Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

xWangan - zdjęcie

xWangan

Rejestracja: 18.02.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.03.2017 10:05
****-

Moje posty

W temacie: Nie pobiera map z mojego serwera

08.02.2017 09:27

A czy przypadkiem:

sv_allowdownload "1"

nie oznacza po prostu, że pliki mają być pobierane z FASTDL? Jeśli tak, to brakuje Ci downloadurl w configu od fastdl.

W temacie: [ROZWIĄZANE] Models in map

09.01.2017 18:40

jak dodałeś modele do mapy ?

Ps. nadaj bardziej unikatowe nazwy.

 

Error oznacza ze model nie zostal prawidlowo pobrany.

Zobacz w konsoli clienta (od razu po wbiciu na server) czy wyskakuje na czerwone cos z tymi modelami

Problem był już wczoraj rozwiązany przy pomocy innego forum. Problemem okazała się błędna ścieżka w pluginie odpowiadającym za precache/download modeli, a dokładniej:

 

Zamiast:

/csgo/models
/csgo/materials

Wystarczyło:

csgo/models
csgo/materials

W temacie: Co by się przydało - potrzebny tutorial !

05.01.2017 06:11

 

Nie oszukujmy się, forum podupada, coraz mniej ludzi interesujących się Cs'em/pluginami

Sam jestem ciekaw gdzie Ci ludzie poginęli, jakieś nowe forum jest czy jak? Przecież CS 1.6 i CSGO nadal jest grywalny, tutaj też są działy dla CSGO a jednak ludzi nie ma za dużo...

 

Jest inne forum, pod względem sourcemoda zaryzykuje stwierdzenie, iż zgarnia 90% osób...

W temacie: Kompilacja pluginu

03.01.2017 17:00

Na 1.8 i 1.6, a ty na jakiej?

Na wersji 1.7.

Załączony plik  compilujto.smx   18,53 KB  73 Ilość pobrań

W temacie: Kompilacja pluginu

03.01.2017 16:37

 

Nadal to samo. Może podam błąd jaki występuje.

//// noblock_aura.sp
// noblock_aura.sp(1) : error 010: invalid function or declaration
// noblock_aura.sp(113) : error 017: undefined symbol "ClearHandle"
// noblock_aura.sp(114) : error 017: undefined symbol "ClearHandle"
// noblock_aura.sp(194) : error 017: undefined symbol "TE_SetupBeamRingPoint"
// noblock_aura.sp(195) : error 017: undefined symbol "TE_SetupBeamRingPoint"
// noblock_aura.sp(196) : error 017: undefined symbol "TE_SendToAll"

 

 

Po pobraniu pluginu:

53faf9e4d96f421be160bff4ff7cd71f.png

 

Po usunięciu wskazanego z mojej strony fragmentu kodu:

b769925d16c40233ba6835c58f7babe8.png

 

 

Czyli wszystko działa... Na jakiej wersji sourcemod'a próbujesz to skompilować?