Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

kuxnickix - zdjęcie

kuxnickix

Rejestracja: 02.04.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 13.08.2014 16:42
-----

#580748 Prośba o modyfikacje klasy.

Napisane przez kuxnickix w 27.10.2013 15:15

sprawddz czy działa ;P flaga t

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#541986 Menu klas

Napisane przez kuxnickix w 10.05.2013 20:02

daj sma


  • +
  • -
  • 1


#541976 Menu klas

Napisane przez kuxnickix w 10.05.2013 19:51

dodaj w case'ach

            LoadXP(id, player_class[id])

np:

case 6: 
{
player_class[id] = Ninja
LoadXP(id, player_class[id])
}

  • +
  • -
  • 1


#536875 [ROZWIĄZANE] Klasa Predator

Napisane przez kuxnickix w 23.04.2013 21:28

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "Predator";
new const opis[]    = "Jest niewidzialny (70%),ma podwójny skok, posiada 1/1 z kosy.";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 40;
new const kondycja  = 50;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 100;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

   
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");

	RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_ModelGracza" );

}

public plugin_precache()
{

	static szModel[ ] = "models/player/predator.mdl/predator.mdl.mdl";
	precache_model( szModel );

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Predator] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}

	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 170);
	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    	ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 2;

	return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
	if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
	{
		cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
		SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
		return HAM_HANDLED;
	}
	return HAM_IGNORED;
}

public fwSpawn_ModelGracza( id )
{
	if( !is_user_alive( id ) || !ma_klase[ id ] )
		return;

	engfunc( EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc( EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id ), "model", "predator.mdl" );
}

Jeżeli chcesz wersje z miotaczem plasmy zgłoś się do mnie na gg: 43448785


  • +
  • -
  • 1


#535457 Statystyki Diablo Mod v1.2

Napisane przez kuxnickix w 19.04.2013 13:00

Szata graficzna jest cudna :D


  • +
  • -
  • 1