Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ForeverAllone - zdjęcie

ForeverAllone

Rejestracja: 29.03.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.09.2015 16:25
-----

Moje tematy

FakeBot

15.09.2015 18:56

Witam proszę bardzo o pomoc jak sb poradzić z FakeBotami. Kupiłem reklamę a te mi wbijają na serwer;/ i cale sloty zawalone...

[ROZWIĄZANE] Szuka silnika

24.08.2015 20:52

Witam. Jeśli zły dział to przepraszam.

Poszukuje sprawnego silnika QTM.codmod.sma
W moim coś niedziała "kondycja" i "niewidka" chciałbym zrobić serwer na czystym silniku. Jeśli ktoś może podesłać, będę wdzieczny.

Problem, 1/1 z broni nie działa

24.08.2015 13:14

Witam, nie wiem gdzie zrobiłem błąd, że nie działa 1/1 z AWP

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
        
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;      
        
    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET) 
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
            
    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 2) == 1)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}

proszę o modyfikacje klasy

23.08.2015 17:06

witam zrobiłem klasę ale mam problem nie działa 1/1 z AWP nw gdzie błąd zrobiłem

alt_end_round_sounds nie działa

21.08.2015 13:53

Witam posiadam problem z pluginem alt_end_round_sounds

Nie pobiera muzyki.

 

Nie wiem w czym leży problem patrzyłem logi to ich brak.

Plugin włączony cvary ustawione w amx.cfg też.

 

lokalizacja muzyki

sound/misc/ tutaj jest muzyka