Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

HLTV - zdjęcie

HLTV

Rejestracja: 11.02.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.11.2013 21:56
-----

#527620 Zmiana klas

Napisane przez Vasto_Lorde w 23.03.2013 22:25

Proszę.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#414363 [Fix] Thread worker was unable to start

Napisane przez sebul w 25.05.2012 23:05

Fix ten dotyczy błędu
L 05/23/2012 - 10:57:16: [MySQL] Thread worker was unable to start.
L 05/23/2012 - 10:57:16: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "amxbans_main.amxx")
L 05/23/2012 - 10:57:16: [AMXX] Run time error 10: native error (native "SQL_ThreadQuery")
L 05/23/2012 - 10:57:16: [AMXX]    [0] check_flag.inl::check_flagged (line 38)
L 05/23/2012 - 10:57:16: [AMXX]    [1] check_player.inl::check_player_ (line 106)
Do pliku "amxbans_main.sma" należy dodać
public plugin_end() {
g_SqlX = Empty_Handle;
}

lub samo, jeśli funkcja "plugin_end" już istnieje
g_SqlX = Empty_Handle;

Następnie otwieramy "check_flag.inl" oraz "check_player.inl" i wszędzie przed
SQL_ThreadQuery(g_SqlX

dodajemy
if(g_SqlX)

Na sam koniec należy skompilować i nowy plik "amxbans_main.amxx" wgrać na serwer.
  • +
  • -
  • 14


#524184 [ROZWIĄZANE] Przerobienie klasy Partyzant

Napisane przez TheRock w 13.03.2013 13:50


/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
new const nazwa[] = "Partyzant";
new const opis[] = "Zmniejszona widocznosc";
new const bronie = 1<<CSW_MAC10 | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 65;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl.", nazwa);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 100);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}


  • +
  • -
  • 1


#524064 Błąd w logach serwer się wyłącza

Napisane przez Play 4FuN w 12.03.2013 18:29

http://amxx.pl/topic...-get-user-perk/
  • +
  • -
  • 1


#523982 Błąd w logach serwer się wyłącza

Napisane przez Play 4FuN w 12.03.2013 13:55

ten log oznacze że w plugins nie masz "codclass_MrocznyRycerz.amxx"
  • +
  • -
  • 1


#520664 [ROZWIĄZANE] Problem z logami

Napisane przez AztekHQS w 01.03.2013 14:29

Usun
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

i skompiluj


#520792 [ROZWIĄZANE] Problem z logami

Napisane przez O'Zone w 01.03.2013 20:01

Jesteś pewien, że po usunięciu register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); skompilowałeś plugin i wrzuciłeś nową wersję na serwer?
  • +
  • -
  • 1