Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
ente
Rejestracja: 04.03.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.03.2013 14:31





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 9
- Odwiedzin: 708
- Tytuł: Nowy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
wawa
Kontakt
0
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
ente nie posiada znajomych
Ostatnio byli
Brak ostatnio odwiedzających do wyświetlenia
#522855 COD_asysta - problem
Napisane przez Vasto_Lorde
w 08.03.2013 19:28
Proszę... Ale wiesz, nic nie mówiłeś że ma być zamiast kasy...
#522632 Klasa lub perk - buguje niewidzialność
Napisane przez Vasto_Lorde
w 07.03.2013 21:33
Zrobiłem, że w czasie działania masz lekką niebieską poświatę. HUD powinien nie migać.
Załączone pliki
-
codclass_partyzant.sma 6,16 KB 36 Ilość pobrań
codclass_partyzant.amxx
#522637 COD_asysta - problem
Napisane przez Vasto_Lorde
w 07.03.2013 21:46
Dodaje 1 monetę za asystę.
Załączone pliki
-
COD_Asysta .sma 10,78 KB 40 Ilość pobrań
COD_Asysta .amxx
#417032 [Dodatek] Exp za zabicie Premium
Napisane przez Hleb
w 02.06.2012 15:57

Opis: Dodatek do Cod Moda umożliwiający otrzymywanie więcej expa za zabicie klasy Premium. Ilość otrzymywanego expa jest ustalane CVARem, zaś lista klas premium jest wczytywana z pliku "cod_premium.ini".
Expa nie naliczy jeśli:
-premium zabije zwykłego
-premium zabije premium (nawet jeśli nazwy klas się różnią)
UWAGA!!!
Nie czyta takich nazw klas jak np
-"Admiral (Premium)"
-"Admiral [Klasa Premium]"

cod_premium_killxp - ilość otrzymywanego expa za zabicie Premium (domyślnie 30)

Standardowa
Dodawanie klasy do pliku cod_premium.ini
przed nazwą klasy dodajemy "[premium]", po tym pełną nazwę klasy, np
[premium]Admiral [premium]Inzynier




#354516 Premium Points
Napisane przez grzesiu131
w 27.01.2012 20:55
Witam chciałbym przedstawić Premium Points system.


Dawanie punktów na flagę ADMIN_IMMUNITY
VIP na flagę ADMIN_RESERVATION - Obecnie vip nie posiada nic.
Plugin ten zarządza tzw. Premium Points'ami. Jest to system wynagradzania [Admin z flagą zdefiniowaną w pluginie] (Obecnie ADMIN_IMMUNITY ) Może dawać graczowi wyżej przedstawione Premium Pointsy.
A teraz przedstawię na co możemy je wydać.Obecnie do w wglądu mamy dwie różne możlwości :
1. Kup Item - Za cenę jednego Premium Pointsa (możliwość zmiany) można zakupić dowolny item będący na serwerze.
Plugin automatycznie dodaje wszystkie istniejące na serwerze itemy Nic nie trzeba robić !

Wygląda to m.w. tak
2. Kup Expa - Można zakupić określoną ilość Expa za określoną cenę ( Wszystkie wartości z tego menu można zmienić [ CVARY] )
Menu to jest elastyczne bo nie dość że można zmienić wszystkie wartości to plugin oblicza ile leveli dostaniemy za określoną ilość expa !
Tak to wygląda :

W pluginie także zostały użyte miłe dla oka informację Tutor :



Lub
Admin z zdefiniowaną flagą ma możliwość posłużenia się wygodnym menu :



Instalacja jest standardowa !
Premiump.amxx wrzucamy do cstrike/addons/amxmodx/plugins/,
W plugins.ini znajdującym się w cstrike/addons/amxmodx/configs/
dopisujemy :

Moduły :

/pp - Wyświetla się główne menu
/premium - Wyświetla się główne menu

Plugin tworzy plik premium-points.cfg w cstrike/addons/amxmodx/configs
Przedstawione tu Cvary są domyślne

W sma jest obiekt typu const nazwany prefix, proszę tam wpisać nazwę swojej sieci.
Pod includami proszę dopisać :
u mnie wygląda to tak :
true_beam.spr wrzucamy do cstrike/sprites
Dla użytkowników którzy nic nie zmieniali w public PokazInformacje(id)
Dla użytkowników którzy mają dwa perki na serwie [I nic dalej dopisaneg] w public PokazInformacje(id)
Dla tych co coś zmienili :
Chciałbym podziękować :
Użytkownikowi byCZUS za temat http://amxx.pl/topic...awanie-punktow/
a także użytkownikowi_nothing_
W razie błędów proszę pisać w temacie.
Zapraszam do komentowania.
Został wgrany załącznik tutor.inc - Wymagany do kompilacji.
Zaktualizowano o plik Sprites

Premiump.sma 14,84 KB 416 Ilość pobrań
Premiump.amxx
Premiump.amxx 24,22 KB 21 Ilość pobrań
true_beam.spr 20,89 KB 288 Ilość pobrań
tutor.inc 2,21 KB 298 Ilość pobrań
premiump.inc 319 bajtów 319 Ilość pobrań


Dawanie punktów na flagę ADMIN_IMMUNITY
VIP na flagę ADMIN_RESERVATION - Obecnie vip nie posiada nic.
Plugin ten zarządza tzw. Premium Points'ami. Jest to system wynagradzania [Admin z flagą zdefiniowaną w pluginie] (Obecnie ADMIN_IMMUNITY ) Może dawać graczowi wyżej przedstawione Premium Pointsy.
A teraz przedstawię na co możemy je wydać.Obecnie do w wglądu mamy dwie różne możlwości :
1. Kup Item - Za cenę jednego Premium Pointsa (możliwość zmiany) można zakupić dowolny item będący na serwerze.
Plugin automatycznie dodaje wszystkie istniejące na serwerze itemy Nic nie trzeba robić !

Wygląda to m.w. tak
2. Kup Expa - Można zakupić określoną ilość Expa za określoną cenę ( Wszystkie wartości z tego menu można zmienić [ CVARY] )
Menu to jest elastyczne bo nie dość że można zmienić wszystkie wartości to plugin oblicza ile leveli dostaniemy za określoną ilość expa !
Tak to wygląda :

W pluginie także zostały użyte miłe dla oka informację Tutor :



amx_pkt <nick gracza=""> <ilosc premium="" pkt="">
Lub
Admin z zdefiniowaną flagą ma możliwość posłużenia się wygodnym menu :



Instalacja jest standardowa !
Premiump.amxx wrzucamy do cstrike/addons/amxmodx/plugins/,
W plugins.ini znajdującym się w cstrike/addons/amxmodx/configs/
dopisujemy :
Premiump.amxx

Moduły :
#include <amxmodx>
#include <tutor>
#include <codmod>
#include <nvault>
#include <colorchat>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

/pp - Wyświetla się główne menu
/premium - Wyświetla się główne menu

Plugin tworzy plik premium-points.cfg w cstrike/addons/amxmodx/configs
Przedstawione tu Cvary są domyślne
//Zapis PP : 1 = Nick, 2 = Steam, 3 = IP
premium_zapis 1
//Ceny Expa
// Cena pierwszego expa [ w sklepie ]
premium_cena1 5
// Cena drugiego expa [ w sklepie ]
premium_cena2 10
// Cena trzeciego expa [ w sklepie ]
premium_cena3 20
// Cena czwartego expa [ w sklepie ]
premium_cena4 30
// Ilosc pierwszego expa [ w sklepie ]
premium_exp1 3000
// Ilosc drugiego expa [ w sklepie ]
premium_exp2 7000
// Ilosc trzeciego expa [ w sklepie ]
premium_exp3 16000
// Ilosc czwartego expa [ w sklepie ]
premium_exp4 32000

W sma jest obiekt typu const nazwany prefix, proszę tam wpisać nazwę swojej sieci.
Pod includami proszę dopisać :
#include<premiump>
u mnie wygląda to tak :
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <nvault>
#include <engine>
#include <premiump>
true_beam.spr wrzucamy do cstrike/sprites
Dla użytkowników którzy nic nie zmieniali w public PokazInformacje(id)
Spoiler
Podmieniamy całe public PokazInformacje(id) na to przedstawione poniżej.
Podmieniamy całe public PokazInformacje(id) na to przedstawione poniżej.
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s ^nPunkty Premium %d, Vip : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], premium_points_get(target), premium_is_vip(target) ? "Tak" : "Nie");//
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Punkty Premium : %d]^n[Vip : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], premium_points_get(id), premium_is_vip(id) ? "Tak" : "Nie");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Dla użytkowników którzy mają dwa perki na serwie [I nic dalej dopisaneg] w public PokazInformacje(id)
Spoiler
Podmieniamy całe public PokazInformacje(id) na to przedstawione poniżej.
Podmieniamy całe public PokazInformacje(id) na to przedstawione poniżej.
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nPerk2 : %s^nPunkty Premium %d, Vip : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]], premium_points_get(target), premium_is_vip(target) ? "Tak" : "Nie");//
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Perk2 : %s]^n[Punkty Premium : %d]^n[Vip : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]], premium_points_get(id), premium_is_vip(id) ? "Tak" : "Nie");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Dla tych co coś zmienili :
Spoiler
Dopisać na końcu nazwy wyświetlających się dla nieżywych :
A także na końcu warunków :
A także dla żywych :
I znowu na końcu warunków :
Dopisać na końcu nazwy wyświetlających się dla nieżywych :
^nPunkty Premium %d, Vip : %s"
A także na końcu warunków :
, premium_points_get(id), premium_is_vip(id) ? "Tak" : "Nie");
A także dla żywych :
^n[Punkty Premium : %d]^n[Vip : %s]"
I znowu na końcu warunków :
, premium_points_get(id), premium_is_vip(id) ? "Tak" : "Nie");
Chciałbym podziękować :
Użytkownikowi byCZUS za temat http://amxx.pl/topic...awanie-punktow/
a także użytkownikowi_nothing_
W razie błędów proszę pisać w temacie.
Zapraszam do komentowania.
Został wgrany załącznik tutor.inc - Wymagany do kompilacji.
Zaktualizowano o plik Sprites







#390860 Status VIP
Napisane przez TheDarkDez
w 03.04.2012 20:52
Cześć! Na początek mówię od razu że to nie ja jestem autorem tej modyfikacji Nowego COD MOD'a, a jest nim radim!
Otwieramy silnik naszego coda odnajdujemy :
Po czym dodajemy za to następujący kod:
Aby zmienić Flagę ,która będzie sprawdzana (Flaga VIP'a) zmieniamy tu:
Otwieramy silnik naszego coda odnajdujemy :
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Po czym dodajemy za to następujący kod:
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[VIP : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H ? "Tak" : "Nie");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Aby zmienić Flagę ,która będzie sprawdzana (Flaga VIP'a) zmieniamy tu:
get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H ? "Tak" : "Nie"
#522154 Klasa lub perk - buguje niewidzialność
Napisane przez Vasto_Lorde
w 06.03.2013 16:06
Lakeshit.
public client_PreThink ( id ) { new button2 = get_user_button(id); //USE Button actives forward\backward\left\right if (ma_perk[id] && get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) && is_user_alive(id))) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 9); } else set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); /////////////////////////////////////////////////// return PLUGIN_CONTINUE }Zamień na
public client_PreThink ( id ) { if(!ma_perk[id]) return PLUGIN_CONTINUE; new button2 = get_user_button(id); if(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) && is_user_alive(id))) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 9); } else set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); return PLUGIN_CONTINUE }
#521676 Problem z sklepem
Napisane przez O'Zone
w 04.03.2013 20:38
Proszę bardzo, powinno działać:
Załączone pliki
-
systemmonet_sklep.sma 10,74 KB 68 Ilość pobrań
systemmonet_sklep.amxx
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: ente
- Regulamin