Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Mloddy - zdjęcie

Mloddy

Rejestracja: 20.03.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.04.2013 18:59
-----

#522215 Wyrzucanie broni

Napisane przez O'Zone w 06.03.2013 17:29

Wybrana broń:
engclient_cmd(id, "drop", "weapon_nazwa");
Ta, którą trzyma aktualnie:
client_cmd(id, "drop");
  • +
  • -
  • 3


#522276 Problem z modelami

Napisane przez O'Zone w 06.03.2013 19:14

Może spróbuj zamienić:
engfunc( EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc( EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id ), "model", "arctic" );

Na:
cs_set_user_model(id,arctic);

+ Dopisz na górze pluginu:
#include <cstrike>

  • +
  • -
  • 1


#522344 Problem z modelami

Napisane przez LtBlue w 06.03.2013 20:17

Error w kompilacji [kompilacja lokalna]


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod_frakcje>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Szeregowiec Ryan";
new const opis[] = "Klasa podstaowa";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = -20;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new const frakcja[] = "Piechota";

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_ModelGracza" );

}

public plugin_precache()
{

static szModel[ ] = "models/player/arctic1/arctic.mdl";
precache_model( szModel );

}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_ModelGracza( id )
{
if( !is_user_alive( id ) || !ma_klase[ id ] )
return;

engfunc( EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc( EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id ), "model", "arctic" );
}


Klasa podstawowa 1[to jest sma modelu który się kompiluje , model się sciąga ale go nie ma]