Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

luk19952 - zdjęcie

luk19952

Rejestracja: 21.02.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.04.2017 19:18
-----

#626938 VIP Generator

Napisane przez Mr. Dziwny w 20.03.2014 23:09

Chłopie za mało minusów dostałeś czy co? Jak zostanie naprawione to DarkGL o tym poinformuje i nie musisz spamować bezsensu... Wyobraź sobie, że niektórzy też mają swoje życie i prywatne sprawy, a raczej nikt nie postawi sobie generatora vipów na priorytet w swoim życiu - bez jaj. Uzbroicie się w cierpliwość i odpuście w końcu ten spam, bo to w niczym nie pomoże.


  • +
  • -
  • 4


#612394 [Poradnik] Jak dodać bronie obok nazwy klasy.

Napisane przez Mr. Dziwny w 02.02.2014 22:22

Witajcie, zacznę od tego że jest to mój pierwszy poradnik tutaj, tak więc nie oceniajcie surowo :).
Na forum takiego poradnika niestety nie znalazłem, a myślę że się przyda. 
Chodzi mi oto: http://amxx.pl/topic...y-bron-jaka-ma/

Spoiler

Źródło do oryginału: http://amxx.pl/topic...siadanej-broni/ 

Jak łatwo zauważyć jest to na frakcje natomiast ja pokaże jak można to zrobić nie mając frakcji na swoim serwerze, albo korzystając ze frakcji darkgl'a (sposób I, a czy II to nie patrzałem :) )

 

Wszystko edytujemy w funkcji

public WybierzKlase(id)

Zmieniamy to:

new klasa[50];

Na:

new klasa[370],bronie[320],bron[22],n

Teraz szukamy:

WczytajDane(id, i);

i pod tym dodajemy:

bronie = ""
			n=1
			for(new b=1 ; b <= 32; b++)
			{
				if((1<<b) & bronie_klasy[i])
				{
					get_weaponname(b, bron, 21)
					replace_all(bron, 21, "weapon_", "")
					ucfirst(bron)
					if(n > 1)	add(bronie, charsmax(bronie), ", ")
					
					add(bronie, charsmax(bronie), bron)
					n++
				}
			}

Pod koniec szukamy:

format(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);

i zmieniamy na:

format(klasa, charsmax(klasa), "%s \y[Poziom: %i] \w-%s %s", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id],(n == 2 ? "Bron: " : "Bronie: "),bronie);

Oczywiście można się pobawić w tym żeby lepiej wyglądało itd., ale to już szczegół ^^.

 

Całość powinna wyglądać tak:

Spoiler

  • +
  • -
  • 10


#610332 Roundsoundy od Dziwnego

Napisane przez Mr. Dziwny w 28.01.2014 18:39

Witam, chciałbym zaprezentować swoje pierwsze RS'y :D

 

 

Ilość utworów: 12
Długość: 14-29 sec.

Format; .mp3

 

 

Playlista:

1. Rihanna - Where Have You Been
2. Eminem Feat. Rihanna - Monster
3. Pitbull feat. Shakira - Get It Started
4. Pitbull ft. Kesha - Timber
5. Taylor Swift - I Knew You Were Trouble
6. Wiz Khalifa Feat. 2 Chainz - We Own It 
7. Ellie Goulding - Burn
8. Pitbull feat. Marc Anthony - Rain Over Me
9. Alessandro visintainer monster
10. Baby Alice - Piña Colada Boy
11 .Lawson - Juliet
12. Rihanna - Diamonds

Download: http://www71.zippysh...21705/file.html


  • +
  • -
  • 4


#612215 Pytanie jak dodac kolo nazwy klasy bron jaka ma

Napisane przez Mr. Dziwny w 02.02.2014 14:59

Dobra majster mam! Działa, testowane!

Zamień public WybierzKlase(id) na ten:



public WybierzKlase(id)
{
	new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
	new klasa[370],bronie[320],bron[22],n
	for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
	{
			WczytajDane(id, i)
			bronie = ""
			n=1
			for(new b=1 ; b <= 32; b++)
			{
				if((1<<b) & bronie_klasy[i])
				{
					get_weaponname(b, bron, 21)
					replace_all(bron, 21, "weapon_", "")
					ucfirst(bron)
					if(n > 1)	add(bronie, charsmax(bronie), ", ")
					
					add(bronie, charsmax(bronie), bron)
					n++
				}
			}
			format(klasa, charsmax(klasa), "%s \y[Poziom: %i] \w-%s %s", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id],(n == 2 ? "Bron: " : "Bronie: "),bronie);
		menu_additem(menu, klasa);
		
	}
	
	WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
	
	
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
	menu_display(id, menu);
		
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
}

  • +
  • -
  • 2


#611202 Pytanie jak dodac kolo nazwy klasy bron jaka ma

Napisane przez Mr. Dziwny w 30.01.2014 21:18

Nie zadziała, ponieważ próbowałem na swoim serwerze ostatnio i zrobiłem tak, że funkcje z pokazaniem broni wziąłem z opisu klas - tam jest pod komendą /klasy, wziąłem "bronie" itd., dopisałem to skompilowało się, ale niestety mi czytało tylko pistolety i granaty i to nie wszędzie . ;< 

Tak więc musisz trochę się pobawić i popróbować.


  • +
  • -
  • 1


#610559 Pytanie jak dodac kolo nazwy klasy bron jaka ma

Napisane przez Mr. Dziwny w 29.01.2014 01:20

Nie :P

Otwórz plik *sma swojego COD MOD'a np. w notepadzie, znajdź linijkę:

format(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);

i tutaj edytujesz.

 

Zamień to na:

format(klasa, charsmax(klasa), "%s \y[Poziom: %i] \w- Bron: %s", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id], bronie_klasy[id]);

Linijka na pewno jest dobra, ale nie wiem czy bronie_klasy są poprawne :).


  • +
  • -
  • 2


#518465 error logi, plus błędy plików których nie mam na serwerze,

Napisane przez Mr. Dziwny w 23.02.2013 01:15

Już mu to naprawiłem :giggle:.
Odnośnie tych errologów to w folderze configs był folder maps, bo VIP specjalnie był wyłączony na mape awp_india, a tam były te zepsute plugin'y , że tak to określę.
  • +
  • -
  • 1