Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Kaski8 - zdjęcie

Kaski8

Rejestracja: 11.03.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.01.2015 14:30
-----

Moje tematy

Jaki roundsound najlepszy, który wybrać ?

31.12.2014 10:16

Mam na swoim CodModzie jakiś tam roundsound, niby działa ale często muzyczka nie leci dlaczego ? Może podacie linki do jakichś dobrych znacyz sie chyba są tylko 2 xD ale nwm :D

Prośba o zmodyfikowanie komandosa

29.12.2014 11:12

Siemanko, od razu przejdę do meritum sprawy mianowicie chce aby do tej klasy (Komandos Cieni) Dodano odporność na headshoty teoretycznie mam poradnik który bardzo prosto pokazuje jak to zrobić ale komandos ma 1/1 z noża i nie zbyt wiem jak połączyć te funkcje TakeDamage - sam wgrałem już redukcje otrzymywanych obrażeń o 20% ale też nie wiem czy dobrze ją dodałem do klasy tak więc proszę czy ktoś mogłby powiedzieć czy moja klasa ma prawo działać - nie (dlaczego?) Jeżeli tak to chcę żeby dodać wczesniej wspomnianą odporność na hs'y :)

 

Tutek do tej odporności http://amxx.pl/topic...odatki-do-klas/1 punkt :)

Niewidka dla klasy w momencie gdy jest w powietrzu

27.12.2014 15:51

Krótko, czy mozna zrobić klase która jest niewidzialna gdy jest w powietrzu ? Jakieś tam warunki ze gdy nie dotyka ziemi czy coś ( nie znam się za bardzo ;c) Jak zapisać takie coś, dodać to do klasy. Bo zakładam że jest to możliwe :)

Czy można zablkowoać komende /sklep gdy jest tylko 1 gracz na serverze ?

26.12.2014 20:57

Tak jak w temacie jakiś mały plugin czy coś ? 1 gracz na serverze podsadza pake zdobywa kase i w sklepie kupuje exp -.- albo to samo z hostami. Coś anty 'cwaniaczkowego' 

Klasa ze zmienionym modelem broni crashuje serwer.

26.12.2014 19:22

Kolejny problem :D

 

Stworzyłem sb o to taką klase

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
        
 
#define DMG_BULLET (1<<1)    
   
new const nazwa[]   = "Transporter";
new const opis[]    = "Ostra amunicja i tyle w temacie.";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 40;
new const kondycja  = 40;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 40;
    
new skoki[33];
 
new bool:ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
 
   
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
 
register_event("CurWeapon", "ModelBroni_CurWeapon", "be", "1=1");
register_forward(FM_SetModel, "ModelBroni_fw_SetModel");
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
 
public plugin_precache()
{
precache_model("models/olesnica/p_m4a4.mdl");
precache_model("models/olesnica/v_m4a4.mdl");
precache_model("");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY))
{
client_print(id, print_chat, "[Transporter] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;
   
return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    ma_klase[id] = false;
 
}
 
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
 
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 30);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
 
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
 
new flags = pev(id, pev_flags);
 
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 3;
 
return FMRES_IGNORED;
}
 
public ModelBroni_CurWeapon(id)
{
        new weapon = read_data(2);
 
        if(ma_klase[id])
        {
                if(weapon == CSW_M4A1)
                {
                        set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/olesnica/v_m4a4.mdl")
                        set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/olesnica/p_m4a4.mdl")
                }
        }
}
 
public ModelBroni_fw_SetModel(entity, model[])
{
        if(!pev_valid(entity))
                return FMRES_IGNORED
 
        if(!equali(model, "models/w_m4a1.mdl"))
                return FMRES_IGNORED;
 
        new entityowner = pev(entity, pev_owner);
 
        if(!ma_klase[entityowner])
                return FMRES_IGNORED;
 
        engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "")
        return FMRES_SUPERCEDE
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    if(damagebits & DMG_BULLET)
    {
        new weapon = get_user_weapon(idattacker);
        
 
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 7.0, 0.15, idinflictor, damagebits);
                
    }
    
    return HAM_IGNORED;

}

 

I po wgraniu na server nastepuje crash, niestety hosting ma problemy ze stroną i nawet do konsoli nie moge zajrzeć, w logach nic nie ma,a plik z errorami nie zaktualizowal sie i jest ostatni wpis o godzinie 14 :) Czyli troche niefortunnie na razie. No scieżka do modelu jest taka jak w klasie podałem modele mają taką nazwe nwm co sprawdzić już ;/ Ktoś może powiedzieć co może być przyczyną czytałem na innych (z podobnymi problemami)  tematach ale nie pomogło. Może coś przeoczyłem.

 

 

Edit: Teraz zauważyłem że plik z errorami sie zatrzymal na 14:19 ale to jest plik z wczoraj, z dzisiaj nie posiadam wg. :c