Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

TigerX - zdjęcie

TigerX

Rejestracja: 14.02.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.03.2013 16:51
-----

#353346 [ROZWIĄZANE] Zespojenie HUD'u systemu monet z HUD'em codmoda

Napisane przez Goliath w 24.01.2012 19:42

Wywal z pluginu monet ten kod, który podałeś wyżej, a także wywal z plugin_init to:
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

Na początku pluginu CoD'a, dopisz:
native cod_get_user_coins(id)

I zmień funkcję wywołującą HUD w CoD'zie na:
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

set_hudmessage(108, 83, 213, 0.01, 0.19, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nExp : %0.1f%%^nLevel : %i^nPerk : %s^nDrugi perk : %s^nZdrowie : %i^nMonety : %i^nForum : xxxxyyy", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]], get_user_health(target), cod_get_user_coins(target));
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;


set_hudmessage(108, 83, 213, -1.0, 0.01, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Exp : %0.1f%%]^n[Level : %i]^n[Perk : %s]^n[Drugi perk : %s]^n[Zdrowie : %i]^n[Monety : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]], get_user_health(id), cod_get_user_coins(id));

return PLUGIN_CONTINUE;

  • +
  • -
  • 8