Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

emezovsky_ - zdjęcie

emezovsky_

Rejestracja: 27.03.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.11.2015 10:31
-----

#543179 Nowość (misje), pomoc przy misjach!

Napisane przez Andrzejek w 16.05.2013 13:40

Zabicie gracza 5 razy z rakiety (dana klasa vs dana klasa)

Zabicie gracza 5 razy z miny(dana klasa vs dana klasa)

Zabicie gracza 5 razy z dynamitu (dana klasa vs dana klasa)

15 asyst gracza

20 uleczeń gracza apteczka (u lekarza)

50 podłożeń paki

20 zemst na graczy

15 hs gracza

5 razy kradzież itemu

15 oddanie itemu innemu graczowi

 

 


  • +
  • -
  • 1


#542742 Zapis zmiennej true/false nvault

Napisane przez K!113r w 13.05.2013 20:30

http://amxx.pl/topic...iennych-nvault/

 

Masz tam pięknie omówiony zapis przez GwynBleidD.


  • +
  • -
  • 1


#542152 [ROZWIĄZANE] wywolanie funkcji u losowego gracza

Napisane przez radim w 11.05.2013 12:38

new iNum,iPlayers[32]
get_players(iPlayers,iNum,"");
new id = iPlayers[random(iNum)]

  • +
  • -
  • 1


#528616 [ROZWIĄZANE] Wyznaczanie ID

Napisane przez GwynBleidD w 27.03.2013 11:56

Po co Ci task, po co Ci pętla? Robisz to w ten sposób:
//przykład dla 5 killi w rundzie
new killstreak[33]; // Tablica globalna dla przechowywania killi wszystkich graczy. rozmiar 33, bo gracze mają id od 1 do 32, 0 to serwer, szkoda bawić się w przeindeksowywanie.

public plugin_init() {
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a") // W tym evencie zliczamy kille gracza
register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End") // a w tym je zerujemy...
}

public client_connect(id) {
killstreak[id]=0; // Tu też zerujemy, żeby gracz wchodzący na serwer nie "odziedziczył" killi po tym, który ostatnio z serwera wyszedł
}

public Koniec_Rundy()
{
for(new i=0; i<33; ++i) // Pętla po wszystkich graczach zerująca ich killstreak na koniec rundy
killstreak[i]=0;
}

public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1)
killstreak[kid]++ // Dodajemy kill
if(killstreak[kid]==5) // jeśli jest już ich 5, wyświetlamy wiadomość.
client_print(kid, print_chat, "O kurde, wymiatasz! 5 zabójstw w jednej rundzie? wyłącz te czity!");
}

  • +
  • -
  • 2