set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
(Jest to przykład Hud'a który widzisz gdy zginiesz patrząc na danego gracza,niżej powinien być ten co się wyświetla tobie w trakcie gry) set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2) ta linia odpowiada za kolor,miejsce położenie,kanały itp 3 pierwsze liczby czyli w tym przypadku 255,255,255(oznaczają kolor w tym przypadku biały) jak chcesz zmienić ten kolor to wygeneruj sobie go najlepiej
