Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ente - zdjęcie

ente

Rejestracja: 04.03.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.03.2013 14:31
-----

#522855 COD_asysta - problem

Napisane przez Vasto_Lorde w 08.03.2013 19:28

Proszę... Ale wiesz, nic nie mówiłeś że ma być zamiast kasy...

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#522632 Klasa lub perk - buguje niewidzialność

Napisane przez Vasto_Lorde w 07.03.2013 21:33

Zrobiłem, że w czasie działania masz lekką niebieską poświatę. HUD powinien nie migać.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#522637 COD_asysta - problem

Napisane przez Vasto_Lorde w 07.03.2013 21:46

Dodaje 1 monetę za asystę.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#417032 [Dodatek] Exp za zabicie Premium

Napisane przez Hleb w 02.06.2012 15:57

Dołączona grafika
Opis: Dodatek do Cod Moda umożliwiający otrzymywanie więcej expa za zabicie klasy Premium. Ilość otrzymywanego expa jest ustalane CVARem, zaś lista klas premium jest wczytywana z pliku "cod_premium.ini".

Expa nie naliczy jeśli:
-premium zabije zwykłego
-premium zabije premium (nawet jeśli nazwy klas się różnią)

UWAGA!!!

Nie czyta takich nazw klas jak np
-"Admiral (Premium)"
-"Admiral [Klasa Premium]"

Dołączona grafika

cod_premium_killxp - ilość otrzymywanego expa za zabicie Premium (domyślnie 30)

Dołączona grafika

Standardowa

Dodawanie klasy do pliku cod_premium.ini

przed nazwą klasy dodajemy "[premium]", po tym pełną nazwę klasy, np
[premium]Admiral
[premium]Inzynier

Dołączona grafika

Załączony plik  cod_premiumxp.sma   2,05 KB  142 Ilość pobrań
  cod_premiumxp.amxx
Załączony plik  cod_premium.ini   16 bajtów  133 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 14


#354516 Premium Points

Napisane przez grzesiu131 w 27.01.2012 20:55

Witam chciałbym przedstawić Premium Points system.
opis
Dołączona grafika
Dawanie punktów na flagę ADMIN_IMMUNITY
VIP na flagę ADMIN_RESERVATION - Obecnie vip nie posiada nic.

Plugin ten zarządza tzw. Premium Points'ami. Jest to system wynagradzania [Admin z flagą zdefiniowaną w pluginie] (Obecnie ADMIN_IMMUNITY ) Może dawać graczowi wyżej przedstawione Premium Pointsy.
A teraz przedstawię na co możemy je wydać.Obecnie do w wglądu mamy dwie różne możlwości :

1. Kup Item - Za cenę jednego Premium Pointsa (możliwość zmiany) można zakupić dowolny item będący na serwerze.
Plugin automatycznie dodaje wszystkie istniejące na serwerze itemy Nic nie trzeba robić !

Dołączona grafika
Wygląda to m.w. tak

2. Kup Expa - Można zakupić określoną ilość Expa za określoną cenę ( Wszystkie wartości z tego menu można zmienić [ CVARY] )
Menu to jest elastyczne bo nie dość że można zmienić wszystkie wartości to plugin oblicza ile leveli dostaniemy za określoną ilość expa !
Tak to wygląda :
Dołączona grafika

W pluginie także zostały użyte miłe dla oka informację Tutor :
Dołączona grafikaDołączona grafika

komendy admina
amx_pkt <nick gracza=""> <ilosc premium="" pkt="">

Lub
Admin z zdefiniowaną flagą ma możliwość posłużenia się wygodnym menu :
Dołączona grafikaDołączona grafika

instalacja
Instalacja jest standardowa !
Premiump.amxx wrzucamy do cstrike/addons/amxmodx/plugins/,

W plugins.ini znajdującym się w cstrike/addons/amxmodx/configs/
dopisujemy :
Premiump.amxx 


wymagane moduly
Moduły :
#include <amxmodx>
#include <tutor>
#include <codmod>
#include <nvault>
#include <colorchat>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>


komendy
/pp - Wyświetla się główne menu
/premium - Wyświetla się główne menu
cvary
Plugin tworzy plik premium-points.cfg w cstrike/addons/amxmodx/configs
Przedstawione tu Cvary są domyślne
//Zapis PP : 1 = Nick, 2 = Steam, 3 = IP
premium_zapis 1
//Ceny Expa
// Cena pierwszego expa [ w sklepie ]
premium_cena1 5
// Cena drugiego expa [ w sklepie ]
premium_cena2 10
// Cena trzeciego expa [ w sklepie ]
premium_cena3 20
// Cena czwartego expa [ w sklepie ]
premium_cena4 30
// Ilosc pierwszego expa [ w sklepie ]
premium_exp1 3000
// Ilosc drugiego expa [ w sklepie ]
premium_exp2 7000
// Ilosc trzeciego expa [ w sklepie ]
premium_exp3 16000
// Ilosc czwartego expa [ w sklepie ]
premium_exp4 32000


instalacja
W sma jest obiekt typu const nazwany prefix, proszę tam wpisać nazwę swojej sieci.
Pod includami proszę dopisać :
#include<premiump>

u mnie wygląda to tak :
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <nvault>
#include <engine>
#include <premiump>


true_beam.spr wrzucamy do cstrike/sprites

Dla użytkowników którzy nic nie zmieniali w public PokazInformacje(id)
Spoiler



Dla użytkowników którzy mają dwa perki na serwie [I nic dalej dopisaneg] w public PokazInformacje(id)
Spoiler

Dla tych co coś zmienili :
Spoiler



Chciałbym podziękować :
Użytkownikowi byCZUS za temat http://amxx.pl/topic...awanie-punktow/
a także użytkownikowi_nothing_

W razie błędów proszę pisać w temacie.
Zapraszam do komentowania.

Został wgrany załącznik tutor.inc - Wymagany do kompilacji.
Zaktualizowano o plik Sprites

download
Załączony plik  Premiump.sma   14,84 KB  416 Ilość pobrań
  Premiump.amxx
Załączony plik  Premiump.amxx   24,22 KB  21 Ilość pobrań

Załączony plik  true_beam.spr   20,89 KB  288 Ilość pobrań

Załączony plik  tutor.inc   2,21 KB  298 Ilość pobrań

Załączony plik  premiump.inc   319 bajtów  319 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 17


#390860 Status VIP

Napisane przez TheDarkDez w 03.04.2012 20:52

Cześć! Na początek mówię od razu że to nie ja jestem autorem tej modyfikacji Nowego COD MOD'a, a jest nim radim!

Otwieramy silnik naszego coda odnajdujemy :
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


Po czym dodajemy za to następujący kod:
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[VIP : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H ? "Tak" : "Nie");
return PLUGIN_CONTINUE;
}


Aby zmienić Flagę ,która będzie sprawdzana (Flaga VIP'a) zmieniamy tu:
get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H ? "Tak" : "Nie"

  • +
  • -
  • 4


#522154 Klasa lub perk - buguje niewidzialność

Napisane przez Vasto_Lorde w 06.03.2013 16:06

Lakeshit.
public client_PreThink ( id ) 
{ 
new button2 = get_user_button(id);

//USE Button actives forward\backward\left\right

if (ma_perk[id] && get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) && is_user_alive(id)))
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 9);
}
else set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

///////////////////////////////////////////////////

return PLUGIN_CONTINUE 
}
Zamień na
public client_PreThink ( id ) 
{ 
if(!ma_perk[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

new button2 = get_user_button(id);

if(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) && is_user_alive(id)))
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 9);
}
else set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

return PLUGIN_CONTINUE 
}

  • +
  • -
  • 1


#521676 Problem z sklepem

Napisane przez O'Zone w 04.03.2013 20:38

Proszę bardzo, powinno działać:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1