Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Duoz - zdjęcie

Duoz

Rejestracja: 02.02.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.09.2014 12:55
-----

Moje tematy

Plugin bf4 crashujący serwer

30.01.2014 23:55

Witam,

Ostatnio serwer mi padał z powodu Segmentation Fault. Zrobiłem analizę pluginów i wyszło na to, że to bf4 jest winowajcą. Ten mod jest płatny. Autor moda twierdzi, że inne osoby nie mają tego problemu. Jestem pewien, że to ten plugin. Z niewielką ilością pluginów serwer stał stabilnie, gdy tylko włączyłem bf4 pojawił się crash.

 

Co może mieć na to wpływ, że inni nie mają crasha a ja mam ? Podejrzewam, że to może być wersja amxx (Posiadam 1.8.1). Czy coś więcej oprócz tego ?

Naprawa zadawanych obrażeń po śmierci

28.01.2014 23:32

Witam,

Chciałbym prosić was, abyście poprawili dla mnie klasę zamachowiec. Powinna ona zabijać 80 dmg + int. Niestety mając 0 inta bije każdego na strzała.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Zamachowiec";
new const opis[] = "Wybuchasz po smierci zadajac 80(+int) obrazen";
new const bronie = 1<<CSW_AUG | 1<<CSW_USP | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new sprite_blast, sprite_white;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
 
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
}
 
public plugin_precache()
{
	sprite_white = precache_model("sprites/white.spr") ;
	sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
	{
		ColorChat(id, RED, "[General] Nie masz uprawnien, aby korzystac z tej klasy.");
		return COD_STOP;
	}
	ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez pluginymody.webd.pl");
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;
 
public Death()
{
	new id = read_data(2);
	if(ma_klase[id])
		Eksploduj(id);
}
 
public Eksploduj(id)
{
	new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
	entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, fOrigin);
	iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
	iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
	iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);
 
	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(iOrigin[0]);
	write_coord(iOrigin[1]);
	write_coord(iOrigin[2]);
	write_short(sprite_blast);
	write_byte(32);
	write_byte(20);
	write_byte(0);
	message_end();
 
	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
	write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] );
	write_coord( iOrigin[2] );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] + 300 );
	write_coord( iOrigin[2] + 300 );
	write_short( sprite_white );
	write_byte( 0 ); // startframe
	write_byte( 0 ); // framerate
	write_byte( 10 ); // life
	write_byte( 10 ); // width
	write_byte( 255 ); // noise
	write_byte( 255 ); // r, g, b
	write_byte( 100 );// r, g, b
	write_byte( 100 ); // r, g, b
	write_byte( 128 ); // brightness
	write_byte( 8 ); // speed
	message_end();
 
	new entlist[33];
	new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32);
 
	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{		
		new pid = entlist[i];
 
		if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid))
			continue;
		cod_inflict_damage(id, pid, 80.0, 0.7);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

serwer się crashuje przez codmoda

05.01.2014 01:50

Witajcie,

Posiadam swój serwer. Podczas grania normalnie wszystko ok było, nagle mapa się zmieniła i serwer zaczął crashować przez jednego z graczy (nonsteam) po wejściu w drużynę serwer stawał. Dogadałem się z gościem, żebym mógł przeanalizować, który to plugin takie szopki odgrywa. Dowiedziałem się, że jest to plugin codmod. Co mogłoby wpłynąć na jego crashe ?

 

Tutaj sma cod moda

http://amxx.pl/pastebin/3vpq9ssgqn39/

 

Dodam tyle, że przez 10 min normalnie wszedł, a potem już nie

Rezerwacja slotu + przekierowanie

06.10.2013 13:38

Witajcie,

Szukam pluginu, który będzie rezerwował slot, a w przypadku zwykłego gracza przekierowywał go na inny serwer. Zależy mi na tym, żeby plugin działał po ostatniej aktualizacji steama.

 

Pozdrawiam

Problem z metamodem (chyba) Crashe przy ładowaniu

30.05.2013 22:32

Witajcie,

Mam problem z metamodem (chyba) zdarza mi się, że serwer padnie 2 razy na dzień. A tydzień czasu bez crasha tak więc piszę do was z problemem. Serwer sam załadowuje na nowo moduły po czym pada

L 05/30/2013 - 12:18:00: [META] ini: Begin re-reading plugins list: /home/userdata/S1U/cstrike11/cstrike/cstrike/addons/metamod/plugins.ini
L 05/30/2013 - 12:18:00: [META] ini: Read plugin config for: dproto
L 05/30/2013 - 12:18:00: [META] ini: Read plugin config for: AMX Mod X
L 05/30/2013 - 12:18:00: [META] ini: Finished reading plugins list: /home/userdata/S1U/cstrike11/cstrike/cstrike/addons/metamod/plugins.ini; Found 2 plugins
L 05/30/2013 - 12:18:00: [META] dll: Updating plugins...
L 05/30/2013 - 12:18:00: [META] dll: Finished updating 9 plugins; kept 2, loaded 0, unloaded 0, reloaded 0, delayed 0
L 05/30/2013 - 12:18:00: "PSherro<1><VALVE_0:4:153291123><CT>" disconnected
L 05/30/2013 - 12:18:00: "CHAMPION<2><STEAM_0:0:75260676><TERRORIST>" disconnected
L 05/30/2013 - 12:18:00: Team "CT" triggered "CTs_Win" (CT "1") (T "1")
L 05/30/2013 - 12:18:00: World triggered "Round_End"
L 05/30/2013 - 12:18:00: "(1)mati<21><STEAM_0:0:2065270123><CT>" disconnected

Czytałem na googlach, ale nic ciekawego nie wyczytałem