Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Toong - zdjęcie

Toong

Rejestracja: 07.02.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.02.2013 15:58
-----

#514697 jak zmienic pozycje

Napisane przez Piro_0 w 13.02.2013 17:20

Wytrzymałość perku masz w osobnym pluginie?


#514647 jak zmienic pozycje

Napisane przez MrBombastic w 13.02.2013 15:53

jest na pewno lerpiej. dało by sie cos jeszcze zrobić ?



Nie powinno się tak robić, w .sma jest wszystko dobrze zrobione


#514680 [ROZWIĄZANE] Zmiana czasu widoczności klasy

Napisane przez Twistu w 13.02.2013 16:46

działa na pewno :P
  • +
  • -
  • 1


#514671 [ROZWIĄZANE] Zmiana czasu widoczności klasy

Napisane przez Twistu w 13.02.2013 16:33

Łap ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#514696 [ROZWIĄZANE] Zmiana czasu widoczności klasy

Napisane przez Piro_0 w 13.02.2013 17:17

Łap

Pamiętaj że musisz jeszcze skąplikować. Up też miał dobrze. :crazy:

Załączone pliki




#514190 jak zmienic pozycje

Napisane przez MrBombastic w 12.02.2013 15:04

Zobacz czy jest ok

Załączone pliki




#514039 jak zmienic pozycje

Napisane przez Fioletowy w 11.02.2013 23:36

Jeśli chodziło ci o to, to HUD poprawiony.

Załączone pliki




#512270 BlockMaker by grzybo blad

Napisane przez play12 w 07.02.2013 22:11

jak widzisz to jest coś nie tak z modelami.


#512283 [ROZWIĄZANE] Problem z`skomplikowanie plikow

Napisane przez play12 w 07.02.2013 23:21

Powiedz mi co ty chciałeś w tym zrobić ? Dokładniej bo widzę dużo błędów związanych z klasami.


#512286 Prośba o klasę Elitarny Snajper

Napisane przez play12 w 07.02.2013 23:42

Sprawdz nie wiem do konica czy działa robiłem na szybko, jak nie będzie działała to jutro ją zobacze :

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <engine>

#define DMG_BULLET (1<<1)	  

new const nazwa[]   = "Elitarny Snajper:";

new const opis[]    = "ma 300 hp bazowe i 1/1 z awp ma zmneijszoną widzalność na nożu ma 1/3 z noża i 1/9 z he ";

new const bronie    = (1<<CSW_AWP);

new const zdrowie   = 150;

new const kondycja  = 0;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];   

new ma_klase[33];

public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");

	   cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

		 RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)

{

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))

{

  client_print(id, print_chat, "[Elitarny Snajper:] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")

  return COD_STOP;

}

ma_klase[id] = true;

   

return COD_CONTINUE;

}

public cod_class_disabled(id)

{

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

	 ma_klase[id] = false;

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)

{

if(!ma_klase[id])

  return;

if( read_data(2) == CSW_KNIFE )

{

  set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 200);

}

else

{

  set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

}

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

	    if(!is_user_connected(idattacker))

			    return HAM_IGNORED;

 

	    if(!ma_klase[idattacker])

			    return HAM_IGNORED;

		 

		 if(weapon == CSW_HEGRENADE)

		 if(weapon == CSW_KNIFE)

	    {

			    if((klasa_gracza[idattacker] == Klasa) && (get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK2))

			    damage*=5.0;

	    }

					    cod_inflict_damage(idattacker, this, damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

		 

	    return HAM_IGNORED;

}




#510639 [ROZWIĄZANE] Prośba o zrobienie VIP'A

Napisane przez play12 w 04.02.2013 01:44

Proszę o zrobienie VIP"A z modelami modele proszę też podesłać :D próbowałem w generatorze ale nie wychodziło proszę sma i amxx wynagradzam plusem :)

VIP

- Wszystkie granaty na start.
- 120hp na start.
- kamizelka i hełm.
- Informacja w tabeli VIP.
- 10hp za headshota.
- 20% mniejsza widoczność.


Proszę o szybkie wykonanie :)