Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

no.torious - zdjęcie

no.torious

Rejestracja: 26.03.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.04.2013 21:19
-----

Moje posty

W temacie: MASTERSERVER

17.04.2013 06:38

Więc na jakiej zasadzie cs-setti ? skoro ono "wpływ" na dodanie do tej zakładki ip graczy.

W temacie: czy inteligencja w cod (nowy) ma wplyw na dmg?

29.03.2013 07:44

Nie ma nic wspólnego, chyba,że chodzi Ci o "obrażenia magiczne" typu wybuch rakiet etc..

W temacie: Plugin na "rozróżnianie sprejów" cod mod

27.03.2013 10:25

Być może serwer zablokował możliwość zmiany spraya na własnego.

W temacie: Sklep na cod mod.

27.03.2013 08:04

masz tu mój, wgraj sobie plugin /respawn i będzie śmigać

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>
new ibuprofen, fenacetyna, tramal, amfetamina, lotto, doswiadczenie, ruletka, ibuhp, fenhp, tramhp, expmin, expmax;
new Float:gravity;
public plugin_init()
{
register_plugin("CodShop by MieTeK", "1.2", "MieTeK");

register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
register_clcmd("say /shop", "Sklep");
register_clcmd("say /codshop", "Sklep");
register_clcmd("say /codsklep", "Sklep");

// Cvary
register_cvar("shop_ibuprofen", "1500");
register_cvar("shop_fenacetyna", "3000");
register_cvar("shop_tramal", "6000");
register_cvar("shop_amfetamina", "8000");
register_cvar("shop_lotto", "7000");
register_cvar("shop_doswiadczenie", "14000");
register_cvar("shop_ruletka", "5000");
register_cvar("shop_ibuhp", "10");
register_cvar("shop_fenhp", "25");
register_cvar("shop_tramhp", "50");
register_cvar("shop_gravity", "0.50");
register_cvar("shop_expmin", "10");
register_cvar("shop_expmax", "1000");

}
public Sklep(id)
{
// Pobieranie cvar
ibuprofen = get_cvar_num("shop_ibuprofen");
fenacetyna = get_cvar_num("shop_fenacetyna");
tramal = get_cvar_num("shop_tramal");
amfetamina = get_cvar_num("shop_amfetamina");
lotto = get_cvar_num("shop_lotto");
doswiadczenie = get_cvar_num("shop_doswiadczenie");
ruletka = get_cvar_num("shop_ruletka");
ibuhp = get_cvar_num("shop_ibuhp");
fenhp = get_cvar_num("shop_fenhp");
tramhp = get_cvar_num("shop_tramhp");
gravity = get_cvar_float("shop_gravity");
expmin = get_cvar_num("shop_expmin");
expmax = get_cvar_num("shop_expmax");

new tytul[25], ibu[65], fen[65], tra[65], amf[65], lot[65], dos[65], rul[65], res[65];
format(tytul, 24, "\rSklep \yCoD Mod");
new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
new cb=menu_makecallback("Sklep_CallBack")

if(!is_user_alive(id))
{
  formatex(ibu, 64, "\dIbuprofen \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", ibuhp, ibuprofen);
  menu_additem(menu, ibu, "", 0, cb);
}
else
{
  formatex(ibu, 64, "Ibuprofen \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", ibuhp, ibuprofen);
  menu_additem(menu, ibu, "", 0);
}

if(!is_user_alive(id))
{
  formatex(fen, 64, "\dFenacetyna \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", fenhp, fenacetyna);
  menu_additem(menu, fen, "", 0, cb);
}
else
{
  formatex(fen, 64, "Fenacetyna \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", fenhp, fenacetyna);
  menu_additem(menu, fen, "", 0);
}

if(!is_user_alive(id))
{
  formatex(tra, 64, "\dTramal \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", tramhp, tramal);
  menu_additem(menu, tra, "", 0, cb);
}
else
{
  formatex(tra, 64, "Tramal \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", tramhp, tramal);
  menu_additem(menu, tra, "", 0);
}
if(!is_user_alive(id))
{
  formatex(amf, 64, "\dAmfetamina \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt:\r %i$", amfetamina);
  menu_additem(menu, amf, "", 0, cb);
}
else
{
  formatex(amf, 64, "Amfetamina \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt:\r %i$", amfetamina);
  menu_additem(menu, amf, "", 0);
}
if(!is_user_alive(id))
{
  formatex(lot, 64, "\dLotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt:\r %i$", lotto);
  menu_additem(menu, lot, "", 0, cb);
}
else
{
  formatex(lot, 64, "Lotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt:\r %i$", lotto);
  menu_additem(menu, lot, "", 0);
}
formatex(dos, 64, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt:\r %i$", doswiadczenie);
menu_additem(menu, dos, "", 0, cb);

formatex(rul, 64, "Ruletka \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt:\r %i$", ruletka)
menu_additem(menu, rul, "", 0, cb);

if(is_user_alive(id))
{
  formatex(res, 64, "\dRespawn \r[Odradza Gracza] \yKoszt: 16000$");
  menu_additem(menu, res, "", 0, cb);
}
else
{
  formatex(res, 64, "Respawn \r[Odradza Gracza] \yKoszt: 16000$");
  menu_additem(menu, res, "", 0);
}
menu_display(id, menu);
}
public Sklep_CallBack(id, menu, item)
{
if(item==0||item==1||item==2||item==3||item==4||item==7)
return ITEM_DISABLED
return ITEM_ENABLED
}
public Sklep_Handler(id, menu, item)
{
if(!is_user_connected(id))
  return PLUGIN_CONTINUE;

new zdrowie = get_user_health(id);
new kasa = cs_get_user_money(id);
new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100

if(item == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
  case 0:
  {
   if(kasa >= ibuprofen)
   {
    new nowe_zdrowie = (zdrowie+ibuhp);
    if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
    {
	 cs_set_user_money(id, kasa-ibuprofen);
	 set_user_health(id, nowe_zdrowie);
	 ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", ibuhp);
    }
    if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
    {
	 cs_set_user_money(id, kasa-ibuprofen);
	 set_user_health(id, maxzdrowie);
	 ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
    }
   
   }
   else
    ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Masz za malo kasy!");
  }
  case 1:
  {
   if(kasa >= fenacetyna)
   {
    new nowe_zdrowie = (zdrowie+fenhp);
    if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
    {
	 cs_set_user_money(id, kasa-fenacetyna);
	 set_user_health(id, nowe_zdrowie);
	 ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", fenhp);
    }
    if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
    {
	 cs_set_user_money(id, kasa-fenacetyna);
	 set_user_health(id, maxzdrowie);
	 ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
    }
   }
   else
    ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Masz za malo kasy!");
  }
  case 2:
  {
   if(kasa >= tramal)
   {
    new nowe_zdrowie = (zdrowie+tramhp);
    if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
    {
	 cs_set_user_money(id, kasa-tramal);
	 set_user_health(id, nowe_zdrowie);
	 ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", tramhp);
    }
    if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
    {
	 cs_set_user_money(id, kasa-tramal);
	 set_user_health(id, maxzdrowie);
	 ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
    }
   }
   else
    ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Masz za malo kasy!");
  }
  case 3:
  {
   if(kasa >= amfetamina)
   {
    cs_set_user_money(id, kasa-amfetamina);
    set_user_gravity(id, gravity);
    ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Skaczesz wyzej!");
   }
   else
    ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Masz za malo kasy!");
  }
  case 4:
  {
   if(kasa >= lotto)
   {
    cs_set_user_money(id, kasa-lotto);
    ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Trwa losowanie!");
    new totek = random_num(0, 10);
   
    switch(totek)
    {
	 case 0:
	 {
	  new moneybonus = random_num(500,5000);
	  ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Wygrales kase ^x01%i^x03$!", moneybonus);
	  cs_set_user_money(id, moneybonus);
	 }
	 case 1:
	 {
	  new moneybonus = random_num(5000,16000);
	  ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Wygrales super kase ^x01%i^x03$!", moneybonus);
	  cs_set_user_money(id, moneybonus);
	 }
	 case 2:
	 {
	  set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3);
	  ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Wygrales nizsza grawitacje!");
	 }
	 case 3:
	  ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Niestety nic nie wygrales!");
	 case 4:
	 {
	  new bonusxp = random_num(expmin ,75);
	  cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
	  ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
	 }
	 case 5:
	 {
	  cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
	  ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Wygrales losowy perk!");
	 }
	 case 6:
	 {
	  new healthbonus = random_num(10,tramal);
	  set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
	  ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego HP!", healthbonus);
	 }
	 case 7:
	 {
	  new healthbonus = random_num(10,ibuprofen);
	  set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
	  ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Straciles ^x01%i^x03 HP!", healthbonus);
	 }
	 case 8:
	  ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Niestety nic nie wygrales !");
	 case 9:
	 {
	  new xpbonus = random_num(75,expmax);
	  cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
	  ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
	 }
	 case 10:
	 {
	  cs_set_user_money(id, lotto);
	  ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Nic nie wygrales, ale kasa sie zwrocila!");
	 }
	 
    }
   } 
   else
    ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Masz za malo kasy!");
  }
  case 5:
  {
   if(kasa >= doswiadczenie)
   {
    new exp = cod_get_user_xp(id);
    new losowy = random_num(expmin, expmax);
    cs_set_user_money(id, kasa-doswiadczenie);
    cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
    ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Dostales ^x01%i^x03 EXP'a!", losowy);
   }
   else
    ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Masz za malo kasy!");
  }
  case 6:
  {
   if(kasa >= ruletka)
   {
    cs_set_user_money(id, kasa-ruletka);
    cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
    ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Kupiles losowy perk!");
   }
   else
    ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Masz za malo kasy!");
  }
  case 7:
  {
   client_cmd(id, "say /respawn")
   return PLUGIN_HANDLED;
  }
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

W temacie: sztucznie zapełniony serwer?

26.03.2013 15:24

dotychczas gracze z tych reklam normalnie grali na serwerze. jak mogę zmienić ustawienia ?