public client_authorized( id, const authid[] )
->
public client_authorized( id )
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez Rivit
w 12.06.2022 13:57
Napisane przez Rzulf1
w 04.02.2022 16:26
Napisane przez naven
w 07.06.2009 08:24
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "admin reload" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "naven" public plugin_init() { register_plugin("admin reload", "1.0", "naven") set_task(30.0,"przeladuj",_,_, _, "b") } public przeladuj() { server_cmd("amx_reloadadmins") }
Napisane przez viper367
w 14.11.2021 16:31
Napisane przez Bambik
w 03.11.2021 12:35
odezwij się do xŻANDARMx jakiś czas temu miał na sprzedaż forum: https://botownia.com/
Napisane przez Paweł.
w 02.08.2021 10:29
Napisane przez Xxdariaxx
w 01.08.2021 21:30
Napisane przez KoneKo
w 29.07.2021 12:53
Napisane przez glutex
w 08.05.2021 18:42
Napisane przez KoRrNiK
w 03.05.2021 07:30
Na samej górze dodaj bibliotekę hamsandwich
#include <hamsandwich>
W plugin_init musisz zarejestrować event Ham_Killed
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "ham_Killed", true);
Oraz na samym dole dodaj sobie funkcję odpowiadającą za zginięcie + respawn która wykonuje się po 0.5 sekundy od zginięcia, możesz to sobie zmienić set_task(0.5,
public ham_Killed(id){ if(!is_user_connected(id) || get_user_team(id) == 3 || get_user_team(id) == 0 || is_user_alive(id)) return HAM_IGNORED; if(!noze) return HAM_IGNORED; set_task(0.5, "spawnPlayer", id); return HAM_IGNORED; }
public spawnPlayer(id){ if(!is_user_connected(id) || get_user_team(id) == 3 || get_user_team(id) == 0 || is_user_alive(id)) return; if(!noze) return; ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id); }
Napisane przez KoRrNiK
w 03.05.2021 13:42
Napisane przez Engi
w 02.05.2021 08:42
Napisane przez TafiT
w 03.03.2021 18:52
to już jest chamstwo po prostu. Twoje umiejętności odnośnie AMXX sięgają -1 dlaczego tak sądzę? Bo prosisz o usunięcie informacji o autorze pluginu, którego używasz, a naprawdę mogę udowodnić, że 11-letnia dziewczynka potrafiłaby to zrobić.
Gościu odwalił kawał dobrej roboty, wszystkie polskie cod mody bazują na silniku, który napisał, a Ty nie potrafisz sam usunać informacji o tym, że na Twoim serwerze jest używany jego plugin to prosisz jeszcze ludzi, żeby pomogli Ci to zrobić. Stfu jak na Policje ;]
Napisane przez dasiek
w 26.01.2021 12:51
Napisane przez Robiin
w 30.12.2020 12:38
gownofire po dekompilacji soł jak widać Fire in the hole REMOVER
new g_required_radiotype[18] = { 35, 70, 105, 114, 101, 95, 105, 110, 95, 116, 104, 101, 95, 104, 111, 108, 101, 0 }; public plugin_init() { new version[20]; formatex(version, 19, "1.%d%d", random_num("1.%d%d", 9), random_num("1.%d%d", 9)); register_plugin("Fire in the hole REMOVER", version, "........"); register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "message_text"); return 0; } public message_text(msgid, dest, id) { new var1; if (get_msg_args() == 5 && get_msg_argtype(5) == 7) { return 0; } static arg[32]; get_msg_arg_string(5, arg, 31); if (!equal(arg, g_required_radiotype, "1.%d%d")) { return 0; } get_msg_arg_string(2, arg, 31); new caller = str_to_num(arg); if (!is_user_alive(caller)) { return 0; } return 1; }
new version[20]; formatex(version, 19, "1.%d%d", random_num("1.%d%d", 9), random_num("1.%d%d", 9));
?