Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

City - zdjęcie

City

Rejestracja: 01.03.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.11.2015 11:25
-----

#568926 [ROZWIĄZANE] aktualizacja

Napisane przez Filip1512 w 01.09.2013 00:24

Nie aktualizuj, nie warto, bo 3.2 jest pobugowana, a spolszczenie pisał jakiś dyslektyk.
  • +
  • -
  • 1


#568499 Oktalny system liczbowy Swedenborga czyli jodłowanie podczas czytania liczb

Napisane przez DarkGL w 30.08.2013 19:52

http://darkgl.amxx.p...czytania-liczb/ ;)


  • +
  • -
  • 3


#564269 [ROZWIĄZANE] źle działająca komenda

Napisane przez d0naciak w 16.08.2013 21:34

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Spec/Back"
#define AUTHOR "kramesa"
#define VERSION "v1.1"
new bool:TerroristTeam[33];
new CountTime[33];
public plugin_init()
{
                register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
 
                register_clcmd("say /spec", "Spec");
                register_clcmd("say /back", "Back");
 
                register_cvar("amx_spectimes", "3");
}
public Spec(id)
{
                if(CountTime[id] >= get_cvar_num("amx_spectimes"))
                {
                                client_print(id, print_chat, "[AMXX] Sorry, you cant use this command more of %d times.", get_cvar_num("amx_spectimes"));
                                return PLUGIN_HANDLED;
                }
 
                if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
                {
                                TerroristTeam[id] = true;
                }
                else
                {
                                TerroristTeam[id] = false;
                }
 
                if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR)
                {
                                client_print(id, print_chat, "[AMXX] You already Spectator.");
                                return PLUGIN_HANDLED;
                }
                else
                {
                                cs_set_user_team(id, CS_TEAM_SPECTATOR);
                                user_kill(id, 0);
                                client_print(id, print_chat, "[AMXX] You are now in Spectator.");
 
                                CountTime[id]++;
 
                                return PLUGIN_HANDLED;
                }
                return PLUGIN_HANDLED;
}
public Back(id)
{
                if(cs_get_user_team(id) != CS_TEAM_SPECTATOR)
                {
                                client_print(id, print_chat, "[AMXX] You already Non-Spectator.");
                                return PLUGIN_HANDLED;
                }
 
                if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR)
                {
                                if(TerroristTeam[id] == true)
                                {
                                                cs_set_user_team(id, CS_TEAM_T);
                                                client_print(id, print_chat, "[AMXX] You are now in Terrorist team.");
                                                ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);
                                                return PLUGIN_HANDLED;
                                }
 
                                if(TerroristTeam[id] == false)
                                {
                                                cs_set_user_team(id, CS_TEAM_CT);
                                                client_print(id, print_chat, "[AMXX] You are now in Counter-Terrorist team.");
                                                ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);
                                                return PLUGIN_HANDLED;
                                }
                }
                return PLUGIN_HANDLED;
}

Gotowe :>


  • +
  • -
  • 1


#564766 problem z dodaniem menu do pluginu

Napisane przez Gasior w 18.08.2013 22:09

Kolega zapomnial zmienic register_clcmd. Poza tym new g_iMenuPosition zbedne.

Załączony plik  sklep.sma   21,92 KB  67 Ilość pobrań
  sklep.amxx


  • +
  • -
  • 1


#560088 Automat do reklam

Napisane przez Flk w 31.07.2013 21:41

 

 1. Działa na 100% zobacz http://adv.ct8.pl/

No stronka z wyglądu działa, to oczywiste, ale reklam nie idzie robić. Dodałem tam na próbę jedno forum, ale oczywiście ta baza nadal tam jest pusta, więc nie idzie zamówić, a jak u siebie uzupełniłem, to tak jak pisałem, zacina się i ładuje bez końca i z innej karty wejść już się na automat nie da, trzeba restartować stronę.

 

 

 

Z lenistwa :) korzystałem z tego bota sam i wiem że działa na 1000%

Nic nam po zapewnieniach, że działa jak nam nie działa, bo albo nie potrafimy używać poprawnie (Prosimy o wyjaśnienie) lub coś w bazie/plikach nie tak.

 

Źle dodane forum na końcu linka ma być ukośnik "\"

 

1. Tworzysz nowa baze danych.

2. Importujesz Plik sql.sql do bazy danych.

3. Wypełniasz dane do bazy danych  w configs/head_config.php

4. Dodajesz w bazie danych w tabeli cena. Cenne oraz ile reklam ma zrobić .




#559723 Automat do reklam

Napisane przez Flk w 30.07.2013 17:06

Witam dziś wam przedstawiam bota do reklam.

Bota robiłem z nudów oraz z chęci nauki php :) Niestety jakiś dzieciak sprzedaje go w sieci oraz podszywa się pod autora.

 

 

http://adv.ct8.pl/bot.rar

 

1. Tworzysz nowa baze danych.

2. Importujesz Plik sql.sql do bazy danych.

3. Wypełniasz dane do bazy danych  w configs/head_config.php

 

Bot jest słabo napisany ale działa.

 

dqo15x1ki6i6.png

 

 

 

 

fqau649jzsff.png

 

 

W pliku rar macie baze danych sql.sql.

 

Zakaz zmiany stopki oraz kopiowania na inne fora.




#559356 [ROZWIĄZANE] problem z kompilacja x2

Napisane przez Engi w 29.07.2013 17:19

Nie wiem jak ty kompilujesz ale ja nie musiałem nic poprawiać żeby skompilować

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#559362 [ROZWIĄZANE] problem z kompilacja

Napisane przez Engi w 29.07.2013 17:33

As you wish :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#557890 [ROZWIĄZANE] jak wyłączyć niektóre funkcje ?

Napisane przez DriveR.` w 24.07.2013 14:20

Chyba dobrze zedytowałem, usunięte cvary, opcje tego co napisałeś wyżej, i wyrzucenie z tego z Buy Menu

 

Sprawdź może coś źle ustawiłem

/*

BuyCheatMod ;)
programmiert von: Noizza alias BoneCrusher
folgende Module werden benötigt:
CSTRIKE, ENGINE

CHANGELOG:

0.1 -----
Neue Commands:
	say /shop

Neue Cheats:
	150HP kaufen

0.2 -----
Neue Cheats:
	150AP kaufen

0.4 -----
Neue Cheats:
	unlimited ammo
	NoCLip

Bugs:
	dont works with M4 and AK

0.6 -----
Neue Cheats:
	NoClip
	Silent Footsteps

BugFixes:
	NoClip gehts jetzt wirklich ;)

other Changes:
	Man kann ausserhalb der buytone einkaufen

0.8 -----
Neue Cheats:
	Headshotscript

BugFixes:
	SilentFootsteps sind jetzt wirklich leise und nicht nur manchmal

0.9 -----
Neue Cheats:
	GravityPack (halbiert die gravity)
	VIP model kaufen

1.0 -----
Neue Cheats:
	Terror und Counter Model kaufen

BugFixes:
	GravityPack halbiert die gravity jetzt und macht sie nicht doppelt ;)
	Preise sind verändert worden das war zu billig ;)

1.1 -----
other Changes:
	hab das menü komplett neu geschrieben und ins Plugin eingebaut.

1.2b ----- betatest noch ausstehend
Neue Cheats:
	Radioactive Uran
	Tarnset
	3rd Person View

BugFixes:
	Fehlerhaft kaufmeldungen beseitigt

other changes:
	die überschrift im menü ist jetzt rot ;)
	die meldungen sind jetzt alle auf deutsch.
	man kann den mod über buycheatsmode = 0/1 aus/ein schalten

*/


// die includes die die funktionen beinhalten die ich brauche.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <engine>
// die grösse des menus
#define MENU_SIZE    256


public plugin_init() {
	register_plugin("BuyCheat-Mod","1.2b","Noizza")
	// ab hier die commands die die clients durch das menu aufrufen können.
	register_clcmd("bc_hp","hpcost",0,"Buy 50 Hitpoints") //150 HP
	register_clcmd("bc_ap","apcost",0,"Buy 50 Armorpoints") //150 AP 
	register_clcmd("bc_ammo","ammocosts",0,"Buy unlimited ammo") //unendlich viel munition
	register_clcmd("say /uammo","hasuammo",0,"Displays if you buyed uammo") //unwichtig funktion muss aber da sein
	register_clcmd("bc_nc","nccost",0,"Buy NoClip") // Noclip
	register_clcmd("bc_jump","GiveLongJump",0,"Buy Long Jump") //Longjump auf ducken + springen
	register_clcmd("bc_ss","sscost",0,"Buy SilentSteps") //Footsteps für bestimmte player ausschalten
	register_clcmd("bc_hs","headshot") //headshotscript
	register_clcmd("bc_gp","gpcost",0,"Buy a AntiGravityPack") //halbiert die gravity für einen bestimmten player
	register_clcmd("bc_mvip","vipcost",0,"Buy VIPmodel") //ein vip model kaufen
	register_clcmd("bc_mt","buyenemyt",0,"Buy terror model") //ein terror-model kaufen
	register_clcmd("bc_mct","buyenemyct",0,"Buy counterterror model") //ein CTmodel kaufen
	register_clcmd("bc_fli","flicost",0,"Buy flickereffect")
	register_clcmd("bc_ra","racost",0,"Buy Radioactive Uran")
	register_clcmd("bc_3rd","rdcost",0,"Buy 3rd Person view")
	register_clcmd("say /shop","cmdMainMenu",0,"- displays Main menu") //der befehl und das menü anzuzeigen
	// ab hier die kosten für die einzelnen cheats
	register_cvar("buycheatmode","1") //BCM ein oder ausschalten
	register_cvar("buy_hpcost","2500") //kosten für 150hp
	register_cvar("buy_apcost","2500") //kosten für 150ap
	register_cvar("buy_sscost","1900") //kosten für silentsteps
	register_cvar("amx_headshotcost","5000") //kosten für headshotscript
	register_cvar("buy_gpcost","3000") //kosten für gravitypack
	register_cvar("buy_flicost","9500") //kosten für tarnset
	register_cvar("buy_racost","1500") //kosten für radioative scheisse
	register_event("CurWeapon","check_weapon","be","1=1") //waffencheck ob die leer is oder nicht
	register_event("Damage","eventDamage","b") //check ob ein spieler einen anderen triffe (für hs)
	register_logevent("endround",2,"0=World triggered","1=Round_End") //check ob die runde aus ist
	register_menucmd(register_menuid("/rCheat-Buy-Menu:"),1023,"actionMainMenu") //der menucommand
	
}

public plugin_modules()
{
	require_module("cstrike")
	require_module("engine")
	require_module("fun")
} 

/* standardmässiger scheissdreck das beim connecten und so alles aus is 
------------------------------------------------------------------------ */
// erstellen der variablen
new gHasuammo[33]
new g_PlayerHasJump[33]
new has_headshot[33]
new used[33]
new g_iMenuPosition

// hier wird geprüft ob das plugin laufen soll oder nicht
public runcheck(id) {
	new mode
	mode = get_cvar_num("buycheatmode")

	if( !mode) {
		client_print(0,print_chat,"[BCM] Der Mod wurde deaktiviert.")
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

// hier werden alle cheats deaktiviert wenn der spieler connected
public client_connect(id) {
	gHasuammo[id] = 0
	g_PlayerHasJump[id] = 0
	return PLUGIN_HANDLED
}

// und hier wenn er disconnected
public client_disconnect(id) {
	gHasuammo[id] = 0
	g_PlayerHasJump[id] = 0
	return PLUGIN_HANDLED
}

// und hier noch mal wenn die runde aus ist
public endround() {
	for(new id = 1; id < 33; id++) {
		if (!is_user_connected(id)) continue
		gHasuammo[id] = 0
		set_user_footsteps(id, 0)
		set_user_gravity(id, 1.0)
		cs_reset_user_model(id)
		set_view(id, CAMERA_NONE)

	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}
/* -------------------------------------------------------------------------- */
/* ----------------------------- Main Menu -----------------------------------*/
public cmdMainMenu( id, lvl, cid )
{
	if( cmd_access( id, lvl, cid, 0 ) ) 		
		showMainMenu( id, g_iMenuPosition = 0 )
	return PLUGIN_HANDLED
}

public showMainMenu( id, pos )
{
	if( pos < 0 ) return
		
	new szMenuBody[MENU_SIZE]
	new iLen = format( szMenuBody, MENU_SIZE-1,"/rCheat-Buy-Menu: %d/2^n^n", pos+1 )
	new iKeys = (1<<0|1<<1|1<<2|1<<3|1<<4|1<<5|1<<6|1<<7|1<<9)
	
	if ( pos ) {
		iLen += format( szMenuBody[iLen], (MENU_SIZE-1-iLen), "1. 5000$ - Buy a Headshotscript^n2. 9500$ - Buy a Undercover-Set^n3. Something^n4. Something^n5. Something^n" )
	}
	else {
		iLen += format( szMenuBody[iLen], (MENU_SIZE-1-iLen), "1. 1500$ - Buy Radioactive Uran!^n2. 1900$ - Buy Silent Footsteps^n3. 2500$ - Buy 150 Health^n4. 2500$ - Buy 150 Armor^n5. 3000$ - Buy a Anti-Gravity-Pack^n" )
	}
	
	if( pos )	
		format( szMenuBody[iLen], (MENU_SIZE-1-iLen), "^n0. Back")
	
	else {
		format( szMenuBody[iLen], (MENU_SIZE-1-iLen), "^n9. More...^n0. Exit")
		iKeys |= (1<<8)
	}
	show_menu( id, iKeys, szMenuBody, -1 )
	
	return
}

public actionMainMenu( id, key )
{
	switch( key )
	{
		case 8: showMainMenu( id, ++g_iMenuPosition ) 
		case 9: showMainMenu( id, --g_iMenuPosition ) 
		
		default:
		{
			new option = (key + (g_iMenuPosition * 8))
			switch (option) {
				case 0:  client_cmd(id,"bc_ra");	
				case 1:  client_cmd(id,"bc_ss");	
				case 2:  client_cmd(id,"bc_hp");	
				case 3:  client_cmd(id,"bc_ap");	
				case 4:  client_cmd(id,"bc_gp");		
					
				case 5:  client_cmd(id,"bc_hs");	
				case 6:  client_cmd(id,"bc_fli");	
				case 7:  client_cmd(id,"amx_something");	
				case 8:  client_cmd(id,"amx_something");	
				case 9:  client_cmd(id,"amx_something");	
			}
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}
/* ------------------------------- ENDE MAINMENU ------------------------------- */

/* BUY 50 ARMORPOINTS ---------------------------------------------------------- */
public apcost(id) {
	if(!is_user_alive(id))
		{
		client_print(id,print_chat,"[BCM] Tote Menschen brauchen keinen Bodyarmor^^.")
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	new money,cost
	money = cs_get_user_money(id)
	cost = get_cvar_num("buy_apcost")
	if( money < cost) {
		client_print(id,print_chat,"[BCM] Du hast nicht genug Geld. Der Cheat kostet: $%i",cost)
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	if( money > cost) {
		new money,cost
		money = cs_get_user_money(id)
		cost = get_cvar_num("buy_apcost")
		new name[35]
		
		get_user_name(id,name,34)
		client_print(0,print_chat,"[BCM] %s hat sich 150 Armor gekauft!",name)
		cs_set_user_money(id,(money - cost),1)
		set_user_armor(id, 150)
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}
/* --------------------------------------------------------------------------------
BUY 50 HITPOINTS------------------------------------------------------------- */

public hpcost(id) {
	if(!is_user_alive(id))
		{
		client_print(id,print_chat,"[BCM] Als toter MUSS man 0 HP haben^^.")
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	new money,cost
	money = cs_get_user_money(id)
	cost = get_cvar_num("buy_hpcost")
	if( money < cost) {
		client_print(id,print_chat,"[BCM] Du hast nicht genug Geld. Der Cheat kostet: $%i",cost)
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	if( money > cost) {
		new money,cost
		money = cs_get_user_money(id)
		cost = get_cvar_num("buy_hpcost")
		new name[35]
		
		get_user_name(id,name,34)
		client_print(0,print_chat,"[BCM] %s hat sich 150 Health gekauft!",name)
		cs_set_user_money(id,(money - cost),1)
		set_user_health(id, 150)
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}
/* ------------------------------------------------------------------------------- */
/* -------------------- ANFANG SILENT FOOTSTEPS---------------------------*/
public sscost(id) {
	if(!is_user_alive(id))
		{
		client_print(id,print_chat,"[BCM] Tote Menschen machen keine geraeusche^^.")
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	new money,cost
	money = cs_get_user_money(id)
	cost = get_cvar_num("buy_sscost")
	if( money < cost) {
		client_print(id,print_chat,"[BCM] Du hast nicht genug Geld. Der Cheat kostet: $%i",cost)
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	if( money > cost) {
		new money,cost
		money = cs_get_user_money(id)
		cost = get_cvar_num("buy_sscost")
		new name[35]
		
		get_user_name(id,name,34)
		client_print(0,print_chat,"[BCM] %s hat sich SilentSteps gekauft!",name)
		cs_set_user_money(id,(money - cost),1)
		set_user_footsteps(id, 1)
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}
/* ---------------------- ENDE SILENT FOOTSTEPS ------------------------------- */
/* ---------------------- ANFANG VON GEKAUFTEN HEADSHOTS------------------------*/
public headshot(id) {
	if(!is_user_alive(id))
		{
		client_print(id,print_chat,"[BCM] Tote Menschen brauchen keine Headshotscripts^^.")
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	if(!cs_get_user_buyzone(id)) {
		client_print(id,print_chat,"[BCM] Headshots koennen nur in Buyzones gekauft werden!")
		return PLUGIN_HANDLED 
	}
	if(cs_get_user_buyzone(id)) {
		new money = cs_get_user_money(id)
		new cost = get_cvar_num("amx_headshotcost")
		
		if(money < cost){
			client_print(id, print_chat,"[BCM] Du hast nicht genug Geld. Der Cheat kostet: $%i",cost)
			
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		cs_set_user_money(id, money - cost)
		client_print(id,print_chat,"[BCM] Du hast dir ein Headshotscript gekauft! Du triffst mit dem naechsten schuss garantiert!")
		
		used[id] = 1
		has_headshot[id] = 1
		if(has_headshot[id] == 1) {
			cs_set_user_money(id, money - cost)
			client_print(id,print_chat,"[BCM] Du kannst nur 1 Headshotscript kaufen. Zur Strafe musst du es bezahlen ;)")
			return PLUGIN_CONTINUE
		}
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public eventDamage(id) {
	if (!is_user_connected(id)) return PLUGIN_HANDLED
	new weapon, bodypart, enemy = get_user_attacker(id,weapon,bodypart)
	if (has_headshot[enemy]==0)
		return PLUGIN_HANDLED
	if(enemy != id) {
		new weaponname[32]
		
		switch (weapon)
		{
			case 1:
			weaponname = "p228"
			case 3:
			weaponname = "scout"
			case 4:
			weaponname = "grenade"
			case 5:
			weaponname = "xm1014"
			case 7:
			weaponname = "mac10"
			case 8:
			weaponname = "aug"
			case 10:
			weaponname = "elite"
			case 11:
			weaponname = "fiveseven"
			case 12:
			weaponname = "ump45"
			case 13:
			weaponname = "sg550"
			case 14:
			weaponname = "galil"
			case 15:
			weaponname = "famas"
			case 16:
			weaponname = "usp"
			case 17:
			weaponname = "glock18"
			case 18:
			weaponname = "awp"
			case 19:
			weaponname = "mp5navy"
			case 20:
			weaponname = "m249"
			case 21:
			weaponname = "m3"
			case 22:
			weaponname = "m4a1"
			case 23:
			weaponname = "tmp"
			case 24:
			weaponname = "g3sg1"
			case 26:
			weaponname = "deagle"
			case 27:
			weaponname = "sg552"
			case 28:
			weaponname = "ak47"
			case 29:
			weaponname = "knife"
			case 30:
			weaponname = "p90"
		}
		log_kill(enemy,id,"weaponname",1)
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

stock log_kill(killer, victim, weapon[],headshot) {
	new id = victim
	if(has_headshot[killer]) {
		set_msg_block(get_user_msgid("DeathMsg"),BLOCK_ONCE)
		set_user_health(id,-1)
		set_msg_block(get_user_msgid("DeathMsg"),BLOCK_NOT)
		message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("DeathMsg"), {0,0,0}, 0)
		write_byte(killer)
		write_byte(victim)
		write_byte(headshot)
		write_string(weapon)
		message_end()
		new frags = get_user_frags(killer)
		set_user_frags(killer,frags+1)
		used[id] = 0
		has_headshot[id] = 0
		has_headshot[killer] = 0
		client_print(killer,print_chat,"[BCM] Du hast dein script verwendet.")
		
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	return  PLUGIN_HANDLED
}
/*--------------------- ENDE VON GEKAUFTEN HEADSHOTS -------------------------------*/
/*----------------------BEGIN GRAVITYPACK --------------------------------------*/
public gpcost(id) {
	if(!is_user_alive(id))
		{
		client_print(id,print_chat,"[BCM] Tote Menschen muessen sich nicht um Gravity kuemmern^^.")
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	new money,cost
	money = cs_get_user_money(id)
	cost = get_cvar_num("buy_gpcost")
	if( money < cost) {
		client_print(id,print_chat,"[BCM] Du hast nicht genug Geld. Der Cheat kostet: $%i",cost)
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	if( money > cost) {
		new money,cost
		money = cs_get_user_money(id)
		cost = get_cvar_num("buy_gpcost")
		new name[35]
		
		get_user_name(id,name,34)
		client_print(0,print_chat,"[BCM] %s hat sich ein Anti-Gravity Pack gekauft!",name)
		cs_set_user_money(id,(money - cost),1)
		set_user_gravity(id, 0.3)
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}
/*------------------------- ENDE ANTIGRAVPACK------------------------------*/
/*--------------------------- anfang tarnset -----------------------------*/
public flicost(id) {
	if(!is_user_alive(id))
		{
		client_print(id,print_chat,"[BCM] Tote Menschen sind meistens unsichtbar^^.")
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	new money,cost
	money = cs_get_user_money(id)
	cost = get_cvar_num("buy_flicost")
	if( money < cost) {
		client_print(id,print_chat,"[BCM] Du hast nicht genug Geld. Der Cheat kostet: $%i",cost)
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	if( money > cost) {
		new money,cost
		money = cs_get_user_money(id)
		cost = get_cvar_num("buy_flicost")
		new name[35]
		
		get_user_name(id,name,34)
		client_print(0,print_chat,"[BCM] %s hat sich ein TarnSet gekauft!",name)
		cs_set_user_money(id,(money - cost),1)
		set_user_rendering(id,kRenderFxPulseFast,0,0,0,kRenderTransTexture,25)
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}
/* --------------------------- ende tarnset -------------------------------------- */
/* --------------------------- anfang radioaktiv------------------------------ */
public racost(id) {
	if(!is_user_alive(id))
		{
		client_print(id,print_chat,"[BCM] Tote Menschen brauchen kein Uran^^.")
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	new money,cost
	money = cs_get_user_money(id)
	cost = get_cvar_num("buy_racost")
	if( money < cost) {
		client_print(id,print_chat,"[BCM] Du hast nicht genug Geld. Der Cheat kostet: $%i",cost)
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	if( money > cost) {
		new money,cost
		money = cs_get_user_money(id)
		cost = get_cvar_num("buy_flicost")
		new name[35]
		
		get_user_name(id,name,34)
		client_print(0,print_chat,"[BCM] %s hat sich ein Radioaktives Uran gekauft!",name)
		cs_set_user_money(id,(money - cost),1)
		set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,255,255,0,kRenderNormal,25)
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}
/*----------------------------------- ende radioaktiv-----------------------------------*/



/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 1


#554245 pytanie dotyczace timelimitvote

Napisane przez Niide w 11.07.2013 09:16

Sprawdź :) Nie wiem czy dobrze zrobiłem bo robiłem w WordPad ponieważ nie jestem u siebie. Powinno działać ;))

http://amxx.pl/wklejka/13735304370/


  • +
  • -
  • 1


#553215 [ROZWIĄZANE] da sie przerobić AMXBans: Screens

Napisane przez Zabijaka Gryps w 07.07.2013 20:47

amx_screenscount "5 5"

  • +
  • -
  • 1


#548394 [ROZWIĄZANE] jak zmienić kolor napisów ?

Napisane przez Zbysio w 08.06.2013 12:50

Lap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#552904 [ROZWIĄZANE] dodanie przekierowania

Napisane przez Filip1512 w 07.07.2013 00:36

Używaj code=sma, to na wstępie.

 

z funkcją przekierowania na 1 serwer z listy gdy jest full ?

 

Po co robić przekierowanie osobom obecnie grającym na serwerze, jeśli się zapełni? Nie zrobiłem tego, masz same menu (musisz zaedytować wprowadzając swoje dane):

 

#include <amxmodx>

new servermenu;

public plugin_init(){
    register_plugin("menu","1.0", "ilov3");
    register_clcmd("say /menu","menus")
    
    
    servermenu = menu_create("Serwery", "serwery");
    
    menu_additem("serwery", "Serwer #1")
    menu_additem("serwery", "Serwer #2")


public serwery(id, servermenu, item){
    switch(item){
        case 0: client_cmd(id, "connect IP:PORT")
        case 1: client_cmd(id, "connect IP:PORT")
    }
}

public menus(id){
    new menu = menu_create("Menu", "menu_dalej");
    
    menu_additem(menu, "Head Admin");
    menu_additem(menu, "VIP");
    menu_additem(menu, "Regulamin");
    menu_additem(menu, "Admini");
    menu_additem(menu, "Odznaki");
    
    menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
    
    menu_display(id, menu);
}

public menu_dalej(id, menu, item){
    if(item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    switch(item)
    {
        case 0: show_motd(id,"kontakt.txt")
            case 1: show_motd(id,"vip.txt")
            case 2: show_motd(id,"regulamin.txt")
            case 3: show_motd(id,"admini.txt")
            case 4: show_motd(id,"odznaki.txt")
        }
    return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 1


#551774 [ROZWIĄZANE] problem z mapą

Napisane przez d0naciak w 03.07.2013 14:44

http://amxx.pl/topic...wns-editor-v10/


  • +
  • -
  • 1


#552881 pytanie dotyczace timelimitvote

Napisane przez BlackPerfum w 06.07.2013 22:53

Sprawiłem aby działał plugin ale na 100% nie jest on pięknie napisany heh

 


  • +
  • -
  • 1