Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Moskit97 - zdjęcie

Moskit97

Rejestracja: 25.03.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.05.2016 16:30
-----

Moje posty

W temacie: Assassin

04.05.2016 19:09

Klasa już gotowa. Proszę o zamknięcie.

W temacie: mniejsza grawitacja na nożu

01.05.2016 16:20

Niewidzialność działa dokładnie tak jak powinna natomiast grawitacja działa nie tylko na kosie

 

 

 

edit: Ale już sobie z tym poradziłem :) Dzięki za pomoc

W temacie: mniejsza grawitacja na nożu

30.04.2016 09:19

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <ColorChat>
#include <cstrike>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
       
new const nazwa[]   = "Assassin";
new const opis[]    = "Wpisza /assassin aby uzyskac informacje";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
   
new skoki[33];
 
new bool:ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
 register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
 cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);  
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
 
  
 register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
 register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
 
}
 
 
 
public cod_class_enabled(id)
{
 if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
 {
  client_print(id, print_chat, "[Assassin] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
 }
 
 
 
 give_item(id, "weapon_hegrenade");
 give_item(id, "weapon_flashbang");
 give_item(id, "weapon_flashbang");
 give_item(id, "weapon_smokegrenade");
 ma_klase[id] = true;
        ColorChat(id, GREEN, "Klasa Wykonana przez Dreyck");
 
 
 
 return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
 set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
   
 ma_klase[id] = false;
 
}
 
 
 
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
 if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
  return FMRES_IGNORED;
 
 new flags = pev(id, pev_flags);
 
 if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
 {
  skoki[id]--;
  new Float:velocity[3];
  pev(id, pev_velocity,velocity);
  velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
  set_pev(id, pev_velocity,velocity);
 }
 else if(flags & FL_ONGROUND)
  skoki[id] = 1;
 
 return FMRES_IGNORED;
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
 
{
 
 if(!is_user_connected(idattacker))
 
  return HAM_IGNORED;
 
 
 
 if(!ma_klase[idattacker])
 
  return HAM_IGNORED;
 
 
 
 if (get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET )
 
       
  cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.5, idinflictor, damagebits);
 
 return HAM_IGNORED;
}
 

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
 
{
 
if(!ma_klase[id])
 
return;
 
 
 
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
 
{
 
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 23);
 
set_user_gravity(id, 0.33)
 
}
 
else
 
{
 
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
 
set_user_gravity(id, 1.0)
 
}
 
}

 

 

 

 

Jak do tego dopisać żeby niewidzialność działała tylko podczas kucania z nożem ?

W temacie: mniejsza grawitacja na nożu

29.04.2016 21:40

No dzięki za szczegułowe info

W temacie: mniejsza grawitacja na nożu

28.04.2016 22:49

A jak do tego dodać żeby ta niewidzialność tylko podczas kucnięcia działała ?