Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

MaroTM - zdjęcie

MaroTM

Rejestracja: 10.02.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.03.2016 18:51
-----

#574599 Problem ze zmianą Cvara, żeby CT wchodziło bez przegranych minut.

Napisane przez MaroTM w 01.10.2013 12:53

Witam,

Mam problem z tym Cvarem:

jail_ct_time "60" //Ustawiamy ile gracz ma przegrac zeby mogl dojsc do CT (Standardowo 60min)

Ustawiałem go na 0 i przy próbie wejścia do CT pisało mi, że muszę przegrać 60 minut, aby wejść do CT.

To sobie pomyślałem, że jak jest 0 to przechodzi do standardowego Cvara - 60.

Zmieniłem więc Cvara na 30, wbijam na serwer i znowu... Musisz spędzić na serwerze 60 minut, aby dołączyć do CT.

 

Cvar znajduje się w pliku jailbreak.cfg

Korzystam z JailBreak by Cypis.

Wersja AMXX: 1.8.1 Linux

 

Może mi ktoś pomóc to ogarnąć?
Chodzi mi o to, aby każdy gracz mógł wejść do CT, nawet taki, który wbił 1 raz na serwer.

Z góry dzięki za pomoc :)

 


  • +
  • -
  • 1


#514462 [ROZWIĄZANE] Amxbans nie banuje na serwerze

Napisane przez MaroTM w 12.02.2013 22:50

127.0.0.1 to host lokalny, czyli wychodzi na to, że chcesz się łączyć z AmxBansem wewnętrznym (jakby hosting na którym masz AmxBansa jest w twoim domu xD), a musisz się łączyć z zewnętrznym (dla proserwer.pl to będzie np. amx_sql_host "cs-[CENZURA].xaa.pl")
  • +
  • -
  • 1


#514452 [ROZWIĄZANE] jak ustawic ilość lvli na serwerze?

Napisane przez MaroTM w 12.02.2013 22:39

Edytuj cvary w codmod.cfg
Możesz ustawić sobie takie:
//CVARY Call of Duty Mod
//-----------------------
cod_killxp 10 // doswiadczenie za zabojstwo
cod_winxp 25 // doswiadczenie za wygrana
cod_damagexp 1 // doswiadczenie za 20 obrazen
cod_savetype 1 // 1- Nick 2-SteamID 3-IP
cod_maxlevel 201 // Maksymalny poziom
cod_levelratio 10 // ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu
cod_weaponsblocking 1 //ustawia blokowanie podnoszenia broni

  • +
  • -
  • 1


#514437 prosba o modyfikacje klas na klasy premium

Napisane przez MaroTM w 12.02.2013 22:26

Antymedyk: http://www.speedysha...s-Antymedyk.sma
Weteran: http://speedy.sh/eSN...eterangalil.sma
  • +
  • -
  • 1


#513884 Prośba o klasy Premium Najemnik,Gladiator

Napisane przez MaroTM w 11.02.2013 17:32

Łap Gladiatora :)
Niestety nie może on mieć rakiet i apteczek na raz, ponieważ są one na jednym klawiszu "E".

Dodatkowe informacje o klasie:
Nazwa: Gladiator (Premium)
Opis: 1/1 z kosy (PPM), brak rozrzutu broni, 2 rakiety, +20DMG z M4A1
Zycie 5
Inteligencja 5
Wytrzymalosc 5
Kondycja 10
Bronie: AK47,M4A1,Deagle, HE
Dostęp do klasy Premium: ADMIN_LEVEL_H

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
	  
new const nazwa[]   = "Gladiator (Premium)";
new const opis[]	= "1/1 z kosy (PPM), brak rozrzutu broni, 2 rakiety, +20DMG z M4A1";
new const bronie	= (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 5;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 5;
  
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1)

}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
  if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
   remove_entity(entRakiety);
  entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
  client_print(id, print_chat, "[Gladiator (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;
  
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
  client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
  if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
  {
   client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
  }
  else
  {
   if (is_user_alive(id))
   {
	poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
	ilosc_rakiet_gracza[id]--;
	new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
	entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
	entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
	new Ent = create_entity("info_target");
	entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
	entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
	vAngle[0] *= -1.0;
	entity_set_origin(Ent, Origin);
	entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
	entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
	entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
	entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
	entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
	VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
	entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
   }
  }
}
}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
  ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
  return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
  iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
  new pid = entlist[i];
  if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
   continue;
  cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
  cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
  SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
  return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
		if(!is_user_connected(idattacker))
				return HAM_IGNORED;
	  
		if(!ma_klase[idattacker])
				return HAM_IGNORED;
	  
		if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
				cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
			  
		return HAM_IGNORED;
}
public PreThink(id)
{
if(ma_klase[id])
  set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
}

public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
if(ma_klase[id])
  set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})  
}

Skompiluj sobie: http://amxx.pl/kompilator/
  • +
  • -
  • 1