Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

wasowski303 - zdjęcie

wasowski303

Rejestracja: 10.04.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.05.2013 21:55
-----

#430725 [ROZWIĄZANE] Jak ustawić aby goście nie mogli pisać na forum?

Napisane przez QuahodronN w 11.07.2012 00:57

PA->fora->zezwolenia
I tam masz tabelkę i sobie ustawiasz.







Edit
-----------
a gdzie ten + xD
  • +
  • -
  • 1


#257586 Awanse klas

Napisane przez Goliath w 10.06.2011 19:48

Na prośbę jednego z użytkowników zrobiłem system awansowania klas. Doszedłem do tego drogą prób i błędów, więc kod może nie być w pełni optymalny, ale przynajmniej działa Dołączona grafika.

Uwaga! Wymagana znajomość pojęcia "kompilacja lokalna". Jeżeli nie wiesz, co to jest, odwiedź ten temat - http://amxx.pl/topic...ilowac-pluginy/

1. Otwieramy plik QTM_CodMod.sma.
2. Do zmiennych globalnych dodajemy:
new awanse[MAX_ILOSC_KLAS+1][3], awansuje_do[MAX_ILOSC_KLAS+1], awansuje_z[MAX_ILOSC_KLAS+1];
new ilosc_awansow;

3. Na koniec pliku dopisujemy:
public ZarejestrujAwans(plugin, params)
{
if(params != 9)
return PLUGIN_CONTINUE;

if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS)
return -1;

pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin;

new awans_z = get_param(1);
awansuje_do[awans_z] = ilosc_klas;
awansuje_z[ilosc_klas] = awans_z;
ilosc_awansow++;
awanse[ilosc_awansow][1] = ilosc_klas;
awanse[ilosc_awansow][0] = awans_z;
awanse[ilosc_awansow][2] = get_param(2);
get_string(3, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY);
get_string(4, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU);

bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(5);
zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(6);
kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(8);
wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(9);

return ilosc_klas;
}

public ZnajdzAwans(Z, Do)
{
new Return;
for(new i=1; i<=ilosc_awansow; i++)
{
if(awanse[i][0] == Z && awanse[i][1] == Do)
{
Return = i;
break;
}
}
return Return;
}

public JestAwansem(klasa)
{
new bool:jest;
for(new i=1; i<=ilosc_awansow; i++)
{
if(awanse[i][1] == klasa)
{
jest = true;
break;
}
}
return jest;
}

4. Do publica plugin_natives dodajemy:
register_native("cod_register_advance", "ZarejestrujAwans");

5. Zmieniamy public WybierzKlase na:
public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");

new klasa[50], dana_klasa, numer[10];
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(JestAwansem(i))
continue;
WczytajDane(id, i);
dana_klasa = i;

for(; ;)
{
if(awansuje_do[dana_klasa] && poziom_gracza[id] >= awanse[ZnajdzAwans(dana_klasa, awansuje_do[dana_klasa])][2])
{
dana_klasa = awansuje_do[dana_klasa];
WczytajDane(id, dana_klasa);
}
else break;
}
formatex(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[dana_klasa], poziom_gracza[id]);
num_to_str(dana_klasa, numer, 9);
menu_additem(menu, klasa, numer);
}

WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);

client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
}

6. Zmieniamy public WybierzKlase_Handle na:
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new data[65], name[65], acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data, 64, name, 64, callback)
item = str_to_num(data);

if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

nowa_klasa_gracza[id] = item;

if(klasa_gracza[id])
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
else
{
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

7. W publicu SprawdzPoziom, po ZapiszDane(id), dopisujemy:
	if(awansuje_do[klasa_gracza[id]])
{
if(poziom_gracza[id] >= awanse[ZnajdzAwans(klasa_gracza[id], awansuje_do[klasa_gracza[id]])][2])
{
set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Osiagajac poziom %i, awansowales do klasy %s!", poziom_gracza[id], nazwy_klas[awansuje_do[klasa_gracza[id]]]);
nowa_klasa_gracza[id] = awansuje_do[klasa_gracza[id]];
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
ZapiszDane(id);
}
}

Jeżeli chcesz, aby na nową klasę przechodził poziom, exp, statystyki itd., zastąp w/w funkcję tą:
		if(awansuje_do[klasa_gracza[id]])
{
if(poziom_gracza[id] >= awanse[ZnajdzAwans(klasa_gracza[id], awansuje_do[klasa_gracza[id]])][2])
{
set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Osiagajac poziom %i, awansowales do klasy %s!", poziom_gracza[id], nazwy_klas[awansuje_do[klasa_gracza[id]]]);
new temp_int = inteligencja_gracza[id], temp_zdr = zdrowie_gracza[id], temp_kon = kondycja_gracza[id], temp_wyt = wytrzymalosc_gracza[id], temp_exp = doswiadczenie_gracza[id], temp_lvl = poziom_gracza[id];
nowa_klasa_gracza[id] = awansuje_do[klasa_gracza[id]];
UstawNowaKlase(id);
poziom_gracza[id] = temp_lvl;
doswiadczenie_gracza[id] = temp_exp;
wytrzymalosc_gracza[id] = temp_wyt;
zdrowie_gracza[id] = temp_zdr;
kondycja_gracza[id] = temp_kon;
inteligencja_gracza[id] = temp_int;
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
ZapiszDane(id);
}
}

8. Zapisujemy i kompilujemy plik. Otwieramy plik include/codmod.inc. Dopisujemy na koniec tego pliku to, a następnie go zapisujemy:
native cod_register_advance(z_klasy, od_levela, const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);

9. Wszystko jest już gotowe, ale nie mamy zdefiniowanych żadnych awansów. Teraz się tym zajmiemy. Zacznę od omówienia parametrów natywu cod_register_advance.
z_klasy - id klasy, kt&#243;ra ma awansować w tą klasę,
od_levela - wymagany level do awansu,
Reszta parametr&#243;w nie r&#243;żni się od tych z cod_register_class
10. Klasę, w którą będzie się awansować tworzymy praktycznie tak samo, jak zwykłą. Musimy tylko użyć natywu cod_register_advance, zamiast cod_register_class. Użycie natywu wygląda tak:
cod_register_advance(cod_get_classid("Snajper"), 60, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

I teraz w stworzoną przez nas klasę, będzie awansować inna klasa - Snajper, po osiągnięciu 60 poziomu. A to plik .sma przykładowej klasy - Elitarnego Snajpera:
Załączony plik  codawans_elitesnajper.sma   1,4 KB  1789 Ilość pobrań
  codawans_elitesnajper.amxx

Gotowiec:
Załączony plik  awanse.sma   41,62 KB  1675 Ilość pobrań
  awanse.amxx

Dodatki/alternatywne wersje:
- Wersja kompatybilna z frakcjami DarkGL'a - http://amxx.pl/topic...post__p__262120
- Klasy nie awansują, ale odblokowywują się po osiągnięciu danego poziomu na danej klasie - http://amxx.pl/topic...post__p__259522
- Klasy nie awansują, ale odblokowywują się po osiągnięciu danego poziomu na danej klasie (jeżeli mamy wgrane frakcje) - http://amxx.pl/topic...post__p__262954
- Informacje o awansach w menu /klasy - http://amxx.pl/topic...post__p__263164

Mam nadzieję, że coś zrozumieliście i nie będziecie mieli problemów ze zrobieniem tego na swoim CoD'zie Dołączona grafika.
  • +
  • -
  • 75


#468450 Skrypt Sklepu na forum CS

Napisane przez awsz w 17.10.2012 08:25

Jeżeli myślisz na poważnie o tym sklepie to powinieneś wybrać jakieś płatne oprogramowanie gdyż z pewnością będzie ono stabilniejsze i bardziej wydajne w przypadku dużego asortymentu w danym sklepie. Szukanie zacznij od www.max-shop.pl to bardzo ciekawa propozycja oferująca wiele interesujących funkcji za stosunkowo niską cenę.
  • +
  • -
  • 1


#510430 Czysty Cod Mod do cs 1.6 bez klas,perkow,Dodatkow ! +Przydatny Dodatek

Napisane przez Krixxs w 03.02.2013 17:29

Witam

Widze Że Dużo Osob szuka czystego cod moda.
Więc Mam Dla Nich Rozwiązanie !
Daje wam czystego cod moda bez klas,perkow z Przydatnym dodatkiem dla adminow cod moda !

Zacznijmy od opisu cod moda
Cod Mod Jest Stabilny z wersjami cs 1.6 v23,v32,v42 i jescze jakie tam istnieja
ten cod mod przyda sie na deathrun + klasy wystarczy wgrac perki i klasy po sprawie.
Komendy
/klasa - Otwiera menu z klasami
po wgraniu klas z opisami jest tez opcja /klasy - Otwiera menu z opisami klas


Teraz Dodatek
Nazwa dodatku Admin Menu v1.5
Dodatek ten daje nam komende /codadmin - Otwiera menu admina.
Umozliwa on adminowi danie graczowi danie lvl do klasy,dania perka do klasy,banu,Itp

Teraz Instalacja cod moda
wszystko co mamy
wrzucamy do folderu cstrike

Instalacja Admin Menu v1.5

Plik cod_adminmenu.amxx wklejamy do plugins znajduje sie w folderze amxmodx
Plik cod_adminmenu.sma wklejamy do scripting znajduje sie w folderze amxmodx
:D
potem w cstrike/addons/amxmodx/configs/plugins.ini
piszemy
cod_adminmenu.amxx
tak samo
Nazwę cod_adminmenu.amxx wpisujemy w plugins-codmod.ini
załączniki :D:D:D:D:D
a Więc :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#456287 Proszę o zrobienie kilkunastu perków

Napisane przez Hleb w 07.09.2012 18:49

Eagle Eye

Załączony plik  codperk_eagleeye.sma   952 bajtów  147 Ilość pobrań
  codperk_eagleeye.amxx
  • +
  • -
  • 3


#424397 Proszę o 22 perki :)

Napisane przez Piszczala w 25.06.2012 19:06

Masz tu już 4 perki

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5


#424247 Proszę o 22 perki :)

Napisane przez AfTERr w 25.06.2012 16:04

1.Struś Pędziwiatr
+ 100 kondycja

2.Siła Amadeusza
+50 int
-20 wytrzymałości

3.Wiertarka
Dostajesz TMP i od 20 do 40 obrażeń z tej broni

4.Anty-Kret
Nic nie może cie oślepić

5.Lina Spidermana
Dostajesz line

6.Napierdzielator 5000
Eliminuje rozrzut broni i nieskończona amunicja

7.Sekulorki
Widzisz niewidzialnych

8.Sekret kosy
Jesteś niewidzialny i masz 1hp

9.Sekret szpiega
Ubranie wroga i 1/2-4 na odrodzenie sie na respie wroga

10.Mandarynki
+20hp +20int

11.Mistrz ostrza
Dostajesz 4 noże do rzucania

12.Klapki Jezusa
+ od 50 do 70 kondycji i mniejsza grawitacja

13.Random
Dostajesz losowa broń i od 20 do 40 dmg z niej

14.Pancerz Żuka
+ 60 wytrzymałości

15.No-Reolad
Dostajesz magazynek +int (1 naboj=1 int)

16.Oko Saurona
1/1-3 odrodzenia się po śmierci
2 skoki i 50 hp

17.Sekret ducha
5 sek przechodzenia przez ściany

18.Tajemnica Złodzieja
1/4 zabranie perku swojej ofiarze

19.Dzięcioł Trójpalczasty
999 skoków w powietrzu

20.Wyrzucenie Broni
1/5 wyrzucenie broni przeciwnika

21.Anty-Head
Nie otrzymujesz obrażeń od strzału w głowę

22.Działko mechanika
Możesz stawiać działko które zabiera 10 dmg atakując przeciwnika


#209264 Dodawanie frakcji - 2 sposoby

Napisane przez DarkGL w 25.01.2011 17:44

Witam
poradnik napisany w szkole także będę go jeszcze poprawiał ;)
pokaże tu dwa sposoby dodania frakcji do nowego coda
I sposób jest bardziej czasochłonny ale daje potem łatwiejszą rozbudowę (chyba)
II sposób jest chyba prostszy ale tylko chyba ;)

I sposób

Spoiler


II sposób

Spoiler



Zrobione przez DarkGL dla AMXX.PL
Zakaz używanie, kopiowania i innego wykorzystywania treści bez zgody autora. Wszelkie prawa zastrzeżone. ©

  • +
  • -
  • 126