Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
City
Rejestracja: 01.03.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.11.2015 11:25
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 297
- Odwiedzin: 4 975
- Tytuł: Wszechwidzący
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Grybów
#568926 [ROZWIĄZANE] aktualizacja
Napisane przez Filip1512 w 01.09.2013 00:24
#568499 Oktalny system liczbowy Swedenborga czyli jodłowanie podczas czytania liczb
Napisane przez DarkGL w 30.08.2013 19:52
#564269 [ROZWIĄZANE] źle działająca komenda
Napisane przez d0naciak w 16.08.2013 21:34
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "Spec/Back" #define AUTHOR "kramesa" #define VERSION "v1.1" new bool:TerroristTeam[33]; new CountTime[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_clcmd("say /spec", "Spec"); register_clcmd("say /back", "Back"); register_cvar("amx_spectimes", "3"); } public Spec(id) { if(CountTime[id] >= get_cvar_num("amx_spectimes")) { client_print(id, print_chat, "[AMXX] Sorry, you cant use this command more of %d times.", get_cvar_num("amx_spectimes")); return PLUGIN_HANDLED; } if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) { TerroristTeam[id] = true; } else { TerroristTeam[id] = false; } if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR) { client_print(id, print_chat, "[AMXX] You already Spectator."); return PLUGIN_HANDLED; } else { cs_set_user_team(id, CS_TEAM_SPECTATOR); user_kill(id, 0); client_print(id, print_chat, "[AMXX] You are now in Spectator."); CountTime[id]++; return PLUGIN_HANDLED; } return PLUGIN_HANDLED; } public Back(id) { if(cs_get_user_team(id) != CS_TEAM_SPECTATOR) { client_print(id, print_chat, "[AMXX] You already Non-Spectator."); return PLUGIN_HANDLED; } if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR) { if(TerroristTeam[id] == true) { cs_set_user_team(id, CS_TEAM_T); client_print(id, print_chat, "[AMXX] You are now in Terrorist team."); ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id); return PLUGIN_HANDLED; } if(TerroristTeam[id] == false) { cs_set_user_team(id, CS_TEAM_CT); client_print(id, print_chat, "[AMXX] You are now in Counter-Terrorist team."); ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id); return PLUGIN_HANDLED; } } return PLUGIN_HANDLED; }
Gotowe
#564766 problem z dodaniem menu do pluginu
Napisane przez Gasior w 18.08.2013 22:09
Kolega zapomnial zmienic register_clcmd. Poza tym new g_iMenuPosition zbedne.
sklep.sma 21,92 KB 67 Ilość pobrań
sklep.amxx
#560088 Automat do reklam
Napisane przez Flk w 31.07.2013 21:41
1. Działa na 100% zobacz http://adv.ct8.pl/
No stronka z wyglądu działa, to oczywiste, ale reklam nie idzie robić. Dodałem tam na próbę jedno forum, ale oczywiście ta baza nadal tam jest pusta, więc nie idzie zamówić, a jak u siebie uzupełniłem, to tak jak pisałem, zacina się i ładuje bez końca i z innej karty wejść już się na automat nie da, trzeba restartować stronę.
Z lenistwa korzystałem z tego bota sam i wiem że działa na 1000%
Nic nam po zapewnieniach, że działa jak nam nie działa, bo albo nie potrafimy używać poprawnie (Prosimy o wyjaśnienie) lub coś w bazie/plikach nie tak.
Źle dodane forum na końcu linka ma być ukośnik "\"
1. Tworzysz nowa baze danych.
2. Importujesz Plik sql.sql do bazy danych.
3. Wypełniasz dane do bazy danych w configs/head_config.php
4. Dodajesz w bazie danych w tabeli cena. Cenne oraz ile reklam ma zrobić .
#559723 Automat do reklam
Napisane przez Flk w 30.07.2013 17:06
Witam dziś wam przedstawiam bota do reklam.
Bota robiłem z nudów oraz z chęci nauki php Niestety jakiś dzieciak sprzedaje go w sieci oraz podszywa się pod autora.
1. Tworzysz nowa baze danych.
2. Importujesz Plik sql.sql do bazy danych.
3. Wypełniasz dane do bazy danych w configs/head_config.php
Bot jest słabo napisany ale działa.
W pliku rar macie baze danych sql.sql.
Zakaz zmiany stopki oraz kopiowania na inne fora.
#559356 [ROZWIĄZANE] problem z kompilacja x2
Napisane przez Engi w 29.07.2013 17:19
Nie wiem jak ty kompilujesz ale ja nie musiałem nic poprawiać żeby skompilować
Załączone pliki
-
TimeLimit vote.zip 3,19 KB 13 Ilość pobrań
#559362 [ROZWIĄZANE] problem z kompilacja
Napisane przez Engi w 29.07.2013 17:33
#557890 [ROZWIĄZANE] jak wyłączyć niektóre funkcje ?
Napisane przez DriveR.` w 24.07.2013 14:20
Chyba dobrze zedytowałem, usunięte cvary, opcje tego co napisałeś wyżej, i wyrzucenie z tego z Buy Menu
Sprawdź może coś źle ustawiłem
/* BuyCheatMod ;) programmiert von: Noizza alias BoneCrusher folgende Module werden benötigt: CSTRIKE, ENGINE CHANGELOG: 0.1 ----- Neue Commands: say /shop Neue Cheats: 150HP kaufen 0.2 ----- Neue Cheats: 150AP kaufen 0.4 ----- Neue Cheats: unlimited ammo NoCLip Bugs: dont works with M4 and AK 0.6 ----- Neue Cheats: NoClip Silent Footsteps BugFixes: NoClip gehts jetzt wirklich ;) other Changes: Man kann ausserhalb der buytone einkaufen 0.8 ----- Neue Cheats: Headshotscript BugFixes: SilentFootsteps sind jetzt wirklich leise und nicht nur manchmal 0.9 ----- Neue Cheats: GravityPack (halbiert die gravity) VIP model kaufen 1.0 ----- Neue Cheats: Terror und Counter Model kaufen BugFixes: GravityPack halbiert die gravity jetzt und macht sie nicht doppelt ;) Preise sind verändert worden das war zu billig ;) 1.1 ----- other Changes: hab das menü komplett neu geschrieben und ins Plugin eingebaut. 1.2b ----- betatest noch ausstehend Neue Cheats: Radioactive Uran Tarnset 3rd Person View BugFixes: Fehlerhaft kaufmeldungen beseitigt other changes: die überschrift im menü ist jetzt rot ;) die meldungen sind jetzt alle auf deutsch. man kann den mod über buycheatsmode = 0/1 aus/ein schalten */ // die includes die die funktionen beinhalten die ich brauche. #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <cstrike> #include <engine> // die grösse des menus #define MENU_SIZE 256 public plugin_init() { register_plugin("BuyCheat-Mod","1.2b","Noizza") // ab hier die commands die die clients durch das menu aufrufen können. register_clcmd("bc_hp","hpcost",0,"Buy 50 Hitpoints") //150 HP register_clcmd("bc_ap","apcost",0,"Buy 50 Armorpoints") //150 AP register_clcmd("bc_ammo","ammocosts",0,"Buy unlimited ammo") //unendlich viel munition register_clcmd("say /uammo","hasuammo",0,"Displays if you buyed uammo") //unwichtig funktion muss aber da sein register_clcmd("bc_nc","nccost",0,"Buy NoClip") // Noclip register_clcmd("bc_jump","GiveLongJump",0,"Buy Long Jump") //Longjump auf ducken + springen register_clcmd("bc_ss","sscost",0,"Buy SilentSteps") //Footsteps für bestimmte player ausschalten register_clcmd("bc_hs","headshot") //headshotscript register_clcmd("bc_gp","gpcost",0,"Buy a AntiGravityPack") //halbiert die gravity für einen bestimmten player register_clcmd("bc_mvip","vipcost",0,"Buy VIPmodel") //ein vip model kaufen register_clcmd("bc_mt","buyenemyt",0,"Buy terror model") //ein terror-model kaufen register_clcmd("bc_mct","buyenemyct",0,"Buy counterterror model") //ein CTmodel kaufen register_clcmd("bc_fli","flicost",0,"Buy flickereffect") register_clcmd("bc_ra","racost",0,"Buy Radioactive Uran") register_clcmd("bc_3rd","rdcost",0,"Buy 3rd Person view") register_clcmd("say /shop","cmdMainMenu",0,"- displays Main menu") //der befehl und das menü anzuzeigen // ab hier die kosten für die einzelnen cheats register_cvar("buycheatmode","1") //BCM ein oder ausschalten register_cvar("buy_hpcost","2500") //kosten für 150hp register_cvar("buy_apcost","2500") //kosten für 150ap register_cvar("buy_sscost","1900") //kosten für silentsteps register_cvar("amx_headshotcost","5000") //kosten für headshotscript register_cvar("buy_gpcost","3000") //kosten für gravitypack register_cvar("buy_flicost","9500") //kosten für tarnset register_cvar("buy_racost","1500") //kosten für radioative scheisse register_event("CurWeapon","check_weapon","be","1=1") //waffencheck ob die leer is oder nicht register_event("Damage","eventDamage","b") //check ob ein spieler einen anderen triffe (für hs) register_logevent("endround",2,"0=World triggered","1=Round_End") //check ob die runde aus ist register_menucmd(register_menuid("/rCheat-Buy-Menu:"),1023,"actionMainMenu") //der menucommand } public plugin_modules() { require_module("cstrike") require_module("engine") require_module("fun") } /* standardmässiger scheissdreck das beim connecten und so alles aus is ------------------------------------------------------------------------ */ // erstellen der variablen new gHasuammo[33] new g_PlayerHasJump[33] new has_headshot[33] new used[33] new g_iMenuPosition // hier wird geprüft ob das plugin laufen soll oder nicht public runcheck(id) { new mode mode = get_cvar_num("buycheatmode") if( !mode) { client_print(0,print_chat,"[BCM] Der Mod wurde deaktiviert.") return PLUGIN_HANDLED } return PLUGIN_CONTINUE } // hier werden alle cheats deaktiviert wenn der spieler connected public client_connect(id) { gHasuammo[id] = 0 g_PlayerHasJump[id] = 0 return PLUGIN_HANDLED } // und hier wenn er disconnected public client_disconnect(id) { gHasuammo[id] = 0 g_PlayerHasJump[id] = 0 return PLUGIN_HANDLED } // und hier noch mal wenn die runde aus ist public endround() { for(new id = 1; id < 33; id++) { if (!is_user_connected(id)) continue gHasuammo[id] = 0 set_user_footsteps(id, 0) set_user_gravity(id, 1.0) cs_reset_user_model(id) set_view(id, CAMERA_NONE) } return PLUGIN_CONTINUE } /* -------------------------------------------------------------------------- */ /* ----------------------------- Main Menu -----------------------------------*/ public cmdMainMenu( id, lvl, cid ) { if( cmd_access( id, lvl, cid, 0 ) ) showMainMenu( id, g_iMenuPosition = 0 ) return PLUGIN_HANDLED } public showMainMenu( id, pos ) { if( pos < 0 ) return new szMenuBody[MENU_SIZE] new iLen = format( szMenuBody, MENU_SIZE-1,"/rCheat-Buy-Menu: %d/2^n^n", pos+1 ) new iKeys = (1<<0|1<<1|1<<2|1<<3|1<<4|1<<5|1<<6|1<<7|1<<9) if ( pos ) { iLen += format( szMenuBody[iLen], (MENU_SIZE-1-iLen), "1. 5000$ - Buy a Headshotscript^n2. 9500$ - Buy a Undercover-Set^n3. Something^n4. Something^n5. Something^n" ) } else { iLen += format( szMenuBody[iLen], (MENU_SIZE-1-iLen), "1. 1500$ - Buy Radioactive Uran!^n2. 1900$ - Buy Silent Footsteps^n3. 2500$ - Buy 150 Health^n4. 2500$ - Buy 150 Armor^n5. 3000$ - Buy a Anti-Gravity-Pack^n" ) } if( pos ) format( szMenuBody[iLen], (MENU_SIZE-1-iLen), "^n0. Back") else { format( szMenuBody[iLen], (MENU_SIZE-1-iLen), "^n9. More...^n0. Exit") iKeys |= (1<<8) } show_menu( id, iKeys, szMenuBody, -1 ) return } public actionMainMenu( id, key ) { switch( key ) { case 8: showMainMenu( id, ++g_iMenuPosition ) case 9: showMainMenu( id, --g_iMenuPosition ) default: { new option = (key + (g_iMenuPosition * 8)) switch (option) { case 0: client_cmd(id,"bc_ra"); case 1: client_cmd(id,"bc_ss"); case 2: client_cmd(id,"bc_hp"); case 3: client_cmd(id,"bc_ap"); case 4: client_cmd(id,"bc_gp"); case 5: client_cmd(id,"bc_hs"); case 6: client_cmd(id,"bc_fli"); case 7: client_cmd(id,"amx_something"); case 8: client_cmd(id,"amx_something"); case 9: client_cmd(id,"amx_something"); } } } return PLUGIN_HANDLED } /* ------------------------------- ENDE MAINMENU ------------------------------- */ /* BUY 50 ARMORPOINTS ---------------------------------------------------------- */ public apcost(id) { if(!is_user_alive(id)) { client_print(id,print_chat,"[BCM] Tote Menschen brauchen keinen Bodyarmor^^.") return PLUGIN_HANDLED } new money,cost money = cs_get_user_money(id) cost = get_cvar_num("buy_apcost") if( money < cost) { client_print(id,print_chat,"[BCM] Du hast nicht genug Geld. Der Cheat kostet: $%i",cost) return PLUGIN_HANDLED } if( money > cost) { new money,cost money = cs_get_user_money(id) cost = get_cvar_num("buy_apcost") new name[35] get_user_name(id,name,34) client_print(0,print_chat,"[BCM] %s hat sich 150 Armor gekauft!",name) cs_set_user_money(id,(money - cost),1) set_user_armor(id, 150) } return PLUGIN_HANDLED } /* -------------------------------------------------------------------------------- BUY 50 HITPOINTS------------------------------------------------------------- */ public hpcost(id) { if(!is_user_alive(id)) { client_print(id,print_chat,"[BCM] Als toter MUSS man 0 HP haben^^.") return PLUGIN_HANDLED } new money,cost money = cs_get_user_money(id) cost = get_cvar_num("buy_hpcost") if( money < cost) { client_print(id,print_chat,"[BCM] Du hast nicht genug Geld. Der Cheat kostet: $%i",cost) return PLUGIN_HANDLED } if( money > cost) { new money,cost money = cs_get_user_money(id) cost = get_cvar_num("buy_hpcost") new name[35] get_user_name(id,name,34) client_print(0,print_chat,"[BCM] %s hat sich 150 Health gekauft!",name) cs_set_user_money(id,(money - cost),1) set_user_health(id, 150) } return PLUGIN_HANDLED } /* ------------------------------------------------------------------------------- */ /* -------------------- ANFANG SILENT FOOTSTEPS---------------------------*/ public sscost(id) { if(!is_user_alive(id)) { client_print(id,print_chat,"[BCM] Tote Menschen machen keine geraeusche^^.") return PLUGIN_HANDLED } new money,cost money = cs_get_user_money(id) cost = get_cvar_num("buy_sscost") if( money < cost) { client_print(id,print_chat,"[BCM] Du hast nicht genug Geld. Der Cheat kostet: $%i",cost) return PLUGIN_HANDLED } if( money > cost) { new money,cost money = cs_get_user_money(id) cost = get_cvar_num("buy_sscost") new name[35] get_user_name(id,name,34) client_print(0,print_chat,"[BCM] %s hat sich SilentSteps gekauft!",name) cs_set_user_money(id,(money - cost),1) set_user_footsteps(id, 1) } return PLUGIN_HANDLED } /* ---------------------- ENDE SILENT FOOTSTEPS ------------------------------- */ /* ---------------------- ANFANG VON GEKAUFTEN HEADSHOTS------------------------*/ public headshot(id) { if(!is_user_alive(id)) { client_print(id,print_chat,"[BCM] Tote Menschen brauchen keine Headshotscripts^^.") return PLUGIN_HANDLED } if(!cs_get_user_buyzone(id)) { client_print(id,print_chat,"[BCM] Headshots koennen nur in Buyzones gekauft werden!") return PLUGIN_HANDLED } if(cs_get_user_buyzone(id)) { new money = cs_get_user_money(id) new cost = get_cvar_num("amx_headshotcost") if(money < cost){ client_print(id, print_chat,"[BCM] Du hast nicht genug Geld. Der Cheat kostet: $%i",cost) return PLUGIN_HANDLED } cs_set_user_money(id, money - cost) client_print(id,print_chat,"[BCM] Du hast dir ein Headshotscript gekauft! Du triffst mit dem naechsten schuss garantiert!") used[id] = 1 has_headshot[id] = 1 if(has_headshot[id] == 1) { cs_set_user_money(id, money - cost) client_print(id,print_chat,"[BCM] Du kannst nur 1 Headshotscript kaufen. Zur Strafe musst du es bezahlen ;)") return PLUGIN_CONTINUE } return PLUGIN_CONTINUE } return PLUGIN_CONTINUE } public eventDamage(id) { if (!is_user_connected(id)) return PLUGIN_HANDLED new weapon, bodypart, enemy = get_user_attacker(id,weapon,bodypart) if (has_headshot[enemy]==0) return PLUGIN_HANDLED if(enemy != id) { new weaponname[32] switch (weapon) { case 1: weaponname = "p228" case 3: weaponname = "scout" case 4: weaponname = "grenade" case 5: weaponname = "xm1014" case 7: weaponname = "mac10" case 8: weaponname = "aug" case 10: weaponname = "elite" case 11: weaponname = "fiveseven" case 12: weaponname = "ump45" case 13: weaponname = "sg550" case 14: weaponname = "galil" case 15: weaponname = "famas" case 16: weaponname = "usp" case 17: weaponname = "glock18" case 18: weaponname = "awp" case 19: weaponname = "mp5navy" case 20: weaponname = "m249" case 21: weaponname = "m3" case 22: weaponname = "m4a1" case 23: weaponname = "tmp" case 24: weaponname = "g3sg1" case 26: weaponname = "deagle" case 27: weaponname = "sg552" case 28: weaponname = "ak47" case 29: weaponname = "knife" case 30: weaponname = "p90" } log_kill(enemy,id,"weaponname",1) } return PLUGIN_CONTINUE } stock log_kill(killer, victim, weapon[],headshot) { new id = victim if(has_headshot[killer]) { set_msg_block(get_user_msgid("DeathMsg"),BLOCK_ONCE) set_user_health(id,-1) set_msg_block(get_user_msgid("DeathMsg"),BLOCK_NOT) message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("DeathMsg"), {0,0,0}, 0) write_byte(killer) write_byte(victim) write_byte(headshot) write_string(weapon) message_end() new frags = get_user_frags(killer) set_user_frags(killer,frags+1) used[id] = 0 has_headshot[id] = 0 has_headshot[killer] = 0 client_print(killer,print_chat,"[BCM] Du hast dein script verwendet.") return PLUGIN_HANDLED } return PLUGIN_HANDLED } /*--------------------- ENDE VON GEKAUFTEN HEADSHOTS -------------------------------*/ /*----------------------BEGIN GRAVITYPACK --------------------------------------*/ public gpcost(id) { if(!is_user_alive(id)) { client_print(id,print_chat,"[BCM] Tote Menschen muessen sich nicht um Gravity kuemmern^^.") return PLUGIN_HANDLED } new money,cost money = cs_get_user_money(id) cost = get_cvar_num("buy_gpcost") if( money < cost) { client_print(id,print_chat,"[BCM] Du hast nicht genug Geld. Der Cheat kostet: $%i",cost) return PLUGIN_HANDLED } if( money > cost) { new money,cost money = cs_get_user_money(id) cost = get_cvar_num("buy_gpcost") new name[35] get_user_name(id,name,34) client_print(0,print_chat,"[BCM] %s hat sich ein Anti-Gravity Pack gekauft!",name) cs_set_user_money(id,(money - cost),1) set_user_gravity(id, 0.3) } return PLUGIN_HANDLED } /*------------------------- ENDE ANTIGRAVPACK------------------------------*/ /*--------------------------- anfang tarnset -----------------------------*/ public flicost(id) { if(!is_user_alive(id)) { client_print(id,print_chat,"[BCM] Tote Menschen sind meistens unsichtbar^^.") return PLUGIN_HANDLED } new money,cost money = cs_get_user_money(id) cost = get_cvar_num("buy_flicost") if( money < cost) { client_print(id,print_chat,"[BCM] Du hast nicht genug Geld. Der Cheat kostet: $%i",cost) return PLUGIN_HANDLED } if( money > cost) { new money,cost money = cs_get_user_money(id) cost = get_cvar_num("buy_flicost") new name[35] get_user_name(id,name,34) client_print(0,print_chat,"[BCM] %s hat sich ein TarnSet gekauft!",name) cs_set_user_money(id,(money - cost),1) set_user_rendering(id,kRenderFxPulseFast,0,0,0,kRenderTransTexture,25) } return PLUGIN_HANDLED } /* --------------------------- ende tarnset -------------------------------------- */ /* --------------------------- anfang radioaktiv------------------------------ */ public racost(id) { if(!is_user_alive(id)) { client_print(id,print_chat,"[BCM] Tote Menschen brauchen kein Uran^^.") return PLUGIN_HANDLED } new money,cost money = cs_get_user_money(id) cost = get_cvar_num("buy_racost") if( money < cost) { client_print(id,print_chat,"[BCM] Du hast nicht genug Geld. Der Cheat kostet: $%i",cost) return PLUGIN_HANDLED } if( money > cost) { new money,cost money = cs_get_user_money(id) cost = get_cvar_num("buy_flicost") new name[35] get_user_name(id,name,34) client_print(0,print_chat,"[BCM] %s hat sich ein Radioaktives Uran gekauft!",name) cs_set_user_money(id,(money - cost),1) set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,255,255,0,kRenderNormal,25) } return PLUGIN_HANDLED } /*----------------------------------- ende radioaktiv-----------------------------------*/ /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
#554245 pytanie dotyczace timelimitvote
Napisane przez Niide w 11.07.2013 09:16
Sprawdź Nie wiem czy dobrze zrobiłem bo robiłem w WordPad ponieważ nie jestem u siebie. Powinno działać )
http://amxx.pl/wklejka/13735304370/
#553215 [ROZWIĄZANE] da sie przerobić AMXBans: Screens
Napisane przez Zabijaka Gryps w 07.07.2013 20:47
#552904 [ROZWIĄZANE] dodanie przekierowania
Napisane przez Filip1512 w 07.07.2013 00:36
Używaj code=sma, to na wstępie.
z funkcją przekierowania na 1 serwer z listy gdy jest full ?
Po co robić przekierowanie osobom obecnie grającym na serwerze, jeśli się zapełni? Nie zrobiłem tego, masz same menu (musisz zaedytować wprowadzając swoje dane):
#include <amxmodx> new servermenu; public plugin_init(){ register_plugin("menu","1.0", "ilov3"); register_clcmd("say /menu","menus") servermenu = menu_create("Serwery", "serwery"); menu_additem("serwery", "Serwer #1") menu_additem("serwery", "Serwer #2") public serwery(id, servermenu, item){ switch(item){ case 0: client_cmd(id, "connect IP:PORT") case 1: client_cmd(id, "connect IP:PORT") } } public menus(id){ new menu = menu_create("Menu", "menu_dalej"); menu_additem(menu, "Head Admin"); menu_additem(menu, "VIP"); menu_additem(menu, "Regulamin"); menu_additem(menu, "Admini"); menu_additem(menu, "Odznaki"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie"); menu_display(id, menu); } public menu_dalej(id, menu, item){ if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } switch(item) { case 0: show_motd(id,"kontakt.txt") case 1: show_motd(id,"vip.txt") case 2: show_motd(id,"regulamin.txt") case 3: show_motd(id,"admini.txt") case 4: show_motd(id,"odznaki.txt") } return PLUGIN_HANDLED; }
#551774 [ROZWIĄZANE] problem z mapą
Napisane przez d0naciak w 03.07.2013 14:44
#552881 pytanie dotyczace timelimitvote
Napisane przez BlackPerfum w 06.07.2013 22:53
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: City
- Regulamin