Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Granat dla Zombie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 God

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:28
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 08.05.2010 19:39

Witam wszystkich. Otóż mój problem polega na tym, iż w biohazardzie jest blokada na bronie inne niż nóż dla zombie i gdy dostaje granat, to on automatycznie (przepada?) znika. Czy byłby ktoś w stanie tak poprawić tego moda, aby zombie mogło dostawać granaty? Kolejnym problemem jest latarka, która się buguje. Gdy jesteśmy ludźmi i mamy włączoną latarkę, to po zarażeniu ona nadal jest. Poniżej zamieszczam sma.



//
http://wyslijto.pl/plik/d200srp88u

Załączone pliki


Użytkownik God edytował ten post 08.05.2010 19:56

  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 15.05.2010 20:28

Fix do granatów:
Podmiana funkcji
public msg_weaponpickup(msgid, dest, id){
	if(get_msg_arg_int(1) == CSW_HEGRENADE)
		PLUGIN_CONTINUE
	return g_zombie[id] ? PLUGIN_HANDLED : PLUGIN_CONTINUE
}

Edycja funkcji
public event_curweapon(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	static weapon
	weapon = read_data(2)
	
	if(g_zombie[id])
	{
		if(weapon != CSW_KNIFE && !task_exists(TASKID_STRIPNGIVE + id))
			set_task(0.1, "task_stripngive", TASKID_STRIPNGIVE + id)
		
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
na
public event_curweapon(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	static weapon
	weapon = read_data(2)
	
	if(g_zombie[id])
	{
		if(weapon != CSW_KNIFE && weapon != CSW_HEGRENADE && !task_exists(TASKID_STRIPNGIVE + id))
			set_task(0.1, "task_stripngive", TASKID_STRIPNGIVE + id)
		
		return PLUGIN_CONTINUE
	}

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych