#include <amxmodx>
#include <nvault>
#include <colorchat>
#define PLUGIN "Save Player's playing time"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "#Vaverix."
new czas_gry[33];
new g_vault;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /gametime","pokaz_czas_gry");
register_clcmd("say /playingtime","pokaz_czas_gry");
register_clcmd("say /czasgry","pokaz_czas_gry");
register_clcmd("say /czas","pokaz_czas_gry");
g_vault = nvault_open("SPPT");
if (g_vault == INVALID_HANDLE)
set_fail_state( "Nie udalo sie otworzyc pliku nvault!");
}
public client_connect(id)
{
wczytaj_czas_gry(id);
set_task(60.0, "pokaz_czas_gry", id,_,_,"b");
}
public client_disconnect(id)
{
zapisz_czas_gry(id);
czas_gry[id] = 0;
if(task_exists(id))
remove_task(id);
}
public wczytaj_czas_gry(id)
{
new name[35],vaultkey[64],vaultdata[256];
get_user_name(id,name,34);
format(vaultkey,63,"%s-gametime",name);
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);
czas_gry[id] = str_to_num(vaultdata);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public zapisz_czas_gry(id)
{
new name[35],vaultkey[64],vaultdata[256];
get_user_name(id,name,34);
czas_gry[id] += get_user_time(id, 1);
format(vaultkey,63,"%s-gametime",name);
format(vaultdata, 255, "%d", czas_gry[id]);
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
czas_gry[id] = str_to_num(vaultdata);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public pokaz_czas_gry(id)
{
new sekundy = (czas_gry[id] + get_user_time(id, 1)), minuty, godziny;
new steam[32];
get_user_authid(id, steam, charsmax(steam))
while(sekundy >= 60)
{
sekundy -= 60;
minuty++;
}
while(minuty >= 60)
{
minuty -= 60;
godziny++;
}
ColorChat(id, GREEN, "[Czas]^x01 Grasz juz^x03 %i^x01 h^x03 %i^x01 min^x03 %i^x01 s na tym serwerze! Twoje STEAMID to: %s", godziny, minuty, sekundy, steam);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public plugin_end()
nvault_close(g_vault);
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse