Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

God - zdjęcie

God

Rejestracja: 11.01.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.06.2010 06:25
-----

#135414 Granat dla Zombie

Napisane przez R3X w 15.05.2010 20:28

Fix do granatów:
Podmiana funkcji
public msg_weaponpickup(msgid, dest, id){
	if(get_msg_arg_int(1) == CSW_HEGRENADE)
		PLUGIN_CONTINUE
	return g_zombie[id] ? PLUGIN_HANDLED : PLUGIN_CONTINUE
}

Edycja funkcji
public event_curweapon(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	static weapon
	weapon = read_data(2)
	
	if(g_zombie[id])
	{
		if(weapon != CSW_KNIFE && !task_exists(TASKID_STRIPNGIVE + id))
			set_task(0.1, "task_stripngive", TASKID_STRIPNGIVE + id)
		
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
na
public event_curweapon(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	static weapon
	weapon = read_data(2)
	
	if(g_zombie[id])
	{
		if(weapon != CSW_KNIFE && weapon != CSW_HEGRENADE && !task_exists(TASKID_STRIPNGIVE + id))
			set_task(0.1, "task_stripngive", TASKID_STRIPNGIVE + id)
		
		return PLUGIN_CONTINUE
	}

  • +
  • -
  • 1