Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

ruch gracza przerywa funkcje


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wielki

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:Zielona
Offline

Napisano 22.03.2013 21:53

Witam, ostatnio napotkałem poroblem, który jest za duży jak na moje siły, mianowicie chodzi o przerwanie wykonywania funkcji w razie ruchu gracza, a dokładniej gracz puszcza IN_DUCK. Chciałbym żeby pasek postępu przerywał się i funkcja dalej się nie wykonywała, coś jak moc nekromanty w diablo modzie ale nie wiem jak to napisać. Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam =]
  • +
  • -
  • 0

#2 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 23.03.2013 08:03

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "d0naciak"

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    register_forward(FM_CmdStart, "fw_CmdStart");
}

public fw_CmdStart(id, iUc)
{
    if(!is_user_alive(id))
        return FMRES_IGNORED;
        
    new iGuziki = get_uc(iUc, UC_Buttons);
    new iStareGuziki = pev(id, pev_oldbuttons);
    
    if(!(iGuziki & IN_DUCK) && iStareGuziki & IN_DUCK)
    {
        //funkcja przerywa sie i wylaczasz pasek
    }
    
    return FMRES_IGNORED;
}

Oczywiście musisz jeszcze dodać swój kod który włącza umiejętność itd...
  • +
  • -
  • 1

#3 Wielki

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:Zielona
Offline

Napisano 23.03.2013 23:38

Dzięki, nie rozumiem tylko jednego, w warunku najpierw sprawdzam czy gracz nie trzyma tego guzika a potem czy go trzymał, czyli jak gracz wstanie to zostanie wyknana część pomiędzy tymi klamrami, dobrze rozumuje ? Dalej idąc gdzie powinienem wrzucić kod swojej umiejętności?
  • +
  • -
  • 0

#4 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 24.03.2013 11:23

Najpierw sprawdzasz czy nie kuca, a potem czy w ogóle kucał wcześniej, choć to chyba u ciebie nie jest wymagane.

Kod twojej umiejętności miej tam gdzie miałeś, ale tu przerywaj, jej działanie, chyba, że twoja umiejętność używa CmdStart, to za warunkiem tylko w warunku zwróć FMRES_IGNORED


if(!(iGuziki & IN_DUCK) && iStareGuziki & IN_DUCK)
        {
                //funkcja przerywa sie i wylaczasz pasek
                return FMRES_IGNORED;
        }
     // umiejętność w CmdStart

  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych