Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
Witajcie,
zacząłem tworzyć misje do COD Nowy.
Główny silnik i zapis został zrobiony (nVault), SQL jeszcze nie rozumiem.
Dodanie/edycja misji będzie bardzo prosta poprzez uproszczony zapis i budowę kodu.
Po dodaniu jednej misji, dodanie reszty to będzie kwestia kilku minut
Chciałem was poprosić o pomysły jakie rzeczy (warunki) trzeba wykonać aby dostać nagrodę za misję.
Aktualnie moje misje wyglądają tak:
AKT I (ODBLOKOWANY)
AKT II (ZABLOKOWANY)
AKT III (ZABLOKOWANY)
AKT IV (ZABLOKOWANY)
Gdy ukończymy AKT I zostanie on zablokowany, a AKT II zostanie odblokowany, itd.
W każdym akcie będzie 8 misji i będą się odblokowywać jedna po drugiej wraz z wykonaniem.
Bardzo proszę aby każdy kto podsuwa pomysł na misje, np. zabij z HE
dodawał gotowy warunek do spełnienia. (if)
Zaoszczędzi mi to czasu.
OCZYWIŚCIE PLUGIN UDOSTEMPNIE NA AMXX.PL ZA DARMO!
Witam, chciałem zapytać jak zapisać stan aktualnej zmiennej do nvault?
mam taki przykład:
new bool:zmienna[33];
w każdym publicu zmienna przyjmuje inną wartość (true, false)
jak zapisać aktualny stan zmiennej?
Mógł by ktoś podać gotowy *.sma?
Przeróbka pluginu by DarkGL.
Jeżeli ktoś nam dobije przeciwnika dostajemy fraga.
Jeżeli zabijemy gracza, który zabił nas w poprzedniej rundzie dostajemy dodatkową liczbę fragów.
Cvary:
fragi_za_asyste // standardowo 1
fragi_za_zemste // standardowo 1