Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

BlockMaker by grzybo bladnie działa


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 InQ

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:1
  • Lokalizacja:Ostrowiec
Offline

Napisano 07.02.2013 19:31

Witam mój problem jest następujący , robie własny serwer EB, wszystko ładnie wgrane wcześniej był inny BM i wszystko cacy ładnie , teraz pobrałem BM by Grzybo , i wszystko zostało zainstalowane , własne bloczki podmienione . Wchodze na serwer ucieszony nie ma crasha , wpisuje /bm i d*pa , plugins.ini dodane , amxx, sma również

LINK DO BM BY GRZYBO ---->http://amxx.pl/topic...ker-by-grzyboo/
Przypominam że jestem początkującym , i proszę o wyrozumiałość

new const g_blank[] = "";
new const g_a[] = "a";
new const g_b[] = "b";

new const g_block_classname[] = "CM_Block";
new const g_start_classname[] = "CM_TeleportStart";
new const g_destination_classname[] = "CM_TeleportDestination";
new const g_light_classname[] = "CM_Light";

new const g_model_platform[] = "models/CsFox/Normal/platforma.mdl";
new const g_model_trawa[] = "models/CsFox/Normal/trawa.mdl";
new const g_model_drewno[] = "models/CsFox/Normal/drewno.mdl";
new const g_model_glass[] = "models/CsFox/Normal/glass.mdl";
new const g_model_bunnyhop[] = "models/CsFox/Normal/bhop.mdl";
new const g_model_damage[] = "models/CsFox/Normal/obrazenia.mdl";
new const g_model_healer[] = "models/CsFox/Normal/leczenie.mdl";
new const g_model_no_fall_damage[] = "models/CsFox/Normal/nofall.mdl";
new const g_model_ice[] = "models/CsFox/Normal/lod.mdl";
new const g_model_trampoline[] = "models/CsFox/Normal/trampolina.mdl";
new const g_model_speed_boost[] = "models/CsFox/Normal/strzalka.mdl";
new const g_model_death[] = "models/CsFox/Normal/smierc.mdl";
new const g_model_low_gravity[] = "models/CsFox/Normal/grawitacja.mdl";
new const g_model_honey[] = "models/CsFox/Normal/miod.mdl";
new const g_model_duck[] = "models/CsFox/Normal/kucanie .mdl";
new const g_model_ct_barrier[] = "models/CsFox/Normal/barieract.mdl";
new const g_model_t_barrier[] = "models/CsFox/Normal/barieratt.mdl";
new const g_model_vip[] = "models/CsFox/Normal/barieravip.mdl";
new const g_model_no_slow_down_bunnyhop[] = "models/CsFox/Normal/bhop.mdl";
new const g_model_delayed_bunnyhop[] = "models/CsFox/Normal/dbhop.mdl";
new const g_model_invincibility[] = "models/CsFox/Normal/niesmiertelnosc.mdl";
new const g_model_stealth[] = "models/CsFox/Normal/niewidzialnosc.mdl";
new const g_model_boots_of_speed[] = "models/CsFox/Normal/buty.mdl";
new const g_model_moneyblock[] = "models/CsFox/Normal/exp.mdl";
new const g_model_kamuflaz[] = "models/CsFox/Normal/kamuflaz.mdl";
new const g_model_melanz[] = "models/CsFox/Normal/impreza.mdl";
new const g_model_sg[] = "models/CsFox/Normal/granaty.mdl";
new const g_model_he[] = "models/CsFox/Normal/granat.mdl";
new const g_model_granaty[] = "models/CsFox/Normal/granaty.mdl";
new const g_model_bron[] = "models/CsFox/Normal/bron.mdl";

new const g_sprite_light[] = "sprites/lightmaker/lightmaker.spr";

new const g_sprite_teleport_start[] = "sprites/flare6.spr";
new const g_sprite_teleport_destination[] = "sprites/blockmaker/bm_teleport_end.spr";

new const g_sound_invincibility[] = "Fox/niesm.wav";
new const g_sound_stealth[] = "Fox/duch.wav";
new const g_sound_boots_of_speed[] = "Fox/buty.wav";
new const g_sound_camouflage[] = "Fox/kamu.wav";
new const g_sound_melanz[] = "Fox/melanz.wav";
new const g_sound_kasa[] = "Fox/exp.wav";


Tyle zostało zmienione , modele podmienione z serwera xx-xxxxxx :c
(08.02.2013 14:45):
Kod w postach (np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach (code/php/spoiler itp), a powyżej 200 linijek tylko w załączniku lub na wklejce.

Użytkownik benio101 edytował ten post 08.02.2013 14:44
Zamiana znacznika QUOTE na SMA

  • +
  • -
  • 0

#2 play12

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:131
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 07.02.2013 22:11

jak widzisz to jest coś nie tak z modelami.

#3 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 08.02.2013 14:45

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod XProblemy

do

AMX Mod XProblemy z pluginami




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych