymagania

● Metamod v1.18
HLDS v3.1.1.1
AMXX v1.70 (v1.80 dla wersji beta)


Dołączona grafika

Plugin wymaga moduł sockets i ewentualnie nvaultl

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 71


#630552 Działający Plugin na przekierowanie graczy

Napisane przez Ogen Dogen w 06.04.2014 20:59

Spróbuj przerobić ten plugin w taki sposób

http://amxx.pl/topic...ji-sierpniowej/


  • +
  • -
  • 2


#1287 Last man bets

Napisane przez Peter w 16.02.2008 09:58

Macie po pl....

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#610185 2 rodzaje vipów na serwerze

Napisane przez QuatZo w 28.01.2014 12:49

Oczywiście. Będą to dwa osobne pluginy o (zapewne) różnych bonusach (tak, jak np. klasy w nowym COD MOD'zie) na różnych flagach, więc nie ma obaw, by się gryzły. Jeśli jednak chcesz być pewien, weź serwer testowy i sprawdź ze znajomym :)

 

Jedynie nie jestem pewien napisu VIP w tabeli wyników, przywitania VIP'a przy wejściu na serwer oraz komendy /vips, aczkolwiek komendę /vips w jednym z VIP'ów można zmienić na np. /vips2.


  • +
  • -
  • 1


#610189 2 rodzaje vipów na serwerze

Napisane przez Misiaczek ;c w 28.01.2014 12:51

Mogą się gryźć  :facepalm2:  jeśli gracz będzie posiadał flagi a i t, najlepiej to zrobic w 1 pluginy i rozdzielic co dla jakiej flagi jest :}


  • +
  • -
  • 1


#610223 2 rodzaje vipów na serwerze

Napisane przez Wielkie Jol w 28.01.2014 14:33

A po co Ci 2 VIP'y skoro możesz zrobić jednego, a takiego którego nie ma nikt. Jest to bez sensowny pomysł :) Zaśmiecisz sobie tylko serwer, a kto wie czy nie będzie to także Crashowało serwera. Ja odradzam tego pomysłu ;]

Może chce zrobić dwa vipy po to, by jeden był lepszy od drugiego? Np. By drugi kosztował 10zł sms, a pierwszy 5zł?

 

Co do tematu, gryźć się mogą, weźmy najprostszy przykład - dawanie grawitacji dla vipa, jeżeli będzie miał dwa vipy, to wtedy grawitacja gracza będzie wynosiła coś między 1 a 2 vipem.


  • +
  • -
  • 1


#324471 BF2 i Vip nie na wsyzstkich mapach

Napisane przez calcium w 20.11.2011 18:43

www.amxx.pl/topic/347-wlaczeniewylaczenie-pluginów-na-danej-mapie/
Proszę , liczę na -
  • +
  • -
  • 0