Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

cswujkowo - zdjęcie

cswujkowo

Rejestracja: 01.04.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.04.2013 12:51
-----

Moje tematy

Małe poprawki w pluginie Ultimate Sounds

16.04.2013 15:57

Witam Serdecznie! Ponieważ pobrałem sobie plugin Ultimate Sounds: Ultimate Sounds (The Original) - AlliedModders i zmieniłem w nim parę rzeczy, a mianowicie ścieżki do dźwięków (bo dałem nowe..) oraz trochę go spolszczyłem. O co mi chodzi? Chodzi mi oto, że te dźwięki trochę są długie i często się na siebie nakładają, dlatego chce, aby ktoś mi tak przerobił ten plugin, aby dźwięki odtwarzały się co 3 sec. (np. jest w jednym momencie headshot i multikill i coś tam, to aby ten pierwszy dźwięk się odtworzył (np ten headshot), a co do pozostałych dźwięków pisała tylko wiadomość i po 3 sekundach mogły sie odtwarzać inne dźwięki..). Tylko chce, aby zachowały się z tego moje cvary (to może je podam n wszelki wypadek):

streak_mode ab
kniff_mode ab
hs_mode ab
lastman_mode abc

I oczywiście plik sma proszę:

#include 

#define KNIFFMESSAGES 4
#define LEVELS 7
#define MESSAGESNOHP 4
#define MESSAGESHP 4

new kills[33] = {0,...};
new deaths[33] = {0,...};
new alone_ann = 0
new levels[7] = {3, 5, 7, 9, 10, 13, 15};

new stksounds[7][] = {
"nowedzwieki/synek",
"nowedzwieki/wimiezasad",
"nowedzwieki/osiem",
"nowedzwieki/cwaniak",
"nowedzwieki/karabin",
"nowedzwieki/odpierdolio",
"nowedzwieki/grasz"};

new stkmessages[7][] = {
"%s: Synek..",
"%s: W imie zasad..!",
"%s: Osiemnastka",
"%s: Ja jestem cwaniak",
"%s: Karabin",
"%s: Ciebie trzeba chronic..!",
"%s: Pan grasz jak.."};


new kniffmessages[KNIFFMESSAGES][] = {
"%s pokroil na plasterki %s!",
"%s odcial jaja %s!",
"%s przetestowal noz na %s!",
"%s dziabnal %s!"}

new messagesnohp[MESSAGESNOHP][] = {
"%i terrorist vs %i CT^n%s: Wszystko zalezy od Ciebie!",
"%i terrorist vs %i CT^n%s: Mam nadzieje ze masz apteczke?",
"%i terrorist vs %i CT^n%s: Zostales sam. Dobrej zabawy!",
"%i terrorist vs %i CT^n%s: Tylko Ty jestes zywy!"}

new messageshp[MESSAGESHP][] = {
"%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Wszystko zalezy od Ciebie!",
"%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Mam nadzieje ze masz apteczke?",
"%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Zostales sam. Dobrej zabawy!",
"%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Tylko Ty jestes zywy!"}

get_streak()
{
	new streak[3]
	get_cvar_string("streak_mode",streak,2)
	return read_flags(streak)
}

public death_event(id)
{
	new streak = get_streak()

	if ((streak&1) || (streak&2))
	{
    		new killer = read_data(1);
    		new victim = read_data(2);

    		kills[killer] += 1;
    		kills[victim] = 0;
    		deaths[killer] = 0;
    		deaths[victim] += 1;

    		for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
		{
        		if (kills[killer] == levels[i])
			{
         	  		 announce(killer, i);
         	  		 return PLUGIN_CONTINUE;
			}
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

announce(killer, level)
{
	new streak = get_streak()

	if (streak&1)
	{
    		new name[32];

   		get_user_name(killer, name, 32);
		set_hudmessage(0, 100, 200, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
		show_hudmessage(0, stkmessages[level], name);
	}

	if (streak&2){
    		client_cmd(0, "spk %s", stksounds[level]);
	}
}

public reset_hud(id)
{
	new streak = get_streak()

	if (streak&1)
	{

		if (kills[id] > levels[0])
		{
		        client_print(id, print_chat, 
			"* Twoj killstreak wynosi %d zabojstw.", kills[id]);

		}

		else if (deaths[id] > 1)
		{
			client_print(id, print_chat, 
			"* Twoj deathstreak wynosi %d smierci.", deaths[id]);
		}
	}
}

public client_connect(id)
{
	new streak = get_streak()

	if ((streak&1) || (streak&2))
	{
		kills[id] = 0;
		deaths[id] = 0;
	}
}

public knife_kill()
{
	new kniffmode[4] 
	get_cvar_string("kniff_mode",kniffmode,4) 
	new kniffmode_bit = read_flags(kniffmode)

	if (kniffmode_bit & 1)
	{
		new killer_id = read_data(1)
		new victim_id = read_data(2)
		new killer_name[33], victim_name[33]

		get_user_name(killer_id,killer_name,33)
		get_user_name(victim_id,victim_name,33)


		set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
		show_hudmessage(0,kniffmessages[ random_num(0,KNIFFMESSAGES-1) ],killer_name,victim_name)
	}

	if (kniffmode_bit & 2)
	{
		client_cmd(0,"spk nowedzwieki/nopoprostu")
   	}
}


public roundend_msg(id)

	alone_ann = 0

public death_msg(id)
{

	new lmmode[8] 
	get_cvar_string("lastman_mode",lmmode,8) 
	new lmmode_bit = read_flags(lmmode)

	new players_ct[32], players_t[32], ict, ite, last
	get_players(players_ct,ict,"ae","CT")   
	get_players(players_t,ite,"ae","TERRORIST")   

	if (ict==1&&ite==1)
	{
		new name1[32], name2[32]
		get_user_name(players_ct[0],name1,32)
		get_user_name(players_t[0],name2,32)
		set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)

		if (lmmode_bit & 1)
		{
			if (lmmode_bit & 2)
			{
				show_hudmessage(0,"%s (%i hp) vs. %s (%i hp)",name1,get_user_health(players_ct[0]),name2,get_user_health(players_t[0]))
			}

			else
			{
				show_hudmessage(0,"%s vs. %s",name1,name2)
			}

			if (lmmode_bit & 4)
			{
				client_cmd(0,"spk nowedzwieki/zaraz")
			}
		}
	} 
	else
{   
	if (ict==1&&ite>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
	{
		last=players_ct[0]
		client_cmd(last,"spk nowedzwieki/jolka")
	}

	else if (ite==1&&ict>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
	{
		last=players_t[0]
		client_cmd(last,"spk nowedzwieki/jolka")
	}

	else
	{
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	alone_ann = last
	new name[32]   
	get_user_name(last,name,32)

	if (lmmode_bit & 1)
	{
		set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)

		if (lmmode_bit & 2)
		{
			show_hudmessage(0,messageshp[ random_num(0,MESSAGESHP-1) ],ite ,ict ,name,get_user_health(last))
		}

		else
		{
			show_hudmessage(0,messagesnohp[ random_num(0,MESSAGESNOHP-1) ],ite ,ict ,name )
		}
	}

	if (lmmode_bit & 4)
	{
		client_cmd(last,"spk nowedzwieki/zaraz")
	}
}
	return PLUGIN_CONTINUE   
}


public hs()
{
	new hsmode[4] 
	get_cvar_string("hs_mode",hsmode,4) 
	new hsmode_bit = read_flags(hsmode)

	if (hsmode_bit & 1)
	{
	new killer_id = read_data(1)
	new victim_id = read_data(2)
	new victim_name[33]

	get_user_name(victim_id,victim_name,33)

	set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 3.0, 3.0, 0.15, 0.15, 1)
	show_hudmessage(killer_id,"::HEADSHOT::^n Pwn3d %s !!",victim_name)
	}

	if (hsmode_bit & 2)
	{
		client_cmd(0,"spk nowedzwieki/urwal")
	}
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound("nowedzwieki/osiem.wav")
	precache_sound("nowedzwieki/grasz.wav")
	precache_sound("nowedzwieki/urwal.wav")
	precache_sound("nowedzwieki/nopoprostu.wav")
	precache_sound("nowedzwieki/cwaniak.wav")
	precache_sound("nowedzwieki/synek.wav")
	precache_sound("nowedzwieki/wimiezasad.wav")
	precache_sound("nowedzwieki/zaraz.wav")
	precache_sound("nowedzwieki/jolka.wav")
	precache_sound("nowedzwieki/sluchawka.wav")
	precache_sound("nowedzwieki/karabin.wav")
	precache_sound("nowedzwieki/odpierdolio.wav")

	return PLUGIN_CONTINUE 
}



public plugin_init()
{
	register_plugin("Ultimate Sound","1.5","Dizzy")
	register_event("DeathMsg","hs","a","3=1")
	register_event("DeathMsg","knife_kill","a","4&kni")
	register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
	register_event("DeathMsg", "death_event", "a")
	register_event("SendAudio","roundend_msg","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
	register_event("TextMsg","roundend_msg","a","2Game_C","2Game_w")
	register_event("DeathMsg","death_msg","a")
	register_cvar("lastman_mode","abc")
	register_cvar("streak_mode","ab")
	register_cvar("kniff_mode","ab")
	register_cvar("hs_mode","ab")

	return PLUGIN_CONTINUE
}

Bardzo Proszę o szybką pomoc!

Plugin na odtwarzanie danych dźwięków po nacisnięciu v

01.04.2013 16:05

Witam Was Bardzo Serdecznie! Byłem zmuszony do zarejestrowania się na waszym forum, ponieważ miałem mały pomysł na to, aby gracze chętniej grali na moim serwerze, a słyszałem o was, że jesteście najlepszym supportem w Polsce, więc do rzeczy.. Mam fajne dźwięki, które mogli by puszczać gracze. Bo chodzi oto, żeby był plugin jak kliknę v, to pokazuje się menu z dźwiękami i jeśli chciałbym wybrać, któryś, to odtwarza się ten dźwięk + w say'u (głównym dla all graczy) pisze nazwa dźwięku lub to co gracz kliknął po naciśnięciu v (np. "NICK GRACZA: Panie, pan grasz jak d*pa"). I chciałbym, aby mogli to puszczać gracze żywi i nie, ale żeby nie mogli puszczać gracze, którzy są na spect. Chciałbym jeszcze, aby dany gracz mógł je puszczać co 5s., a nie tak jakby spamować.. No i chodzi mi o plugin najlepiej, żeby miał plik konfiguracyjny w configs (np. dzwiekiv.ini) i aby można w nim wpisać ścieżkę do pliku + nazwę dźwięku (np. "sound/wujkowo/tralalala.mp3" "Pan grasz..") albo ścieżkę do pliku + nazwę dźwięku + co ma być w say po kliknięciu na dźwięk (np. "sound/wujkowo/tralalala.mp3" "Pan grasz.." "Panie, pan grasz jak d*pa!"). Jeśli nie będzie tego pliku .ini (czyli, nie będzie ci się chciało robić takiego pluginu z plikiem .ini), to proszę o szczegółową instrukcję jak dodawać do sma. I jeśli będzie ten plik .ini, to proszę mi napisac, czy jest to ścieżka do pliku + nazwa dźwięku , czy: ścieżka do pliku + nazwę dźwięku + co ma być w say po kliknięciu (lepiej pasowała, by mi ta druga opcja, aby po kliknięciu na dźwięk wysłał w sayu automatycznie tą wiadomość, ale jak wolisz, chodzi oto na ile się na tworzeniu pluginów znasz tak mógłbyś zrobić..). Chce, aby te dźwięki słyszał cały serwer. Przepraszam za to, że dopiero co się zarejestrowałem i już wymagam, ale proszę wziąć pod uwagę, że bardzo mi na tym zależy! Proszę o pomoc!

--- Edit ---

Przepraszam, że napisałem to tak troszeczkę nie zrozumiale, ale trochę się śpieszę :/