Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wielki - zdjęcie

Wielki

Rejestracja: 22.03.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.10.2013 21:19
-----

#573950 Naruszenie ochrony pamięci $HL_CMDNaruszenie

Napisane przez Scorpion Flail w 28.09.2013 00:43


meta list

Currently loaded plugins:
description stat pend file vers src load unlod
[ 1] AMX Mod X RUN - amxmodx_mm_i386. v1.8.1.3 ini Start ANY
[ 2] CStrike RUN - cstrike_amxx_i38 v1.8.1.3 pl1 ANY ANY
[ 3] FakeMeta RUN - fakemeta_amxx_i3 v1.8.1.3 pl1 ANY ANY
[ 4] Ham Sandwich RUN - hamsandwich_amxx v1.8.1.3 pl1 ANY ANY
[ 5] Engine RUN - engine_amxx_i386 v1.8.1.3 pl1 ANY ANY
[ 6] Fun RUN - fun_amxx_i386.so v1.8.1.3 pl1 ANY ANY
6 plugins, 6 running


 

To jest Twoj problem.

 

Używasz binarek 6027, tj po lutowej aktualizacji.

Do nich koniecznie musi być najnowsza wersja AMXX'a + metamoda [1.8.2]


  • +
  • -
  • 1


#573954 Naruszenie ochrony pamięci $HL_CMDNaruszenie

Napisane przez Scorpion Flail w 28.09.2013 01:24

Ja używam 1.20 AM


  • +
  • -
  • 1


#527348 ruch gracza przerywa funkcje

Napisane przez d0naciak w 23.03.2013 08:03

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "d0naciak"

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    register_forward(FM_CmdStart, "fw_CmdStart");
}

public fw_CmdStart(id, iUc)
{
    if(!is_user_alive(id))
        return FMRES_IGNORED;
        
    new iGuziki = get_uc(iUc, UC_Buttons);
    new iStareGuziki = pev(id, pev_oldbuttons);
    
    if(!(iGuziki & IN_DUCK) && iStareGuziki & IN_DUCK)
    {
        //funkcja przerywa sie i wylaczasz pasek
    }
    
    return FMRES_IGNORED;
}

Oczywiście musisz jeszcze dodać swój kod który włącza umiejętność itd...
  • +
  • -
  • 1