Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

wisniakos - zdjęcie

wisniakos

Rejestracja: 06.02.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.06.2018 10:44
-----

#744846 Problem czat s1 s2 - Generator VIP

Napisane przez heniu1111 w 05.12.2017 22:01

Podmień to

public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
new id = get_msg_arg_int(1);
 
if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
new szTmp[256],szTmp2[256];
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))
 
new szPrefix[64] = "^x04[VIP]";
 
if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
}
else{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s^x01 :  %s2");
}
set_msg_arg_string(2,szTmp2);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

na to

public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){	

    new id = get_msg_arg_int(1);
    
    if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){  
    
    new szTmp[192], szTmp2[192];
    get_msg_arg_string(2, szTmp, charsmax(szTmp));
    
    new szPrefix[64] = "^x04[VIP]";
    
    if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp);
    }
    else{
        new szPlayerName[64];
        get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName));
        
        get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); //4. argument zawiera treść wysłanej wiadomości
        set_msg_arg_string(4, ""); //Musimy go wyzerować, gdyż gra wykorzysta wiadomość podwójnie co może skutkować crash'em 191+ znaków.
    
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 :  ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp)
    }
    
    set_msg_arg_string(2, szTmp2);
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

Kompilacja lokalna i śmiga, dodatkowo sprawdź czy jakiś inny plugin nie posiada perfixu 


  • +
  • -
  • 1


#744775 Problem czat s1 s2 - Generator VIP

Napisane przez heniu1111 w 03.12.2017 19:26

Zapoznaj się z tym tematem.

https://amxx.pl/topi...alizacji/page-2

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#511910 PROBLEM Z KOMPILACJĄ KLAS

Napisane przez Gość w 07.02.2013 01:31

Łap kolejne 3. I idę spać! :P

Błędy były takie, że w jednym brakowało #include <colorchat> i było więcej niż jedna funkcja cod_class_enabled.

Załączone pliki




#511916 PROBLEM Z KOMPILACJĄ KLAS

Napisane przez ^^N00GAR^^ w 07.02.2013 08:38

prawie we wszystkich klasach nie ma dodanego (na poczatku)
#include <ColorChat>
a we wszystkich klasach jest dodane oprocz podstawowego cod_class_enabled jeszcze to samo 2 razy
jezeli ty to modyfikowales to pamietaj, ze nie moze byc tak, ze jest 2 lub wiecej razy public o tej samej nazwie
wszystko co masz do cod_class_enabled musisz tam dawac a nie tworzyc se nowe cod_class_enabled
lap nastepne 2

lap nastepne 3

i tu masz reszte

Załączone pliki




#511919 PROBLEM Z KOMPILACJĄ KLAS

Napisane przez иєxт w 07.02.2013 08:43

Łap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#511853 PROBLEM Z KOMPILACJĄ KLAS

Napisane przez ^^N00GAR^^ w 06.02.2013 23:20

masz na razie jedna, bo na fonie jestem
jak nikt nie napisze to jutro rano zrobie reszte
dodalem:
#include <ColorChat>

te colorchat z samego dolu przenioslem do cod_class_enabled

druga
dodalem:
#include <ColorChat>

te colorchat z samego dolu przenioslem do cod_class_enabled

Załączone pliki